Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 1 března 2021
Celkem je zde 20 lidí (11 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Klarinka91
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 46 863
Online návštěvníků
Návštěvníků: 9
Uživatelů: 11
Celkem: 20

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 45 | Témat: 6

12.02 2021 20:45


Ahoj, riešili ste niekedy že by volič na tiptronicu zamrzol?

Resp. 3 dni auto stálo, naštartoval v pohode, poistka na brzde sa uvolnila a páka sa nešla posunúť, až keď som (moja blbosť) použil silu a posunul zhruba do úrovne N-S kde sa zaradilo N R šlo zaradiť niekde medzi R-N a P na P... Príde mi to ako zamrznuté lanko alebo volič priamo na automate. Každopádne na D som sa nedostal aj keď to ukazoval volič no nezacvaklo to tam a automat si išiel svoje.

Otázka znie, posral som niečo, alebo keď prestane vonku mrznúť tak to zas bude fungovať? Zajtra ak zasvieti slnko tak skúsim na to pozrieť, dovtedy jazdím koncernovým predohrabom...

Je to allroad C5 2004 2.5 TDI* BAU.

Díky,
Richard
nahoru

sponzor





12.02 2021 20:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 9256 | Témat: 85

12.02 2021 22:17


RichardS: pockaj co napise lubomt...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1256 | Témat: 41

12.02 2021 22:36


nejspíš rozjebaný spínač F125
je ovl. lankem.
porušený bowden a zamrzlo to.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

tady je to poz. 30
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 45 | Témat: 6

13.02 2021 7:43


rozsini (12.02 2021 22:36) orig :
nejspíš rozjebaný spínač F125
je ovl. lankem.
porušený bowden a zamrzlo to.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

tady je to poz. 30
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Díky za prehľad, niečo také predpokladám. Dnes do toho sadnem a zistím stav, cez noc bolo do -16 tak chvíľu počkám nech sa oteplí vonku
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1256 | Témat: 41

13.02 2021 7:51


to chce spíš vlezt pod auto
ten spínač je na převodovce.
taky ale může být něco s převodovkou
ten sp. je hřidelí spojenej s něčím v př.
hřídel pos.21
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 45 | Témat: 6

13.02 2021 9:00


rozsini (13.02 2021 7:51) orig :
to chce spíš vlezt pod auto
ten spínač je na převodovce.
taky ale může být něco s převodovkou
ten sp. je hřidelí spojenej s něčím v př.
hřídel pos.21
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Pod auto jedine keď sa trochu umravní počasie, nemám garáž. Nedalo mi to, rozobral som vrch tiptroniku a tam je všetko OK, lanko na svojom mieste a správa sa to rovnako. Tak to vyzerá buď kábel alebo volič v prevodovke. Budúci štvrtok som objednaný do servisu, dovtedy zaradím D alebo volám odťah Hold spojenie blbosti, sily a stareho auta má svoju daň.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1256 | Témat: 41

13.02 2021 9:06


ještě mě napadla taková blbost, nemáš zamykání
Ř páky?
měl sem něco podobnýho, nešlo prostě hnout pákou.
byla zamčená.
na silu jsem to nezkoušel, asi máš pěknou paru.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 9256 | Témat: 85

13.02 2021 9:23


rozsini: to bys neprotlacil. Tam je kul co ma 2cm..,
nahoru

sponzor





13.02 2021 9:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 45 | Témat: 6

13.02 2021 9:33


rozsini (13.02 2021 9:06) orig :
ještě mě napadla taková blbost, nemáš zamykání
Ř páky?
měl sem něco podobnýho, nešlo prostě hnout pákou.
byla zamčená.
na silu jsem to nezkoušel, asi máš pěknou paru.


Hele mám defend, no je trvale odomknutý, auto stojí na dvore atď... Keby to bol defend tak to by som asi urval páku než ohnuť zámok
Ono keď som zatlačil tak sa tvárila že ide a postupne povolovala, nebola zaseknutá v polohe. Ako som mal rukavice tak cit žiadny a len som pridal silu. V -10 po dobrej večeri som bol pri sile a proste som chcel quattro* za každú cenu, až som to posral
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1256 | Témat: 41

13.02 2021 9:38


to mě jen tak napadlo
já sem ten def.nechtíc zamačknul
tak to bude asi ten bowden.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 45 | Témat: 6

13.02 2021 9:38


tomko222 (13.02 2021 9:23) orig :
rozsini: to bys neprotlacil. Tam je kul co ma 2cm..,


Na to v kúte duše spolieham že soudruzi v NDR neudělali chybu a radšej poddimenzovali ako správny inžinieri niečo medzi pákou a prevodovkou než by sa malo vysypať niečo v skrini... To by všetky tiptroniky v rusku šli cez zimu na repas
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 45 | Témat: 6

13.02 2021 12:06


Ešte podstatná vec, je bowden namáhaný na tlak alebo na ťah keď radím z P smerom k D? T.j. tlačím na páčku na prevodovke alebo ju ťahám?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1256 | Témat: 41

