Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 25 ledna 2021
Celkem je zde 26 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MichalRi
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 46 763
Online návštěvníků
Návštěvníků: 26
Uživatelů: 0
Celkem: 26

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

19.11 2016 12:00


Zdravím všechny klubáky. Potkala mě nepříjemná situace se 7st. S-tronicem.
Při pokusu o vycouvání z parkoviště jsem celkem dlouho čekal než zařadí zpátečku (cca 10s). Poté se mi na displeji objevila chyba převodovky - můžete pokračovat v omezeném režimu. Dopředu už pak řadila jen 2, 4 a 6.

Diagnostika ukázala tyto chyby:

Citace:

Address 02: Auto Trans Labels: 0B5-927-156.clb
Control Module Part Number: 4G0 927 156 M HW: 0B5 927 156 F
Component and/or Version: 0B5 30TFSIRdW H10 0013
Software Coding: 000001
Work Shop Code: WSC 29238 401 96024
ASAM Dataset: EV_TCMDL501 A02087 (AU57)
ROD: EV_TCMDL501.rod
VCID: 3664BEF78954DA8EB7-8063
2 Faults Found:

8025 - Valve 2 in Transmission Part 1
P173F 00 [101] - Electrical malfunction
Not Confirmed - Tested Since Gear Selector 2 Cannot be Regulated Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 135735 km
Date: 2016.11.16
Time: 10:57:28

8092 - Gear Selector 3 Cannot be Regulated
P176C 00 [109] - -
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 135735 km
Date: 2016.11.16
Time: 10:57:48


Po vymazání chyb už se znova neobjevily, zkusil jsem ujet pár km a zatím jezdí jak má. Je mi jasné, že se ale problém dřív nebo později objeví.
Cca před půl rokem už se mi jedna chyba s převodovkou objevila - mám pocit, že tam byla nějaká chyba senzoru 2. rychl. stupně. Nicméně během pár vteřin za jízdy zmizela a už se neobjevila.

Mám se připravit na to, že mechatronika pomalu odchází do věčných lovišť? Někde jsem našel zmínku o tom, že u A7 se často poškodí nějaký kabel k převodovce, ale žádné další detaily k tomu.
Někdo radí upgrade sw, ale moc nevěřím, že tím se to vyřeší... Je pravda, že se od výroby (2011) nikdy neaktualizoval.
nahoru

sponzor





19.11 2016 12:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2012
Příspěvků: 196 | Témat: 10

19.11 2016 12:03


Aktualizuj, dost casto pomaha.
Muze byt vadny soft a aktualizace vyresi. Za zkousku nic nedas. At tak a nebo tak, update softu je nutny
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1200 | Témat: 41

19.11 2016 12:59


zkus test akčních členů v převodovce.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2262 | Témat: 152

19.11 2016 20:32


Mechatronica sa odporúča Sorry ale priprav si 500eury (PCB Mechatronicy +oleje +vymena)

predávajú opravnu sadu Cca 250 euri

0B5398009D

Pritom spraviť aj výmenu olejov a filteu a základné nastavenie

Zvyčajne odíde PCB mechatroniky kvôli oleju lebo sa nemení ako sa má
Kedy si posledné menil ty?

Podľa tvojho výpisu Vcds máš posledný SW

Moja prevodovka je NPB a mam toto a mal by to byt posledný SW

Address 02: Auto Trans (J217) Labels: 0B5-927-156.clb
Part No SW: 4G1 927 156 B HW: 0B5 927 156 F
Component: 0B5 30 TDIRdW H10 0001
Revision: --H10--- Serial number: 0000000330
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

19.11 2016 22:58


Mechatronika za €500? Bych řekl, že to bude stát víc... Nebo to je jen samotná PCB? Na tu opravnou sadu jsem koukal, ale jelikož netuším, co tam odchází a jestli to má smysl. Přecijen komu by se chtělo za rok nebo dva vyndavat převodovku znovu kvůli tomu aby teď ušetřil pár korun. Dá se to zvládnout v domácích podmínkách s veškerým vybavením nebo je lepší to nechat na někom, kdo dělá převodovky denně?

