Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 272 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 270
Uživatelů: 2
Celkem: 272

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

31.08 2020 21:56


Jako faktem je jedna věc .... to ze v Ostravě maj asi necistej vzduch a mocně ho tam dejchaj to se dá pochopit ale oni tam evidentně ještě berou i nekvalitní drogy to už je horší....Co je to za šajze to video proboha??
nahoru

sponzor





31.08 2020 21:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 294 | Témat: 14

31.08 2020 22:48


tomko222 (31.08 2020 19:47) orig :
P4d0uch: jestli to nema, tak se s tim rovnou stav u Parika...


Počítám s tím
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

01.09 2020 12:30


Jenom zareaguji kdyz uz bylo zminenemoje auto. Kdyz jsem auto vybiral (resil jsem to hodne tady na webu) tak jsem se byl podivat asi na 10 autech. Vsechno s mechanikem a dlouho jsme nemohli nic najit. Vetsinou maximalni vybava ale total dojebany. Dal jsem prrdnost autu ktere bylo v top stavu ale se slabsi vybavou..

A co se tyce servisu - pokud clovek nekoupi hujdu pred smrti a chova se k tomu jako beloch, je to normalni auto... Potrebuje to invedtici lasky ale to se vraci ze jezdi jak ma. Samozrejme to neni jednickova oktavka v super nesmrtelny 1.9tdi ale i svezeni je nedrovnatelny
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 294 | Témat: 14

07.09 2020 13:05


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Názor na tohle? Byl jsem se na to kouknout a vypadala celkem dobře - Výbava asi jedna z nejlepších co jsem viděl. Teď otázka, jestli to není naopak na škodu Těch blbostí co se můžou posrat už tam je dost. Nemám zkušenost se soft-close - když se to posere, je vůbec člověk schopnej zavřít dveře?

Adaptivní tempomat nešel zapnout - kryt na nárazníku byl na jedné straně volný. Nechám to projet VAGem, ale předpokládám, že když se to pokazí, tak to je celkem drahá záležitost. Taky jsem našel nějaké téma od Roubice a pochopil jsem, že kalibrovat to taky není úplně sranda.

Z větších servisních věcí nebylo dělané asi nic (vstřiky, turbo, rozvdy). Měchy nevím, ale prý to tlak drží.

Ještě k automatu. četl jsem to téma co tu je několikrát. Psalo se, že když jedu konstaně a držím trochu plynu, tak by neměly otáčky houpat. To se sice neděje, ale když trochu uberu, nebo přidám (případně to přeřadí), tak to třeba 50-100ot/min. Jinak to řadí plynule (možná, že 5tka a 6tka je víc znatelná, ale nijak to nekopne). Řazení z N na R, nebo D je bez kopance.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

07.09 2020 13:19


Nebyl původní majitel ze Vsetína? Případně nemáš VIN? Kdyby to byla ona, tak někde u vstřiků tekla nafta, když se sundal dekl motoru, tak to bylo hezky vidět.
Měl jsem i výpis z Cebie, ale kód už bohužel vypršel...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 294 | Témat: 14

07.09 2020 13:53


Netuším, ale vin je WAUZZZ4F49N037615
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

07.09 2020 14:14


Tak je to ona. Už tehdy u ní ten tempomat nešel zapnout, odcházel jeden z xenonů a tipuju, že ta nafta pořád teče a celkem rychle mění majitele (dva měsíce). Já se na ni byl dívat na začátku června.
Co si pamatuju, tak nájezd podle Cebie víceméně seděl, byla tam jedna podivnost a auto mohlo mít o něco víc.
Auto sice mělo ukrutnou výbavu, ale byla to taková šmudla a koupil jsem hezčí za podobný prachy.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 294 | Témat: 14

07.09 2020 14:21


Hm. Tenhle to má taky jen chvilku no. Jako uvnitř to bylo celkem netknuté až na ten joystick mmicka. A xenon teď svítil, ale pokud říkáš že to bylo divné, tak na to kašlu.