13.02 2021 12:29


to netuším, tak dalece sem to nezkoumal
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6172 | Témat: 68

13.02 2021 13:53


Este som sa s takym niecim nestretol. Pod pakou je mechanizmus namazany vazelinou, to nema preco zamrznut a snimac zaradenej rychlosti F125 som zamrznuty este tak isto nevidel. Treba do garaze, na zdvihak , odpojit zo snimaca lanovod a skusit pohybat tyckou rukou
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 45 | Témat: 6

14.02 2021 16:43


Nové poznatky:

zospodu z toho čo som videl tak všetko na svojom mieste podľa ETK, prístup fest nahovno tak som videl to čo sa dalo vidieť naležato pod autom. Odborné oko by možno videlo viac...
z boku od LP kolesa som videl prd
z vrchu za motorom je vrstva ľadu na prevodovke okolo miesta kde je páka na zmenu stupňov

volič tiptroniku v interieri som zložil, naštartoval nech sa prevodovka zohreje a ľad rozpustí
Volič na P je P, na R a N je R s tým že poistka na páke sa na R neuvolní a z R možem páku posunúť na N kde sa poistka uvolní, D je N a do S ma to nepustí, je tam gumený odpor a nasilu to tam nechcem dávať. do + a - páka vojde no nedrží tam a keď ju tam podržím stále je zaradené N.

Zahriatnie prevodovky nepomohlo, správa sa to rovnako.

Zaráža ma fakt že volič nejde až do S. Keby je napr skrátený bowden tak predpokladám že by malo byť D na S keď N je na D. Na D proste volič "končí".
Druhá vec je prepnutie na + a - kde volič neostane v polohe napravo.

Nemože zo mať súvis napr. s poistkou napojenou na brzdu alebo na páke, prípadne na zapalovaní???
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1256 | Témat: 41

14.02 2021 18:34


nechci tě strašit ale podle toho co říkáš to vypadá na poškození v mechanismu ovl. řazení
tady toto poz. 9 na odkaze co jsem dával niže
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

tady
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





14.02 2021 18:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 45 | Témat: 6

14.02 2021 21:10


Tiež mi to príde že volič je KO.
Googlil som a niečo podobne (tuhé radenie) je na tiptroniku v porsche a sposobuje to zatuhnutý šrób na voliči. Zajtra na to znovu pozriem, skúsim čo pojde premazať a keď nedám D tak to dá dokopy len servisák na zvedáku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 45 | Témat: 6

15.02 2021 14:52


Tak dnes zmena! Už to nejde ani do R
Vyzerá to ako keby som cestoval v čase, je to rovnaké ako v piatok pred tým než som to pretlačil... Dnes nepretlačujem.

Poistka na Brzde skontrolovaná - OK, odisťuje cez magnet alebo solenoid
Poistka na spínačke - OK, odisťuje
Positka na páke - OK, odisťuje ako má

Páka je gumená a hýbe sa do 1 cm. Vyzerá to ako keby sa kusla prevodovka, no neparkujem v kopci, pred posledným P som dal N a auto zabrzdil ručkou a až potom P. Cez noc bolo -16 a teraz je tak -6, takže to vyzerá že čím chladnejšie tým menej stupňov zaradím (včer bolo -2 a šlo R a N)
Nahovno je že teraz to so zaradeným P ani neodtiahnem do servisu...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1256 | Témat: 41

15.02 2021 14:56


RichardS (14.02 2021 15:43) orig:
z vrchu za motorom je vrstva ľadu na prevodovke okolo miesta kde je páka na zmenu stupňov

toto už máš vyřešený?
ten LED*?
jak se tam mohl udělat?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 45 | Témat: 6

15.02 2021 15:20


Ahoj, dnes som kontroloval a ľad sa rozpustil po tom čo som včera nechal motor bežať na prevádzkové teploty a kde bol včera tak dnes nieje. No keďže nevidím úplne všade tak nevylučujem že može byť ešte inde.

To ako sa tam dostal ma napadá jedine z oblasti batérie kde sú odtoky. Tie som pred sviatkami odpchával lebo som tam mal bazén. Predpokladám že odtial to tečie na prevodovku a na oblasť kde je aj vstup na volič. Snehu tu máme požehnane, takže keď napadne, je motor teplý tak to začne z auta tiecť a postupne keď máš hlboko pod 0 tak to zamŕza a tvori sa hrubá vrstva.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1256 | Témat: 41

15.02 2021 16:02


diagnostiku jsi nezkoušel?
mohla by něco napsat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 45 | Témat: 6

16.02 2021 14:33


Diagnostika OK.
Príčina asi nájdená, bude to bowden k prevodovke.
Časť ktorú vidím pod voličom je mierne ohnutá. Dnes znovu radí len po N.
Keďže prístrojovka berie info o zaradenom prevode zo snmača na prevodovke tak predpokladám že je chyba medzi pákou a prevodovkou. Keď tak ma opravte...
Ak sa podarí tak som spravil foto.

