Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 238 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 233
Uživatelů: 5
Celkem: 238

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

17.03 2021 13:34


Ahoj, snazim se prijit na pricinu zvlastniho zvuku, ktery jde od praveho predniho kola. Je to takovy periodicky zvuk ktery souvisi s odvalovanim kola - pri nizke rychlosti je frekvence nizka a na dalnici pri vysoke rychlosti je to konstantni dunivy zvuk. Vibrace na volantu nejsou zadne.

1) Nejdriv jsem si myslel ze je to pneu nebo rafek, coz jsem vyloucil kdyz jsem tam nasadil na zkousku letni kola (cele kola) a delo se to take. Takze to jsem vyloucil.

2) Vcera jsem to znovu zvedl a zkousel jsem si protocit kola a prave predni kolo klade vetsi odpor a driv se zastavi (narozdil od leveho) a na prvni pohled se zda jakoby byl krivy (zvlneny) kotouc, protoze to asi tretinu otocky nekde drhne a vydava to ten zvuk. Ale nejak mi to nejde do hlavy, protoze za jizdy mam pocit ze i kdyz brzdim, tak se to porad deje (logicky by to melo prestat kdyz jsou desticky pritlacene na kotouc, nebo se pletu?) a navic necitim zadne vibrace od brzdoveho pedalu.

Muze to byt neco jineho nebo je to fakt zvlneny kotouc?
nahoru

sponzor





17.03 2021 13:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

17.03 2021 13:51


podskubkar: co popisujes je prece lozisko...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

17.03 2021 14:39


Jestli je ložisko v háji bude i kotouč páč díky vůli ložiska je nepravidelně obržděnej.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

17.03 2021 14:57


To určitě vypadá na ložisko. I když mě se stalo, že jsem si celou dobu myslel, že zvuk jde od předního kola a nakonec to bylo ložisko zadní. Bylo zajímavé , že za jízdy to bylo slyšet jakoby od předního kola a i víc ho bylo slyšet když jsem mirně zatočil, tak jsem vyměnil radši obě přední a zvuk stále přetrvával, nakonec jsem vyměnil i zadní ložiska a konečně bylo ticho. Musím podpotknout, že to nebylo na audi , ale na Renaultu, ale snad se ložiska chovají podobně u všech aut. To jenom pro info, aby jsi si prohlídnul nejenom přední kola ale i zadní. Snad to pomůže
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

17.03 2021 15:00


Diky za odpovedi, ja mel zato ze lozisko by hucelo neustale, tak to me prave trochu prekvapilo. Navic tam necitim zadnou vuli, ale budu vam verit
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

17.03 2021 15:04


To bych neřekl , že huči neustále, v přimém směru jízdy jsem nic neslyšel, když jsem mírně zatočil za jízdy, tak se ozvalo.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

17.03 2021 15:06


Kolega má na stejně starým scautu ložiska taky totál. Najeto 140tkm. Čím novější tím míň to vydrží. Bohužel jsou to sráče jinak se to nazvat nedá. S poctivým kusem auta to už nemá nic společnýho.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

17.03 2021 16:06


áček (17.03 2021 15:06) orig :
Kolega má na stejně starým scautu ložiska taky totál. Najeto 140tkm. Čím novější tím míň to vydrží. Bohužel jsou to sráče jinak se to nazvat nedá. S poctivým kusem auta to už nemá nic společnýho.


Bohuzel je to asi tak, mam najeto 160t. Ale na druhou stranu musim rict ze tohle je prvni problem co mam. Jinak jen malickosti plus preventivni vymena rozvodu pri 100t.
nahoru

sponzor





17.03 2021 16:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.2. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 3

19.03 2021 14:34


podskubkar: Určite ti to ide od ložiska. Ja mám A6 2016, 160tkm a pravé predné bolo KO. Nemelo žiadnu vôľu, len sa začalo ozývať. Mne výmena trvala cca 1,5h a dával som SKF.
Na videu je počuť, ako bolo suché.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

27.03 2021 0:23


Cau, tak jste meli pravdu Asi bych nemel davat moc vahu svym zkusenostem z kola (jizdnoho kola ), vzdycky jsem si totiz myslel, ze porouchane lozisko skripa a rachoti, ale tak jsem se aspon neco priucil.

joker6: wow, 1,5 hodiny? To jsi teda demon. Ja jsem to menil dnes, vzal jsem si na to pul dne volna a rezevoval si zvedak tady v "mietwerkstattu". Dal jsem take nove SKF lozisko. Standartni postup je vysrubovat ten sroub nahore, ktery spojuje rameno napravy (to kde je lozisko, kotouc...) a 2 horizontalni ramena nahore (neznam presnou terminologii, sorry, vsecho je pro me rameno ). Pak se to cele da vyklopit a snadno se clovek dostane k tem 4 sroubum od loziska. Kdyz jsem ale videl jak lidi zapasi s tim sroubem od ramen napravy (nutnost odvrtat...), tak jsem se rozhodl to sundat aniz bych to vyklapel ven, coz sice jde, ale pristup k tem sroubum od loziska je mizerny. No takze se mi povedlo strhnout ten tisicihran na jednom z nic a musel jsem to riznout flexou, coz chvilku trvalo protoze jsem nechtel poskodit napravu, tak jsem to delal opatrne. To by bylo ale jeste docela OK, nejvetsi horor teprve prisel. Vyklepat to lozisko ven trvalo asi 2 hodiny. Majzl jsem brousil 4x. Fakt mordor, ale nakonec to slo ven. Takze plus minus asi 6 hodin Na youtubu sem videl jak to lidi delaji s autem na zemi jen s heverem, to si fakt neumim predstavit.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

27.03 2021 8:27


Tak gratulace
Uz to teda nevydava zvuky. Radi jsme te navedli.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

28.03 2021 19:04


Skaut vymena taktez na heveru na zemi za 1,5h. Obe strany.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.2. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 3

02.04 2021 22:34


podskubkar: Len na heveri. Aby ti nezavadzala poloos/kĺb, stačí, keď vyrazíš zadné spodné rameno a toľko ťa to pustí. Potom už tam máš dosť miesta. Ja som to ložisko z tehlice vyrazil asi za 10 sekúnd búracím kladivom. Nabudúce ti to už pôjde jedna radosť.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email