Nájezd prověřený mám taky a celkem to sedělo. Sakra celkem se mi zdála dobrá

//edit:
změna majitelů podle historie je
03-2020 a 07-2020 předtím 06-2018.
nahoru

sponzor





07.09 2020 14:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 294 | Témat: 14

12.09 2020 8:20


Měl někdo z vás možnost víc porovnat S-line podvozek a standard? Se vzduchem jsem kousek jel a je to celkem dobrý, ale nutně to nepotřebuju. Našel jsem jednu celkem pěknou v s-line, ale z testovací jízdy hovno poznám. Je teda S-line o hodně tužší než obyč?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

12.09 2020 11:15


S-line je hodne tvrdsi. Ja osobne by som to nechcel. Klasicky podvozok je vyborny. Na vzduch treba pocitat , ze moze prdnut vankus.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 294 | Témat: 14

12.09 2020 16:31


Já bych osobně asi po svezení s obyč a vzduchem taky raději jedno z těchto dvou než S-Line. Ale příští týden se na to stejně půjdu kouknout.

Stále přemýšlím nad tou ve co jsem posílal.
MR. Death nevíš proč se toho předchozí majitel zbavoval? Aktuální majitel tvrdí, že rosení od nafty už je opravené. Já jsem se na to úplně nezaměřoval když jsem tam byl.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

12.09 2020 16:37


Satas (31.08 2020 21:56) orig :
Jako faktem je jedna věc .... to ze v Ostravě maj asi necistej vzduch a mocně ho tam dejchaj to se dá pochopit ale oni tam evidentně ještě berou i nekvalitní drogy to už je horší....Co je to za šajze to video proboha??

Tohodle jsem před půl rokem zkoušel startovat přes kabely. Baterka totálně mrtvá, že to nešlo ani po půlhodině co jsem to točil na místě nastartovat. Předek rozstřelený měchy v prdeli. Na Facebooku ho budeš znát pod jménem Roman Nebuderad. Už půl roku kupuje měch a další díly
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

12.09 2020 16:57


P4d0uch (12.09 2020 8:20) orig :
Měl někdo z vás možnost víc porovnat S-line podvozek a standard? Se vzduchem jsem kousek jel a je to celkem dobrý, ale nutně to nepotřebuju. Našel jsem jednu celkem pěknou v s-line, ale z testovací jízdy hovno poznám. Je teda S-line o hodně tužší než obyč?


Pokial kupis allroada tak mam taky pocit, ze mas jedine standard podvozok. Za mna urcite S-line, rozdiel v jazde medzi obyc a S-line je nebe a dudy. Seria obyc. je uplne makka, stabilizatory slabe, v zatacke mas chut zahodit kluce a ist radsej pesi ako ti tancuju kolesa kazde svojim smerom. S-line je prijemne tuhsi (nie tvrdy) a je to pre mna nutny zaklad toho ako ma jazdit auto. Ja som prerabal obyc. podvozok na Sline a povedal som si ,ze uz nikdy viac si auto s obyc. podvozkom nekupim. Treba skusit no hlavne ak sa rad rychlejsie zvezies po okreskach tak obyc. podvozok ani neries.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 294 | Témat: 14

12.09 2020 17:47


Allroad je vždycky na vzduchu - ja ale allroada více méně nehledám. To jen že tu Jason prodával. Teď jsem to přehodnotil a koukám na faceliftové auta se 176kw. Jinak si ale myslím (možná jsem to blbě pochopil), tak C5ka je o dost měkčí v základu než C6ka. Já C5tkou najel asi 500km na obyč podvozku (v 2.5tdi tiptronic) a nikdy jsem v tom autě neměl potřebu nějak drtit okresky . V C6ce mi prisel ten obyč tak akorát
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

12.09 2020 18:35


Vozil som sa x-krat na C6 s s-line podvozkom a hned som to poznal. Vzdy prva otazka na skusobnej jazde na majitela, ci ma sportovy podvozok. Za mna nie. Moc tvrde, nizke. To auto ma 2 tomy a nie je na sportove blaznenie sa, na to nema zas ani az taky vykon. Samozrejme nerozpravame sa o 17” kolesach, ktore maju vysoke balony. Tvrde to je na sportovom od 18” vyssie. Je to uz limuzina, nie športiak. Citit vsetky hrbole, po case omrzi. Klasicky podvozok je naj, popr.vzduch, no tam je uz riziko, ze budes priplacat za servis. Tam si mozes nastavit sport tvrdy podvozok alebo komfort. 176kw ma kopu much vychytanych, naj motor, navi je uz hdd, diody denne svietenie, väcsie brzdy v serii atd
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

