Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 320 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 313
Uživatelů: 7
Celkem: 320

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

11.04 2021 16:10


Zdravím klubáci,

mám A4 avant quattro* 3.0 TDI* 176 kw 7st. S-tronic a čímdál víc mě trápí podivný problém.
Auto nastartuju, všechno relativně v pohodě (800-900ot.) a po ustálení otáček na volnoběh (650ot) začne vibrovat/dunět v celém interieru. Není to žádné třepání, že by to házelo celým autem, ani nemám ze sedaček masážní křesla. Je to takové bublavé vrnění někde zepředu auta.

Měl jsem za to, že to má na svědomí dvouhmota, ta je nyní vyměnená za novou LUK (stará se za chladných dnů začala poklepávat a navíc auto má odkroucených 270 tisíc). Teď s novou dvouhmotou auto velmi hladce řadí, krásně popojíždí na dvojku v koloně bez trhanců a dalšího dunění..

No bohužel i s novou dvouhmotou vrnění na volnoběh zůstalo úplně beze změny. Vrní to bez ohledu na teplotu venkovní i teplotu motoru pořád stejně. Vrní to i bez ohledu na jízdní režim převodovky, pouze na D/S když stojím na brzdě, tak se vibrace přenáší do kastle víc.

Nicméně další poznatky - zvenku nic slyšet není, v motoru je komplet nová přední řemenice s kladkama a vodní pumpou, nová dvouhmota, komplet přetěsněné vstřiky. Z venku motor přede jako kočička. Pokud sednu dovnitř a zavřu dveře tak slyším jen monotónní hlasité dunění, bublání, vrnění a chvění interierových plastů. Jakmile jen trochu ťuknu do plynu a zvýší se otáčky, tak je dunění pryč a auto už pak krásně tiše ševelí a v kabině klid, že by člověk slyšel spadnout špendlík.

Co by to ještě mohlo být? Poloosy? Silentbloky? Já fakt nevím.. ale 3.0 TDI* je svým chodem a projevem velmi kultivovaný motor a ty vibrorezonance mi k tomu autu opravdu nesedí. Už jsem do toho něco vrazil, ale je to fakt mazel a nyní témeř v dokonalém stavu.. proto bych rád vyřešil i toto. Děkuji
nahoru

sponzor





11.04 2021 16:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

11.04 2021 17:51


poloosy to na volnobeh asi nebudou
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

11.04 2021 20:54


Co EGR* ventil? Je zarukou ze kdyby s nim bylo neco zle, tak se vypise na diag?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

11.04 2021 22:55


menil si ty krouzky pod vstrikama? pokud ano tak je pak nutnost znovu nakodovat vstriky, pak se to chova jak pises.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

12.04 2021 10:39


parik: perfektní, tomu říkám nápad! No ale otázkou zůstává, je to opravdu nutné pokud při vytahování vstřiků byla odpojená baterka a po výměně kroužků se každý vstřik vrátil na své původní místo? Jinak ještě dodám.. mám rok 2011 kód CCWA
Díky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

12.04 2021 10:44


Ak sa vratil kazdy na svoje miesto tak netreba. Ale pre istotu ich skontroluj ci nahodou servis nejako nevymenil.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

12.04 2021 11:38


Hodilo by se ještě zmínit, že to vrnění dělá od začátku, co jsem to koupil. Kroužky se měnily až potom. Takže celkem dobrý poznatek je, jestli se v tom v minulosti někdo nevrtal a nerozházel kódování už dávno. Zkusím to prověřit, pokud to bude taková "blbost" tak se asi rozpláču štěstím.
Díky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

12.04 2021 13:09


Kdyby to nebylo potreba, tak se to asi nechveje. Vytahnete hlavy z prdele.
nahoru

sponzor





12.04 2021 13:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

12.04 2021 16:53


Okej, ja jsem jen tazatel, cerpam informace

Jeste bych dodal, ze nejvic se duneni projevuje kdyz mam kola v plnem rejdu. Je to allroad quattro* na 18” 245/45.. nekde psali rikali, ze to delaji diferencialy - pochopil jsem ze s tim ma zkusenosti vic lidi a ze je to docela bezny jev. Ja bych veril i tem poloosam/kloubum.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

12.04 2021 19:04


parik (12.04 2021 13:09) orig :
Kdyby to nebylo potreba, tak se to asi nechveje. Vytahnete hlavy z prdele.
před 14 dny jsem měnil podložky + těsnění na vstřikách, najeto 285tkm, vstřiky při 140tkm nové. Mám je kódovat? To jsem nevěděl.. namrskal jsem to zpět, konečně nemám motor od nafty pod 2 vstřikama (ne že by to bylo něco hroznýho), ale netušil jsem, že bych je měl znovu nakódovat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

