Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 367 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 361
Uživatelů: 6
Celkem: 367

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

11.11 2020 22:45


zdravim ,

ešte by som si chcel overit u ostatnych ak mate skusenost pretože 1. temy sa moc nechytali



Chcem vas poprosit teda o radu
Mam problem s trasenim auta , podla mna to ide od motora ale kde konkretne netušim ..

Prejavuje sa to pri zrychleni , pri vyššych stupnoch 4,5,6
Stupne 1,2,3 su natolko rychle že to trasenie ani nevnimam ak tam vobec nejake je ..

A to tak že mam napr 2000 otačiek a začnem pridavat ..
Trasie to od motora až sa trasie aj paka ...

Ak takto pridavam na 6. prevodovom stupni , trasie to extremne a to nemusim tomu ani moc dupat .. Jednoducho zrychlujem postupne od 2000-2200 a toto pasmo riadne trasie ..
nad 2200/2300 sa to ukludni .. a valim kludne aj do 4000 a ok ..

v podstate to pasmo okolo 2100 je pasmo kde enormne začina narastat krutiaci moment.. to podla grafu z brzdy


Stretli ste sa s niečim podobnym ?
dakujem
nahoru

sponzor





11.11 2020 22:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

12.11 2020 9:20


A neni to poloosami? Vnútorne kĺby na poloosi.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

12.11 2020 10:09


Peterr83 (12.11 2020 9:20) orig :
A neni to poloosami? Vnútorne kĺby na poloosi.


ved toto
je tam kopec veci čo to može robit a nechcem menit bezhlavo veci rad za radom

ked som mal zhodene kola , kontroloval som manžety , všetko v cajchu ..
ani pri točeni som tam nič nezaznamenal
ako však kontrola , skutočna kontrola poloosi vyzera naozaj neviem


Preto sa snažim spojit s niekym kto mal podobne problemy a nejak sa k prolemu tak približit
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

12.11 2020 13:25


No trasenie pri zrichlovani mi uz na dvoch autach robili vzdy vnútorne kĺby. Take trasenie, vybrovanie zo strany na stranu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

12.11 2020 14:32


Peterr83 (12.11 2020 13:25) orig :
No trasenie pri zrichlovani mi uz na dvoch autach robili vzdy vnútorne kĺby. Take trasenie, vybrovanie zo strany na stranu.


menili sa asi cele osi či ?

čo som sa dozvedel , samotny klb sa neda kupit a len tak vymenit ,vraj vždy cela osa
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2009
Příspěvků: 34 | Témat: 10

12.11 2020 19:35


Daj si otestovať vstreky. Ak stojíš na mieste (neutrál) a pridáš do týchto otáčok (2000 - 2200) vibrácie pociťuješ? Je rozdiel pri trasení keď zľahka akceleruješ alebo na plný plyn?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

12.11 2020 21:22


dic (12.11 2020 19:35) orig :
Daj si otestovať vstreky. Ak stojíš na mieste (neutrál) a pridáš do týchto otáčok (2000 - 2200) vibrácie pociťuješ? Je rozdiel pri trasení keď zľahka akceleruješ alebo na plný plyn?


silno nad tym uvažujem .. budem mat druhe nahradne auto tak zvažujem aj toto že ho DAM* niekde do servisu a nech preveria trysky ..


no a ked stojim na mieste a turujem , všetko v poriadku
ale rozumieš že takyto test je irelevantny kedže je to vykon bez zataže


ano , ked zlahka akcelerujem , trasie slabšie
ked dupnem , trasie viac ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2009
Příspěvků: 34 | Témat: 10

13.11 2020 1:24


Ak na mieste nic nerobi, dvojhmota to nebude. Na 99% budes mat aspon 1 vstrek vadny. Tiez som to riesil.
nahoru

sponzor





13.11 2020 1:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

13.11 2020 9:38


dic (13.11 2020 1:24) orig :
Ak na mieste nic nerobi, dvojhmota to nebude. Na 99% budes mat aspon 1 vstrek vadny. Tiez som to riesil.


ako si to prosim ta riešil ?

kupil si jednoducho novy bosch vstrek alebo ako ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2009
Příspěvků: 34 | Témat: 10

13.11 2020 15:04


michal877 (Pá, 13.11, 2020 9:38) orig :


ako si to prosim ta riešil ?

kupil si jednoducho novy bosch vstrek alebo ako ?


