Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 357 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 350
Uživatelů: 7
Celkem: 357

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

18.01 2021 7:50


Zdravím klubáci,

mám takový stručný a rychlý dotaz, potom co mě dneska v tom příznačně romantickém ranním mrazíku poprvé pozlobil S-tronic.

po dvoudenním stání venku - dnes v noci -18°C jsem přišel k autu, na brnk nastartoval, zařadil zpátečku, vyjel z parkovacího místa, zařadil D a naráz se rozhoupaly otáčky a jedničku to zařadilo až napodruhé, pak jsem kousek popojel a při prokluzu spojek dokonce zhasnul motor, pak jsem zastavil na křižovatce, opět zařadil jedničku napodruhé a pak ještě jednou... jakmile se to z toho mrazu "rozhýbalo", od té doby už v pohodě. Za běžných podmínek řadí přesně a spolehlivě jakoukoliv rychlost.

Dotaz: je tohle možné a přijatelné v takovém mrazu u auta s 270 tisíci najetých, nebo se mám připravovat na výměnu spojek nebo podobnou srandu?

Auto: A4 Allroad 2011 3.0tdi 176kW S-tronic, nedávno měněn olej jak v motoru tak v automatu včetně filtrů.

Díky za rady

EDIT: jen dodám, než budete říkat že jsou spojky po smrti, že mají na to nárok, tak nevím kdy s nima bylo něco dělané - auto mám 10 tisíc km, cca 5 měsíců. Ale vycházejme i z toho, že jsou asi původní.
nahoru

sponzor





18.01 2021 7:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

18.01 2021 10:13


A nechal jsi to v té kose aspoň pár minut brblat nebo jsi to nabrnkl, vrazil R a couval?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

18.01 2021 10:42


podle toho co napsal tak néééé.
ten volej v př. musel byt ztuhlej jak máslo z ledničky.
já mám tiptron, a vždycky to nechám aspon 3min. brblat na volno.
ty keci o tom že se to má zahřívat jízdou, platí tak snad pro manual.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

18.01 2021 10:49


To beru jako samozrejmost.. urcite minimalne 3 minuty bezel, ale asi i tak to mohlo byt malo, pri tom mrazu a vikendovem stani. Necham to ted pri tech mrazech bezet dyl.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

18.01 2021 10:59


Zkus dýl, sice mám Tiptronic*, ale v -3 asi po dvou minutách to moc dobře neřadí, je cítit, jak se tomu automatu nechce. V -11 po asi deseti minutách to jelo úplně hladce, až mě to překvapilo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

18.01 2021 11:06


Jasné, díky.. podle autokamerky jsem změřil, že brblal 4 minuty než jsem oškrábal okna atd.. pak jsem vycouval v pohodě a na D už to pak chcíplo. Myslím že ten olej musel být pořádně tuhý ať má ta Převodovka* nalítáno kolik chce.

Jen mě ještě zajímá - mohlo se tam něco poškodit? Jakože nedostatkem mazání by se polámaly nějaké lamely a kolečka na ústrojí? Snad není ten automat tak blbej aby byl sebedestruktivní, že ne
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

18.01 2021 11:52


Auto ma 270tisic nabehanych a co myslis, preco sa ludia zbavuju takychto aut? Lebo nieco zacina odchadzat a oni to vedia. Tak mozno si prave prisiel na to, co odchadza na tom Tvojom
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

18.01 2021 12:03


pistusek (18.01 2021 10:06) orig:
Jen mě ještě zajímá - mohlo se tam něco poškodit? Jakože nedostatkem mazání by se polámaly nějaké lamely a kolečka na ústrojí? Snad není ten automat tak blbej aby byl sebedestruktivní, že ne

myslím že ne
podivej se diag. do paměti chyb AP a mot.
mohlo by tam něco být.
může být v př. nějaká ochrana/čidlo/, co vypne motor
pří nízkým tlaku/teplotě oleje.
u tipr. to řeší TCM řízeným prokluzem měniče.
tím se to dříve zahřeje.
nahoru

sponzor





18.01 2021 12:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

18.01 2021 12:05


snuff (18.01 2021 11:52) orig :
Auto ma 270tisic nabehanych a co myslis, preco sa ludia zbavuju takychto aut? Lebo nieco zacina odchadzat a oni to vedia. Tak mozno si prave prisiel na to, co odchadza na tom Tvojom


Tak jako nejsme naivní.. už když jsem to bral a znal jsem nájezd, tak jsem si zjišťoval věci a bylo mi jasné, že minimálně repas spojek mě jednou nemine. Celou dobu ale auto jede výborně, necuká, řadí rychle a přesně, tak nemám důvod preventivně měnit převodovku za X tisíc euro. Proto se ptám, jestli se to někomu stalo taky, jestli to může být i tím ztuhlým olejem atd. Spousta lidí s dvacetiletýma paštikama v -18 stupních ani nenastartuje, tak nevím co se směješ.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

18.01 2021 12:46


teda osobně jsem nikdy stim problém vžřdy nastartuju a jedu ted u DSG* a řadí bez problému
když jsem TT u audi tak jediný co že to delší prokluz ale nikdy jsem se nezabejval zahřátím
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

