Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 25 listopadu 2020
Celkem je zde 14 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Imothepmuller
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 46 488
Online návštěvníků
Návštěvníků: 14
Uživatelů: 0
Celkem: 14

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

14.04 2013 22:34


Měl jsem v ex.S6/C4 dodělávané Webasto a po aktivaci topení např. dálkou (i při zamknutém autě) se rozsvítil jen display Klimatizace* + běžel větrák... dokud běželo Webasto, pak vše zhaslo.

Na konektor digi Klimatizace* byl připojený drát od Webasta, který jej probouzel. Netušíte kam se mám napojit, nebo jít jinou cestou?

Díky
nahoru

sponzor





14.04 2013 22:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

12.07 2013 19:49


Zapojení pochází z A6 C4 která měla Webasto

http://album.volny.cz/mgrover/browse.php?album_id=113483&browse_page=0
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 551 | Témat: 8

23.07 2013 16:03


pin D1, ale to ti zapne jen climatronik, tam je jeste jedno rele(prepinaci) ktere pripne +12V do obvodu napajeni vetraku a jeho rj a taktez jsou tam oddelene napajeni pro climatronik da se to prekopat ale da to praci, nekde mam i origo schemu ak bys chtel
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

23.07 2013 19:06


tomiisp:
pin D1, ale to ti zapne jen climatronik, tam je jeste jedno rele(prepinaci) ktere pripne +12V do obvodu napajeni vetraku a jeho rj a taktez jsou tam oddelene napajeni pro climatronik da se to prekopat ale da to praci, nekde mam i origo schemu ak bys chtel


Jestli máš schéma, je to paráda, sem s ním
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 551 | Témat: 8

24.07 2013 1:08


tady je pro tebe je dulezite rele J13 (strana4)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

23.09 2013 18:31


23.9.2013:
Vymontovával jsem Webasto ORIGINAL domontáž Audi.
Tady je foto:
http://album.volny.cz/mgrover/view.php?album_id=11 [zkrácená url]
http://album.volny.cz/mgrover/browse.php?album_id=113529&browse_page=0

1. drát vede do digitální klimy
2. dráty vedou k ventilátoru.

------------------------------------
Audi A6/C4 (pětiválec TDI*)
Nepředpokládám, že v dnešní době bude na starém autě někdo něco takového dodělávat, ale třeba se informace z principu hodí k jinému účelu.
------------------------------------

Webasto zapojeno - spínání přes telefon, klimatronik se probouzí.

Hadice od topení do Webasta: V motorovém prostoru (pod palivovými trubkami) je zapotřebí !!spodní hadici od topení!! rozříznout, oba konce prodloužit a připojit do Webasta - cirkulace musí být z el. vodního čerpadla Webasta do radiátoru

Nafta - přívod paliva - Rozhodně doporučuji jehlu do nádrže - nic složitého, některá auta mají dokonce přípravu na kterou se jen napojíte
Lze se sice napojit "T" kusem před čerpadlem přímo na hadici paliva, ale nedoporučuji - nafta může padat a při nastartovaném motoru se bude zavzdušňovat motorové naft. čerpadlo. Navíc, pokud "T" kus není zpětný ventil, může naftové čerpadlo auta vysát naftu z hadiček čerpadla Webasta a touto cestou nasávat opět vzduch a poškozovat se. Stane se, že Webasto bez nafty sepne pouze na cca 5s a okamžitě vypne/dochlazuje, nebo z výfuku leze hustý kouř.

VODA - vše řádně odvzdušniti, jinak Webasto můžete usmažiti a jste v...http://www.youtube.com/watch?v=dSsIe--uZM0
-----------------------------------
!může nastat problém!
Pokud máte horší radiátor topení (pokud auto topí pouze v otáčkách a na volnoběh netopí - i když máte nový termostat, v pořádku servomotorky i třeba propláchnutý radiátor)

Webasto zapne, začíná hořet, ale ve chvíli kdy má začít hořet na plný výkon vypne, dochladí se a po 3min. se vše opakuje. Takto pořád dokola - závada může být v neprůchozím radiátoru (takto se ale chová i zavzdušněné Webasto).

Vodní čerpadlo Webasta nedokáže protlačit vodu ucpaným radiátorem. Tzn. voda v hadici mezi Webastem a radiátorem prakticky stojí a ohřívá se pouze tento metrový kus. Ten se zahřeje na 85°C během 5-60s a Webasto vypne (Webasto vyhodnotilo, že je na 85°C zahřátý celý okruh auta vč. motoru a vypíná) Horká voda z této metrové hadice během cca 3-10min (dle zasranosti radiátoru velebnosti) pomalinku radiátorem proleze, také se z části přirozeně ochladí. Webasto opět zapíná, hoří, po 5-60s voda v neprůchozí hadici opět dosahuje 85°C a Webasto vypíná...

