Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 5 prosince 2020
Celkem je zde 23 lidí (12 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Pooi
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 46 543
Online návštěvníků
Návštěvníků: 11
Uživatelů: 12
Celkem: 23

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 12

31.10 2020 20:22


Ahoj , mam menší problém s topením. Na Climatronicu mam nastaven mod AUTO. Teplota je napr. nastavena na 23C , ale v aute je poměrně zima. Když zmacku tlačítko aby sel vzduch primárně z prostředních výdechů ( dva postranní plus dva uprostřed palubní desky ) , tak se v aute znatelně oteplí. Nesetkal se s tim někdo ? Přitom z výdechů jde v obou případech teplota kolem 50C.
Stary výměník tepla byl vyměněn za nový , starý byl již ucpaný.
Auto 1.9Tdi 85Kw r.v2006
Diagnostkiku jsem nepouzil , ale asi servo motorky budou OK , kdyz to funguje na vsechny mòdy krome AUTO. Na obrazku je dany ovladaci panel.

Dekuji za rady.
nahoru

sponzor





31.10 2020 20:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13957 | Témat: 48

31.10 2020 20:37


Pokud je chladno tak ten mód auto žene nejvíc na čelní sklo.
Proto jsem nastavil všechny ofuky nahoru na sebe a dolů a neřeším to.A v autě je mnohem líp.

Základem je čas od času udělat základní nastavení klapek diagnostikou.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 12

31.10 2020 20:42


OK, mozna se nejak rozhodily servo klapky. Nikdy jsem s tim problem nemel a suto mam vice jak 10let. Zkusim to zakladni nastaveni . Diky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 12

31.10 2020 20:47


Jinak cidlo co je za mrizkou na panelu jsem vyfoukal / vysal vysavacem ale neni to perfektne
ciste? Da se ta mrizka nebo cidlo teploty nejak vyndat? Je mozne ze by odeslo prave to cidlo teploty a nefungovala by tim padem automaticka regulace teploty?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13957 | Témat: 48

31.10 2020 20:51


Ta automatika se chová jinak než manuálně nastavený režim.
Nikdy mi to auto nesedlo a ani ho nepoužívám.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 12

31.10 2020 20:56


Ty jo , tak to ja jsem stim byl spokojeny az tedka to zaclo zlobit
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2014
Příspěvků: 93 | Témat: 6

31.10 2020 20:57


Tak mě se teď stalo to stejný na B6. Mam ji 6 let takže normální to není a bude tam něco špatně. Když se přepne na vnitřní okruh tak cajk. Ještě jsem na to nekoukal ale tipuju nějaký servomotor. Kdyby to byl snímač teploty tak by to blbo pořád ne?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 12

31.10 2020 21:21


Aldan (So, 31.10, 2020 20:57) orig :
Tak mě se teď stalo to stejný na B6. Mam ji 6 let takže normální to není a bude tam něco špatně. Když se přepne na vnitřní okruh tak cajk. Ještě jsem na to nekoukal ale tipuju nějaký servomotor. Kdyby to byl snímač teploty tak by to blbo pořád ne?



To si prave nemyslim, ze je servo v pytli. Z kazdeho vydechu fouka teply vzduch , ale kdyz je to na manual tak se znatelne zvedne teplota vzduchu aniz by jsi pridal teplotu na ovladacim panelu. Kdyz by odeslo cidlo ktere je za tou mrizkou , ktere meri teplotu v kabine a na zaklade toho upravuje objem “horkeho” vzduchu do nejakeho smesovace kde se smicha se studenym , tak pak by to mohla spatne vyhodnotit potrebnou davku pomeru studeneho / tepleho do smesovace a tim je vysledna teplota spatna nez by mela byt. Kdezto kdyz to DAS* na rucni ovladani , tak je to jiz z vyroby nejak prednastaveno a proste to tam pere teplotu porad stejnou ikdyby v aute bylo 30C a ty mel nastaveno 22C. Teda to je muj nazor , ale nevim
nahoru

sponzor





31.10 2020 21:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 12

31.10 2020 21:32


K cemu slouzi toto cidlo co je umisteno ve vydechu u spolujezdce ? Cislo 40 na obrazku.
Vyrobni cislo ma 1K0907543G . Nemohu sem vlozit obrazek z ETKY , je moc velky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 12

31.10 2020 21:36


vata (So, 31.10, 2020 21:32) orig :
K cemu slouzi toto cidlo co je umisteno ve vydechu u spolujezdce ? Cislo 40 na obrazku.
Vyrobni cislo ma 1K0907543G . Nemohu sem vlozit obrazek z ETKY , je moc velky



Uz jsem to nasel , to by melo hlidat teplotu v kabine a na jejim zaklade upravovat teplotu vstupniho vzduchu do kabiny auta.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13957 | Témat: 48

31.10 2020 21:49


To je sací šachta a né výdech. Teplotní čidlo ze kterýho si to bere teplotu nasávanýho vzduchu. Podle toho reguluje mísení teplý studený vzduch na požadovanou nastavenou teplotu.Ale to není jediný faktor podle kterýho to řídí.Je to automatická Klimatizace*-topení, která je složitá.
Jak říkám pokud je v plně automatickým režimu má za úkol udržet čistý okna
Celkem dlouho po startu otevírá klapku čerstvého vzduchu a auto saje nějakou dobu přes vnitřní recirkulaci.Tím dává čas motoru se trochu ohřát a pakliže v avantu nefunguje elektrický příhřev je to znát na teplotě foukaného vzduchu v době kdy se motor teprve zahřívá.

