Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 522 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 519
Uživatelů: 3
Celkem: 522

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

10.08 2020 18:42


Studuju navody a mam v tom zmatek.

Nekde je nej Kodovani cislo 10016 a rovnou na merene hodnoty kanalu 100, 102, 104

jinde pres security acces 27971 a pak basic setting, vybrat v rolete servisni reg. DPF* a ridit se pokyny

ve VISu zase jinak
vlozete security kod 10016 nebo novejsi motory 27971, pokud se nespusti sama ihned jdete na zakladni nastaveni skupina 226 a stisknete start
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Nemam nainstalovanou ELSU, jak je to spravne pro tenhle motor?

potrebuju vyresit:

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


log udelany na volnobeh, motor zahraty, po vymazani a novem nastartovani je to zpet. nerozumim infu o zavade, otacky 0? Co jsou radky bez jednotek?

Kontrolka zluta motoru sviti po zapnuti zapalovani, po nastartovani zhasne a vse se tvari ok
Ta kontrolka pri zapnutem zapalovani a nenastartovanem motoru ma svitit normalne a nebo je to projev te chyby a kdyz je to ok nesviti vubec?

Po nastartovani mam volnobezne otacky skoro presne 900, po chvilce klesnou na cca 750 a tam stabilne drzi, nekolisaji. Je to ok?

Mam to tyden a je to same tajemstvi

Diky za info
Naposledy upravil tecka dne 16.08 2020 15:10, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





10.08 2020 18:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

10.08 2020 18:54


U kazdeho auta sviti motor nez nastartujes
Ty kody vse zalezi od auta a roku kdy vybehlo na slunce
Pokud nemas Fl a6 takze bmk nebo ABS*
Je to codind II a tam je da 10016 tusim
Pokud fl tak je to bezpecnostni pristup 27971 a zakladni nastaveni a najit servisni regeneraci mam za to tak nejak
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

10.08 2020 19:12


Roubic (Po, 10.08, 2020 18:54) orig :
U kazdeho auta sviti motor nez nastartujes
Ty kody vse zalezi od auta a roku kdy vybehlo na slunce
Pokud nemas Fl a6 takze bmk nebo ABS*
Je to codind II a tam je da 10016 tusim
Pokud fl tak je to bezpecnostni pristup 27971 a zakladni nastaveni a najit servisni regeneraci mam za to tak nejak


To ze sviti normalne je dobra zprava na me stare svitila maximalne lampicka ))

OK

Je to 2011, po faceliftu, 3.0 TDI* CDYA Allroad 4FH, Tiptronics KJD

nenastartovano
https://ibb.co/7pxj9xt
https://ibb.co/cN7vZpt

na volnobeh
https://ibb.co/X3wC2Gy
Naposledy upravil tecka dne 10.08 2020 19:19, celkově upraveno 1 krát. (12% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

10.08 2020 19:18


Ta to je ten druhej pres zakladni nastaveni
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

10.08 2020 22:04


Zaneseny DPF* bude z valne vetsiny pripadu vadnejma vstrikovacema nebo neodbornym cipem po predchozim zasahu predchoziho majitele.
Auto jezdilo kratke trasy atd atd.
DPF* ven a nechat odborne vycistit. Nejlepe firma ktera se tim zabejva a DPF* rozrizne vycisti otestuje svari zpet a da zaruku. Ja to resil pres nemecko a vyslo to na 10500,-
Nedoporucuju cisteni mokrou cestou. Vapka rozlame mrizky a ty se nacpou do komurek a pricpe se to. Ani napojeni na proplachovaci okruh co radi delaj polaci neni dobra volba. Popilek se namoci a nalepi v komurkach a nevysusenej DPF* se pak namontovani do auta a naslednem zahrati ohreje natolik ze voda se roztahuje a zase devastuje komurky popraska to a DPF* je na vyhozeni. Obsahuje to drahe kovy tak jako katy a chemii se znici zase dochazi k neucinnosti.
Dal zadat do ECU* info o novem DPF* aby se jednotka resetovala a zacla vypocitavat spravne veskere hohnoty potrebne k tomu aby to regenerovalo jak ma. Dal pri tom vymenit snimac rozdilu tlaku a ten rovnez zadat do ECU* aby to melo spravne hodnoty pred a za DPF*.
Pak sleduj kolik km to najede nez se spusti regenerace. Musi byt vse ok zhavicky teplotni snimace na systemu jinak se regenerace sama nespusti a ani nejde spustit nucene.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

