Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 14 kvě 2021
Celkem je zde 13 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: macaengines
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 47 105
Online návštěvníků
Návštěvníků: 13
Uživatelů: 0
Celkem: 13

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2018
Příspěvků: 76 | Témat: 7

08.02 2021 21:11


Kamo,nehnevaj sa,tym si mal zacat,prvy dovod,tlak 11,7 bar,
sponzor





08.02 2021 21:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 87 | Témat: 10

08.02 2021 21:36


Neee vůbec se nehnevam !!!! Mech se mi doslova rozpadl v ruce takže ten byl na 100% v plánu teď udělám repas kompresoru a vymenim kostku.
AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2356 | Témat: 34

09.02 2021 10:19


Pokud to zvládne měchy nafouknout, tak je tam pořád únik. Špatnej Kompresor* by v této zimě měl problém auto zvednout. Může to být i špatně namontovaný měch, ale spíš je problém v nějaké hadičce nebo rozvodné kostce.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 87 | Témat: 10

09.02 2021 11:54


No v podstate to ted je tak ze po nastartovani se kontrolka rozblika temer po minute jizdy....a zustane ve vychozi poloze-zablokuje odvladani, ale ted to stoji druhy den a ani se to nehne. Predtim to delalo to, ze kdyz se kontrolka rozblikala auto vzadu spadlo temer na zem, pres noc spadlo uplne na leve zadni kolo. Ja si osobne myslim, ze to je tim kompresorem, jelikoz v garazi pri namontovani to normalne nafoukalo - bylo tam teplo, a kontrolka neblikala jak jsem se s tim rozjel do -7 tak to z allroadu po nejake pulhodine spadlo do vychozi polohy. Zajimalo by me jak se muze stat ze se mech spatne namontuje, prislo mi to hrozne jednoduche
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2018
Příspěvků: 76 | Témat: 7

09.02 2021 12:01


Neviem ako to presne c6 ale c5 ked davas starsi tlmic a riadne nevycistis to ulozenie gumicky a nenatries silikonom tak ce ten spoj to zarucene sfukne,to iste aj ta vrchna umela krytka
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 87 | Témat: 10

09.02 2021 12:15


nenene, cele jsem to vystrikal vzduchem vycistil tu misku kde se to uklada, kdybych to cele nenastrikal silikonem tak ani nevim jak to tam nacpat takze to jsem udelal dukladne me se to auto ale nesfoukne cele - ted uz ne - drzi...ve vychozi poloze. Stejne kdyz se ted hned rozblika kontrolka uzamkne se i regulace na MMI*. Ale drzi...ja uz si tak trosku i myslim jestli ta chyba regulace vysky neni nahodou ta kostka .... kdyz v ni je elektronika, neznam ovsem presne funkci te kostky.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2018
Příspěvků: 76 | Témat: 7

09.02 2021 21:26


A tie cidla mas vsetky 4 ok?c5 mi robi tak,ze ked je jedno zle,mal som zadne,auto drzalo vysku,odstavene,za jazdy,ale na volnobeh na mieste sa vzdy pustila n 1 stupen
AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 136 | Témat: 3

10.02 2021 1:08


Prosim Vas, tato hneda hadicka je od kompresora vzduchoveho podvozku ?

Ma to tadial ist origo alebo je to nejaky bastl? Lebo je nejaka kratka, neda sa s nou hybat. Je to A6 C6 sedan.

Lebo kvoli tomu sa neda uplne zaklapnut cervena krytka plus polu a je tam nejaky ventil, staci ked sa nan jemne pritlaci alebo s tym pohne a nieco syci.
Moze byt, ze kvoli tomu pada predok?

https://denial.rajce.idnes.cz/miscellaneous/1477996250

Diky
sponzor





10.02 2021 1:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2018
Příspěvků: 76 | Témat: 7

10.02 2021 5:45


Tam je asi problem v tej rychlospojke,to nebude origo
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 87 | Témat: 10

10.02 2021 8:03


No ja mam podezreni na ty cidla, dnes jedu za kamaradem primo do audi at mi to pichne na tu jejich origo diagnostiku. Stopero to musi byt nejake cidlo, jelikoz vcera jsem s tim jezdil cele odpoledne a ani jednou se kontrolka nerozsvitila a podvozek lital krasne nahoru a dolu, hlavne po te vymene zadnich mechu to jde na rezim LIFT tak za polovicni dobu nez pred tim, proste sup sup a je nahore takze v mem pripade ten tlak 11baru je v pohode. Dnes rano se rozjedu a hned po minute zacne blikat a spadne na vychozi pozici vypnu zapnu zapalovani a zas to neblika ..... po chvili zacne. Podotykam ze bydlim v horach a dnes bylo opet -12
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 87 | Témat: 10

