Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 308 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 302
Uživatelů: 6
Celkem: 308

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.12. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 3

05.05 2010 12:19


Prosím o radu... Z ničeho nic mi přestaly fungovat přední stěrače. Vůbec nereagujou...
Ostřikovač normálně funguje, zadní stěrač a jeho ostřikovač taky, ale přední stěrače se ani nehnou...
Pojistky jsou ok. napětí tam jde.
Je možné aby se motorek spálil?

Díky všem za radu...
nahoru

sponzor





05.05 2010 12:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

05.05 2010 12:29


Pokud jsou pojistky ok tak by to motorek ohrozit nemělo.Nešly ti spíš stěrače poslední dobou pomaleji?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.12. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 3

05.05 2010 12:34


Napětí na motorek jde...ale tam kde jdou pulsy(pulsní motorek) tak jdou na osciloskopu...

Motorek je funkční ale asi je problém s elektronikou....v něm...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.11. 2012
Příspěvků: 5 | Témat: 0

09.11 2012 17:31


Ahoj, mám stejný problém.Podařilo se Ti závadu odstranit a jak? Díky za radu. Kada
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

09.11 2012 17:58


Táhla se hejbou? Je to bolest že to zatuhne na hřídelkách.Pak se to ani nehne. Povol matici od motorku a stáhni z něj táhlo od přepákování a mělo by to fungovat. Pak jsou v tom případě zatuhlá táhla.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.11. 2012
Příspěvků: 5 | Témat: 0

10.11 2012 19:00


Jo,díky. Musím si pořídit stahovák na stěrače, nejdou mi demontovat, a podívám se na táhla. Doufám , že to bude pouze mechanická závada. Kada
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

10.11 2012 19:08


Kada:
Stahovák není třeba stačí povolit matky a zalomcovat trochu do stran po směru stírání a nahoru a dolů ramínkama a jde to krásně dolů.Neboj se nic s tím neuděláš jen musíš vyvynout dostatečnou sílu.

Pokud chceš přijeď ke mě nemáš to tak daleko a za hoďku to máš opravený.Muhehe taky koukal jak to jde pěkně ven.Měl ten samej problém.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.12. 2008
Příspěvků: 259 | Témat: 25

27.12 2013 7:42


Vyresili jste to nejak nakonec?
nahoru

sponzor





27.12 2013 7:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

27.12 2013 8:58


co diag?ma to v sobe elektroniku
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.11. 2012
Příspěvků: 5 | Témat: 0

27.12 2013 10:27


Ahoj, musel jsem koupit celý nový pohon stěračů, závada byla v elektronice motorku, asi se tam dostala vlhkost. Kada
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

27.12 2013 10:59


Pokud je ten motorek stejnej jak u OCT II (jakože asi bude) tak do motorku myslím vedou 3 dráty dva silnější a jeden myslím fialovej tenkej, ten už sem několikrát napojoval, cca 10-20cm ve svazku od svorkovnice u motorku drát přehnije a chová se to přesně takhle...Drát stačí spojit a vše zas jde jak má...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.11. 2012
Příspěvků: 5 | Témat: 0

27.12 2013 11:26


Dráty byli OK, odešel integráč. K
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

27.12 2013 13:49


Mira250f:
Pokud je ten motorek stejnej jak u OCT II (jakože asi bude) tak do motorku myslím vedou 3 dráty dva silnější a jeden myslím fialovej tenkej, ten už sem několikrát napojoval, cca 10-20cm ve svazku od svorkovnice u motorku drát přehnije a chová se to přesně takhle...Drát stačí spojit a vše zas jde jak má...

ten fialový drát je LIN z centrální elektriky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

27.12 2013 13:49


Kada:
Dráty byli OK, odešel integráč. K

nemáš dodělávaný xenony?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

27.12 2013 14:09


váha:
Taky mě napadly hidky který napadly motorek
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.12. 2008
Příspěvků: 259 | Témat: 25

27.12 2013 16:33


váha: co by s tim mely co docineni dodelavany xenony? mne totiz vcera v nejvetsim slejvaku se stalo to stejny...:/
nahoru

sponzor





27.12 2013 16:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

27.12 2013 17:00


Majkl Iverson:
Jde o to že ty HID* sady dokážou nadělat paseku v elektrice a ničí řj. Hodně na to trpí motorky stěračů.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 691 | Témat: 25