16.08 2020 15:08


Takze samozrejme vsechno jinak

zafungovalo:
16 - bezpecnostni pristup
27971
start

a pak
4 - zakladni nastraveni
skupina 226
start

dal dle napovedy...

vysledek po cca 25min. stani na miste, postupne zahrivani, otacky 1500, paleny a chlazeni ... SYSTEM OK

Stav popilku merene hodnoty kanal 104 - prvni sloupec... stejny jako pred akci ... 0.40

hranice je 0.36

Takze dal

16 - bezpecnostni pristup
12223
start

adaptace --- kanal 81 a 83 to 1

Vysledek kanal 104 = 0
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

16.08 2020 17:52


popilek nic neznamena, nejduluzitejsi je diferencni tlak, z ktereho se pocita zaneseni DPF* v sazich.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 478 | Témat: 17

16.08 2020 17:54


páriku vies napisat v akých hodnotách ma byt ?
nahoru

sponzor





16.08 2020 17:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 0

19.12 2020 19:08


Ahoj,

zneužiju tohle vlákno, abych nemusel zakládat nové.Auto stejné.

Nechal jsem vyčistit DPF* filtr, je namontovaný zpět potřeboval bych autu říct, že má nový filtr a zbavit se chyby P242F v ECU*. Auto jezdilo, regeneruje a chyba je jen v ECU* a kontrolka filtru nesvítí. Ale je to nad mé síly a síly čínského VCDS. Najde se někdo, kdo mi to udělá v okolí Opavy, Ostravy? Za peníze samozdřejmě.

Děkuji.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.10. 2016
Příspěvků: 139 | Témat: 4

19.12 2020 20:36


a jaky tlak ukazuje diferencni cidlo?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

19.12 2020 20:47


Žádnej zázrak bez demontáže DPF* nevyčistí a takový kecy stav jako nový tak to už rozhodně neee.

Osobně problematiku DPF* jsem zažil na vlastní kůži a jediný způsob jak DPF* zbavit popílku a sazí je vyfoukat proti strsti ven. Veškerý zázračný chemie a vyplachování mokrou cestou DPF* popraví.

Nakonec jsem pořídil DPF* od firmy z de kde ho rozřezali vyčistili a otestovali se zárukou na 1 rok. Tady můžu teprve tvrdit že je to stav nového kusu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 0

19.12 2020 21:05


Mrknu na tlak zítra. Jinak chyba je tato:
009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1)
P242F - 000 - Restricted/Clogged
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 313218 km
Time Indication: 0
Date: 2020.11.05
Time: 12:00:22

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
(no units): 2.5
(no units): 10.5
Mileage: 100 km
Time: 0.00 s
(no units): 2.0
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 0

20.12 2020 9:13


Tak čidlo ukazuje -6. Viz příloha.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

20.12 2020 11:04


No tak bych zkusil to cidlo jiny
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

20.12 2020 11:49


Co píše keď je nenastartovane? Stále -6?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 0

20.12 2020 11:58


Když je nastartované tak 0.
nahoru

sponzor





20.12 2020 11:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

20.12 2020 13:28


0 ma byt ked je vypnute - cez vcds by sam mala dat spravit adaptacia

nastartovane 2mbar a viac podla zanesenia
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

20.12 2020 13:53


Jestlj po startu ukazuje 0 tak neni nakalibtovne cidlo nebo je KO.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 0

