Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 25 listopadu 2020
Celkem je zde 10 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Imothepmuller
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 46 488
Online návštěvníků
Návštěvníků: 10
Uživatelů: 0
Celkem: 10

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

16.06 2015 0:13


Mě by zajímaly ty swirl klapky, přivírají se nějak i při chudé směsi? To plastový sání bude asi lepší, to kovový se hrozně zahřívá, jinak by mě zajímalo, proč se od elektromotorů vraceli zpátky k pneumatickýmu ovlásání.
nahoru

sponzor





16.06 2015 0:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

16.06 2015 16:38


je to sice ze 4,2l ale princip je stejny jen budou trosku posunuty hodnoty

snad umis EN

This takes the form of a 2-stage variable-intake
manifold made of a die-cast magnesium alloy,
bonded and bolted together in four sections.
The two-stage design permits the use of two
intake paths with large cross section.

Long intake path, 705 mm
– Changeover flap closed for high torque

Each of the two splined shafts is fitted with
four flaps per cylinder bank.
The shape of the rubber-encased flaps
ensures unimpeded air flow in the torque
position and reliable power position sealing
of the duct. This is a prerequisite for
utilisation of the gas-dynamic resonance
effects. In the power position, the backs of
the flaps take on the shape of the duct wall,
thus allowing low-resistance intake air flow
into the cylinders.
Mechanical couplings provide a link with the
vacuum units for adjustment of the two
shafts and thus the intake manifold flaps.

– Short intake path, 322 mm
– Changeover flap open for high power
with high air throughput

Changeover from long to short at 4,480 rpm
Changeover from short to long at 4,320 rpm
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

17.06 2015 21:42


Diky za odpoved, ale myslel sem ty spodni klapky. Vim
Ze sou zavreny pri studenym startu asi pul minuty a dal
Nevim jak se chovaji.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

18.06 2015 10:55


to jsou oni
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

29.06 2015 11:46


JO,jo, už sem to taky vyluštil:-)
Mě to trochu cuká, nabo spíš to má nestabilní chod při nízké zátěži, přemýšlel jsem, jestli to nemůžou dělat svíčky, dával jsem ty iridiový Brisky, ale mají nastavenej odtrh jenom 0,8 mm, neměloby tam být víc? Co kdybych zkusil 1 mm.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

04.07 2015 9:41


to svickama nebude znam lidi co maj stejny motor i svicky jako ty a jede jim to ok zkus nechat promerit tlaky na valcich
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

12.07 2015 12:53


Teď jsem zkoušel jezdit s odpojenou váhou vzduchu a chování motoru se mi zdálo plynulejší. Nemůže být váha vzduchu vadná i když to nepíše žádnou chybu?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

12.07 2015 14:24


muze, zkusil bych s tim zajet jeste primo na osciloskop ten by mohl ukazat vice
nahoru

sponzor





12.07 2015 14:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.10. 2006
Příspěvků: 4 | Témat: 1

17.04 2020 18:35


Ahoj. Mohl bych tě poprosit o kontakt na tebe? Mam S5 4. A potřebuji vyčistit sání od karbonu. Evidentně s tim máte u vás zkušenost. Díky Michal
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6209 | Témat: 18

17.04 2020 19:55


Já ty V8 cistim od karbonu takhle... pořádně.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.10. 2006
Příspěvků: 4 | Témat: 1

19.04 2020 11:01


Budu ti volat..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.8. 2020
Příspěvků: 1 | Témat: 0

08.08 2020 17:24


Zdarec borci. Chci navázat na tohle vlákno, mám stejný problém jako má (měl) SIGIC se svoji S5 co se týká volnoběhu při rozjezdu. poslední možnost co se výše zkoušela byla výměna váhy vzduchu, tak by mě zajimalo jak to dopadlo, poprřípadě jinou možnost? díky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 47 | Témat: 1

17.11 2020 20:51


Satas (Pá, 17.04, 2020 19:55) orig :
Já ty V8 cistim od karbonu takhle... pořádně.


To je samozřejmě nejlepší, ale vzhledem k ceně chemické dekarbonizace cca 1500 Kč, bych začal tam (ona většinou stačí) a pak, když chemie nepomůže, nechat motor vyndat, rozebrat a vyčistit za >10000Kč.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6209 | Témat: 18

17.11 2020 20:57


Nestačí ... pohadka jménem dekarbonizace je fantastickej marketingovej tah nic víc. Měl jsem na dílně V8 na go po 10 tis km po tyhle supr procedurce a vypadal jako kazdej jinej ... plnej karbonu.
Je to úplně stejný jako bláboly jak nelze propláchnout automat ničím jiným než strojem za kilo.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email