27.12 2013 17:29


Mam xenony dodělávané značky Vertex (obsahují can bus) už cca 2 roky a vše šlape jak má.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.12. 2008
Příspěvků: 259 | Témat: 25

27.12 2013 23:02


áček: no ted jsem si tam dodelaval xenony (xenonovou sadu), ale ne nejakej cinskej šus taky vertex can bus a vše šlape, nechapu, jak by to mohlo ničit řj a motorky stěračů? to by snad nemohli prodávat ne?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 691 | Témat: 25

27.12 2013 23:47


tak prodávat se může vše
ale taky to moc nechápu jak by to mohlo ničit řj.

a znám hodně lidí co má i obyč HID* a nikdo nic ve spojení se zničenou řj.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 28

08.01 2021 18:35


Zdravím, tak bohužel musím oživit staré téma. Na dva dny jsem odstavil moji A3. Dnes mi manželka chtěla udělat radost a z auta mi ometla sníh. Pro čištění předního okna posunula oba stěrače ručně asi o 30°a nechala je tak. Takže jsem aspoň zjistil, že se něco dělo. Po nastartování auta se přední stěrače ani nehnou ani na jednu polohu páčky. Jsou úplně mrtvé. Diagnostika mi i při zapnutí stěračů píše stěrače OFF. Zadní stěrač a ostřikovač funguje normálně. Přední ostřikovač na páčku nereaguje, jde sepnout jen testem diagnostiky. Páčkou taky zapnout nejde. Třeba to s tím mechanickým posunutím stěračů vůbec nesouvisí... Pojistka č.19 v motoru je OK.
Abych se dostal k motorku, je potřeba asi sundat ten černý plast mezi kapotou a předním sklem, že?

Tak jelikož počasí mi zatím nepřeje a auto stojí venku, alespoň hledám. Našel jsem, že můj motorek stěračů je 8P2955119B nebo E nebo F
Když vidím cenu nového motorku, tak se z toho trochu kácím. Vidím, že na Octavii2 je motorek s označením 1Z1955119C a na audi A4 je to 8E2955119A. Dají se koupit použité do 1000Kč. Jestlipak jsou tyto motorky záměnné?
Zkusím o víkendu sundat ten plastový kryt a uvidím, jestli pod ním něco vykoukám...
Nemá někdo podobnou čerstvou zkušenost nebo radu?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

08.01 2021 20:26


Zkus ty stěrače zase vrátit ručně.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 28

09.01 2021 17:08


Tak jsem se snažil hýbat stěrači nahoru a dolu, ale připadá mi, že to moc nejde. Sundal jsem plastový kryt před předním oknem a vidím, že do motorku vedou 3 dráty: hnědý a hnědý s proužkem (asi plus a kostra)a pak fialový drát, na kterém jsem nezjistil napětí ani kostru. Nevíte někdo, jestli na fialovém drátu má být napětí?
Kromě toho mi nefunguje ani ostřikovač(ten jde spustit jen testem diagnostikou).

Nemáte nějakou radu?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 28

09.01 2021 18:21


Tak zase přidám něco z marného hledání závady:
připojil jsem na konektor jiný motorek stěračů - určitě funkční. Bohužel žádná reakce na páčku stěračů. Takže motorkem to asi není. Když zapínám zadní stěrač a zadní ostřikovač, slyším pod palubovkou zřetelné tiknutí relé. Když se snažím zapout přední stěrače a přední ostřikovač, netikne vůbec nic. Neví někdo, které je relé pro přední stěrače?
nahoru

sponzor





09.01 2021 18:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 28

09.01 2021 18:48


Tak problém nalezen.

Můžete se mi zasmát!!! )

Přední stěrače a ostřikovače nejdou zapnout, pokud není zavřená kapota!!! Celou dobu jsem dělal pokusy s otevřenou nebo pootevřenou kapotou!! Tak teď už jen musím zase ten plastový kryt před předním sklem dát zase zpátky a správně nasadit stěrače. Achjo, člověk se pořád učí.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

09.01 2021 20:44


cejka22: Tak to jsi neřekl že to takhle provádíš OII a A3 to takhle maj. Otevřeš kapotu a nejde to. To mě taky fakt nedošlo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2013
Příspěvků: 186 | Témat: 6

14.01 2021 23:11


Patří Ti velká poklona pane! Takhle se málo kdo přizná...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email