U mna to bolo trochu zlozitejsie. Odislo mi vysokotlake cerpadlo a musel som menit komplet cely palivovy system. Bolo mi doporucene, ze je lepsie dat "original" napr. z buraneho auta vstrek, nez repasovany. Dopadlo to tak, ze po tejto vymene mi s autom cukalo pri akceleracii. Nakoniec som dal otestovat na stolici vsetky 4 "nove" vstreky a 3 boli na hovno, 1 jako s prizmurenymi ocami by mohol ostat. Ale ak sa maju menit 3, tak je lepsie menit vsetky 4 uz. Takze som to menil znova a od tej doby vobec ziadny problem. A menil som ich za repasovane. Celkove naklady na opravu okolo 120.000 Kc. Pricina poruchy vysokotlakeho cerpadla - dlhodobe tankovanie nevhodnej nafty. Tankoval som len na OMV. Zaruka sa mi na to nevztahovala, OMV sa ohanalo protokolmi ze ich palivo splnuje najprisnejsie normy a ich palivom som si zasadne nerozbil cele auto.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

13.11 2020 17:37


dic (13.11 2020 15:04) orig :


U mna to bolo trochu zlozitejsie. Odislo mi vysokotlake cerpadlo a musel som menit komplet cely palivovy system. Bolo mi doporucene, ze je lepsie dat "original" napr. z buraneho auta vstrek, nez repasovany. Dopadlo to tak, ze po tejto vymene mi s autom cukalo pri akceleracii. Nakoniec som dal otestovat na stolici vsetky 4 "nove" vstreky a 3 boli na hovno, 1 jako s prizmurenymi ocami by mohol ostat. Ale ak sa maju menit 3, tak je lepsie menit vsetky 4 uz. Takze som to menil znova a od tej doby vobec ziadny problem. A menil som ich za repasovane. Celkove naklady na opravu okolo 120.000 Kc. Pricina poruchy vysokotlakeho cerpadla - dlhodobe tankovanie nevhodnej nafty. Tankoval som len na OMV. Zaruka sa mi na to nevztahovala, OMV sa ohanalo protokolmi ze ich palivo splnuje najprisnejsie normy a ich palivom som si zasadne nerozbil cele auto.



dakujem za skusenost ..
Nejak tak si to prestavujem noo ... :/

repasovany vstrek si za kolko zohnal ?

mne bolo povedane že aj vedia repasovat , aj na stolici vyjde super ale v aute už nefunguje
ako ma


Cerpadlo ti asitiež repasovali že
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2009
Příspěvků: 34 | Témat: 10

13.11 2020 21:07


michal877 (Pá, 13.11, 2020 17:37) orig :



dakujem za skusenost ..
Nejak tak si to prestavujem noo ... :/

repasovany vstrek si za kolko zohnal ?

mne bolo povedane že aj vedia repasovat , aj na stolici vyjde super ale v aute už nefunguje
ako ma


Cerpadlo ti asitiež repasovali že


Celý palivový systém mám nový, muselo sa meniť všetko. Co sa tyka vstrekov, tak kazdy jeden vstrek ma unikatny kod. Tento kod, ak sa jedna o original vstrek (nerepasovany), popisuje jeho charakteristiku, aby riadiaca jednotka s nim pracovala korektne. Korektne = ziadny vstrek neni dokonaly a na zaklade testovania funkcionality a merania chovania sa mu posielaju potrebne signaly, aby pracoval optimalne. U repasov toto meranie nikdo nerobi, pouziva sa povodny kod - co je trochu nevyhoda a moze nastat situacia, ze je vyssia spotreba. Nie vsak dramaticky, ale skoro k nepoznaniu. U mna som mal s povodnymi vstrekami priemernu spotrebu 7.6, s repasovanymi 6.8. Trasy i styl jazdenia stale rovnaky, takze si vyber
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

