Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 341 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 335
Uživatelů: 6
Celkem: 341

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.3. 2014
Příspěvků: 11 | Témat: 1

09.04 2018 11:02


Zdravim vás, obracím se na Vás s prosbou o pomoc, koupili jsme cca pred 6 lety audu A6, 2,7TDi, 2007, 160tis najeto a poslední dobou se s tim autem trápíme a jezdí od jednoho opravaře k druhýmu a nic. Nevědel by někdo jak to řesit?
Auto začalo cca ve 200tis km nepravidelně bíle kouřit, pravděpodobně při regeneraci DPF*. Občas pomohlo auto zhasnout a nastartovat a bylo to zase na dobu dobry. Poté když už to bylo hodně časté, nám v servisu doporučili vymlácení DPF* a přenastavení SW. Od té doby auto jezdilo cca 4 roky v pohodě bez závad. Nyní před STK* chtěl otec uvézt auto do stavu, aby bylo vše v pohodě, koupil se nový DPF* přehrál SW, STK* proběHLA* v pohodě a asi po 300km začalo auto opet bíle kouřit, jako předtím a to cca každych 50km. Auto kouří při rozjezdu, když treba stojíme na semaforech chvilku a pak se rozjizdime, tak je za nami bílá tma. Za standardní jízdy to pokuruje lehce, ale je to znat v zrcatku. Někdy pomůže auto zhasnout a pak je zase třeba 100km ze auto ani nezakouří. Někdy jede bez kouření. Nevěděli byste někdo prosím co s tím. Mockrát Vám předem děkuji.
nahoru

sponzor





09.04 2018 11:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

09.04 2018 12:02


Osobne si myslim vstriky je tu toho hodne na cteni
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

09.04 2018 12:38


nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.3. 2014
Příspěvků: 11 | Témat: 1

09.04 2018 12:45


To jsme si také mysleli, ale je mi divný, že to nedělá pořád, pak s tím jedeme třeba těch 100km a je to uplne v pohodě bez kouře. Myslel jsem, že pokud by to byly vstřiky, tak to bude dělat pořád, nebo se pletu?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

09.04 2018 12:45


Zalezi jak jsou ohrate
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.3. 2014
Příspěvků: 11 | Témat: 1

09.04 2018 13:24


no nevim možné to je, ale myslim ze to dela nazavisle na teplote. Hlavne když to kouri a vypne se motor a nastartuje tak to vetsinou prestane delat a jede to v pohode bez koure. Spís si myslim ze to ma spojitsot s regeneraco DPF*, ale fakt nevime
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

09.04 2018 13:32


Musis se stim smirit ze to jsou vstriky nejde to okecat ani obhajit precti si tu x temat a vzdy vstriky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

09.04 2018 13:52


Kup novy katalyzator, problem vyresen
nahoru

sponzor





09.04 2018 13:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

09.04 2018 13:54


robi to ked je auto teple a stojis na mieste 2-3 minuty a potom pridas ak je to takto tak su to vstreky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.9. 2017
Příspěvků: 64 | Témat: 7

09.04 2018 13:55


Mel jsem trosku jiny problem (auto padalo do nouzaku kdyz jsi mu nalozil) objel jsem x mechaniku kteri mi rikali, ventil na railu, cerpadlo a hromada dalsich veci.. volal jsem Satasovi o radu a jednoznacne rekl vstriky.. auto ale vubec nekourilo,taky jsem si rikal, ze to tim urcite nebude (melo najeto 215tis.km)a ono na stolici byly vsechny na hranici zivotnosti..asi bych je urcite dal otestovat (v Bosch Servis cena cca 2000) a to ti rekne urcite vic..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.3. 2014
Příspěvků: 11 | Témat: 1

09.04 2018 14:09


novy katalyzator? to na to ma nejaky vliv ze zkusenoati jo? to je to, co je jeste pred DPF*?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

09.04 2018 14:48


todle nejsou vstriky huli to jen pri regeneraci
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.3. 2014
Příspěvků: 11 | Témat: 1

