Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 496 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 489
Uživatelů: 7
Celkem: 496

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

27.06 2011 10:01


Řešil někdo výměnu nebo vyřazení katů na 4,2 V8 motoru? Mám je hodně zacpaný a chci je nějak pořešit, tak sháním info, co s tím.
Původně jsem myslel, že je prostě nahradím kusem trubky, ale mám na obou svodech jednu lambdu před a jednu za katem, tak nevim, co by to pak dělalo. Máte někdo vyzkoušenej nějakej uni díl, co se tam vejde nebo jiný řešení? Origo fakt kupovat nemůžu...
Zatím sem koukal na něco takového http://www.aci.cz/default.asp?cls=spresenttrees&strid=4314655, ale ani prodejce neví, jestli to pak nebude dělat nějakej bordel s ŘJ motoru...

Předem díky za tipy
Naposledy upravil Rhino dne 28.06 2011 16:47, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





27.06 2011 10:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

27.06 2011 10:31


máš SZ
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.4. 2011
Příspěvků: 128 | Témat: 0

27.06 2011 15:02


Rhino: máš 4.2 ten co tady zmińuješ je do 2.5
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

27.06 2011 17:30


Jde to řešit náhradou a je to asi nejrozumější řešení u auta které je konstruováno na provoz s katalyzátorem.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

28.06 2011 10:15


parles:
Rhino: máš 4.2 ten co tady zmińuješ je do 2.5

To máš sice pravdu, ale V8 má dva katy, pro každou půlku jeden. Konzultoval jsem to a dodavatel potvrdil, že to vyhovuje...

jizan.com:
Jde to řešit náhradou a je to asi nejrozumější řešení u auta které je konstruováno na provoz s katalyzátorem.

to s tou trubkou byl spíš vtip, než že bych to myslel jako vážnou možnost. Jde mi o to, jestli už to někdo řešil a co tam dal, případně co musel upravit. Jak asi víš , není tam zrovna moc místa kolem katů, jejich výměna není na 5 minut práce a taky nejsou uplně zadarmo. Prostě bych se rád vyhnul nějakým experimentům nebo bych nerad po navaření zjistil, že se tam ten novej kat nevejde...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.4. 2011
Příspěvků: 128 | Témat: 0

28.06 2011 10:18


To že 2 vím ale netušil sem že na V8 daj dátk katy z V6
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

28.06 2011 10:20


parles: nejde o počet válců, ale o objem motoru. Například já na 2.8 mám taky 2 katy, takže na každou stranu mi stačí dát kat do objemu 1.4 (pokud se takový dělá).
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

28.06 2011 14:45


Proto se taky ptám na zkušenosti, protože třeba tenhle http://www.aci.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=18412 je sice psanej do 2500 ccm, ale jen pro EURO II. Pro EURO III je jen do 1400 ccm / 60kW.
Bohužel, byť mám osmu z 2000, tak má napsanou normu EURO IV (ES 1999/102B), takže od ACI to asi nebude...
nahoru

sponzor





28.06 2011 14:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

28.06 2011 15:20


A co tady Pane továrníku
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

28.06 2011 16:37


Dave001Cz:
A co tady Pane továrníku

Hoj marode
Dík za typ, tenhle íšop mi nějak unik, ale jinak je to furt vo tom samym. Nějaký dodavatele jsem vygůglil, ale i v tom autobenexu u typů, co připadaj v úvahu ohledně objemu, taky nepíšou jakou emisní normu to plní a já vim prd, jestli je to jedno nebo na tom záleží (emise neřešim, ale nevim co na to pak ECU* a na experimenty je to trochu za dost peněz). A to vůbec neřešim, jestli se to tam vlastně vejde...
Nikdo neměnil katy na osmě?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 72 | Témat: 11

28.06 2011 23:15


Rhino:

Nikdo neměnil katy na osmě?


ja ano. je to uz asi 9 rokov a odvtedy slape bez problemu a ma za sebou asi 120t km. bol to univerzal, presne aky si uz nepamatam.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

29.06 2011 11:42


dzordzo:
... bol to univerzal, presne aky si uz nepamatam.

No, to mi moc nepomohlo
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

29.06 2011 19:23


Rhino:

No, to mi moc nepomohlo


Dnes večer nebo zítra ráno bych měl mít ifo o těch katech jak jsem slíbil, vydrž )) Dám ti pak hned vědět.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.6. 2011
Příspěvků: 3 | Témat: 2

01.07 2011 23:14


Ahoj, taky řeším ten samý problém. Mám S6, 4,2,V8. A katalyzátory mám rozpadlé, taky je potřebuji vyměnit. A nechcou se mi dávat nové /nebo suma je dost vysoká / a tak hledám nějaké řešení. Tož jak budeš něco mít a vědět ,tož pisni budu rád za každou radu a pomoc
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 72 | Témat: 11

02.07 2011 8:58


Rhino:

No, to mi moc nepomohlo


jak ne? kup univerzal aky ti tam vojde a bude to fungovat.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

02.07 2011 10:46


dzordzo:
jak ne? kup univerzal aky ti tam vojde a bude to fungovat.

Jenže já mam motor s EURO4 a dost lidí tvrdí, že to třeba s katem na EURO2 nebo 3 pak bude padat do nouzáku...
Nějaký EURO4 uni katy jsem našel, ale ty se tam zas nevejdou...
nahoru

sponzor





02.07 2011 10:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 72 | Témat: 11

02.07 2011 17:23


Rhino:

Jenže já mam motor s EURO4 a dost lidí tvrdí, že to třeba s katem na EURO2 nebo 3 pak bude padat do nouzáku...
Nějaký EURO4 uni katy jsem našel, ale ty se tam zas nevejdou...


ja mam asi to iste ako ty. r.v. 1999 facelift V8 40 ventil. nic nikam nepada. jede jak z praku.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

04.10 2020 21:52


Dobry den,

doriesili ste to nejako prosim?

Co hovorite na takuto odbornu renovaciu katalyzatora:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Audi A4, A6 4,2 (quattro*), BMW 3er, 5er, 7er pro Seite € 355

Robi nieco take niekto aj v SR alebo CR ?

Jedna sa o A6 4.2 MPI* 246kW BAT zrejme EU4
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 725 | Témat: 15

05.10 2020 7:13


denial:

dával som pred rokom repasovať katalyzátory na mojej S8 D2 vo firme Uni-Kat, vid téma:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


môžem odporučiť, vše super
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email