Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 25 dubna 2024
Celkem je zde 249 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 424
Online návštěvníků
Návštěvníků: 243
Uživatelů: 6
Celkem: 249

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2019
Příspěvků: 28 | Témat: 2

07.01 2021 10:00


Mám Audi A4 B8 avant TDI* 110KW CJCD 2014/12 - nemůžu zahřát vodu na 90' 2x termostaty (hlavní i v hadicích ) po výměně - beze změny i teplotní čidla obě po výměně. Teplota oleje podle VAG v pořádku Auto topí si myslím bez problému i nezávislé topení nemá žádný problém. Když ho zapnu,tak 90' vodu dám bez problému,ale jak se vypne okamžitě teplota vody spadne na rozmezí 70-80 a na hodnotu 90' se už nedostanu, jedině při dlouhé jízdě po dálnici,ale stejně když pak jedu pomalu městem začne zase padat...zkusil jsem dát i karton před vodní chladič a stejně beze změny. Diagnostika nepíše žádnou závadu. Zkoušel jsem všechny pomocné čerpadla i jednocestné vodní ventily - všechno v pořádku. Jediný vliv na teplotu má odpojení pomocného čerpadla , které vede do zpětného vedení výfukových plynů...když ho odpojím teplota drží 90' bez problému za všech okolností. Určitě to tak dělat nemá, minulou zimu drželo 90

Díky za každou radu
nahoru

sponzor





07.01 2021 10:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

07.01 2021 10:18


Někde tady bylo téma na padání teploty a nakonec jeden majitel zjistil že byli prohozený konektory na čidlech mezi sebou. Oba konektory jsou stejný jak barevně tak i velikostí. Možná máš ten samej problém.
Od tý doby mu teplota vody nekolísá protože to nebylo čidlo na vodu ale na olej.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2019
Příspěvků: 28 | Témat: 2

07.01 2021 10:25


áček (07.01 2021 10:18) orig :
Někde tady bylo téma na padání teploty a nakonec jeden majitel zjistil že byli prohozený konektory na čidlech mezi sebou. Oba konektory jsou stejný jak barevně tak i velikostí. Možná máš ten samej problém.
Od tý doby mu teplota vody nekolísá protože to nebylo čidlo na vodu ale na olej.




čidla jsem kupoval originál v AUDI podle ETKY - a jedno čidlo je v přírubě na vodu a druhé na vodní trubce to přece nejde prohodit
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

07.01 2021 10:45


Ale konektory mezi sebou můžeš prohodit

Taky sem zažil něco podobného. Servis prohodil konektory od čidla teploty vzduchu a solenoidu podtlaku co ovládá délku sání. Stejné konektory, stejná barva, podobně dlouhé vodiče ke konektorům.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2019
Příspěvků: 28 | Témat: 2

07.01 2021 10:51


Ale to by snad bylo vidět na VCDS , že teplotní čidlo neukazuje správně...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

07.01 2021 11:16


Za to že se na to podíváš nic nedáš.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

07.01 2021 11:18


Pokud mají ty čidla v sobě výrobně podobné NTC termistory, třeba 10kOhm, tak ne. Bude to umět měřit stejné teplotní rozsahy, jenom to bude jako by sis ty čidla prostě přehodil. Co má měřit vodu měří ve skutečnosti olej a naopak.

Ale nehledal sem jaké čidla teploty máš v autě a nehledal k nim datasheety, co to vlastně má uvnitř za termistory.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2019
Příspěvků: 28 | Témat: 2

07.01 2021 11:48


Takže co přesně mám hledat?
nahoru

sponzor





07.01 2021 11:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

07.01 2021 12:17


Ty dva konektory a čidla a vyzkoušet prohodit.

Tak jsem se seknul nebylo to čidlo teploty oleje ale paliva.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2019
Příspěvků: 28 | Témat: 2

07.01 2021 13:09


Ale já ty čidla teploty (každé je jiné) nemám poblíž se ani čidlo teploty paliva. Každé je úplně jinde.. 1x teplotní čidlo vody je stejné s čidlem teploty paliva to máš pravdu...

Nemůže to být třeba zavzdušněné po výměně termostatů ? Ale to je asi nesmysl to se odvzdušní samo až u novějších modelů se to musí přístrojem odvzdušnit

Ještě mě zajímá jaký vliv má na to, to čerpadlo které vede vodu přímo do EGR* ventilu...když ho odpojím teplota vyjede na 90' a drží ( 5N0 965 561 A )
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.9. 2015
Příspěvků: 136 | Témat: 11

07.01 2021 18:17


Na chladiči EGR*, bývá termostat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2019
Příspěvků: 28 | Témat: 2

07.01 2021 20:14


Jako fakt? Že by to auto mělo 3x termostaty... je to klasické CR 110kw manuál
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.12. 2019
Příspěvků: 292 | Témat: 36

08.01 2021 20:07


Zda se mi že má 2. Většinou je lepší vyměnit oba. Mechanici na to zapomínají, že má 2. Ale hodně lidí mi říkalo že tyto malé motory se těžce zahrivaji, pod plynem to jde, ale jakmile se jede z kopce bez plynu rychle se chladí. Stejně tak pri zapnutí sahary. Je tu i vlákno o tomto zahřívání
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2019
Příspěvků: 28 | Témat: 2

08.01 2021 21:54


Má 100% 2x termostaty a ty jsou originál nové
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 278 | Témat: 46

09.01 2021 10:08


ma 3 termostaty
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2019
Příspěvků: 28 | Témat: 2

09.01 2021 19:26


A třetí je kde? První je v hadicich za motorem , druhý ten velký plastovy labyrint
nahoru

sponzor





09.01 2021 19:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 278 | Témat: 46

