Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 203 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 201
Uživatelů: 2
Celkem: 203

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: A8 vs Q7
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.9. 2008
Příspěvků: 36 | Témat: 4

07.06 2021 11:00


Zdravím,
začnu dost obšírně což si myslím že je třeba aby jste chápali o co mi jde.
Hledám rodinné auto a protože dost jezdím tak dávám velké důraz na bezpečnost (viděl jsem dost nehod na to abych se bál). Chtěli by jsme tak za rok začít zakládat rodinu, ale jelikož do toho stavíme tak si nedokážu moc obhájit, ani před sebou, natož před ženou auto za půl míle. Ideálně bych chtěl Audi Q7, VW Tuareg, prostě SUV*, protože si myslím že čím víš si tím líp vidíš a je to bezpečnější, ale A8 se mi líbí od prvního modelu a je to po coupé druhý sen se čtyřmi kruhy na čumáku. V obou případech si myslím že motor 4,2 TDI* je spolehlivá nebo alespoň nejrozumnější varianta a měl by na příč spektrem být co se spolehlivosti týče dost vysoko. Pro A8 hovoří cena kde se nechá koupit od 160 tis Kč oproti 250 kde začíná Q7 se 4,2. Mělo by jít o rodiné auto takže předpokládám různé výlety a delší trasy, ale je reálné že se nevyhne i odvozům do školky a pod, ale to je tak za 5-6 let a kdo ví co v té době bude. Jde mi o to jestli lze vůbec A8 používat jako rodinný vůz tzn v zimě na lyže v létě např na kola (tam by neměl být problém dát kouli a nosič), předpokládám že kočárek se tam vejde. Q7 mě zlobí cena tak i opravdu malý výběr z aut se 4,2 TDI* a třeba alcantarou na sedáku, A8 má odvětrávaná sedadla a buď perforovanou nebo broušenou kůži, což je podstatně pohodlnější, navíc bych rád věřil že A8 bude obecně méně utahaný protože Q7 maj dost koule a celej života jezdili s károu což se na autě podepíše.
Dokázal by mi tedy někdo říct jestli se dá A8 využívat jako rodinný vůz (předem říkám že dvojkovou octávku v combajnu nechci protože mi A8 přijde na kufr lepší (kolikrát dáte něco do "druhého" patra v kufru) a rozhodně bezpečnější a to že žere o 3 litry víc mi žíli netrhá a doufám že servis nebude takový nesmysl (když odejde výhřev sedadel tak se taky opravovat nemusí), nebo jestli připlatit a tu Q7 koupit a jaké jsou bolesti těch aut a jestli je v nich podstatný rozdíl, myslím v závadách.
nahoru

sponzor





07.06 2021 11:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11014 | Témat: 89

07.06 2021 11:33


Nodi:
1) malokdo za Q7 neco tahal, maximalne tak nosic na kola. Cesta je koupit i q7 bez koule, ale to elektricke tazne je super. Nicmene i to se da koupit pouzite a dodelat.
2) a8 budou mit nasobne vic nalitano. Od zacatku to bylo planovane jako dalnicni stihacka, 800 km s pulhodinovym jednanim uprostred.
3) a8 za 160 bude vrazda.
4) q7 je DALEKO funkcnejsi nez A8. Kocarel a A8 je peklo, ten kufr tam sice nejakej je, ale je to proste sedan, projektovane to je na dva samsonity, a prirucni tasku.
5) q7 c 4.2tdi jsem mel (i a8, ale 3.0tdi) a A8 se davala pryc prave kvuli diteti.
6) sedacky s Alcantarou do q7 si koupis za par korun, nebojim se rict ze za 10.000kc mas vonavy interier jaky chces. Prehodit to je otazka odpoledne.
7) kasli na A8, a pokud to chces na rodinu + stavis, ber q7.
8) pokud je rozdil 100.000 moc, tak 2 roky nekupuj nic.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 118 | Témat: 15