12.04 2021 19:38


Pokial si vratil vstreky odkial si ich vzal tak nemusis.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

12.04 2021 19:44


Peterr83 (Po, 12.04, 2021 19:38) orig :
Pokial si vratil vstreky odkial si ich vzal tak nemusis.


ja bych asi vzal v potaz zkusenosti parika

Co to nakodovani dela?
Ja nevim... predpokladam ze to vyresetuje nejake adaptacni data a nastavi vychozi stav podle vysledku mereni pri vyrobe vstriku o jeho parametrech a dal to zije svym zivotem a lehce se to upravi samo...

To znamena pokud vyndas a DAS* zpet 101% stejny vstrik na stejne misto melo by to byt lepsi nez nic, kdy je poprehazujes--- ale pokud se to behem zivota samo i nejak adaptuje a mas profukujici podlozky tak kdyz tam DAS* nove ok, asi ta adaptace bude riadne mimo...

Takze bych to radeji udelal a mel pocit kompletne dobre odvedene prace, zvlast kdyz to je na 5min. pokud jsem si vyfotil ty kody a vim ktery je ktery
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

12.04 2021 21:11


staci se pred a po kouknout na dobu vstriku na volnobej.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

12.04 2021 21:28


Zajimave tema.

Pistusek: dej potom vedet, jak jsi dopadl. Zajima me, zda ta adaptace pomohla.

Parik: ja nevedel, ze je treba znova adaptovat po pretesneni. Ale od tebe to info beru jako fakt.

Tecka: pokud by se podfukujici vstrik casem “prizpusobil” sam, prislo by mi logicke, kdyby se i pretesneny vstrik casem prizpusobil zpet...?

Je totiz pravda, ze ja pred casem pretesnil vsechny vstriky, je pod nima sucho, ale zacal jsem takr pozorovat duneni a trepot motoru. Dokonce ta rezonance je asi takova, ze se postupne zacinaji ozyvat plasty na palubovce, ktery jsem nikdy neslysel
Taky jsem mel podezreni na ulozeni motoru, ale silentbloky se zdaji suche.
VCDS ted nerozjedu, protoze po aktualizaci Parallels nemuzu rozchodit kabel

Tak me zajima, jak to dopadne.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

12.04 2021 21:54


mozna casem jo, ma cenu na to cekat?

VCDS ted nerozjedu, protoze po aktualizaci Parallels nemuzu rozchodit kabel ???
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

15.04 2021 17:28


Plne respektuju parikovy znalosti a zkusenosti, ale u me je zasadni problem v tom, ze to vrni od zacatku co to auto mam. Vrnelo to i pred vymenou krouzku a vrni to i potom. Takze i tak je mozne ze by prekodovani mohlo pomoct? Ja se obavam, ze stejne nakonec skoncim u silentbloku.. kolik jich tam je, ktery to muze zpusobovat?
nahoru

sponzor





15.04 2021 17:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

15.04 2021 17:40


Ak sedia cisla na vstrekoch s diagnostikou a poziciou prekodovanie na to iste cislo nepomoze
Naposledy upravil urgi dne 15.04 2021 20:49, celkově upraveno 1 krát. (10% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

15.04 2021 19:52


urgi nemel tady hovna, koukni se na delku vstriku pred kodovanim a po prekodovani!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

15.04 2021 20:44


parik samozrejme ze sa zmeni tolerancna hodnota na zakladnu a auto si bude mysliet ze tam ma novy vsrek a ECU* zacne ratat od znova

Ale aj tak ak zadas to iste cislo neviem ci vyresetuje ECU*.... Nikdy som sa nad tym nezamyslal hmm.... Nakolko sa 99% meni vsrek ak je vadny a da sa nove cislo do kodovania.

Ale jato nedoporucujem nakolko na tom nakodovanom vstreku uz jazdil XYZ km

pre zaujmavost vysvetlenie tu:


Přímý odkaz na youtube video


Nastavenie množstva vstrekovača (IMA) a nastavenie napätia vstrekovača (ISA)
Tieto hodnoty predstavujú správanie sa vstrekovacieho ventilu (Piezo Injector). Spôsobené výrobnými toleranciami majú injektory jedinečné správanie a sú rozdelené do samostatných tried. V kombinácii s automaticky určenými naučenými hodnotami riadiaceho modulu motora sa predbežné a následné vstrekovania počítajú individuálne pre každý valec. Správanie vstrekovacieho ventilu závisí aj od počtu najazdených kilometrov, takže ventil s napr. 10 000 km sa chová inak ako 70000 km. Riadiaci modul ich určuje automaticky za jazdy, takže sa učené hodnoty menia oproti počtu najazdených kilometrov. Pri zmene jednej z nasledujúcich hodnôt sa učiace hodnoty zresetujú, pretože ECU* si myslí, že nastavujete nový vstrek.