10.01 2021 7:18


Sikorka (07.01 2021 18:17) orig:
Na chladiči EGR**, bývá termostat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2019
Příspěvků: 28 | Témat: 2

10.01 2021 8:48


Vymontovat EGR* a rozdělat? Nebo kde tam přesně je
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2019
Příspěvků: 28 | Témat: 2

11.01 2021 9:58


Jakou má teplotu EGR* ventil po ujeti 50km třeba? Aktuálně teď v zimě
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.9. 2015
Příspěvků: 136 | Témat: 11

11.01 2021 17:56


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2019
Příspěvků: 28 | Témat: 2

11.01 2021 18:49


Ano ,ale tam řeší 2x termostaty a o těch vím...jak jsem psal v úvodu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2019
Příspěvků: 28 | Témat: 2

16.01 2021 20:49


Termostaty zkontrolovány fungují podle očekávání jak mají...
Jediné co se mi pořád nezdá, je teplota EGR*. Chladič spalin je možná tak vlažný i po půl hodinové jízdě. Nebude problém v něm?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.2. 2020
Příspěvků: 17 | Témat: 1

25.01 2021 19:57


Ano řešil jsem to ja system se ti odvzdusni pratkitcky sám. Přes EGR* to poznas jednoduse. Sahni na hadice pred a za.po zahrati jakej tam je rozdíl. Diagnostika ti nic neukaze protože to co precte ona ti posila do budíku takže tam jsi s info na nule. Termostaty jsi menil sam? Nebo někdo. Mohl toho povytahat vic pro pristup a uz mohli byt prohozeny konektory. Cidlo mas ok? Taky mohlo odejit nebo na nem muze byt bordel.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2019
Příspěvků: 28 | Témat: 2

27.01 2021 9:09


Zukolap (25.01 2021 19:57) orig :
Ano řešil jsem to ja system se ti odvzdusni pratkitcky sám. Přes EGR* to poznas jednoduse. Sahni na hadice pred a za.po zahrati jakej tam je rozdíl. Diagnostika ti nic neukaze protože to co precte ona ti posila do budíku takže tam jsi s info na nule. Termostaty jsi menil sam? Nebo někdo. Mohl toho povytahat vic pro pristup a uz mohli byt prohozeny konektory. Cidlo mas ok? Taky mohlo odejit nebo na nem muze byt bordel.


Termostaty jsem měnil sám (dokonce 2x pro jistotu OE díly) čidla taky nové OE i podle diagnostiky ukazují správně. Které konektory? Skoro nic neodpojuješ,jenom škrtící klapku,je tam docela dobrý přístup na ten velký termostat a na ten malý úplně v pohodě. Má vodní čerpadlo pro zpětné vedení výfukových plynů ukazovat pořád hodnotu 95% (v akčních členech)? ale když jsem ho na zkoušku vyměnil za starší tak výsledek byl stejný... taky snímač teplota výfuk plynů na turbu mně ukazuje na volnoběh pořád 20 stupňů,když se rozjedu teplota okamžitě vyskočí - taky nevím jestli to ok, příjde mi to málo... třeba je to v pořádku,už hledá všude
nahoru

sponzor





27.01 2021 9:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.2. 2020
Příspěvků: 17 | Témat: 1

27.01 2021 10:12


Zkus prohledat na forech z ciziny tam maji kolikrat stejny problemy a do puntiku popis na vyreseni problémů.kdyz jsi to menil sam tak to neres urcite jsi dal vse jak ma byt. Jeste to zkus odvzdusnit třeba. Zahrat na 90 na miste a potom povolit hadici aby jsi mel cely okruh. Jinak bych se spise dival po mechanickych věcech nez pres vcds. EGR* funguje zpravne?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2019
Příspěvků: 28 | Témat: 2

27.01 2021 10:49


Zukolap (27.01 2021 10:12) orig :
Zkus prohledat na forech z ciziny tam maji kolikrat stejny problemy a do puntiku popis na vyreseni problémů.kdyz jsi to menil sam tak to neres urcite jsi dal vse jak ma byt. Jeste to zkus odvzdusnit třeba. Zahrat na 90 na miste a potom povolit hadici aby jsi mel cely okruh. Jinak bych se spise dival po mechanickych věcech nez pres vcds. EGR* funguje zpravne?


Auto regeneruje.Nevím jak to prověřit jinak. No problém je ,že těch 90 stupňů,tam dostanu možná po 40km při jizdě po dálnici, jakmile jedu pomalu nebo zastavím teplota okamžitě padá třeba na 70
Přitom auto topí normálně,všechny ventily i čerpadla jsem si půjčil a postupně přehazoval - výsledek nula
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.2. 2020
Příspěvků: 17 | Témat: 1

27.01 2021 20:05


Zajímavé ja teda s b7 po vymene vymeniku tepla dosahnu 90 po 15km a topeni max 3 carky climatroniku.. nic vic me nenapada sorry
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2019
Příspěvků: 28 | Témat: 2

27.01 2021 20:16


Vodní hadice před EGR* vlažná, za stejně tak. Po ujeti cca 30km teplota nešla přes budíkových 70 bohužel...
,ale trubky na spaliny jsou vřelé
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

10.02 2021 14:52


Zdravím
Podarilo sa vám to vyriešiť?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2019
Příspěvků: 28 | Témat: 2

15.02 2021 15:00


Ahoj,dal jsem chvilku odpočinek. Zatím jsem se nikam neposunul...jediné čeho jsem si všiml ,když vypnu topení tak se motor zahřívá lépe , jinak nic rozumného mi nikdo neporadil(zatím)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email