07.06 2021 13:57


Add ten kočárek do A8....ona sice nemá úplně nejmenší kufr, ale má relativně vysokou hranu a předpokládám, že kočárek tam bude dávat taky partnerka...jestli máš známé kteří mají děti a sedan, stav se k nim, nechej si ten kočárek poskládat a zkus si ho do toho sedanu tak třikrát dát tam a zpět...pak si představ jak se s tím morduje tvoje drahá a máš vymalováno...Q má rovnou podlahu a hlavně se dají sklopit sedačky, takže tam převezena větší věci, jako kolo, zrcadlo a jiné dobroty...na druhou stranu je taky vysoko...nad klasikou v podobě A6 3.0 TDI* jsi nepřemýšlel proč?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.9. 2008
Příspěvků: 36 | Témat: 4

07.06 2021 14:38


tomko222 (07.06 2021 11:33) orig :
Nodi:
.


Já mluvil třeba se dvěma lidma co jí měli a rozplývali se nad tím že to má snad 3,5t na kouli a že za tím odvezeš skoro cokoliv a na mobile.de máš normálně i dost fotek kde maj ty auta káru zapřaženou, nebudou to asi Sharany kterýma fakt mrak lidí auta vozilo, ale např tahat loď nebo i bagřík když je třeba jsem viděl, radši si tam tu kouli dám sám.
Bál jsem se třeba taky měchů a věcí co odcházej díky tomu že Q7 je o dost těžší než A8, ale asi je to i tak naddimenzované.
100k je moc i není, jak se to veme, ty peníze mám, ale je to třeba třetina cihel na celej barák, tak to holt zvažuješ, ale asi to nemá cenu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.9. 2008
Příspěvků: 36 | Témat: 4

07.06 2021 14:44


jonaasisko: Je mi jasný že Q7 lepší jako které koliv vyšší auto, mám Sharana a super podlaha rovná až k první řadě, dovez sem v něm domů gauč, dvě křesla a bobíka pod nohy. Dost se v tom pitvám protože chci utratit ty peníze rozumně a říct si že jsem pro to udělal maximum a né jít jolo do bazaru a vzít první modrý auto který mi nabídnou.
A6 měl brácha a měl s ní dost problémy, navíc oproti A8 to nic neřeší a je to taková dlouhá ponorka, nikdy jsem neměl pocit že bych měl kolem sebe dost místa, to A8 je jak bejt na kurtu, placu mrak, myslím spíš hlavně pocitově a Q7 úplně jinde to je jasný.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.9. 2008
Příspěvků: 36 | Témat: 4

07.06 2021 15:01


Jak je to s DPF*? Měli všechny nebo nějaký ne a nějaký bolesti co to auto mělo? Koukal jsem že asi almary a možná měch, motor by měl bejt dost v pohodě, samozřejmě s rozumným nájezdem 250-300 tis km
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

07.06 2021 16:10


Spis bych se u tohohle zameril taky na rozvody protoze to je dalsich 60+ a nebo na prevodovku ono to docela vydrzi ale taky to neni nesmrtelny a cca 300 je takova ta hranice ze x aut ma rozvody kaput
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11014 | Témat: 89

07.06 2021 17:13


Nodi: s tim tahanim to prehanis, ze jich par neco tahalo, nic neznamena. Staristiciy. Na tahani to byla (a porad jsou) relativne draha auta, na to aby s nima rumuni jezdili kazdy tyden 3000km...
Tam se vyplati zaplatit par tisic nekomu znalemu, kdo to dokaze proklepnout, jinak zahucis do mechu/kompresoru, rozvodu a podobne.
A na tu A8 opravdu jako rodinne auto zapomen. Menil jsem presne A8 D3 za Q7. A pak uz dal novejsi Q7 nebral, pac mela o hodne mensi kufr a skoncil tenkrat v MB GL.
Stara Q7 byla ok auto.
nahoru

sponzor





07.06 2021 17:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.9. 2008
Příspěvků: 36 | Témat: 4