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

16.04 2021 14:24


Tak byl jsem s tím v servisu...

Kódy byly zapsány správně, takže byly smazány a znovu zadány. Nezměnilo se bohužel nic.

Podle zkušeností jiných to stejně nakonec vypadá na ty silentbloky.

Ovšem problém je, že diagnostika hlásí 0 chyb a motor pod kapotou je mimořádně klidný a tichý.. klidně bych na to postavil sklenici s vodou.

Všiml jsem si, že trochu u sání je slyšet podobné dunění, ale nevím jakou by to mělo souvislost.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

16.04 2021 14:53


Tak ser na to a jazdi - ono si to sadne alebo sa to ukaze....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

16.04 2021 18:55


urgi: souhlas.. asi to zbytečně dramatizuju. Spíš mi jde o to, že jsem teď s nadšením běžel udělat dvojhmotu za nemalý peníz, že budu mít všechno vyřešené jedním vrzem, a ono vrnění zůstalo. Tak mě se*e, že nevím čím to je

nicméně je tady pořád jeden nezodpovězený dotaz - já se už skoro rok potýkám s tím, že mi smrdí výfuk v interiéru za různých neočekávaných situací.. ale zpravidla je to při nízké zátěži, když stojím na volnoběh/popojíždím a mám zařazené D/S nebo R při couvání tak po chvíli vletí do ventilace krátký závan takového toho plynového dieselového smradu. A zásadně když je motor zahřátý.

Souvislosti - to vibrování je mnohem výraznější když je motor zahřátý a shodou okolností taky na volnoběh (nízké otáčky). Z pravidla když cítím delší dobu vrnění při stání na semaforu se zařazeným D a za chvíli se rozjedu, tak ucítím ten závan smradu.

Dia je teda bez závad, ale nabízí se tady možnost, že by bylo něco s EGR* ventilem? Nějaká netěsnost? špatná funkčnost/neprůchodnost? Sázím na to, že diagnostika by vyhodila chybu až by bylo opravdu nejhůř. Jinak auto jede špičkově, bez chyby.... dokud nezastavím na křižovatce a neobjeví se dvě výše uvedené věci.

Co teda ten EGR*? Může to mít spojitost? Četl jsem, že dostat se k EGRu u 3.0tdi není žádný med a já nechci vyhazovat prachy oknem a otravovat s tím chlapy v servisu kvůli domněnkám. Díky kdo moje výlevy dočetl až sem
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

16.04 2021 19:48


takze porad podfukuji vstriky?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

16.04 2021 20:36


Vstriky byly venku, jsou pretesnene, nove krouzky, znovu nakodovane.. jak by mely “porad” podfukovat?
nahoru

sponzor





16.04 2021 20:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

16.04 2021 22:04


Smrdí to proto ze 80% tehle motoru má vyjebany pouzdro klapky odtoku chladiče EGR* a spaliny profukukujou ven. Nikdo to proste nevymění pac radši vrtat kolinko.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

16.04 2021 23:22


Satas: díky, myslel jsem si že to bude něco takového.. jen prosím ještě o info

- ta klapka asi nejde opravit samostatně, co? Je součástí celého chladiče a chladič je součástí EGR* ventilu? Takže se to musí měnit celé?
- může to mít pak i vliv na zmiňované vrnění?

žil jsem celou dobu v tom, že to dělá dosluhující dvouhmota, ale jak říkám, nová tam je, ale tohle nevyřešila.. a čím víc se nad tím zamýšlím tak delší vrnění a stání = větší smrad v kabině
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

17.04 2021 7:48


menit ku klapku je paradna praca
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

19.04 2021 7:39


Ta klapka stojí 4500 korun práci kdo bude dělat pod 5000 korun tak je to zázrak a tleskej nohama.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

19.04 2021 9:21


Ano, jak píše Satas, celé rozebrat, přetěsnit, dát dokupy... krásná práce na víkend...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

19.04 2021 9:59


Sice nejsem mechanik, ale rozumím co mi říkáte. Jde mi teď o to, jestli máte někdo číslo dílu, nebo můžete poslat odkaz na co se zaměřit. Všude na netu jsem našel jenom komplet EGR*+chladič nebo samotný ventil.
Dále - je možné aby ta vadná klapka přenášela to vrnění a "brumlání" do interieru?

Díky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email