02.10 2020 12:58


Já mám 2009 176kW na obyč podvozku a i na sériových 18" je to teda hodně tvrdý. Až jsem z toho byl překvapenej, od limuzíny na nesportovním podvozku jsem čekal žehlení asfaltu, ne že ucítím každej kamínek. No a teď na 20" je to ještě další level
nahoru

sponzor





02.10 2020 12:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.4. 2016
Příspěvků: 2 | Témat: 0

29.10 2020 0:44


Netušíc moudra zde zmíněné jsem se byl na tuhle A6 ( WAUZZZ4F49N037615 ) v hoodně krásné výbavě podívat.
Jede pěkně, vypadá nedobitě, na pohled ok (až na jedny lakovaný dveře).
Připojená diagnostika je jak vánoční stromeček svítící víc červeně než černě.
Adaptivní tempomat nejede stále (dělal, že o tom neví, což mě zpětně vytočilo nejvíc), dle diag výhřev senzoru, Side Assist taky nejede, dle diag jedna jednotko K.O.
Pak nejaky drobnosti typu klima, rádio, TV, ..
Tekoucí naftu nemohu ani potvrdit ani vyvrátit, toho jsem si nevšiml.
Zamlžený přední lefrektor zevnitř .. takže do něj teče.
No, tento týpek to začal prodávat po cca 1 měsíci, co to koupil a najel k dnešku cca 1.200 km, ten předchozí to měl celé 3 měsíce .. divné.
Možná shoda náhod, možná to má nějaký důvod, já od ní dávám ruce pryč a jdu hledat dál.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

29.10 2020 10:15


Vždycky si to někdo natěšeně koupí a pak začne zjišťovat cenu opravy tady těch "drobností". A pak to zase rychle prodá, očividně se na tom autě sere víc a víc věci, v tuto chvíli nemá cena ani 180, když to tak čtu.
A musím říct, že jsem rád, že jsem ji tehdy nevzal, byla by to pekelná kasička...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 294 | Témat: 14

29.10 2020 11:17


Já jsem ji malém vzal. Už jsem měl i peníze s sebou. Ale pak se mi za studena moc nezdálo automat. Měl jsem z toho divný pocit. Bylo to více méně přesné před měsícem a byl ochotný dat dolů 15tis bez problémů za ty vady co jsem tam našel. Ten side assist v tu dobu možná ještě i fungoval, ale jistý si nejsem. Každopádně od té doby určité o tempomat i věděl (věděl o tom ještě dřív, protože jsem tam byl na začátku září a zjistil jsem to). Údajně byl i na diagnostice a bez chyby. Já jsem tam pak nějaké chyby na VCDS našel, ale nic extra závažného.


Každopádně jsem taky rád že jsem to nevzal. Myslím že důvod prodeje není jen to že s tím nejezdí. Vůbec když si to takhle přehazuje majitele. Nemyslel jsem si, že sehnat hezké 4fko je takový problém.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

29.10 2020 11:27


Spíš hezký a vybavený 4F. Půlka jsou italové bez výhřevu, tím výběr omezíš na jednotky kusů a z toho je půlka od pohledu průser na kolech...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

29.10 2020 16:15


4Fka uz maju 15 rokov.. A s tym ake je to auto technicky zlozite, su to uz na 90 percent vsetko vydojene vrazdy.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

29.10 2020 16:28


Ještě to de, po faceliftu se dají najít pěkný kousky, většinou původem ČR, kde ty auta často nenajezdila tolik, navíc se dají ověřit u Cebie narozdíl od těch zahraničních. Ale taky mají svoji cenu, pod 250 žádná hezká C6 asi nebude...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

29.10 2020 17:22


Mr. Death: to jsem chtel rict, ze jsou, ale ne za 150tisic
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email