18.01 2021 12:47


pistusek (18.01 2021 11:05) orig:
tak nemám důvod preventivně měnit převodovku za X tisíc euro.

olej by to ale asi chtělo vyměnit.
keci o doživotní náplni jsou keci.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

18.01 2021 12:52


Roubic (18.01 2021 12:46) orig :
teda osobně jsem nikdy stim problém vžřdy nastartuju a jedu ted u DSG* a řadí bez problému
když jsem TT u audi tak jediný co že to delší prokluz ale nikdy jsem se nezabejval zahřátím


tady jde asi především o ten mráz, že jo.. -15 až -20 není každý den. Já to taky nikdy neřešil a když byly teploty lehce pod nulou, tak žádný problém nebyl.

rozsini: v prvním příspěvku zmiňuju, že mám po výměně oleje i v motoru i v automatu -(před cca 5000km)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

18.01 2021 12:55


OK to sem přehlídl
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

18.01 2021 12:57


pistusek: tak dobře audi jsem měl 6 let zpátky a taky byli mrazy v zimě a nevybavuju si že by mi to něco dělalo a ani teď když bylo -8 ale to mám DSG*
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

18.01 2021 13:24


ono -8 a -18 je trochu rozdíl
to už je jak na sibiři.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

18.01 2021 15:29


Nevím no, taky si nemyslím, že by bylo potřeba něco zahřívat. Včera -12, s DSG* nastartuju, vycouvám z podpergly, odjíždím. S-tronic to samé a nikdy nic. Už jsou tam prostě vůle co ten studený olej nevymezí.
nahoru

sponzor





18.01 2021 15:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

18.01 2021 15:44


vždyť ale hustší olej spíš líp vymezuje vůle ne? Podle tvé teorie by to mělo škubat za tepla pořád, což nedělá... stalo se to dnes úplně poprvé a nečekaně. Nebýt toho, že mi na D chcípne motor, tak to asi ani nijak neřeším, ale zaskočilo mě to.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

18.01 2021 15:59


to jo
ale asi byl tak hustej, že se do těch vůlí nedostal
prostě čerpadlo ho tam nedokázalo natlačit
toto vše uvede na pravou míru Lubomt až sem zavítá.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 723 | Témat: 15

18.01 2021 16:07


pistusek (18.01 2021 12:05) orig:
Spousta lidí s dvacetiletýma paštikama v -18 stupních ani nenastartuje, tak nevím co se směješ.


teraz sa moje dve 20 ročné paštiky B5 a D2 ako dosť nahnevali
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

18.01 2021 16:10


No je to sranda, přehodil jsem baterku z C6, protože už bylo cítit, že auto hůř startuje a po týdnu by tady v těch mrazech asi ani nenastartovalo no a v C5 ta stará baterka po týdnu a půl stání na drc. A to se to auto courá jenom po městě, takže se pořádně nedobije. Já bych ty starý paštiky nezatracoval...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

18.01 2021 16:19


stará paštika v sobě nemá milion el. sraček/ŘJ/
co se furt budí a kontrolujou jestli to auto ještě žije.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

18.01 2021 17:06


Moje B5 dneska ráno v -18°C nastartovala na poprvé. Sice pištělo ABS* na nízké napětí, ale motor naskočil a jel. Takže si vyprošuju něco o staré paštice a nestartování v mraze.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

18.01 2021 18:01


Za prve ja proti starym pastikam nic nemam.. sam jsem byl hrdym majitelem nekolika takovych.
Za druhe psal jsem spousta - to nutne neznamena, ze tim mirim na klubaky a poctive majitele, kteri svemu autu dopreji servis ktery si zaslouzi, a to bez ohledu na vek.. ale casto clovek vstane do prace a pulka sidliste coudi, skyta a piskaj kladky remenic na sto honu
Za treti a to hlavne, jsem se jen ohradil proti vysmesnemu nazoru ze jsem hlupak, protoze jsem si koupil 10 let stare auto s natocenyma 270, takze logicky musim pocitat ze to pujde brzo na vrakac nebo na generalku od kol az po strechu

Jinak dnes v praci po celodennim stani venku -8 a celych 40km jizdy radila bez chyby jak za mlada

Krome teploty jeste hledam jednu souvislost - auto stalo cca 60 hodin bez pohybu, v mrazu a z kopce. Je mozne ze mohlo byt nekde usazene nejake svinstvo, pripadne ze by licha spojka byla nejak zatuhla? Predpokladam ze suda spojka ma v rezii taky R, proto vycouvala bezvadne a pak az pri razeni 1 zacukala. Pri dalsi jizde rychlosti 2-7 naprosto bezchybne
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

19.01 2021 5:20


Kde som povedal, ze si hlupak? Nikde. A asi by som to az tolko neriesil, ak sa to stalo raz tak nic to neznamena. Technika semtam zblbne. Ak sa to bude opakovat tak potom by som sa zamyslal nad tym, ze co dalej.
nahoru

sponzor





19.01 2021 5:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email