09.04 2018 14:52


a tak dle vas je poskozeny katalyzator jo? mohl bych vam zavolat
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

09.04 2018 16:34


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


U 4f je nejdriv katik az pak DPF*
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.3. 2014
Příspěvků: 11 | Témat: 1

09.04 2018 21:46


díky za info, vypada to, ze by to mohl opravdu delat katalyzator. Ještě dotaz, stačí ho vymenit, nebo je potreba i nejaky SW nastavení, nebo neco podobného. děkuji
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

09.04 2018 22:07


maximalne provest vynucenou regeneraci, pokud by byl DPF* uz enorme zanesen
nahoru

sponzor





09.04 2018 22:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

09.04 2018 23:54


Mel jsem podobny problem a delali to vstriky, ted mi to huli trochu pri regeneraci DPF*. Regeneraci poznam podle toho, ze mi lehce duni za jizdy vyfuk a dymi to.
Tobe to jak si psal dela priblizne kazdych 50km a hlavne kdyz stojis napr na semaforu a jak se rozjedes tak to huli. Kdyby ti to delalo kazdych 1000-1500km, tak by se dalo rict ze by to delalo DPF*.
Jeste se zeptam, kdyz mas auto zahrate, vypnes motor a napr po 20-30min nastartujes, tak nestava se ti, ze ti to pri startovani jakoby zakopne? Jeste bych ti doporucil jak rikal parik vymenit katalyzator.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.3. 2014
Příspěvků: 11 | Témat: 1

10.04 2018 6:52


Za začátku to dělalo fakt jednou za dlouhou dobu, ze jsme to moc neresili, ale postupem casu to dela častěji a častěji, ze uz se s tim neda moc daleko jezdit. Jo to jsem nenapsal, ale taky když to kouří, tak je slyset z pod auta takove dunení, tzn asi regenerace.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.3. 2014
Příspěvků: 11 | Témat: 1

10.04 2018 6:55


já nerikám, že to vstriky nemuzou byt, ale myslim si, ze by to delalo porad a neprestalo to vetsinou chcipnutim a nastartovanim, auto jinak krasne startuje a bez DPF* ani nezakourilo.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

10.04 2018 7:38


Problém je v tom ze totiž málokdo umí vůbec nastavit v rj adaptaci po výměně čidla nebo celého DPF*. A vagem to úplně ne vzdy jde u prvních 2.7. To se jenom přehrávaj furt softy který jsou napadeny kutilama apod. Dále záleží co za DPF* jste tam koupili pokud tedy rovnou ne original. Nové cidlo tlaku tam mate? Pokud to chceš vyřešit auto mi dovezte.
Naposledy upravil Satas dne 10.04 2018 8:02, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

10.04 2018 7:50


Regeneraciu DPF* poznas podla horuceho vyfuku. Ked to zahuli, sahni na lauf, ak bude horuci ( neudrzis na nom ruku ) tos regeneruje. Ak je "iba" teply, neregeneruje.
Tiez smrad pri regeneracii je jedinecny.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

10.04 2018 16:47


Resim to same na Q7 171kw BUG.
Nova Lambda*
Nove obe teplotni cidla
Nove Turbo* (repas)
Nove vstriky
Udajne cistene DPF*

A stale to kouri cca 150 az 50km !
Kdyz stoji na miste tak nic,vyfuky takrka ciste.
Pri nucene regeneraci take kouri (stejne jako pri jizde) a smrdi nespalenou naftou.

Ted v patek jsem dal novy Kat a je takrka po kouri! Jeste asi udelam nucenou regeneraci zda bude nejaky rozdil .
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.3. 2014
Příspěvků: 11 | Témat: 1

11.04 2018 8:14


Objednal jsme nový katalizátor, tak uvidíme, pak napíšu výsledek.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 60 | Témat: 19

28.04 2021 18:28


Ahoj vyřešilo se to výměnou toho katalyzátoru? Diky
nahoru

sponzor





28.04 2021 18:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email