Olej byl právě měněný před cca 25tis.km předchozím majitelem, ovšem nevím jak pečlivě to bylo provedeno. Vím jen to, že k výměně oleje došlo, protože tam prasknul nějaký plastový díl a z převodovky vytekl všechen olej.

Jeden člověk mi nabízel upgrade sw převodovky za cca €100 a tvrdil mi, že je tam ještě původní. Dnes jsem náhodou zjistil, že v Audi to údajně dělají za €50, takže je dost možné, že se mě snažil jen obrat. Ještě po tom zapátrám. V prosinci bych měl mít k dispozici ODIS, tak tam jasně uvidím.

Příští víkend budu měnit olej v motoru, tak prohlédnu ty kabely k mechatronice, jestli není problém v nich.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6159 | Témat: 68

19.11 2016 23:02


Opravna sada su iba kable s dvoma snimacmi , takze mechatronka za 500e urcite nie. V audi x3 a viac. Bez prace, oleja atd
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

21.11 2016 8:03


Teď už to chápu. Díky za rady. Včera večer jsem to zkusil natočit a chyba se okamžitě vrátila aniž bych zkusil zařadit.

Řekl bych, že se to projevuje pouze za studena a přišlo to až teď když se teploty přiblížily nule. Při této myšlence mě trklo, že předchozí majitel s autem v zimě nejezdil, tak jestli to nebyl ten důvod... :-/

Už jsem trochu rozhodil sítě po okolí a našel dva servisy s dobrými referencemi, které se specializují na opravy převodovek, tak uvidíme.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2262 | Témat: 152

21.11 2016 9:34


tak to upresnim ta cena nie je za celu mechatroniku aj s solenoidmi ale len za PCB doska s elektronikou ktora to riadi

tu je cena z audi UK 0B5398009D :


Náhled, klikni pro zvětšení.


Neviem ci to bude aj pre tvoje TFSI* ale tato je pre TDI*

A stym update-om SW by som radssej preveril v Audi lebo podla man mas posledny SW.


a pre vsetkych tych 500 mi vyslo z toho ze ja by som to riesel takto:

dal by som si vymenit olej v Audi co stoji ca 270 a popri tom nech spravia aj vymen PCB mechatroniky 220 a celkova cena by mala byt +-max 600
a nech je to aj 1000 ale mas zaruku 2 roky

a informuj sa v audi na TPI 2022497/20

dufam ze sa ti to podari vyriesit
nahoru

sponzor





21.11 2016 9:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

21.11 2016 10:01


ůdajně má být více variant opravných sad, některé jsou i s ventilama které nejvíce odchází.
ta opravná sada kolem 6-7 tis. je jen tištěný spoj.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2262 | Témat: 152

21.11 2016 11:07


Paja.su (21.11 2016 9:01) orig:
t více variant opravných sad, některé jsou i s ventilama


Presne ako hovoris - ved to tu pisem od zaciatku PCB (printed circuit board)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

05.12 2016 14:14


Všem bych Vám chtěl poděkovat za rady a doporučení.

Auto jsem odvezl do Porsche Plzeň. Přestože měli na servisu plno, tak mi ještě tentýž den volali, že provedli diagnostiku s tím, že je třeba vyměnit vodičovou fólii s ventily (asi pro ovládání spojek). Byl jsem poučen, že výrobce nařizuje při této opravě i výměnu samotných spojek, protože bývají v důsledku této poruchy poškozené. Dohodli jsme se, že zkusí zatím opravit jen mechatroniku a uvidíme.

K mému překvapení už druhý den volali, že je auto opravené a spojky vypadají v pořádku.

