Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 334 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 326
Uživatelů: 8
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 57 | Témat: 11

11.02 2021 13:40


Ahoj, na jar chcem kupovať S6 C5 Avant Tiptronic* v peknom stave. Keďže som nováčik čo sa tohoto modelu týka a ročníkov tak sa chcem spýtať na čo sa zamerať pri kúpe a čomu sa vyhnúť...

Bolo v rámci výroby na niečo zvolávačky? Sú verzie/roky ktorým sa vyhnúť?
Je niečo na motore, prevodovke čo predchádzajúci majiteľ musel riešiť/budem riešiť po kúpe?

Zaujímajú ma hlavne veci ktoré nepatria do spotreby a pravidelnej údržby (napr. klapky v saní, dekarbonizácia, atd...)

Díky,
Richard
nahoru

sponzor





11.02 2021 13:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

11.02 2021 17:33


RichardS: skus zohnat niekoho, kto tym motorom rozumie a bude sa na to vediet pri kupe pozriet. Za tych 100 eur ti to stoji. Na SVK ale nikoho takeho nepoznam.
Je to stare auto, a zabudni ze ludia to servisovali ako mali.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

11.02 2021 17:46


20rocna S6 C5 , poviem Ti presne co ta caka. Vyfuky pred smrtou, tiptronik pred smrtou, motor bude zrat olej, semtam hrdzka na karoserii (pod listami a predne blatniky).
Viem asi si si svoju vysnenu S6tku predstavoval inak, ale bohuzial toto je realita Ak nie si nejaky ultra pacient na 8valce a S6 tak odporucam sa zamysliet a vybrat znovu nieco novsie a zabavnejsie
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

11.02 2021 18:11


snuff: a ja som sa mu to snazil napisat tak nejako jemnejsie
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 57 | Témat: 11

12.02 2021 8:54


Dík chlapi, len to na mňa nasypte, už som pár áut vystriedal a chcem úprimne vedieť čo očakávať
Cieľ je V8 kvôli zvuku, baví ma quattro* a nepotrebujem manual, kombik kvoli psovi a bicyklom. Novšie modely sa mi moc nepáčia. Vysnená S6 je taká o ktorú sa niekto staral a vie mi povedať históriu servisu, ja sa v nej budem vŕtať, porobím si nejaké veci a bude jazdiť leto/zima a je dosť možné že ju budem mávať ako daily. Vyššie náklady beriem, je to model S.
S4 som zavrhol kvôli tomu že to je na mňa malé, RS4 a RS6 je už na náklady mimo to čo som ochotný s kľudným spánkom S8 je super, no je to sedan a nesplňuje praktickosť.

Teraz dávam dokopy c5 allroada ako hospodárske vozidlo a nákupný košík pre ženu a S6 bude miesto bmw ktoré ma omrzelo kvôli tomu ako je až dokonalé pre vodiča a užijem si ho len na kvalitných cestách + mu chýba výkon aj keď zvuk R6 je orgazmus.

Obecne mi prídu s6 ako bitelné a pri správnej údrźbe a zachádzaní znesú ešte veľa...

Autá pozerám v CZ keďže tu žijem a v DE keďže to mám 30km k hraniciam.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 57 | Témat: 11

12.02 2021 9:40


Btw. kto sa rozumie motorom v8 v modeloch S? Mal by som zaújem o asistenciu pri kúpe.

Nepozná niekto túto S6?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

12.02 2021 11:17


snuff (11.02 2021 17:46) orig :
20rocna S6 C5 , poviem Ti presne co ta caka. Vyfuky pred smrtou, tiptronik pred smrtou, motor bude zrat olej, semtam hrdzka na karoserii (pod listami a predne blatniky).
Viem asi si si svoju vysnenu S6tku predstavoval inak, ale bohuzial toto je realita Ak nie si nejaky ultra pacient na 8valce a S6 tak odporucam sa zamysliet a vybrat znovu nieco novsie a zabavnejsie


Presne tak...
Ale kedže si pacient, tak hura do toho Už som pokukoval po S4 b6, ale su lepšie auta, ktore si radšej kupim
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

12.02 2021 11:19


Na S6 patří na přední nápravu Lemförder nebo jak se to píše, předpokládám, že do roka tě čeká výměna za 30+, protože ten podvozek naše silnice nedá. Nepoznáš moc spotřebu oleje, může pomoct jezdit na 0W30, kdykoliv jsem do S6 nalili 5W30, žralo to litr tak na 2000km, s 0W30 to je cca litr na 10 tisíc. Nechápu, proč to ten řidší oleje nežere, prostě to tak bylo.
Blok motoru vydrží téměř vše, je to litina, ale sere se spousta věcí okolo, určitě je třeba zkontrolovat stav podlakových baněk, jedna stojí desítku.
Tiptronik bude těžko zjistitelný, může kleknout kdykoliv.
Nejspíš budou hnít dveře pod lištama, tomu nejde snad vůbec zabránit.
Další problém bude kvalitní servisák, pokud to nedáš někomu, kdo tyto auta umí, tak ti to akorát zkurví.
V podstatě vůbec nic neznamená, že auto vypadá hezky a stojí 170, do roka do něho můžeš zahučet dalších 150, každopádně si připrav do zálohy na servis tak 50-100 tisíc, pokud je pro tebe problém takový prachy mít bokem nebo vydělat, tak si S6 nekupuj, neutáhneš to nebo se bude rozpadat.
No a ještě jedna špatná zpráva, začíná být problém sehnat díly, Audi už ukončila výrobu dílů a věz, že V8 má oproti normální C5 spoustu dílů jinak a to včetně světel, plechařiny, čelního sklad, náprav atd.
nahoru

sponzor





12.02 2021 11:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

12.02 2021 11:58


Mr. Death: ty jo, sklo jsem nevedel.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 723 | Témat: 15

