Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 342 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 338
Uživatelů: 4
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 1

21.07 2018 13:20


Zdravim vsetkych,

Asi pred mesiacom sa mi objavil problem s nudzovim rezimom pri akceleracii, diagnostikou som zistil nizky tlak paliva, pomohla vymena paliv. filtra. teraz asi po 1500km sa problem objavil znova no len pri max ot. motora a max zatazeni.

Viete mi poradit niekoho zo stredoceskeho kraja (ja som z Mladej Boleslavy) kto by mi to vedel skontrolovat, poradit?


5211 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [101] - príliš nízký
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 178595 km
Datum: 2018.07.17
Čas: 18:19:45

Otáčky motoru: 4341.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 99.6 %
Rychlost vozidla: 76 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 84 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 40 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 13.800 V
Čítač zapomenutí po OBD*: 80
Otáčky klikového hřídele: 4341.0 /min
Rychlost vozidla: 73.26 km/h
Střední vstřikované množství: 58.64 mg/stroke
Teplota paliva: 41.9 °C
Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 1.6024e+006 hPa
Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 00000101
Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bit 0: 00110100
nahoru

sponzor





21.07 2018 13:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.8. 2018
Příspěvků: 1 | Témat: 0

22.08 2018 8:57


Mam stejný problém-
Už jsi na něco přišel? už jsem vyměnil i nějaké další čidla a díly a furt stejný..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

22.08 2018 11:21


Trochu jsem hledal.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Idealne zmerit tlak paliva, pokud to jde. Muže to byt vysokotlake cerpadlo, nebo podavaci v nadrži.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.5. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 1

27.02 2021 8:50


Taky mi to před 2 dny udělalo. Při akceleraci se objevila blikající kontrolka žhavení a motor šel do nouzaku. Při dalším nastartování už vše OK. Jen mi už cca týden připadá že když lehce přidávám plyn a ubírám tak jako by začalo vibrovat lehce Auto. Dnes mi začaly na Neutral kolísat otáčky jako by chtěl chcípnout.

VAG mi napsal

5211 - Palivo, systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [032] - příliš nízký


Přišel někdo co vám to dělalo?

Díky moc.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

27.02 2021 11:39


regulator nebo zprasenej palivovej filtr.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.5. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 1

27.02 2021 11:48


Palivový filtr jsem měnil právě cca. 6 dní před vyskočením této chyby.
Před chvílí jsem dojel taxikem. Rano jsem odjel do obchodu a jak jsem parkoval tak pří dojíždění na parkovací místo auto samo chcíplo a už ho nenastartuji. Motor se točí, chvílema jako by se chtěl chytit ale nic.

Jinak Audi A6 4G 3.0 TDI* 180 Kw

Prosím pomoc ;-(
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.5. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 1

27.02 2021 11:50


Jinak vyjelo mi toto:

Address 5F: Information Electr. (J794) Labels:. 4E0-035-6xx-5F.clb
Part No SW: 4G0 035 670 J HW: 4G0 035 670 J
Component: H-BNT-EU H53 0798
Revision: -------- Serial number: 190E00E7584851
Coding: 070100010303FFFFFFFCFF7E00000003000001000300000002
Shop #: WSC 02391 785 00200
VCID: 2A5BB4A945FF2E1AAB-807E

Subsystem 1 - Part No: 8R0 060 884 BK
Component: EUR 2014 1703

Subsystem 2 - Part No SW: 4G0 919 605 C HW: 4G0 919 605 C
Component: DU8 C7 SV H43 0021
Serial number: AUZ8ZDED004CTA+

Subsystem 3 - Part No SW: 4G1 919 610 C HW: 4G1 919 610 C
Component: E380 BDT C7 H11 0204
Serial number: 90349NE20009K

Subsystem 4 - Part No: 8R0 060 961 F
Component: CD-Database 5571

1 Fault Found:
03157 - Functionality limited due to Communications Disruption
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 6
Reset counter: 45
Mileage: 264789 km
Time Indication: 0
Date: 2021.02.27
Time: 10:04:25

Freeze Frame:
Bin. Bits: 00000000 00100000
Bin. Bits: 00001011 00000000
Bin. Bits: 00000000 00000010
Bin. Bits: 00000000 00000000
Bin. Bits: 00000000 00000000

čas + - sedí s tím kdy mi to chcíplo.
Možná to nemá s tím nic společného.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

27.02 2021 12:11


Bassik (27.02 2021 10:50) orig:
03157

Bassik (27.02 2021 10:50) orig:
03157

to s tím asi nesouvisí, je to omezená funkčnost radia
kvuli přerušené komunikaci
nahoru

sponzor





27.02 2021 12:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.5. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 1

27.02 2021 12:26


rozsini: děkuji za info. Nenapadá tě na co kouknout jako první abych to aspon natočil a dojel do servisu ať to nemusim řešit odtahovkou?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

27.02 2021 15:46


Bassik (27.02 2021 10:48) orig:
Palivový filtr jsem měnil právě cca. 6 dní

když je filtr novej, tak jedině jak psal parik,
čerpadlo.vždyt to píše tlak paliva.
P0087 00 [032] - příliš nízký
Slabé palivové čerpadlo,
ucpaný filtr nebo síto,
omezené vedení přívodu paliva
Vadný modul ovladače palivového čerpadla
Vadný snímač tlaku paliva
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.5. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 1

27.02 2021 16:16


Jj ok tak diky. Jak budu vědět čím to je tak DAM* info třeba to jiným pomůže.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

27.02 2021 21:50


Bassik (So, 27.02, 2021 11:48) orig :
Palivový filtr jsem měnil právě cca. 6 dní před vyskočením této chyby.
Před chvílí jsem dojel taxikem. Rano jsem odjel do obchodu a jak jsem parkoval tak pří dojíždění na parkovací místo auto samo chcíplo a už ho nenastartuji. Motor se točí, chvílema jako by se chtěl chytit ale nic.

Jinak Audi A6 4G 3.0 TDI* 180 Kw

Prosím pomoc ;-(


kdo menil ten filtr, za jaky a jak? Dal ho tam nasucho nebo zalil naftou?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2020
Příspěvků: 31 | Témat: 1

27.02 2021 21:57


Vstriky hosi..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email