20.12 2020 15:36


Neukazuje 0 protože je off set taky -6? Filtr je vyčištěný, tak zanesení nebude velké.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.2. 2013
Příspěvků: 158 | Témat: 30

22.12 2020 7:50


Jestli ten filtr byl hodně ucpanéj tak odpravil čídlo. Dat nové a prispusobit. -6 nemůže ukazovat dobre přizpůsobené čídlo za jakýchkoliv podmínek
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 0

22.12 2020 14:39


Nové čidlo už je na cestě, půjde vyměnit.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.2. 2013
Příspěvků: 158 | Témat: 30

28.10 2023 19:24


Taky se připojuji s chybou viz níže. Nic mi auto nehlasi, nepise jen jsem ho napichnul pri mazani servisniho intervalu. Přijde mi divné že chybu smazu s vypnutým motorem a chyba se objeví znova a znova. Při vypnutém motoru přECI* žadny protitlak není. takže spíš čídlo šlo sr*t. Nebo se pletu???

Děkuji za radu


009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1)
P242F - 000 - Restricted/Clogged
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 239000 km
Time Indication: 0
Date: 2023.10.28
Time: 18:44:32

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
(no units): 3.5
(no units): 11.5
Mileage: 40 km
Time: 0.00 s
(no units): 1.0
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2015
Příspěvků: 76 | Témat: 23

28.10 2023 21:55


Ja na moji 2.7 TDI* po 5 letech vlastneni nechal DPF* vykuchat a vypnout v RJ. Auto jede stejne ale zere o 1,2 l (dle palubaku).

Dej to k nemu kdo to umi a mas po veskerejch starostech, ruzny ty regenerace atd - mne obcas pomohly, ale vzdycky se to casem vratilo...

Doplneni: O 1,2l mene samozrejmne. Jinak fyzicky to DPF* na aute porad mam a STK* jde porad zaridit uplne vpohode. Urcite ti tady vetsina lidi rekne at ho nekuchas, ale bez DPF* je to fakt pecka. U mne to pak ke konci byl takovej extrem, ze jakmile se mi rozsvitilo DPF*, tak jsem ho hned musel nekde vypalit - kdyz jsem to neudelal hned, tak za chvili zaclo blikat zhaveni a nouzak . Bylo to top kdyz treba v pul 11 vecer jel clovek z prace domu a najednou DPF* a jeste jsem to tu noc musel nekde na rychlosce vypalit
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

29.10 2023 8:52


Stačí šáhnout na koncovku a je jasný jestli je DPF* ok nebo ko jestli si myslíš že ti to nikdo nezjistí tak jseš na omylu.

Pokud se rozsvěcí kontrolka DPF* tak už je to zacpaný příliš a to má za následek to že se s tím nejezdí jak by se mělo. Hlavně krátký trasy kdy to nemá možnost se samo vypálit a nebo třeba vadný senzor rozdílu tlaku. A vůbec je potřeba vědět jak celý systém funguje.Pak se není čeho bát a funguje vše jak má.
Stačej i špatný vstřiky a problém je na světě.

Já to DPF* čas od času vyfoukám proti srsti a dám nový snímač rozdílu tlaku zadám výměnu do ECU* a hotovo.Jezdím převážně jen krátký trasy a fuguju od tý doby co to mám už víc jak deset let.

Já brzo budu testovat a sledovat regenerrace podle zařízení DPF* control mám ho objednaný a vyjde cca na 1500kč. Indikuje to jak zvukově tak i diodou že začíná a končí regenerace.
Původně jsem měl v plánu udělat sledování teploty výfukového potrubí kde by se dalo vypozorovat kdy se to vypaluje ale tohle je lepší řešení. Šoupne se to do OBD* zásuvky umístí se dioda někde kde bude vidět a není co řešit.
nahoru

sponzor





29.10 2023 8:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email