Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 325 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 319
Uživatelů: 6
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.9. 2018
Příspěvků: 23 | Témat: 3

03.01 2020 8:30


Zdravím, při teplotě kolem 0 a mín se mi stává že po nastartování po klesnutí otáček volnoběhu mi motor začne cukat jako kdyby vynechával nějaký válec když držím plyn třeba na 1100 otáček tak to nedělá . Cukání přestane zhruba po minutě jak se motor trošku zahřeje. Audi A5 3.0TDI r.v.2010 .
nahoru

sponzor





03.01 2020 8:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.9. 2018
Příspěvků: 23 | Témat: 3

17.01 2020 10:26


Zdravím, tak mám další poznatky o mém problému. Vyměnil jsem baterii a cukání po startu a klesnutí otáček přestalo . Po týdnu je to ale zpět , dnes proměřím altík jestli dává stejně na volnoběh i v otáčkách. Na mém předchozím autě jsem měl podobný problém ale lišil se v tom že auto na volnoběh dobíjelo a při přidání plynu přestalo .
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

17.01 2020 12:28


Ta ista rozpravka dookola. Diagnostika, vstreky, cidla, snimace, tlak v raile, palivove vedenie, filtre,zhavice atd atd moze to byt miliarda problemov ak si myslis ze Audinu opravis vymenou baterky tak ta sklamem. Servis, prip. diagnostika niekym kto ma o tom paru
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.9. 2018
Příspěvků: 23 | Témat: 3

17.01 2020 13:46


Na diagnostice žádná chyba , před 4 měsíci se mi rozsypalo VT čerpadlo takže jsou všechny čerpadla plus vstřiky a čidla nové , kompletní výplach nádrže a celého vedení kvůli šponám . Baterii jsem měnil jen z důvodu že už to nedávala . Novou baterku jsem nakodoval a týden to bylo všechno v pohodě .
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2013
Příspěvků: 318 | Témat: 31

17.01 2020 13:51


Aj vstrekovače ste kódovali?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.9. 2018
Příspěvků: 23 | Témat: 3

17.01 2020 13:59


ano i vstřikovače ale problém je až když je teplota kolem 0
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

17.01 2020 15:49


Bych se stavil u satase...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

17.01 2020 16:36


Nejsou tlaky na valcích nebo jsou špatně vsřikovače u A5 176KW častý problem.Dělá to jen v zimě v lete ne.
nahoru

sponzor





17.01 2020 16:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.9. 2018
Příspěvků: 23 | Témat: 3

18.01 2020 7:37


Tak pánové, včera jsem měřil dobíjení altíku když jsem přijel z práce tak dobíjel kolem 14,65 což je úplně super hodnota . Ráno před startem jsem to napíchnul znovu baterie v klidu před startem měla 12,7 V což je taky v pohodě . Při nastartování klesla na 9,5V a postupně vrůstala nahoru auto se začalo klepat a přestalo až když altík překročil 14 V (skoro minutu). Zítra ráno skusím před nastartováním připojit pomocný zdroj a uvidím jestli to bude v pohodě .
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.9. 2018
Příspěvků: 23 | Témat: 3

21.01 2020 6:20


Zdravím, tak jsem vyzkoušel připojit druhou baterii přes startovací kabely dnes bylo -7 a vše bylo v pohodě . Zádné houpání motoru . Takže ted budu řešit co to může způsobovat . Nezdá se mi alternátor, po startu jde napětí hodně pomálu nahoru trvá minutu než doleze na 13,8V pak za další minutu na 14,2V po delší době a za jízdy se drží na 14,6V . Kde by mohl být problém? Mohl by jste mi někdo změřit na Vašich autech jestli dává altík hned po nastartování a nebo je tam tak velká prodleva jako u mě? Díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 104 | Témat: 11

21.01 2020 8:16


Altik by měl při nastartování hned dobíjet 14V
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

21.01 2020 8:38


Houpani motoru jsem také řešil na a6 3.2 FSI* benzin byl pridreny altik a kolísání mu napětí prakticky stále a díky tomu motor pohupoval. U tech trilitru To nebude tak znát ale v prvních minutách běhu motoru v minus 7 apod je naprosto nezbytný aby altik dával naplno kvůli zhaveni. Takže doporučuji plne přes noc nabít baterku pak ji znova nakodovat a zkusit to no a pokud se to nezmění tak kupujeme nový altik. Podotýkám vždy nový nebo fabricky repas ne repas od Vaška z vedlejší dediny ..... na tyhle auta ne!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.9. 2018
Příspěvků: 23 | Témat: 3

21.01 2020 9:18


Díky za odpovědi . Určitě dám nový altík . Zkoušel jsem to měřit u kámoše má sice A4 ale se stejným motorem a výbavou tam mu taky okamžitě po startu naběhlo napětí na 14 V. Původně jsem měl strach že to budou vstřiky a nebo jak si psal ty špatná komprese ale když jsem vyměnil baterku za novou a nakodoval tak to na pár dní přestalo ta nová to asi ze začátku dokázala vykrejt po 5 dnech se to zase vrátilo tak jsem začal řešit jestli to není dobíjením tak asi vypadá že jo . Napadlo mě ještě jestli to nemůže být volnoběžkou na altíku že prokluzuje na obě strany ale to uvidím až to rozeberu.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

21.01 2020 11:02


U 3.0tdi volnobezka neni.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 104 | Témat: 11

21.01 2020 12:31


Není taky můžu potvrdit
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.9. 2018
Příspěvků: 23 | Témat: 3

21.01 2020 12:51


Aha tak to jsem nevěděl , protože v každém vyhledávači kde jsem hledal tak je tam napsaná jako předstihová spojka. A podle obrázku to vypadá úplně stejně jako to co mám v autě.
nahoru

sponzor





21.01 2020 12:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.9. 2018
Příspěvků: 23 | Témat: 3

15.11 2020 10:30


Ahoj pánové, jelikož už zase trochu přituhuje tak se mi vraci starý problém s cukáním po nastartování přes jaro a léto tento problém zmizel i tak jsem sledoval jak mi auto dobíjí i jsem vypozoroval jak funguje inteligentní dobíjení. Stále víc a víc se kloním k tomu že bude zlobit to inteligentní dobíjení nebo něco co reguluje alternátor protože po nastartování prostě strašně dlouho trvá něž napětí vyleze na maximum kde se pak v pohodě drží celou dobu jízdy .
Po startu asi do jedné minuty leze napětí k hodnotě 13,6V a po dalších pár minutách teprve na 14,5 až 14,6 V . (měřil jsem napětí po startu u kolegů co mají stejné motory a těm hned po startu do pár vteřin vyšplhá napětí na 14,5V) Víte někdo kde by mohl být problém ? Když jsem dělal rozvody tak jsem nechal zkontrolovat alternátor a ten byl OK . Ještě mě napadlo vyzkoušet odpojit to inteligentní nabíjení poradí někdo jak? Jen abych vyzkoušel jestli to nemůže být tím. Díky za rady pánové.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

15.11 2020 18:10


Soulich: tenky dratel co jde na baterku... staci ho odpojit.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.7. 2018
Příspěvků: 74 | Témat: 19

15.11 2020 21:08


Ahoj podobnou věc mi dělala moje A5 a přestalo to po výměně zhavicich svíček.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.9. 2018
Příspěvků: 23 | Témat: 3

16.11 2020 6:18


Konektor jsem včera odpojil a budu zkoušet . Žhavičky mě napadli už minulí rok tak jsem je nechal přezkoušet a prý ok . Já nastartuju pokaždé na brnk ale prostě se mi to začně houpat až když se sníží otáčky.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email