Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 514 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 509
Uživatelů: 5
Celkem: 514

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 79 | Témat: 8

03.12 2020 8:39


Zdravím, chtěl bych se zeptat zda nevíte co by mohlo způsobovat vrzání přední nápravy.
Zvuk se projevuje jen když je auto pod plynem při projetí nerovnosti a nebo při plném plynu do kopce. Pokud plyn nedržím vubec tak můžu projet jakýkoliv houpák a vrzání se neozve.¨
Auto jsem měl v servise a prý je vše v pořádku. aji všechno promazal jestli to není nějaký suchý kloub a žádná změna. Děkuji. (Audi A4 B8 FL Avant 2013 TDI* 100KW)
nahoru

sponzor





03.12 2020 8:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

03.12 2020 9:48


ide to naozaj t orednej napravy ?
intenzita je aka silna ?
lebo ak to počuješ pri zabere a počuješ to z kabiny , to musi riadne vrzgat a žeby to bolo takto počut až z napravy sa mi nezda
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 79 | Témat: 8

03.12 2020 9:54


jojo ze předu přijde mi že pravo ve předu...
no jakoby jde to slyšet i přes rádio (na normální urovni hlasitosti)
je to takový vrzání skřípání nevím jak to lip popsat no.
divný je že prostě na zvedáku a na takových těch vybračních deskách (co mají na STK*) mu ten zvuk vyvolat nešel a ani když se o to auto zhoupneš.
jen prostě při plynu ve výmolech a nebo při velkým záběru do kopce to zakřupe... a vůle na ničem taky prý není..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

03.12 2020 10:15


tak křupe to nebo vrže?
to jsou 2 různý zvuky
jestli to křupe, a jen pod plynem na výmolu a v kopci
může to být homokloub.
co to dělá při rejdu?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 79 | Témat: 8

03.12 2020 10:50


no občas v tom vrzne občas křupne
při rejdu to nic nedělá...
a uplně se mi to nechce opravovat metodou pokus omyl tak se právě ptám jestli třeba nemá někdo podobnou zkušenost a Díky jinak
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

03.12 2020 12:55


Vrže/křupe většinou kloub spodního ramene, co je v těhlici. Mění se samostatně bez výměny celého ramene, stojí u LMI pár korun. Promazání starého nepomůže.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.6. 2018
Příspěvků: 61 | Témat: 1

03.12 2020 13:10


Muzes prosim ukazat na fotce, o ktery kloub se jedna? Me tak vrze ma A4 AllRoad 3.0TDI, ale zase pri rozjizdeni doprava nebo doleva na krizovatce nebo pri vytocenem kole a najeti na obrubnik.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 79 | Témat: 8

04.12 2020 6:13


honza.biker (03.12 2020 12:55) orig :
Vrže/křupe většinou kloub spodního ramene, co je v těhlici. Mění se samostatně bez výměny celého ramene, stojí u LMI pár korun. Promazání starého nepomůže.


taky nevím co přesně myslíš moc se v tom nevyznám...
jen je stejně dívný že to dělá jen pod plynem..
třeba když na neutral projedu houpavou cestu tak se to neozve...
kdybych měl nohu na plynu tak to dělá orchestr strašnej...
nahoru

sponzor





04.12 2020 6:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

04.12 2020 10:52


Jednoznačně je to v uložení/kloubech některého z předních ramen.

Že to dělá jen pod plynem není žádná záhada. Jen si to představ (dvě situace)

- auto stojí na místě a zprudka přidáš plyn, kola se skrz hnací ústrojí snaží předjet auto, tzn zapře se to v těch kloubech a auto točící se kola "následuje" - pokud bys měl do extrému vytlučené ramena bez funkčních těch gumových lůžek, zřetelně bys viděl jak se kola v podběhu posunou dopředu

- auto jede max. rychlostí a dupneš na brzdy - kola se zastavují a veškerá váha/těžiště auta se posune dopředu a vůči kolům se posune stejně tak tlak na klouby ramen opět dopředu (u vymlácené nápravy bys viděl jak by kola v podběhu zajely dozadu)

tohle jsou situace které na STK* simulátorech úplně nevyvoláš, protože plochy smykují především do stran. Jednoznačně by to udělalo kdybys vyjel na brzdící válce opačně (kola by se ti točila jako bys couval a zároveň bys brzdil), to vyvolá stejnou situaci jako když jedeš dopředu a přidáváš plyn. Možná to vysvětluju moc složitě, ale když si to nakreslíš tak pochopíš.
Nejlepší cesta bude omrknout spodní ramena, jestli tam není natrhlý nějaký silentblok nebo narušený kloub.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 79 | Témat: 8

04.12 2020 11:53


jako asi to tak nějak chápu jen je mi divný že by si toho nevšiml
takže zkusím jinej servis a uvidím jak to dopadne. a Děkuji
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email