Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 7 března 2021
Celkem je zde 12 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Alex07CZ
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 9
Uživatelů celkem: 46 900
Online návštěvníků
Návštěvníků: 6
Uživatelů: 6
Celkem: 12

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 786 | Témat: 58

20.11 2020 12:38



Pořád nevím, jestli to vzít a postavit na dvůr, než to časem zprovozním, nebo to nechat majitele sešrotovat??? Chce za to 5 000Kč i se zimní sadou plechů 16" se zánovním obutím.
Je to předokolka, originál S-line, před 11 lety si to dovezl DE po prvním majiteli. Do teď najeto poctivých 370tis. km. Jezdil s tím ročně míň jak 10tis km a měnil olej každý rok. O auto bylo docela dost postaráno (ramena, brzdy, tlumiče, zkrátka spotřební servis). Až do teď nebyl jediný problém s motorem, jen před pěti lety dával na repas čerpadlo do Bosche. Nikdy žádný tuning nebo neodborný úpravy. Nyní po ťukanci na LP blatník pojišťovna vyplatila totálku. Před pár dny auto začalo po vyřazení chcípat a po startu to kouří nespálenou naftou. Diag prý nepíše žádnou závadu. Majitel tvrdí, že opět čerpadlo, ale to se mě nezdá. spíš bych tipnul na mechanický problém s motorem. Pojedu to nejspíš prověřit.
Teď babo raď, jestli si mám na zimu vzít další vrak na dvůr, jestli to za to stojí se s tím zas trápit? Ale to auto je až nečekaně zachovalý a nezničený. Co si o tom myslíte? Podle mě je jí do šmelcu škoda.
nahoru

sponzor





20.11 2020 12:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6306 | Témat: 18

20.11 2020 13:20


Za bura dobrý je to can verze lze predelat na 132 KW.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2333 | Témat: 69

20.11 2020 13:22


Vzít, opravit, nechat. Považuju to ještě za "poctivé" auto.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6306 | Témat: 18

20.11 2020 14:38


Ano za me taky dat dokupy opravit jezdit.Sam mam doma C5 2000 1 majitel 2.4 V6 manual Q čekající na vdechnutí života.Chtěli to nechat sešrotovat ma to servisku koupeno Jarov.Stala 4k.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 786 | Témat: 58

25.11 2020 8:12


Tak jí nakonec koupil kamarád s tím, že mu to pomůžu dát do kupy a bude to mít jako druhé auto.
Včera jsme to začali trochu rozebírat s tím, že se podíváme na vačky. Hned po odpojení přepadů od vstřiků bylo cítit, že ta nafta smrdí nějak divně. Napřed jsem si myslel, že předchozí majitel natankoval nějakou hodně aditivovanou zimní naftu. Po telefonu se dušoval, že určitě natankoval správně. Auto startovalo, ale motor se choval jak kdyby byly skočený rozvody a dost to kouřilo bíle. Další indicie byla, že motor začal zlobit ten den po natankování. I když to prý podle slov předchozího majitele není možný, tak jsme z nádrže vycucly přes 40L mixu nafta+benzín. Teď se jen modlit, aby to VP44 rozchodila. Nalili jsme do vycuclé nádrže 15L nafty s trochou M2T oleje kvůli mazání, ale po asi hodině snažení se to nepodařilo odvzdušnit a nastartovat. Těch 15L je asi málo? Má předokolka AKN sací koš s vyrovnávací komorou a čerpadlem v nádrži s G210? Mám tedy zkusit postup odvzdušnění pomocí sepnutí toho vyrovnávacícho čerpadla v nádrži? Ač VP mělo přes přepad nataženou naftu, do vstřikovacích trubek nedávalo při točení skoro nic. Diag jsme neměli, ale mám za to, že pokud se uloží chyba o G210, že se musí smazat, jinak VP nevstřikuje.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 786 | Témat: 58

15.01 2021 12:06


Tak jen doplním příběh tohohle auta. Kamarád se rozhodl dát ho do co nejlepšího stavu.
Co se dělalo: Kromě sundání hlav se motor kompletně rozebral, přetěsnil s použitím co možná nejvíce originálních dílů, dostal novou spojku včetně dvouhmoty, nový bezúdržbový odlučovač, nová vahadla, zdvihátka, podložky ventilů, vačky původní byly ok,nové zádržné ventily oleje, rozvody včetně všech kladek, napínáku a vodní pumpy, nové ploché řemeny včetně všech kladek, nový originál silentblok akcelerační vzpěry a vše okolo trubek vody. Před odstavením auta ještě stihl odejít alternátor, tak se dával nový, při té příležitosti proběhla i repase startéru. Po té se dával jiný PP blatník a přední nárazník, které jsme sehnali originál v barvě. LP blatník bohužel jen neoriginál, nově nalakovaný.
Celá tahle sranda vyšla na víc jak 70tis. Kč, práci nepočítaje. Auto jede teď velmi dobře a už i vypadá trochu k světu.
Pár fotek z oprav:
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2001 | Témat: 25

15.01 2021 16:26


Super, tak nech jazdi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.12. 2018
Příspěvků: 28 | Témat: 0

20.01 2021 6:34


Výborně, hned mám po ránu lepší den Ať jezdí bez problémů a dělá radost.
edit: se dívám, že ty váčky jsou v top stavu po takovém nájezdu. A to mělo ještě ten látkový filtr v odlučovači, že? V jakém byl stavu ten filtr, pokud nebyl měněný?
nahoru

sponzor





20.01 2021 6:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 593 | Témat: 13

20.01 2021 12:08


rakyroky:

vzdy ma potesi ked niekto vdychne novy zivot staremu zachranenia hodnemu autu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.2. 2014
Příspěvků: 104 | Témat: 6

20.01 2021 12:32


super stejně by do kila koupil nějakou ludru, todle je kus auta který muže ještě dobře sloužit
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 786 | Témat: 58

20.01 2021 14:50


adavid555: Ano. byl tam původní látkový filtr odlučovače. Vlastně vše na tom motoru bylo původní, kromě čerpadla, které se dávalo repasovat před lety. V tom motoru jsme od výroby byly první my. Také proto šlo vše tak, jak to má jít. Prostě to nebylo dojebaný. Jen rozvody před 100tis km dělal někdo na fixu, jak je vidět z fotek. Nyní jsou samozřejmě postavený na přípravky. Jinak na tom původním odlučovači nebylo okem patrné žádné zanesení a po vyndání i ta tkanina na něm byla světlá. Vačky byly jen oleštěné až na jednu (jeden palec), kde byl úbytek materiálu na nejostřejším bodě cca pod 0,1mm. Na tomhle místě bylo evidentně špatné hydro-zdvihátko. Nejspíš za to může fakt, že majitel před tím měnil olej tak po 7tis.km. Každému, kdo chce tyhle motory co nejdéle provozovat, bych doporučil, měnit zdvihátka + koníky + podložky ventilů spolu s rozvodama. Vyplatí se to.

Auto teď jede opravdu slušně (na to, že to je jen 110kW). Včera jsme doštelovali povstřik a prověřili váhu vzduchu. Bude se dávat nová Bosch. Původní z roku 99 už pochopitelně nedává to co má. Věřím, že pak auto pojede ještě daleko líp.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.12. 2018
Příspěvků: 28 | Témat: 0

04.02 2021 6:33


Fakt s tím olejem a výměnou max. po 10 tisíc km je vidět, že vačky jsou i po tolika kilometrech v pohodě.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email