Tady je nutná oprava/výměna radiátoru
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.11. 2010
Příspěvků: 2 | Témat: 0

před 6 dní (12:02)


MGRR (Po, 23.09, 2013 18:31) orig :
23.9.2013:
Vymontovával jsem Webasto ORIGINAL domontáž Audi.
Tady je foto:
http://album.volny.cz/mgrover/view.php?album_id=11 [zkrácená url]
http://album.volny.cz/mgrover/browse.php?album_id=113529&browse_page=0

1. drát vede do digitální klimy
2. dráty vedou k ventilátoru.

------------------------------------
Audi A6/C4 (pětiválec TDI*)
Nepředpokládám, že v dnešní době bude na starém autě někdo něco takového dodělávat, ale třeba se informace z principu hodí k jinému účelu.
------------------------------------

Webasto zapojeno - spínání přes telefon, klimatronik se probouzí.

Hadice od topení do Webasta: V motorovém prostoru (pod palivovými trubkami) je zapotřebí !!spodní hadici od topení!! rozříznout, oba konce prodloužit a připojit do Webasta - cirkulace musí být z el. vodního čerpadla Webasta do radiátoru

Nafta - přívod paliva - Rozhodně doporučuji jehlu do nádrže - nic složitého, některá auta mají dokonce přípravu na kterou se jen napojíte
Lze se sice napojit "T" kusem před čerpadlem přímo na hadici paliva, ale nedoporučuji - nafta může padat a při nastartovaném motoru se bude zavzdušňovat motorové naft. čerpadlo. Navíc, pokud "T" kus není zpětný ventil, může naftové čerpadlo auta vysát naftu z hadiček čerpadla Webasta a touto cestou nasávat opět vzduch a poškozovat se. Stane se, že Webasto bez nafty sepne pouze na cca 5s a okamžitě vypne/dochlazuje, nebo z výfuku leze hustý kouř.

VODA - vše řádně odvzdušniti, jinak Webasto můžete usmažiti a jste v...http://www.youtube.com/watch?v=dSsIe--uZM0
-----------------------------------
!může nastat problém!
Pokud máte horší radiátor topení (pokud auto topí pouze v otáčkách a na volnoběh netopí - i když máte nový termostat, v pořádku servomotorky i třeba propláchnutý radiátor)

Webasto zapne, začíná hořet, ale ve chvíli kdy má začít hořet na plný výkon vypne, dochladí se a po 3min. se vše opakuje. Takto pořád dokola - závada může být v neprůchozím radiátoru (takto se ale chová i zavzdušněné Webasto).

Vodní čerpadlo Webasta nedokáže protlačit vodu ucpaným radiátorem. Tzn. voda v hadici mezi Webastem a radiátorem prakticky stojí a ohřívá se pouze tento metrový kus. Ten se zahřeje na 85°C během 5-60s a Webasto vypne (Webasto vyhodnotilo, že je na 85°C zahřátý celý okruh auta vč. motoru a vypíná) Horká voda z této metrové hadice během cca 3-10min (dle zasranosti radiátoru velebnosti) pomalinku radiátorem proleze, také se z části přirozeně ochladí. Webasto opět zapíná, hoří, po 5-60s voda v neprůchozí hadici opět dosahuje 85°C a Webasto vypíná...

Tady je nutná oprava/výměna radiátoru



Sice už mi asi nikdo po tolika letech neodpoví ale zkusím. Potřebuju vědět, kam mám napojit dva dráty v C4 2,5TDI rok 1996 aby mi webasto pouštělo větrák.Na probuzení climatroniku jsem pochopil, že přivedu signál na PIN č.1 to jsem sehnal obrázek aby se climatronik probudil a přepnul na režim HE a nastavil ofuk na čelní sklo a le kam mám napojit od webasta k ventilátoru ty dva dráty? Moje webasto má k sobě dokonce relé přímo pro Climatronic*, jedná se o IPCU modul(relé) ale fakt za boha nevím kde v C4 to napojit.
Pomůže někdo? Moc prosím. Děkuji.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

před 6 dní (12:58)


Na té extra kabeláži Webasta (pokud je domontované), je většinou černé relátko, od něj vedou dva "silnější" vodiče/dráty (černý a červený). Bývají často ustřižené... ty se právě přivedou k ventilátoru v autě (někdo na vodiče dává preventivně diody, aby když je auto vypnuté/běží webasto/ventilátor... a nastartuje se, aby to nešlo proti sobě. Ale u starého auta to nebude tak citlivé).

**** TIP... relátko musí být 100% OK (umí často zlobit, už jsem zažil závadu, že to zkratovalo a vypínalo Webasto, to se pak po 3-8min jednoduše vyplo, nebo naopak hořelo, ale větrák v interéru nešel... uvnitř auta zima)

**** V těch drátech od Webasta/pro ventilátor, se objeví 12V pouze pokud webasto běží už chvíli 3-8min, dle mrazu venku... a má vodu v sobě zahřítou na 35*C... pak Webasto sepne na své kabeláži to černé relátko, které pošle 12V do ventilátoru/začne topit.

Ty fota která nejdou zobrazit/staré odkazy mám ještě v PC
nahoru

sponzor





před 6 dní (12:58)


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email