13.11 2020 21:21


dic (13.11 2020 21:07) orig :


Celý palivový systém mám nový, muselo sa meniť všetko. Co sa tyka vstrekov, tak kazdy jeden vstrek ma unikatny kod. Tento kod, ak sa jedna o original vstrek (nerepasovany), popisuje jeho charakteristiku, aby riadiaca jednotka s nim pracovala korektne. Korektne = ziadny vstrek neni dokonaly a na zaklade testovania funkcionality a merania chovania sa mu posielaju potrebne signaly, aby pracoval optimalne. U repasov toto meranie nikdo nerobi, pouziva sa povodny kod - co je trochu nevyhoda a moze nastat situacia, ze je vyssia spotreba. Nie vsak dramaticky, ale skoro k nepoznaniu. U mna som mal s povodnymi vstrekami priemernu spotrebu 7.6, s repasovanymi 6.8. Trasy i styl jazdenia stale rovnaky, takze si vyber



chapem to spravne tak , že po repase sa tento kod kvazi meni pretože sa jeho vlastnosti v podstate zmenili a teda podla povodneho kodu snimi už rj motora nepracuje korektne ?


ty si daval 1.x vstreky z ineho - zle
2.x si dal repasy a ok , teda eše lepšia spotreba ..

je to nahoda alebo si kupoval repasy od nejakych profikov ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

14.11 2020 6:04


repas iba priamo z boschu, nic ine!!!!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

14.11 2020 10:52


bady555 (14.11 2020 6:04) orig :
repas iba priamo z boschu, nic ine!!!!


ved chcem len cez bosch servis

už som sa aj informoval ..

odpisali len z jedneho a to takto:

pokiaľ máte záujem vstrekovače Vám odskúšame, tieto sa však neopravujú. Cena za odskúšanie 26eur s dph /1ks v prípade, že kódujú je cena za odskúšanie a nakódovanie 29eur s dph/ 1ks. Trysky vymieňame ak je auto u nás v servise, lebo vtedy máme istotu, že sú správne namontované a predchádza sa prípadným komplikáciám, ktoré by mohli vzniknúť.


Potom som s technokom aj volal a povedal že repasy neodporuča , že teda na stolici vyjdu ok ale v aute blbnu

Vieš mi ty prosim ta odporučit niekoho kto to robi a naozaj to aj vie ?

dik
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2009
Příspěvků: 34 | Témat: 10

14.11 2020 13:11


michal877 (Pá, 13.11, 2020 21:21) orig :



chapem to spravne tak , že po repase sa tento kod kvazi meni pretože sa jeho vlastnosti v podstate zmenili a teda podla povodneho kodu snimi už rj motora nepracuje korektne ?


ty si daval 1.x vstreky z ineho - zle
2.x si dal repasy a ok , teda eše lepšia spotreba ..

je to nahoda alebo si kupoval repasy od nejakych profikov ?


Kod je "unikatny" pre dany vstrek, ak sa jedna o original. Tento kod proste definuje charakteristiku daneho vstreku. Nic viac, nic menej. Je docela mozne, ze rovnaky kod bude mat x vstrekov, ak budu v rovnakom stave. Kazdopadne, po vymene vstrekov je dobre do riadiacej jednotky nakodovat nove kody vstrekov - na 100% ak sa jedna o cisto nove. Moze sa to urobit i u repasov, ale nema to zmysel - kod na vstreku vytlaceny od vyrobcu je rovnaky, avsak po repasovani ma ine chovanie dany vstrek, takze ten kod je ti k nicomu. Kodovanie vstrekov je len vec, aby riadiaca jednotka komunikovala so vstrekmi optimalne, nic viac, nic menej, a to na zaklade ich nedokonalosti, ktoru charakterizuje prave ten kod. A toto meranie maju za sebou iba cisto nove, nie repasovane.