07.06 2021 18:20


Roubic: Tak je jasné že nejde vzít první co potkám, co vím tak rozvody jsou slyšet za studena že chrastí, vyzkoušet jak chodí měchy nahoru dolů, samozřejmě plynulost řazení a ideálně mít důvěryhodnou servisní historii hlavně s pravidelnou výměnou olejů motor, Převodovka* a diferák. Lepší co čtu tak tří litr protože je jednodušší o něco jak V8.

tomko222: Jasně tak když to bude po prvním majiteli tak to řešit nebudu, ale pokud to před 5 lety jako desetiletý koupil Rumun tak už s tím mohl ty auta klidně tahat. Pokud z toho předemnou vyndaj dvě dětský sedačky tak kouli taky řešit nebudu atd.
Merkla jsem taky zvažoval, ale přijde mi ve vnitř divnej a asi se furt líp servisuje Audi než Merkl, myslím diagnostika a dostupnost dílů atd.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

07.06 2021 19:05


3.0tdi v Q7 absolutne nejde. (Ale naozaj absolutne, za mna jedno z najsmutnejsich aut ever). A pozeram ze si mal coupe 7A, tak ver tomu ze pri Q7 3.0tdi si vytrhas vlasy. 4.2tdi ide pekne a po chipe obzvlast. A mechy/rozvody/vstreky ak si chces to auto nechas dlhsie (rozumej 3+ rokov) tak s nimi treba ratat.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11014 | Témat: 89

07.06 2021 20:22


Nodi: to GL bylo kupovane jako rocni v 2015, a stalo myslim 2neco mio... takze to byl jinej pribeh.

Snuff ma pravdu, 3.0tdi je na q7 slaby. S chipom sa uz zit trochu da. Ale 4.2tdi nezerie realne viac, alebo ak ano tak je to uplne zanedbatelne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 118 | Témat: 15

07.06 2021 20:26


Ještě teda napiš jaký máš rozpočet....jestli jsem to teda nepřehlédl
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.9. 2008
Příspěvků: 36 | Témat: 4

07.06 2021 20:38


snuff: Já jsem zvyklej jezdit ve služebáku co má 66kw na 2 tuny, to i Sharan 96Kw mi přijde že jede slušně, tak si nemyslim že by 171kw s třema tunama nějak nehejbalo. Bude s tím jezdit paní hlavně a když já tak delší trasy a s dětma takže stejně nijak nepoletim, je mi jasný že 4,2 je raketa, ale já chci bezpečný rodinný auto a né blbnout s třítunovim mastodontem. Coupé mám pořád, když se chci vyblbnout tak mám to nebo motorku, ale Q7 by jezdila více méně dle předpisů.
V8 má dvě turba a dvě DPF*, rozvody jsou stejný dá se říct, tam je průser že musí motor ven, ale je rozdíl jestli jedno Turbo* a DPF* nebo dvě.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.9. 2008
Příspěvků: 36 | Témat: 4

07.06 2021 20:40


jonaasisko (07.06 2021 20:26) orig :
Ještě teda napiš jaký máš rozpočet....jestli jsem to teda nepřehlédl

Rozpočet no chtěl bych do toho dát max 300, za to je v nabídce dost aut, snad v tom vyberu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

07.06 2021 21:07


Uz ked sa tu píše o vybere auta, co hovoríte na sq7- 2018-9
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11014 | Témat: 89

07.06 2021 21:09


Peterr83: tak to je uplne ina tema a taka tu uz je...
nahoru

sponzor





07.06 2021 21:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

07.06 2021 23:12


Mám doma A8 D3 i Q7 4L .... Q7 je autobus a na 21 kolech je to fakt takovej steroid SUV*.. jezdí stim nejvíce paní a je spokojená... Já jezdím nakoupit D3jkou baví mě to jak se do toho vejdu i včetně porizenyho nákupu z Globusu a ještě pořad je kolem halda místa.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11014 | Témat: 89

07.06 2021 23:19


Nodi: tak o trilitrech je tady tem hafo... satas denne jeden motor svaci s rozvodama a odpoledne vymeni alespon jednu sadu vstriku. Mas co studovat.
Tim bych teda temu uzavrel...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email