11.02 2021 6:53


Tak se podělil o velmi příjemnou zkušenost přímo se servisem v audi. Velká ochota mechanika vstřícnost, proste super. ! Audi Ostrava. Auto cele zdignostikoval, jediné co je špatné je čidlo na nápravě vlevo vepredu. Mechy jsou v pořádku, dle mechanika je tlak 11,6 baru naprosto v pohodě - ukazoval mi něco v těch jejich diagnostice, kde nejnižší hranice je 8b. Kostka je také v pořádku. Ze zkušenosti mi říká ze na 99% se mi závada přestane projevovat až když přestane mrznout, ze se s tímto setkával dost často. V systému je kondenz a vlhkost. Takže to proste zamrzne a jednotka podvozku se poblazni. Repas čerpadla není potřeba, jediné co se musí vyměnit jsou ty kuličky odlučovače vlhkosti. Klidně i nadvakrát. Dále se udělal test akčních členů - vše v pořádku. Dále se provedla kalibrace. Je pravdou ze když jsem s autem jezdil po městě cely den a bylo -2, -4 tak jezdilo cely den bez problému. Takže vymenim kuličky a čidlo a je hotovo
AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 136 | Témat: 3

11.02 2021 14:05


Tie gulicky su kde?
Mohol by si to nafotit.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2018
Příspěvků: 76 | Témat: 7

11.02 2021 17:06


To by zaujimalo aj mna,tiez by sa to patrilo vymenit
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 87 | Témat: 10

11.02 2021 17:25


Cca od 2 minuty videa https://youtu.be/JRWKsm8i4I4
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.3. 2020
Příspěvků: 11 | Témat: 0

12.02 2021 6:11


Dotaz: kámoš mi vyměnil oba zadní měchy za Arnotty. Má se to pak kalibrovat? Myslím nastavení výšky zvedání..
Dík
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 731 | Témat: 87

12.02 2021 6:36


denial



mirec575

Odporucam skontrolovat pripadne vymenit aj filter na vstupnej hadicy do kompresoru. Nachadza sa pod plastovym blatnikom praveho predneho kolesa hore. Je to taky biely valcek. [/user]
sponzor





12.02 2021 6:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 157 | Témat: 1

12.02 2021 10:59


Pekne video. Ale neviem ci sa chce niekomu vŕtať vniecom co funguje.
A na allroude 2015 je kde ten filter na vstupe?
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 731 | Témat: 87

12.02 2021 12:00


No je pravda ze otazne je aky interval vymeny ma ten filter ale zase preco nieco neskontrolovat kym nebude neskoro. Ten filter neni ani taka cenova polozka a myslim ze je prvy na ceste - ako dostat vodu do vzduchoveho systemu ( za predpokladu ze mechy niesu ako syr)

Filter neviem kde je umiestneny - treba ist po hadici od kompresoru.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2018
Příspěvků: 76 | Témat: 7

14.02 2021 20:02


Taka otazka aj ostatnym tak stuhnu podvozky ked su von mrazy?jazdim na 2 stupni,ale ked je vacsi mraz tak sa to chova ako s line
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 87 | Témat: 10

14.02 2021 20:56


Teď už to mám odzkoušeno - voda ( komdenz ) v trubkach ...
AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2356 | Témat: 34

15.02 2021 10:00


Pokud je vše OK, tak i v -10°C mně připadá podvozek v normálu.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2018
Příspěvků: 76 | Témat: 7

15.02 2021 12:25


Ved nieze by mi klesal,nic take,len sa mi to zda dost tuhe
AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2356 | Témat: 34

15.02 2021 12:28


Přesně to mám na mysli, nepocítil jsem změnu, C6 vzduch kola 17" a C6 Allroad kola 18".
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.10. 2015
Příspěvků: 254 | Témat: 65

03.05 2021 20:04


Ahoj, mám dotaz. Kam vede u A8 D3 černá hadička, která je na rozdělovací kostce mám 4.2i před face. Zbytek hadic mi je jasný. A neměl bych tam mít někde zásobník na vzduch třeba jako má Q7? Myslím si, že i u nějakých A8 jsem to viděl, že někdo odemkne a auto se mu srovná nebo dofoukne aniž by sepnul Kompresor*. Snad neříkám blbosti


Děkuji za odpověď Hubas
sponzor





03.05 2021 20:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.5. 2015
Příspěvků: 12 | Témat: 0