Mne prve "nove" vstreky, povodom z buraneho auta, merali asi 1.5 dna na bosch stolici v Brne a vysledok bol, aky bol. Ta ista firma mi potom dala vsetky 4 repasovane vstreky a od tej doby absolutne bez problemov, auto jazdi perfektne, ako i s povodnymi / original vstrekmi. Original vstreky / cerpadlo sa mi posralo pri 111 km, s tymi 3 zlymi vstrekmi som najazdil asi 6-6.5 km, pri nejakych 117 km som daval repas a doteraz, co mam 166 km najazdene vobec ziadny problem. Od tohoto zajebu davam sem tam do nafty vif aditivum a tankujem vyhradne na eurooil pumpach, kde je nafta bez tej vykurvenej biozlozky - hlavne ze nad vickom nadrze je napis jak hovado: NICHT FUR BIODIESEL.

Inak v tej dobe som si trochu studoval celu tuto problematiku a v skratke a par bodoch:

1) sucastou nafty je parafin, to je to, co maze. A i ked zamiesas olej s vodou vo flaske a nechas odstat, tak sa ti zlozky s roznou hustotou zacnu separovat, co je prirodzene. Tak isto je tomu i u nafty, ze sa ti casom zacne parafin separovat a ostavat na stenach nadrze - a to je neziaduci efekt. Tejto separacii velice vyrazne napomaha prave ona biozlozka. Riesi sa to potom tak, ze davas do nafty Aditiva*, ktore brzdia proces separacie. Proste riesenie postavene na hlavu.

2) nakolko ti potom do motoru ide nafta s mensim podielom parafinu, co moze byt kriticke - a to sa stalo i mne, za vysokotlake cerpadlo nebolo adekvatne mazane, drhlo a mikropiliny (vsetci tomu hovoria spony) sa ti dostanu do common railu

3) palivovy filter (na hrube necistoty) je medzi nadrzou a palivovym cerpadlom

4) mikropiliny a spony ti nezachyti ziadny filter a naviac ani ziadny vyrobca nemontuje ziadny filter medzi vysokotlake cerpadlo a common rail listu

5) v common rail liste mas 3 ventily, co ti meraju tlak na zaciatku a konci a pripadne prepustaju nadbytocny tlak, tak tieto ventily maju na sebe velmi silne neodymove magnety, ktore by mali zachytavat prave tieto mikropiliny / spony => ano, i v mojom pripade tomu tak bolo a mal som tie magnety komplet durch plne pilin

6) problem je, ked sa ti dostanu dalej tieto piliny do vstrekov - tam ti vzhladom k este vacsiemu tlaku, nez co ti dava vysokotlake cerpadlo a vzhladom k obrovskym teplotam v spalovacom priestore dokazu tieto mikropiliny zapiect / zavarit volnym okom neviditelne dierky na vstreku, z ktoreho ti strieka palivo - a to sa stalo kedysi mne, ze som si vsetky 4 vstreky koplet zavaril a zdochol mi motor. Tomu predchadzala oranzova ikonka zhavenia - volal som do audi, vraj to je v poriadku, ked nesvieti cerveno, mozem pokracovat v jazde. Potom sa pridala oranzova ikonka motoru, volam do audi, ano, normalne mozem pokracovat, dokial nesvieti cerveno. No a to som presiel asi 500 metrov a zdochol mi motor. Zaruka nekryje vysokotlakove cerpadlo a dokonca v dobe, kedy som ja hodil auto do servisu, tak tam bola 3 mesiace stara A7 s tym istym problemom, oprava vraj 170 Kc a taktiez mimo zaruku. Zavada - dlhodobe tankovanie nevhodneho paliva.

