Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 208 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 206
Uživatelů: 2
Celkem: 208

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 298 | Témat: 14

24.01 2021 9:14


Zdravím.
Mám takový dlouhotrvající problém s mojí S4kou. Na podzim se mi zbláznil snímač teploty, který začal ukazovat nesmysl, že se auto přehřívá během chvilky a pak zase že je studené. Dal jsem nové a od té doby jsem zjistil, že auto nedrží teplotu.

Na volnoběh se zahřeje na 90 a po rozjetí teplota klesne na cca 70. Dál už neklesá - klasický problém s termostatem. Dal jsem nový termostat (originál audi) a absolutně bezezměny.

Pak jsem zkusil obejít úplně 2. termostat s chladičem (na spolujezdcově straně) - žádný rozdíl.

Pak mi bylo řečeno, že je možné, že vodní pumpa nedává dostatečný tlak (protáčí se šestihraná hřídelka při větší zátěži) a pak to dělá tyhle problémy. Tak jsem včera dal novou pumpu (INA) a je to pořád stejné. Hřídel se neprotáčí, "stará" pumpa vypadá OK. Nerozlámaná, neprotáčí se (byla to GRAF, takže už asi není origo ne?).

Už moc nevím čím by to mohlo být. Někdo nějakou radu? Podle ETKY by měl být ještě na pravé straně nějaký jednocestný ventil, ale samostatně jsem ho nenašel. Pouze v sadě s hadicemi.

Díky za jakékoli info.
Naposledy upravil P4d0uch dne 08.03 2021 19:25, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





24.01 2021 9:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

24.01 2021 9:42


vyskusaj v nejakom servise test na pritomnost CO2 v chladiacej kvapaline.. Je dost mozne, ze mas prasknutu hlavu alebo tesnenie pod hlavou..

alebo klasika bublinkovy test
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 298 | Témat: 14

24.01 2021 9:47


No to jsem nechtěl slyšet vůbec když jsem auto 40tis km po generálce . Ok někam zajedu.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

24.01 2021 9:52


bublinkovy test urobis aj doma.. vela sa tam toho neda pojebabrat.. ak sa do toho ale nechces rypat, tak zajdi do servisu...

netvrdim, ze to musi byt hlava alebo tesnenie.. je to jedna z moznosti..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 298 | Témat: 14

24.01 2021 10:03


O bublinkovém testu jsem neslyšel. Kouknu a vyzkouším. Diky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

24.01 2021 10:31


jednoduche.. prepadova hadicka, teda spiatocka do vyrovnavacej nadrzky chladenia. hadicku odmontujes a ponoris ju do zrezanej priehladnej flase plnej vody... motor nechas bezat na volnoboeh.. a ak pojdu z hadicky vzduchove bubliny, tak je to to, co nechces...

zase neviem ako je na S4 B6 riesena prepadova hadicka...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 298 | Témat: 14

24.01 2021 10:48


Aha. No přepadová je normálně přístupná. Tak to dneska vyzkouším. Díky!
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

24.01 2021 10:54


vela stastia
nahoru

sponzor





24.01 2021 10:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 298 | Témat: 14

06.03 2021 15:11


Tak jsem se k tomu konečně zase dostal.

2x vypuštěna kapalina, podruhé už plnění podtlakem, takže snad bez vzduchu. Podezřívám to nové čidlo. Zkusím koupit originál.

Bublinky z hadice nejdou, tak zatím doufám že to nebude těsnění/hlava.

Jen tak pro info. Je možné že by čidlo ukazovalo o cca těch 20° jinak? Nalogoval jsem cca 10km dlouhou cestu. Vyjížděl jsem když ručička byla skoro na 90 (zahřáto na volnoběh) a skoro to vypadá, že termostat správně otevírá a zavírá, akorát kolem hodnoty 75°.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 298 | Témat: 14

08.03 2021 19:25


Tak vyřešeno. Nové origo čidlo (To co jsem předtím koupil byla Hella se stejným číslem) a je pokoj.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

08.03 2021 19:37


Přitom origo logovany cidlo je hella a tady mas ten rozdíl origo a aftermarket.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 298 | Témat: 14

08.03 2021 19:39


Jako taky nechápu. Bylo na tom taky logo VW/Audi. Stejné číslo, akorát místo v pytlíku jsem si to vyzvedl v krabičce. Jako myslím, že to byl prostě a jednoduše vadný kus.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

08.03 2021 21:07


Už se mi to stalo několikrát.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email