Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 199 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 199
Uživatelů: 0
Celkem: 199

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2012
Příspěvků: 20 | Témat: 2

03.12 2020 16:24


SupermanXXX (03.12 2020 16:01) orig :
Vyfot kde ti to ukazuje


v CANgateway, merene hodnoty skupina 20, aktualni pristupna kapacita. Foto ted nemam vybil jsem mi notas jak jsem to resil
nahoru

sponzor





03.12 2020 16:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

03.12 2020 16:56


To je STAV NABITÍ, jinak řečeno aktuální využitelná energie v baterii -15Ah (rezerva pro start) ne celková kapacita baterie.

Celková kapacita baterie je nakódovaná_kapacita/100 * hodnota v "aging"
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2012
Příspěvků: 20 | Témat: 2

03.12 2020 18:32


Díky za objasnění, takže to nemám řešit. Asi dlouho někde stala na skladě. Jinak co se týče ke kódování, zkoušel jsem zadat i sériový číslo té nové varty ale je tam o 1 číslicí víc. Tak jsem poslední číslo vynechal a vcds to vzalo. Mám to tak nechat nebo vrátit původní kód se změněnou 1 cifrou? Diky
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

03.12 2020 18:41


i nová bat. než se dá do auta se má nabít
kor ted na zimu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2012
Příspěvků: 20 | Témat: 2

03.12 2020 19:13


Myslel jsem na to. V nejbližších pár dnech nabiju.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

03.12 2020 23:11


e-certik (03.12 2020 16:56) orig :
To je STAV NABITÍ, jinak řečeno aktuální využitelná energie v baterii -15Ah (rezerva pro start) ne celková kapacita baterie.

Celková kapacita baterie je nakódovaná_kapacita/100 * hodnota v "aging"


To je nejaky divoky vypocet. Jako treba 110/100*0
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

03.12 2020 23:24


Proč? Jestli aging ukazuje 0% tak ta baterka je spíš kondenzátor a má skutečně kapacitu 0Ah, takže 110/100*0 = 0 je správně
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

03.12 2020 23:49


Mohu se mylit ale nemyslim si ze to tak je. Batery aging podle me udava kolik Ah se ztratilo a ne kolik zbyva. Takze 0Ah je pro novou bateri. Hadat se bebudu ale kdyz se podivam k sobe tak mam battery condition 100% state of charge 100% aging 0%. A s baterii problem nemam. Leda bych mel tak dobry kondenzator ze rano udrzel pul hodiny webasta a pak jsem normalne nastartoval a odjel
nahoru

sponzor





03.12 2020 23:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

04.12 2020 6:09


tak to je
aging je stárnutí
čili aging0% je v podstatě nová bat. 100% nabitá
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

04.12 2020 10:32


Taky se nechci hádat, možná se to liší podle verze sw, nebo fáze měsíce ve kterém to v ingoldstatu dělali. Mě to s novou baterkou ukazuje tohle:


Odkaz do galerie
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2013
Příspěvků: 318 | Témat: 31

04.12 2020 10:55


Po výmene batérie - upozorňujem že totožnej a po novom kódovaní mám hodnoty tieto:

Baterie stav SOC = 90%
Baterie stav MMI* = 90%
Stárnutí baterie = 100% (zaťaženie)
Baterie kapacita = 66Ah (aktuálna, prístupná)

Po dlhšej jazde sa mierne zvýši aj SOC a Ah.
keďže mám 3G plus high, tak na MMI* nevidím stav batérie, nejde to nakódovať.

Jedno ale viem určite, že keď budem časom meniť novú, tak navštívim Audi a nie sa takto srať s kódovaním ,čo vôbec nieje nikomu na 100% jasné, ako aj celé pošahané VCDS.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2012
Příspěvků: 20 | Témat: 2

04.12 2020 16:25


Kubox (04.12 2020 10:55) orig :
Po výmene batérie - upozorňujem že totožnej a po novom kódovaní mám hodnoty tieto:

Baterie stav SOC = 90%
Baterie stav MMI* = 90%
Stárnutí baterie = 100% (zaťaženie)
Baterie kapacita = 66Ah (aktuálna, prístupná)

Po dlhšej jazde sa mierne zvýši aj SOC a Ah.
keďže mám 3G plus high, tak na MMI* nevidím stav batérie, nejde to nakódovať.

Jedno ale viem určite, že keď budem časom meniť novú, tak navštívim Audi a nie sa takto srať s kódovaním ,čo vôbec nieje nikomu na 100% jasné, ako aj celé pošahané VCDS.


Vsak to mas v poradku nebo co se ti nezda ? Jinak stav baterie nakodovat 100pro jde
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

04.12 2020 17:21


Bude se to lisit asi tim ze vy uz nemate jednotku baterie samostatnou alr je v GW. Jinak pokud se vam po dlouhodobe jizde nedostate stte od charge na 100% tak mate v haji dobijeni. Opravuju to dost casto.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2013
Příspěvků: 318 | Témat: 31

04.12 2020 18:07


bryx - Viem že to je v poriadku.Na začiatku celej témy odznelo, že to otrepaná téma. Predpokladal som teda, že new batériu pred montážou nabijem C-Tek inteligentnou nabíjačkou aj pre AGM batériu, šupnem batériu do Audi, prekódujem, zmením číselko v serial a vybavená vec.Vôbec to tak nie je! Zmenou serial síce dávaš zmenu batérie, ale Audi berie údaj aj z part number, je to rok a model batérie.

SupermanXXX - dobíjanie mám 101%.Merané fyzicky aj cez vcds.

Nemenil som batériu, že by úplne odišla, ale už pri bolo trošku cítiť pri štartoch keďže aj strácala kapacitu lebo auto proste málo chodí.

Aj tak nepredpokladám že aftermarket vydrží 5 rokov, takže možno po 2-3 rokoch
pôjde do zberu. Objasnil mi to plnohodnotne e-certik telefonicky.Ďakujem
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

05.12 2020 8:57


Vsak jasne ze nekdy se meni i part number dle vyrobce baterie i kapacity ale pak uz je tam jen SN. Delam jsem to nockrat a po techto zmenach zmizelo z displeje hlaska o slabe bagerii a zacaly fungovat vsechny spotrebice. Voz je jasny dukaz toho ze to delam spravne. Ale pokud chces do audi tak jed do audi. Ja delam vymenu baterie s nakodovanim za 50% ceny co si uctuje autorizak a nikdy nebyl problem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2013
Příspěvků: 318 | Témat: 31

05.12 2020 12:35


Princíp alebo myšlienka spočíva v tom, že keď dáš
proste new batériu,plne nabitú, osobne si myslím že má ukazovať 100%, nie 90%, prípadne po dlhšej jazde cca.96%.Potom nevieš čoho sa držať, či je to všetko ok, ako má byť. Takže budem teraz len predpokladať, že je to ok.Všetko ide, dobíja,jazdím.
nahoru

sponzor





05.12 2020 12:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email