Od tejto dost neprijemnej skusenosti vozim v kufri VAG diagnostiku a ked je cokolvek, tak si to precitam, pozrem na nete a sam rozhodnem, ci dalej budem pokracovat, nez nejaky picus zkurveny z autorizovaneho servisu.
nahoru

sponzor





14.11 2020 13:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

14.11 2020 13:37


Jo a jsi si jistej tím že ve vtřikovači je věší tlak než na vysokotlakým čerpadle? To asi ne.

Protože vstřikovač potřebuje cca 120bar na to aby otevřel a dokázal vstříknout palivo a vysokotlaké čerpadlo tlačí kolem 240bar na volnoběh a s tím jak rostou otáčky motoru tak s tím roste tlak na vysokotlakým čerpadle. Tak že tlak co dává vysokotlaké čerpadlo je stejný jako na vstřikovači.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2009
Příspěvků: 34 | Témat: 10

14.11 2020 13:50


áček (So, 14.11, 2020 13:37) orig :
Jo a jsi si jistej tím že ve vtřikovači je věší tlak než na vysokotlakým čerpadle? To asi ne.

Protože vstřikovač potřebuje cca 120bar na to aby otevřel a dokázal vstříknout palivo a vysokotlaké čerpadlo tlačí kolem 240bar na volnoběh a s tím jak rostou otáčky motoru tak s tím roste tlak na vysokotlakým čerpadle. Tak že tlak co dává vysokotlaké čerpadlo je stejný jako na vstřikovači.


Mám pocit, že to byla reakce na toto:

6) problem je, ked sa ti dostanu dalej tieto piliny do vstrekov - tam ti vzhladom k este vacsiemu tlaku, nez co ti dava vysokotlake cerpadlo a vzhladom k obrovskym teplotam v spalovacom priestore

To bylo myšleno tak, že to palivo se ti vstřikuje do válce při horní úvrati, čili u maximálního tlaku ve válci. A jelikož zde dochází i k řízené explozi, tak zde jsou fakt větší tlaky a pochopitelně i teplota, než v common railu samotném. Proto v případě výskytu pilin / špon dochází k zapečení / svaření postupně všech injektorů (alespoň tak doufám že se říká těm dírkám, odkud to stříká v několika rychle po sobě jdoucích intervalech).
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

14.11 2020 13:58


Kompresní tlak je zanedbatelný oproti tlaku na railu tak tady nevymejšlej vymyšlený ten tlak tam rozhodně větší není to mi věř. Je pořád stejnej co dá railový čerpadlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2009
Příspěvků: 34 | Témat: 10

14.11 2020 14:09


áček (So, 14.11, 2020 13:58) orig :
Kompresní tlak je zanedbatelný oproti tlaku na railu tak tady nevymejšlej vymyšlený ten tlak tam rozhodně větší není to mi věř. Je pořád stejnej co dá railový čerpadlo.


Hmm, koukam ze ve valci je jen kolem 30 baru, ja myslel ze vice. Kazdopadne, po teplotni strance je to jine a to je prave ten pruser - ze se u te teploty (a radeji nebudu udavat u jake) zapecou trisky a ucpe se vstrikovac.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

14.11 2020 14:14


Jo bordel ve vstřikovači je zlo a jedno co je to zač. Ten zacpe všechno ty otvory ve vstřiku jsou tak titěrný že tomu stačí málo a nemusí to bejt jen důsledek poškození vysokotlaku. Ono i nevhodný palivo s velkým poměrem biosložky to zasere za nějakou dobu.

Tak logicky se stačí zamyslet nad tím že nemůže být větší tlak ve válci protože by nedošlo ani ke vstříknutí kdyby byl tlak větší než ve vstřiku
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

19.11 2020 10:37


viacero nazorov vedie k tomu že to može sposobovat dvojhmota ..

vo zvyšnom spektre otačiek od 2300 - 4000+ to ide hladko ..

vstreky by som asi vylučil
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email