Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 524 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 521
Uživatelů: 3
Celkem: 524

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.4. 2021
Příspěvků: 2 | Témat: 1

03.04 2021 19:46


Ahoj všichni,

za 3 týdny budu kupovat auto, a jako horký kandidát se mi jeví právě A4.
Nad čím váhám je motor.. Auto budu kupovat z Německa, počítám rok 2005-2009
Potřebuji se vejít do 150tis.
Chci 100kw+, a abych se vešel do 10L/100km - sem nevím jestli je možné se vejít s 2.0 TFSI* 147kw normální jízdou.
Zároveň na 2.0 TDI* jsem neslyšel moc dobré recenze.
Největší obsah co bych vzal je 2.5
Pokud máte nějaké zkušenosti nebo nějaké doporučení, moc bych to uvítal.
Předem díky za odpovědi, zkušenosti.

Hezký večer
nahoru

sponzor





03.04 2021 19:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.12. 2019
Příspěvků: 292 | Témat: 36

03.04 2021 19:55


Tak hlavní je kolik budeš jezdit, zda delší nebo krátké trasy. Od toho se odvíjí benzín/nafta, navíc rok 2005-20007/8 Bude B7, od roku 2008/9 je to B8.

Já osobně mám A4 B8 2.0tdi 125kw quattro*. Na autě jsem už dělal spojku a dvouhmotu, přední nápravu. Ale to bylo z vlastní iniciativy. Co se hodně kazí u této verze jsou virive klapky, EGR* a nastavovaci prvek na sacím potrubí.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.4. 2021
Příspěvků: 2 | Témat: 1

03.04 2021 20:58


Incoqnito (03.04 2021 19:55) orig :
Tak hlavní je kolik budeš jezdit, zda delší nebo krátké trasy. Od toho se odvíjí benzín/nafta, navíc rok 2005-20007/8 Bude B7, od roku 2008/9 je to B8.

Já osobně mám A4 B8 2.0tdi 125kw quattro*. Na autě jsem už dělal spojku a dvouhmotu, přední nápravu. Ale to bylo z vlastní iniciativy. Co se hodně kazí u této verze jsou virive klapky, EGR* a nastavovaci prvek na sacím potrubí.


Hele bude se to lišit no. 3 dny v týdnu jezdím do práce 50km tam a 50km zpět. A zbytlé 2 dny jezdím do práce 20km tam a 20 zpět. Občasné projížďky samozřejmě atd. atd.

Co se týče Audi tak nemám vůbec žádné zkušenosti, díky za upřesnění B7 a B8.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.8. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 3

05.04 2021 10:00


Z vlastní zkušenosti silně nedoporučuji B7 a to z důvodu, že to je veterán s mizernýma jízdníma vlastnostma. Koncepce auta je z předchozí verze B6, která je stará 20let. U B8 jsi koncepcí a vlastnostma hodně jinde. Pakliže na B8 nebudou stačit peníze - lovil bych v úplně jiných vodách. Např. Mercedes třídy C. B7 nabízí pouze hezký a kvalitní interiér a slušnou dálniční jízdu, tzn. rovně. Jinak je to auto strašně těžké, malé a odmítá zatáčet.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

05.04 2021 20:19


Jawasystem: Ale no tak mam ho x let a nemuzu si stezovat. Ja s B7 jsem maximalne spokojenej. Je to jeste kus poctivyho auta ktery se da servisovat i pred panelakem.

Dominik835: Klidne se podivej po 3.0 TDI* nejlepe v manualu ASB 171kw. Jezdi to hrave dalky podle predpisu kolem 6 litru. A mesto mezi 7-9 litry. Ja jezdim trasy kolem 10km a to i za 10 ale ja jezdim svizne tak je to pak znat. Ale v poklidu je to do tech 7L.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10996 | Témat: 89

05.04 2021 20:55


Jawasystem: b8 je jzas edno z nejosklivejsich Audi co znam...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.2. 2011
Příspěvků: 20 | Témat: 2

05.04 2021 23:21


Presne tak. A4 B7 je poctive auto. Neviem o akej rovnej jazde pise ten pisalek ale na bezne jazdenie auto pekne podrzi v zakrutach. Mal som to auto a je kvalitne. Inak tie napravy ma aj a6 a a8 takze asi to nebude az take zle..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

06.04 2021 5:55


Pan mal v aute asi socka podvozok, to suhlasim, ze to nezataca. Ak mas Sline, alebo mu trochu pomozes lepsimi stabilizatormi, pruzinami a nizkoprofilovymi pneu tak je to uplne ine auto. Nakoniec pochybujem, ze by RS4 B7 nezatacala
Nedavno som bol zvezeny A4 B7 3.2 FSI* Sline s Eibach pruzinami a musim povedat mal som velmi dobry dojem z toho auta. Krasny zvuk, krasny interier, proste audi.


Servisne naklady su vyssie pri 2.0tfsi, 3.0tdi alebo 3.2 s tym musis ratat, ale to su asi tri najzmysluplnejsie motory v tom aute. Este mas moznost 1.8T o tom je vsade popisane mraky (tiez nie zle, ale moc to nejde v serii a vacsinou su to socky).

2.0tdi by som ja nechcel.
nahoru

sponzor





06.04 2021 5:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.12. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 0

06.04 2021 19:11


Zkušenost s B7 v 2.0 TDI* 103 kw manuál. Servisově v pohodě, žádné nehoráznosti,v zásadě jen očekávaný servis. Interiér pěkně udělaný, vnitřek spíše kokpit něž velkoprostor. Podvozek tvrdší, nerovnosti na 17 kolech byly dost znát, brzdy na můj vkus slabé. Hlava mi nepraskla, hřídel olejového čerpadla se neprotočila. Nyní přes 260 tkm,vše zásadní v motoru původní. Sloužila velmi dobře, nerad jsem ji opustil.

Zkušenost s B8 2.0 TDI* 105 kw Multitronic*. Servis do 150tkm běžný (potom prodej).Kastle pevnější, podvozek oproti B7 výrazně lepší (tužší v zatáčkách, současně lépe tlumí), brdzy výrazně lepší. Motor díky CR tišší, spotřeba o něco nižší. Interiér z mého pohledu kvalitou trošku horší než B7 (použité plasty). Multitronic* mi jízdně nevyhovoval, obzvláště couvání je za trest.

Odolnost proti korozi po 10 letech u obou dobrá, B8 zcela bez rzi.
Obě používané běžně na trasy cca 10-20 km + dovolené.

Design věc vkusu. Líbí se mi obě, B8 má již v základu hezky agresivní masku. Osobně bych se 2.0 TDI* v A4 nebránil.

Pokud to finance umožní, tak za mě B8. Pokud ne, tak i pěkná B7 udělá radost. Samo sebou záleží jak se k tomu autu kdo choval...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 81 | Témat: 16

06.04 2021 19:27


Zdravím,
mám A4B7 Q,motor 147kW BGB,rok 2005 a spokojenost. Mám jí 8let,jezdím průměrně za
8,7l,olej po cca 12000km s dolitím 0,5l oleje. Je fakt,že jí nešlapu na krk,to bych jezdil odhadem za 15 l. Náhradní díly jsou cenově dostupné,za tu dobu měla jen běžnou údržbu(oleje,rozvody,baterka,žárovky,zámek kufru,kotouče,desky,tlumiče)

Je to prostě sázka do loterie''
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email