Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 394 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 390
Uživatelů: 4
Celkem: 394

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

21.04 2012 13:00


lubomt:
Vsetky diely napravy a vzduch.casti suhlasia, kukni etku. Altik ma akurat plasty, pred a zad plech a kratsiu prevodovku

Tak jsem zkoušel polohu lift na mém podvozku u a6 a řek bych že to je téměř offroad u allroada. Je hodně vysoko a je to poznat i při jízdě hodně nerovným terénem auto jede téměř jako po normální cestě.
nahoru

sponzor





21.04 2012 13:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

21.04 2012 13:13


Ahoj, no ono este nie je hotové . Totiz chalan to robi pomaly a uz ma toserka. 2 dni v tyzdni robi ine auta a popri tom moje a auto uz je rozobrate 2,5mesiaca a nic nevidno. Teraz ho uz zacinam nahanat...Zatial okrem nahodenych tlmicov a vankusov, zadnych ramien ponatahoval len kablovacku,dal Kompresor*, snimace vysky, gyrosnimace... Je pravda, nejake veci som musel prvotne aj objednavat, stale cosi chybalo. K tomu webastu to bude este sranda, pretoze nakoniec som musel pokupovat kopu original hadic aj s trubkami, lebo tam nie je moc kde pouzit univerzal, je tam malo miesta. takisto dalsi problem bude, ked sa skompletizuje podvozok a sprevadzkuje, tak auto bude musiet ist ku nam, bude sa musiet zhodit prevodovka, pretoze ponad prevodovku poza motor idu kovove trubky , ktore tam nie je mozne strcit... Takze tak nejak. No a kedze je predok zozobraty, zrusili sme tie dva male intercoolery a dal som vyrobiť 1 špeciál, velky ako vodný a hrubý 62mm. Tento bude mat ovela vyssiu ucinnost ako seriove chladice, pretoze vnutri je aj lepsie riesene chladenie vzduchu.Zaklad chladica uz dosiel aj s bocnicami, robi sa aj s inymi drziakmi. Ked uz, tak poriadne . Vykonom chcem ist potom este hore, uvidime.
Naposledy upravil lubomt dne 23.04 2012 5:36, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

21.04 2012 13:16


spodna poloha a napr.3 poloha je obrovsky rozdiel. V spodnej dynamic citit velmi nerovnosti, nevyvazenie kolies atd. V tej skoro najvrchnejsej nebolo citit nic. Skusal som to na jedej zakaznikovej Až 3.0tdi r.2005
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

21.04 2012 13:27


lubomt:
spodna poloha a napr.3 poloha je obrovsky rozdiel. V spodnej dynamic citit velmi nerovnosti, nevyvazenie kolies atd. V tej skoro najvrchnejsej nebolo citit nic. Skusal som to na jedej zakaznikovej Až 3.0tdi r.2005

Souhlas. Na dynamicu se jede hlava nehlava plný ale musí být pěknější cesta. A je to jak říkáš je tam cítít vše, ovšem jak dám automat nebo comfort auto se zklidní.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

21.04 2012 13:53


Presne tak, vela ludi mi hovorilo, ze necitit rozdiely ale rozdiel je obrovsky...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 246 | Témat: 3

23.04 2012 0:47


jen tak jestli muzu rict svoji zkusenost...ono to s tema rozdilama je asi tak myslim si ze normalni hodnota pri zakladnim nastavovani podvozku je hodnota 386 ja na leto zadavam hodnotu 413 a auto lezi na zemi a je tvrde je pravda ze se tolik nezveda a na zimu davam 372 a auto je vysoke jako koza ale na zimu super...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

23.04 2012 5:18


Ahoj, nechci zakladat nove tema, tak se ptam tady, mam asi mesic A6 2.8 FSI*, vzduchovy podvozek mam nastaveny na Automatic, ale, vcera jsem chtel prepnout na Dynamic a NIC. Proste mi ten napis dynamic nesviti, jako by byl neaktivni. Poloha Lift funguje, auto se zveda, poloha Comfort taky, Automatic taky, proste tyto polohy, kdyz na ni najedu sipkou sviti, ale poloha dynamic tam napsana je, ale nesviti. Je mozne, ze jsem to necim vypnul, nebo tak? Auto vubec zadnou chybu neukazuje, najel jsem zatim asi 2000 km, vse bez chyby, ani sam nevim, jestli mi ta poloha svitila, kdyz jsem to koupil. Moc dekuju.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