12.02 2021 13:49


Mr. Death (12.02 2021 11:19) orig:
Blok motoru vydrží téměř vše, je to litina

??? blok motora je predsa z alusilu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

12.02 2021 14:58


Myslíš alusilem Nikasil*? Pokud jo, tak ten je v C4 a C6 MPI*, v C5 ne. Na 100% není v ANK.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 57 | Témat: 11

12.02 2021 15:25


Sa tu rozbehla diskuse normálne Díky za postrehy, to potrebujem vedieť. Čo sa financí týka tak vidím že som počítal správne, idem do toho s tým že mám rezervu na "prekvapenie". Som vychovaný na BMW takže viem čo sú to prekvapenia a koľko to stojí mať to v spoľahlivom stave.
V8 som všade počul len to najlepšie čo sa týka trvanlivosti, vysrať sa môže čokolvek to chápem, mňa hlavne zaujímajú "osvedčené" poruchy, t.j. keď to niekto neurobil predomnou (kvalitne) tak s čím mám rátať.
Atypicke veci na V8 chápem, je to daň za exkluzivitu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

12.02 2021 15:45


Ty levnější jsou zámky, dveří, parkovací čidla, motorky ostřikovačů, ovladače oken, atd. Ty dražší jsou tiptronik a přední náprava. Motor váží tři metráky, takže přední náprava dostává pěknej záhul.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 723 | Témat: 15

12.02 2021 15:47


Mr. Death (12.02 2021 14:58) orig:
Myslíš alusilem Nikasil**? Pokud jo, tak ten je v C4 a C6 MPI**, v C5 ne. Na 100% není v ANK.


nie alusilem Nikasil* nemyslim, alusil je material - zliatina hlinika (nadeutekticka) a Nikasil* je technologia povrchovej upravy, niesom materialovy expert, ale tento zakladny rozdiel poznam

ziadna V8 od Audi nema predsa liatinovy motor...
ANK ako jeho predchodca AQJ ako aj napr. AVP z S8 maju rovnake bloky, a ja teda v S8me nemam liatinovy motor
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 723 | Témat: 15

12.02 2021 15:51


RichardS (12.02 2021 15:25) orig:
V8 som všade počul len to najlepšie čo sa týka trvanlivosti


zloz si ruzove okuliare, na 40Ventilovej V8 v C5/D2 si priprav tak 2500-3000 ked jedneho dna budes robit hlavy a veci s tym suvisiace
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 57 | Témat: 11

12.02 2021 17:24


disKoC4 (12.02 2021 15:51) orig :


zloz si ruzove okuliare, na 40Ventilovej V8 v C5/D2 si priprav tak 2500-3000 ked jedneho dna budes robit hlavy a veci s tym suvisiace


OK, a čo sposobilo že si robil hlavy atd...?
nahoru

sponzor





12.02 2021 17:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

12.02 2021 17:37


Co by to sposobilo predsa vek. Mas tam 2x napinak vaciek, 40 gufier. Veci ktore su vekom rozslahane. Je to uplne bezny servis kazdeho 20 rocneho motora.

Ano mozes sa na to vyprdnut a jazdit chvilu so strkajucimi retazami, spotrebou oleja 1l/1000km, ale potom ta to dobehne zas inde. Katy off, pripecene kruzky, samozrejme strata vykonu z dovodu detonacii a ubratim casovania RJ. To ze auto nastartuje a jazdi, neznamena, ze je to v poriadku.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 723 | Témat: 15

12.02 2021 18:02


RichardS (12.02 2021 17:24) orig:
OK, a čo sposobilo že si robil hlavy atd...?

este som ich nerobil, ani momentalne nemam zatial potrebu, ale jedneho dna budem...

snuff: amen
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2017
Příspěvků: 57 | Témat: 11

12.02 2021 20:36


snuff (12.02 2021 17:37) orig :
Co by to sposobilo predsa vek. Mas tam 2x napinak vaciek, 40 gufier. Veci ktore su vekom rozslahane. Je to uplne bezny servis kazdeho 20 rocneho motora.

Ano mozes sa na to vyprdnut a jazdit chvilu so strkajucimi retazami, spotrebou oleja 1l/1000km, ale potom ta to dobehne zas inde. Katy off, pripecene kruzky, samozrejme strata vykonu z dovodu detonacii a ubratim casovania RJ. To ze auto nastartuje a jazdi, neznamena, ze je to v poriadku.


OK, to beriem, vek a to že s týmito motormi sa nejazdi pre rožky do tesca mi dáva zmysel robenia GO. Skorej som mal na mysli či tam nieje niečo ako na na iných koncernových motoroch ala vydraté vačky kvoli nedostatočnému mazaniu, prasknutie rozvodov, prasknutá membrána na odvetrávaní víka ventilov atd...
Keď to porovnám s Mpower motormi tak je to ešte zlaté na údržbu
Inak majú tieto motory variabilné časovanie alebo niečo podobné čo sa ľúbi časom posrať a treba to pretesniť?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

13.02 2021 13:59


Do tychto motorov sa výborne rozumie Brano Hanko z Turian. BH motorsport
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email