Je možné nejak vybrať mechanizmus radenia z vrchu?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 1998 | Témat: 25

16.02 2021 14:48


Prepac trochu tresnem v automatoch sa nevyznam a nikdy v zivote to nechcem na svojom dvore vidiet , ale presne takyto isty problem mal moj kolega. Hodinu auto nechal na volnobeh rozmrazit a nicim nepohol. Tak volal servisakovi a ten mu kazal na pol hodky odpojit baterku.Odpojil, zapojil a vsetko chodi.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 45 | Témat: 6

16.02 2021 14:58


snuff (16.02 2021 14:48) orig :
Prepac trochu tresnem v automatoch sa nevyznam a nikdy v zivote to nechcem na svojom dvore vidiet , ale presne takyto isty problem mal moj kolega. Hodinu auto nechal na volnobeh rozmrazit a nicim nepohol. Tak volal servisakovi a ten mu kazal na pol hodky odpojit baterku.Odpojil, zapojil a vsetko chodi.


Hele vyskúšam, ak to zaberie tak máš u mňa flašu
nahoru

sponzor





16.02 2021 14:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1256 | Témat: 41

16.02 2021 14:59


RichardS (16.02 2021 13:33) orig:
Príčina asi nájdená, bude to bowden k prevodovke.

RichardS (16.02 2021 13:33) orig:
Je možné nejak vybrať mechanizmus radenia z vrchu?


myslíš tu škatulu co je v ní mech. páky?
nebo bowden.
ten zespodu a tu mechaniku taky.
z vrchu tam něco uvidíš, ale asi to ven nepůjde,je na tom uchycený to lanko, a asi ještě něco.podle Etky je to docela složitej mechanizmus.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 45 | Témat: 6

16.02 2021 16:09


RichardS (16.02 2021 14:58) orig :


Hele vyskúšam, ak to zaberie tak máš u mňa flašu


Nezabralo, je to mechanika...

Btw. ohľadom automatu, toto auto je moj prvý automat, prvý diesel, prvý pohon na 4 kolesá, prvý V6 a druhé audi v živote Chcel som to vyskúšať a kombinácia ma bávi a obdivujem schopnosti v každodennom živote, teda až dovtedy pokiaľ som neprispel k neposraniu radenie Doteraz som mal a mám len manuály R6 zadokolky alebo R4 so slimákom a predokolky.
A automat je ideál v bežnom živote pokiaľ má človek dostatočný výkon, hľavne to oceňuje moja manželka ktora nerada jazdí.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 45 | Témat: 6

16.02 2021 16:15


rozsini (16.02 2021 14:59) orig :


myslíš tu škatulu co je v ní mech. páky?
nebo bowden.
ten zespodu a tu mechaniku taky.
z vrchu tam něco uvidíš, ale asi to ven nepůjde,je na tom uchycený to lanko, a asi ještě něco.podle Etky je to docela složitej mechanizmus.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Myslím bowden, škatula s radením sa tvária OK, všetky funkcionality som prekontroloval. Zospodu to momentálne nedám v tom počasí, ide neutrál tak to odtiahneme do servisu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 45 | Témat: 6

17.02 2021 16:06


Tak servisák si na automat netrúfa a mám sa obrátiť na niekoho kto rozumie automatom a vie ich diagnostikovať...

Mám dve možnosti:
a.) zháňať človeka v Liberci kto vie opravovať automaty
b.) auto na nájazdy a poriadne sa na to pozrieť cez víkend, má byť 10+ a slnečno tak pes bude mať radosť že sa má s kým válať pod autom - tu potrebujem niekde návod k tomu ako sa dostať k voliču na prevodovke a demontovať ho. Ak je pokryvený bowden tak narovnanie by malo pomôcť.

Ak viete o niekom kto je ochotný sa na to v Liberci pozrieť tak sem s ním, občas by som čakal od serisáka že sa ponorí do výzvy a nie že sa toho zľakne...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1256 | Témat: 41

17.02 2021 17:58


tak zdiagnostikovat automat musí umět každej servisman,co má VCDS
na to není nic složitýho
zkusil bych možnost B
ten bowden/lanko/ uvidíš na levé straně na přev.
teda není vidět moc,budou tam zavazet nějaký kryty, a silenty.
jeho konec je na kloubky páky, co je na hřídeli co vede do přev.
páka poz.23
pokud se ti podaří ho z toho kloubu sundat můžeš skusit volič režimů zda chodí, i tu páku/hřídel/ zda chodí volně.
najit servis na AP v Liberci 2min.ale jedinej
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 45 | Témat: 6

před 7 dní (19:47)


Tak volič funguje, senzor funguje, už ide zaradit D a auto ide dopredu. Problém je v ohnutom bowdene, povolil som uchytenie na prevodovke, bowden povolil na krajnú polohu, pritiahol a už idú PRND zaradiť na správnych pozíciach. Zaradiť nejde akurát S, no s tým sa dá žiť pokiaľ sa nevymení bowden a to až keď bude auto na zdviháku.

Momentálne problém s brzdami tak sa ide riešiť iné
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email