Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 376 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 376
Uživatelů: 0
Celkem: 376

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2021
Příspěvků: 18 | Témat: 1

14.03 2021 12:06


U tich dalších TT co jsi poslal je tam pořád 77 tis rozdíl, přijde ti to pořád malej rozdíl, že pořád posíláš další Já nevím za to bych měl ty TT 132kw verze dvě. Je hezké jak se mi snažíš vnutit pořád tu 165kw verzi, ale nechápeš asi pointu.
nahoru

sponzor





14.03 2021 12:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

14.03 2021 12:12


MikyTT:

1) vsechna auta budou mit najeto 300-400tis, a stocene budou nekolikrat.
2) myslel jsem, ze kupujes neco v normalnim stavu kde 132kw zacina na 90tisic.
3) pokud kupujes TT v cene cinskyho mopedu, pak uz uplne vsemu rozumim, a myslim, ze v tvych vlaknech se dockame opravdu kvalitnich prestaveb a tuneni, vcetne dotazu o spotrebe a servisu haldexu.

Hodne stesti, ja koncim.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2021
Příspěvků: 18 | Témat: 1

14.03 2021 12:23


tomko222 (14.03 2021 12:12) orig :
MikyTT:

1) vsechna auta budou mit najeto 300-400tis, a stocene budou nekolikrat.
2) myslel jsem, ze kupujes neco v normalnim stavu kde 132kw zacina na 90tisic.
3) pokud kupujes TT v cene cinskyho mopedu, pak uz uplne vsemu rozumim, a myslim, ze v tvych vlaknech se dockame opravdu kvalitnich prestaveb a tuneni, vcetne dotazu o spotrebe a servisu haldexu.

Hodne stesti, ja koncim.


No z poloviny ses k tomu přiblížil to máš vskutku pravdu, že vsechna auta budou mit najeto 300-400tis, stocene budou několikrat, ale bude to i ta tvoje 165kw verze, kterou mi nutíš. Tu verzi kterou sice koupím za 3 násobek ceny co tu mou 132kw verzi od známého. Takže já bych dle tebe si měl koupit 165kw verzi, která má vylítanej motor s 300-400 tis za cca 130tis, oleje to bude žrát jak prokoplý, benzín to samý, potom udělam chip na 200kw a součásti motoru po 300-400 tis co to bude mít najeto už na 165 kw mi chceš říct vydrží dýl, než když u 132kw verze za zbylý prachy vyměnim celej motor? Ono ten tvůj motor ze 165kw verze neni taky nesmrtelnej jak se ty asi mylně domníváš, už vůbec po chipu na 270PS a po 400tkm. Nebo nevim o co ses tu celou dobu snažil, mě tu přemlouvat pořád, už nevim jak ti to mam vysvětlil, příde mi, že ti to tu vysvětluju jak dítěti.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

14.03 2021 12:40


MikyTT: uz jsem ti popral hodne stesti, s blbcem je neradno pokracovat v povidani.
Tak se hlavne drz, a pak nam napis, jak valis.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 854 | Témat: 21

14.03 2021 13:19


Mat Audi a nemat quattro* je podla mna blbost. Aj ked niekomu staci aj predokola. No podla mna je quattro* najlepsia volba, a hlavne Torsen*...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2021
Příspěvků: 18 | Témat: 1

14.03 2021 13:52


tomko222 (14.03 2021 12:40) orig :
MikyTT: uz jsem ti popral hodne stesti, s blbcem je neradno pokracovat v povidani.
Tak se hlavne drz, a pak nam napis, jak valis.


Tak hlavně že jsi mě stihl označit za blbce Pro blbce, každý blbcem. Taky přeji hodně štěstí
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2021
Příspěvků: 18 | Témat: 1

14.03 2021 13:54


pety k (14.03 2021 13:19) orig :
Mat Audi a nemat quattro* je podla mna blbost. Aj ked niekomu staci aj predokola. No podla mna je quattro* najlepsia volba, a hlavne Torsen*...


Děkuji za normální odpověď, quattro* je jasná vobla
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1358 | Témat: 10

14.03 2021 18:05


No hlavně pak pořádny křídlo dozadu, ať ti ta bestie ve 200 na okreskách nešplhá po hruškách..
nahoru

sponzor





14.03 2021 18:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2021
Příspěvků: 18 | Témat: 1

14.03 2021 21:10


Neboojte, všechno budee
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.2. 2018
Příspěvků: 42 | Témat: 16777215

14.03 2021 21:41


Automechanik, který řeší vyšší náklady na běžný servis oleje a filtrů a mluví tu o úpravách motoru za desítky tisíc
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.3. 2021
Příspěvků: 18 | Témat: 1

15.03 2021 0:09


Tak to je jen jeden ze zmiňovaných mínusů u quattra, jen sem to psal jak to je, nebudu chodit kolem horký kaše. Díky tomu, že mam možnost si koupit TTko za směšnou cenu si můžu dovolit ty úpravy/opravy
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.9. 2010
Příspěvků: 76 | Témat: 20

17.03 2021 17:48


Doporučuji quattro*. Chlapi tady vědí jak jsem k " Áje " přišel já Jako mechanik si s ní užiješ. Dá se z ní udělat velmi slušný veterán a hlavně je to příjemné , když potkáš kolegu na silnici. Je nás málo Podmínkou je , aby ti Haldex* fungoval správně. Je poměrně vzácné , aby na suché silnici reagoval , ale jakmile to trochu klouže , tak se vyřádíš do sytosti. Pozor na spojku !!! Ta musí být ve výborné kondici -nejlépe když je to ta vylepšená. Brzdi motorem , Převodovka* ti dovolí skopat to dolu až na jedničku. Zároveň je nutno podotknout , že autíčko má dvě tváře - umí jezdit plynule a pomalu a umí zároveň " trhat pr.... " různým za jeden a půl milionu dražším mazlíčkům z ameriky , ale i koncernovým vozům.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email