03.05 2021 22:26


Ahoj,pročetl jsem téma pár let nazpět (celé to fakt nejde ), oba moje problémy (nebo podobné) se tady už určitě nejednou řešily, jen bych se chtěl u místních odborníků ujistit, že mé závěry jsou správné. Jedná se o Allroad 4F, r.v. 2007 a s podvozkem mám následující problémy:

1) Auto po nějaké době stání padá na pravý předek, po delší době úplně nadoraz (zkoušel jsem to nechat v různých polohách, ale výsledek je stejný). Po delší době padne i levá strana, ale ne úplně nadoraz, to bude asi důsledek velkého rozdílu výšky pravé a levé strany. Po odemčení auta se měch normálně dofoukne (i po týdnu stání), za jízdy vše funguje, jak má, podvozek lze nafouknout i do nejvyšší polohy i během zimy. Auto má najeto přes 230tis. a měchy budou nejspíš původní. Z toho, co jsem si tady přečetl, mi to jednoznačně vychází na ucházející měch, může to být i něco jiného?

2) Při jízdě mi občas začne blikat kontrolka podvozku. Někdy po pár KM, někdy ujedu 100KM a nic se neděje. I když kontrolka bliká, tak jsem žádný viditelný problém nezaznamenal (např. že by auto padalo na jednu stranu, apod.), jen je zablokované ovládání podvozku. Podle diagnostiky je to snímač výšky, bohužel to kamarád stihl vymazat dřív, než jsem si napsal kód chyby, takže nevím, jestli je to to stejná strana jako problém 1. Tento problém se začal sporadicky objevovat mnohem dřív než problém 1.

Celé mi to teda přijde, že se nezávisle na sobě rozbily 2 věci (což by vzhledem ke stáří a nájezdu nebylo úplně překvapivé) - snímač výšky a měch. Tzn. řešení by bylo výměna měchu+tlumiče a výměna snímače. Může kombinace popsaných závad znamenat i nějaký jiný problém? Jak to případně ověřím?

Pak bych se chtěl zeptat ještě na 2 věci:
3) Má smysl měnit na předku měch + tlumič jen na jedné straně? Když pominu riziko, že to může za týden odejít i na té druhé.
4) Má někdo zkušenost s repasovanými tlumícími jednotkami (nový měch + repas tlumiče, někdo tu dával odkaz pár stránek zpět)?

Předem dík za tipy a odpovědi a omlouvám se, pokud už tu kdysi stejné dotazy zazněly.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 87 | Témat: 10

04.05 2021 7:41


osobně to vidim na predni mech .... me to co popisujes delalo vzadu - naprosto stejne.... i s tou chybou snimace vysky... po vymene zadnich mechu je vse v poradku. Doporucuju vymenit vzdy v paru...asi bych se nebal koupit tlumic s mechem na Ali....
AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2356 | Témat: 34

04.05 2021 8:54


Je to pravý přední měch, kontrolka se rozbliká, protože Kompresor* nestíhá ten měch dofukovat. Pokud to takto necháš dlouhodobě, odejde ti i ten Kompresor*.
Měch s tlumičem kup buď od ATD nebo lubomt, ušetříš si spoustu starostí.
Stačí v klidu měnit po kusech, já měnil jeden přední měch, ten druhý má už najeto o deset tisíc víc a pořád drží, není to taková darda, jako měnit oba přední současně.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.5. 2015
Příspěvků: 12 | Témat: 0

04.05 2021 22:45


SCant:
Mr. Death:
Díky oběma! Zkusím teda vyměnit ten pravý měch a uvidíme.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 87 | Témat: 10

05.05 2021 8:57


Tak kdyz tak potom napis zkusenost - co jsi koupil za tlumic pripadne mech ...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2018
Příspěvků: 76 | Témat: 7

06.05 2021 13:54


Caute vsetci,mne sa vcera taka vec stala,ze som urval tiahlo zo snimaca,kym som zasiel domov tak zadok sedel uplne na zemi,inak zaujimava jazda,ale k veci,Kompresor* sa asi par krat prehrial,lebo boli v pamati zavad body ze vypnute z dovodu prehriatia,snimac som urobil,podvozok funguje normalne,lenze pise mi stale ze teplotnecidlo,skrat na kostru,takisto tlak v systeme mam len okolo 4,5 baru,je to sice v zelenom,ale myslim toje uz dost malo,cize Kompresor* uz je pred smrtou a ani ho vymenim,zmizne aj ta zavada s cidlom ked vymenim Kompresor*?dakujem
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email