23.04 2012 15:06


Nikdo nic??? Prosííím!!!
nahoru

sponzor





23.04 2012 15:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 246 | Témat: 3

23.04 2012 17:41


SAKO:
Nikdo nic??? Prosííím!!!


mas tazny?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

23.04 2012 18:19


Ano, je to v tom taznym. Nemam ho, ale mel jsem to nastaveno. Volal jsem do Audi Kyjov, tam mi to rekl mechanik hned,co to bude. Mel jsem nastaveno tahani privesu. Hral jsem se s MMI* a asi to tam nejak dostal.Jinak dik.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 246 | Témat: 3

23.04 2012 19:08


SAKO:
Ano, je to v tom taznym. Nemam ho, ale mel jsem to nastaveno. Volal jsem do Audi Kyjov, tam mi to rekl mechanik hned,co to bude. Mel jsem nastaveno tahani privesu. Hral jsem se s MMI* a asi to tam nejak dostal.Jinak dik.


jinej duvod totiz neni:-)
jsem rad ze to mas vyreseny
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 26 | Témat: 5

23.04 2012 19:21


kuba5582:
jen tak jestli muzu rict svoji zkusenost...ono to s tema rozdilama je asi tak myslim si ze normalni hodnota pri zakladnim nastavovani podvozku je hodnota 386 ja na leto zadavam hodnotu 413 a auto lezi na zemi a je tvrde je pravda ze se tolik nezveda a na zimu davam 372 a auto je vysoke jako koza ale na zimu super...


To tam dáváš ve VAGu ?? Já si stím jednou hrál a trvalo mi to asi hodinu to pak dát jakž takž zpátky. Jednotka se neustále odpojovala, občas nešla zadat hodnota atd. (mám originál VCDS 10,6,4)

Jinak podle marketingových materiálů by se měl Allroad zvedat +- 1 palec a obyč A6 +-0,6 palce.

Chtěl bych aby na nejnižší to bylo níž a na nejvyšší výš. Kdo by poradil popř. přehrál SW (z Allrouda ??? ) v jednotce má u mě flašku, dvě tři

Napište co máte za SW v jednotce u Allrouda. (já 4F0910553B)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 246 | Témat: 3

24.04 2012 16:45


pouzivam vas a z vlastni zkusenosti je procedura s vagem oklestena asi o 3 kroky...proto ti to asi nejde...

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.5. 2012
Příspěvků: 9 | Témat: 2

07.05 2012 18:56


ja mam a6 original Kompresor* a mechy od vyroby, rok 98 ak by si chcel tak ti to mozem nafotit pripadne si to prid pozriet som z povazskej bystrice
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

15.10 2020 22:51


Dobry den.

Je na A6 C6 nejaky rozdiel aj vo vykone medzi dynamic a comfort?

Lebo v navode pisu, ze plny vykon motora je dostupny len v rezime dynamic (a automatic).
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

15.10 2020 23:24


Co viem, ma to volyv len na podvozok. Ak myslis A6 C6.
nahoru

sponzor





15.10 2020 23:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

16.10 2020 6:48


Prevodovka by mala radit inak, ale neviem ci to malo uz C6, ze bola naraz s rezimom sport podvozku na sport aj ona.
Ale myslim ze nie, ze s tym prislo az A4/A5/Q5.
Na motor to inak vplyv nema ani ked je prevodovka na "S", len to viac huci
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

16.10 2020 8:42


Nie, na C6 su rezimy komfort, dynamic len na podvozok, s motorom a prevodovkou to nic nema. Jedine S rezim sposobi, ze motor je ostrejsi aj prevodovka radi vo vyssich otackach. To ma az C7. To niekto zas pustil capinu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

31.10 2020 1:12


Nasiel som to.
V origo navode k Audi A6 C6 2006 Allroad sa pise:

V NIEKTORYCH MODELOCH JE MOZNE DOSIAHNUT NAJVYSSIU POVOLENU RYCHLOST VOZIDLA IBA V JAZDNOM REZIME AUTOMATIC A DYNAMIC.

To iste sa pise aj v nemeckom navode k sedanu 2006.

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

31.10 2020 6:27


denial: to bude ale kvoli podvozku... ze by si odplaval z cesty...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

31.10 2020 8:53


S vykonom podvozok nic nema. Tie vysoke polohy podvozku pri vyssej rychlosti klesnu, preto na nich nemozes dosiahnut najvyssiu rychlost. Zabudli na Comfort, ten mozes mat zapnuty tak isto pri max rychlosti.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email