Udělat základní nastavení klapek a zapnout všechny výdechy topí to líp protože to netlačí všechno na sklo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 12

31.10 2020 21:54


áček (So, 31.10, 2020 21:49) orig :
To je sací šachta a né výdech. Teplotní čidlo ze kterýho si to bere teplotu nasávanýho vzduchu. Podle toho reguluje mísení teplý studený vzduch na požadovanou nastavenou teplotu.Ale to není jediný faktor podle kterýho to řídí.Je to automatická Klimatizace*-topení, která je složitá.
Jak říkám pokud je v plně automatickým režimu má za úkol udržet čistý okna
Celkem dlouho po startu otevírá klapku čerstvého vzduchu a auto saje nějakou dobu přes vnitřní recirkulaci.Tím dává čas motoru se trochu ohřát a pakliže v avantu nefunguje elektrický příhřev je to znát na teplotě foukaného vzduchu v době kdy se motor teprve zahřívá.

Udělat základní nastavení klapek a zapnout všechny výdechy topí to líp protože to netlačí všechno na sklo.



Aha , ja si myslel ze by to mohlo byt ono. Tak nic . Diky za info
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 464 | Témat: 2

01.11 2020 12:15


Idealne diagnostikou se podivat na hodnoty čidel, aby si videl, ktery kolik ukazuje.
Jednou se mi to taky stalo, ze prostě to sem tam selhalo a dělalo si to co chtělo. Nic jsme nenašli. Vyčistil jsem čidlo v panelu klimatronicu a asi dobrý.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 12

01.11 2020 15:16


lukydm (Ne, 01.11, 2020 12:15) orig :
Idealne diagnostikou se podivat na hodnoty čidel, aby si videl, ktery kolik ukazuje.
Jednou se mi to taky stalo, ze prostě to sem tam selhalo a dělalo si to co chtělo. Nic jsme nenašli. Vyčistil jsem čidlo v panelu klimatronicu a asi dobrý.


Jde nejak oddelat mrizka aby se dal vycistit sensor teploty na panelu climatronicu ??
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 464 | Témat: 2

01.11 2020 21:50


Vyndat panel z auta a kompletne ho rozebrat. Potrebujes torx 8 a dostanes k plošaku, kde to pekne vycistiš.
Video tady:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 12

02.11 2020 10:48


lukydm (Ne, 01.11, 2020 21:50) orig :
Vyndat panel z auta a kompletne ho rozebrat. Potrebujes torx 8 a dostanes k plošaku, kde to pekne vycistiš.
Video tady:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Diky za tip
nahoru

sponzor





02.11 2020 10:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 12

05.11 2020 16:35


Ahoj , vyfoukal jsem sensor teploty co je za mrizkou ovladaciho panelu klimatroniku a uz to funguje
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2014
Příspěvků: 93 | Témat: 6

05.11 2020 17:10


O víkendu se na to taky chystám tak snad na tom budu stejně ale dnes mě přišlo že to je ok tak by to dávalo smysl že to je zabordeleny.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 12

před 5 dní (20:44)


Ahoj , jak jsem psal vyse , ze jsem ocistil cidlo teploty u climatroniku. Myslel jsem , ze se problem s topenim vyresil. Bohuzel ne. Nyni jak se vice ochladilo resp.zaclo mrznout , problem pretvaval. Vsiml jsem si ze topeni zacina topit jiz po cca 1km ujete jizdy. To mi prislo divne. Obe hadice co vedou do vymeniku tepla byly horke. Maji byt horke. Topeni nastaveno na max. a v aute teplota na svetr a mozna vice, behem jizdy. Dnes jsem si pri prohlidce vsiml ze neohriva kapalina v expanzni nadobe. Cela hadice az k termostatu byla studena. Termostat jsem vyndal , vyzkousel v hrnci zda-li se otvira ( otviral ) a namontoval zpet. Asi byl spatne nainstalovany , protoze to zaclo konecne topit a expaznka je take tepla. Auto bylo v lete v sevisu a vyndany termostat.

Snad bude pokoj.
no jeste vyresit zavadu s kodem P0234 a bude to uplne fajn
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 427 | Témat: 7

před 5 dní (21:21)


"áček: Základem je čas od času udělat základní nastavení klapek diagnostikou."

Tato věta mě zaujala, leccos s diagnostikou zvládám, možná i tohle bych svedl a přišel na to a snad by se to někde i dohledalo, ale nebyl by jednoduchý návod, kde a jak se to ve Vagu provede.

Já tedy doposud žádný problém neměl a mně osobně Climatronik v Audině velmi vyhovuje, nevím, zda benzín vs. nafta bude jiný (snad jen v prodlevě, kdy začne topit). Než jsem si na auto zvykl a pochopil jej, tak jsem do toho hrabal, zvyšoval otáčky ventilátoru (tak jsem jsem byl zvyklý z předchozích vozidel, kde klimatronik nebyl, aby to topilo). Ale pak jsem přišel na to, že to není potřeba (jakmile se voda trochu ohřeje, zvýší si je to chytře samo). Jedu víceméně trvale na AUTO (nejčastěji mám 21,5° C) a měním jen teplotu podle aktuálního pocitu (zpravidla 20,5 - 22,5). V Audi je vždycky příjemně a nikdy tam není přetopíno (tak jako u auta s manuálním topením, kde to člověk neuhlídá). Maximálně ještě občas využiji odmlžení čelního skla, když je to potřeba.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email