Oprava (opravná sada, trubky, šrouby, těsnění, 2l oleje, práce...) stála 22k. Mám pocit, že auto přeřazuje citelně rychleji a komfortněji než dřív. Na druhou stranu bych řekl, že zařazení jedničky trvá déle než dřív.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.12. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 15

09.01 2021 18:15


No vyzera to tak ze mam podobny problem, ochladilo sa, studene auto a asi po 5 min. pomalej jazdy sa ozvala prevodovka, zavada na systemu, muzete pokracovat v jizde jen omezene. Auto uz radilo len parne stupne. Pri dalsom nastartovani islo dalej normalne, asi mam pocit ze niekedy viacej citit ako auto radi niektore stupne, ale neviem ci si to len teraz nenamyslam. Nic neobvykle som nerobil, normalna kludna jazda na E-čku. Jednu vec som si ale vsimol ,autu sa zvysila spotreba, neviem ci to moze mat nieco s prevodovkou, a absolutne netusim ani aky software vtom je, ale priemerka je vyssia asi o 2,5l Odporucali by ste vyhladat odbornika na prevodovky? Alebo je to nieco co zvladnu aj v beznom servise? Dakujem za kazdu radu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 9103 | Témat: 85

10.01 2021 0:42


t0masSvk: skoc do martina za lubomt ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6159 | Témat: 68

13.01 2021 23:07


t0masSvk (09.01 2021 18:15) orig :
No vyzera to tak ze mam podobny problem, ochladilo sa, studene auto a asi po 5 min. pomalej jazdy sa ozvala prevodovka, zavada na systemu, muzete pokracovat v jizde jen omezene. Auto uz radilo len parne stupne. Pri dalsom nastartovani islo dalej normalne, asi mam pocit ze niekedy viacej citit ako auto radi niektore stupne, ale neviem ci si to len teraz nenamyslam. Nic neobvykle som nerobil, normalna kludna jazda na E-čku. Jednu vec som si ale vsimol ,autu sa zvysila spotreba, neviem ci to moze mat nieco s prevodovkou, a absolutne netusim ani aky software vtom je, ale priemerka je vyssia asi o 2,5l Odporucali by ste vyhladat odbornika na prevodovky? Alebo je to nieco co zvladnu aj v beznom servise? Dakujem za kazdu radu.

V hocktorom servise to neurobia. Najprv treba napichnut auto, co vypise prevodovka za zavady, lebo poniektore servisy by najradsej menili vsetko a aj to, čo je dobré. Tak ako horevyssie mu hned chceli menit opravnu sadu a rovno aj dvojspojku, pritom ta zavady nevykazovala
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.12. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 15

14.01 2021 8:33


No mam taky pocit ze sa im do tej opravy praveze priliz nechce, auto pichli na pocitac a vraj tam bola nejaka chyba jedneho elektromagnetickeho ventilu, ale ze nevykazuje ziadnu poruchu, vraj mam jazdit a uvidi sa, auto jazdi normalne, niekde som cital ze ked citit pri rozjazde ako auto radi do 2ky tak je problem s mechatronikou a mam taky pocit ze niekedy fakt citit ako auto preradi z 1 do 2. Tak ci tak mam v plane menit olej v prevodovke, len by som bol nerad keby som to pri poruche musel absolvovat znova za par mesiacov.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6159 | Témat: 68

14.01 2021 8:39


Neviem komu sa nechce, my nevieme kde si bol. Kazdopadne ked je tam zavada, tak Ti po case znehodnoti olej s poskodi dalsiu cast, napr.dvojspojku. Chybu si si mal odfotit.
Zvycajne cítit po zabrzdení také docuknutie az kopanec, takisto pri podradení z 2 do 1, pri zaradeni D a R a rôzne iné prejavy.
nahoru

sponzor





14.01 2021 8:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.12. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 15

14.01 2021 8:51


Len v lokalnom servise kam chodievam s beznymi vecami,nebol som pri diagnostike tak som to nemal ani ako odfotit. Da sa to pri vymene oleja nejako skontrolovat v akom stave je prevodoka?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6159 | Témat: 68

14.01 2021 9:17


Iba podla stavu oleja. Piliny v tychto prevodovkach moc nie su
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email