Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 31 října 2020
Celkem je zde 21 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: alhambra
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 46 337
Online návštěvníků
Návštěvníků: 11
Uživatelů: 10
Celkem: 21

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.10. 2016
Příspěvků: 62 | Témat: 16

23.09 2020 19:08


Zdravím všechny. Z rodinných důvodů mě čeká výměna aktuální A6 Avant 3.0TDi za větší, nejlépe 7 místný povoz. Snažil jsem se zde najít odpovědi, ale moc jsem toho nenašel.

Je volba benzinového motoru do Q7 opravdu takový průšvih? Jde mi o to, že už i poslední dobou jezdíme kratší trasy, je to znát na častější regeneraci DPF* a proto bych chtěl zkusit benzin. Spotřebu zas tak neřeším, spíše mi jde o spolehlivost. V jednom místním vlákně jsem našel recenzi jednoho majitele na motor 3.6 (pochvalnou), na kterou se ale snesla vlna kritiky a tak si nejsem jistý. Prosím tedy o radu, jaký nejvhodnější motor (ideálně benzinový) je pro Q7 první generace?
nahoru

sponzor





23.09 2020 19:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.11. 2016
Příspěvků: 56 | Témat: 8

23.09 2020 21:53


Kdysi jsem to taky řešil a vyšlo mi, že nejrozumnější volbou do tohoto auta je 3.0 TDI*.
Co se tyče spolehlivosti spotřeby a nákladu celkem.
Mám 3.0 BUG 171 Kw, už je to více než 5 let, jezdím kratší trasy a zatím drží.

Jinak, ale auto není až tak velké jak by se mohlo zdát kromě těch dvou míst, na která se vejdou vyloženě jen děti, z kufru zas nezbude skoro nic, tak asi o moc větší (výhodnější prostorově) než ta A6 nebude.

Teď čekáme druhé a už přemýšlím jak se do toho auta budeme skládat, kočár, manželka dvě děti a věci pro ně + sem tam babička, no a už je problém

Toť moje zkušenost, ahoj
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.10. 2016
Příspěvků: 62 | Témat: 16

23.09 2020 22:34


Moje A6 taky drží, ale to bude tím, že hned v prvním roce jsem dělal kompletní rozvody, nové DPF*, EGR* a takové ty věci, které se prostě musely vys*at chvíli po koupi. Jinak už čtyři roky slouží parádně.

Já vím, že se říká, že Q7 zas tak na prostor velká není. Nic méně my už jsme bez kočárku a jsou pro mě prioritní tedy lidé, kterých 6 nebo 7 prostě v A6 nepřevezu.

Motor mě láká v benzinu, protože se hodně crcáme i kolem komína a u toho s naftou trpím, teda spíš ten motor, ale jelikož k tomu mám nějaký vztah, tak to nerad takhle trápím. Třeba se tu objeví někdo se zkušenostmi s benzinem.

Každopádně moc díky za tvou zkušenost.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 8713 | Témat: 85

24.09 2020 0:14


Taky bych nespekukoval, a vzal diesla.
Idealne uz ale s 8q prevodovkou.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.11. 2016
Příspěvků: 56 | Témat: 8

24.09 2020 21:44


No, pokud ti jde jen o lidi, tak to pak poslouží dobře.

Ale před časem jsem přečetl snad všechny recenze, co se daly a benzín v tomhle autě se prostě nedá doporučit, spotřeba je prostě astronomická i když říkáš, že ti o ni nejde, ale spolehlivost je taky mizerná. 3,6 je i slabá.

Nic méně, nejlepší je vlastní zkušenost, a pokud ji chceš, tak si ji prostě v benzinu kup a je to. Pak nám povyprávíš jak to slouží
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 35 | Témat: 5

25.09 2020 10:37


Resil jsem pro tri deti sedmimistne auto a jedine, co davalo smysl byla Q7 a nebo R class.. No a nakonec vyhral sedmimistny R320 CDI* Long. Ta nafta byla na bezne rodinne jezdeni lepsi i nez 5.0 V8 benzin, co jsem projizdel a da se s tim jet mezimesto za 8 litru.. Auto taky bylo tak o 100k levnejsi, nez srovnatelna Q7. Jezdime s prarodici a vleze nam tam i velky kocar a hromada tasek..Akorat pak v kopcich by tomu slusel V8 diesel no, skoda, ze ho tam nedavali..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 17 | Témat: 1

25.09 2020 10:46


Pokud jezdíš kolem komína, tak zřejmě nehorázná spotřeba tě až tak trápit nebude. Pokud sis ale zvykl na "kompaktnější" A6 s 3.0TDI, tak sis jednoznačně zvykl i na nenásilný průběh výkonu a zátah v jakékoliv situaci, což u 3.6 V6 v takovém náklaďáku jednoznačně budeš postrádat, zvlášť pokud tam naložíš 7 lidí + váha auta + nádrž + nějaké to zavazadlo, tak to budeš do kopce točit k omezovači, spotřeba 20l a zátah žádný.
Ne nadarmo se prostě k SUV* a všem užitkovým, velkým, těžkým vozítkům bez debat hodí naftové motory, protože potřebuješ velký krouťák, abys tu hmotnost rozpohyboval. Ve výsledku s 4.2i V8 bys na tom byl oproti 3.6 se spotřebou stejně, ne li lépe a ještě si víc užiješ bublavý projev, ale servisovat by to chtěl málo kdo z nás....
Za mě 3.0 TDI* s 8 kvaltem v nějaké té výkonnější variantě.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.10. 2016
Příspěvků: 62 | Témat: 16

25.09 2020 16:02


Jo, na zátah jsem si zvyknul. Je fakt, že s plným autem a 4 kolama na střeše nemá ten motor problém předjíždět. Asi je fakt, že to by mi chybělo. Já se prostě nafty bojím, protože když jsem jednou rozhodil koleno sání, nestačil jsem se divit. Takovýho svinsta, to jsem koukal. Po vyčištění naprosto perfektní reakce na plyn a chod motoru. Od té doby si při každém courání říkám, jak to sání zase zasírám a proto když chce manželka někam zajet, většinou to spojím s dalšími věcmi, aby se alespoň něco najelo. Toho jsem se chtěl ušetřit, ale těch názorů, co je proti benzinu mě asi skutečně nakonec přivede zpět k naftě. Jak to ale vidíte třeba u 3.0TFSI? Tam ten zátah nebude alespoň podobný?
nahoru

sponzor





25.09 2020 16:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 1933 | Témat: 25

25.09 2020 16:42


Moj svokor ma uz viac ako 10 rokov Q7 3.6 a je s tym spokojny. On ale spotrebu a peniaze neriesi takze zalezi od toho aku mas zivotnu situaciu..Ak si na tom podobne a chces len velke spolahlive benzinove auto tak to bude OK.

Ja osobne by som to ale tiez nechcel, lebo charakter toho motora sa ku Q7 absolutne nehodi. Aby to slo musis to tocit a takcitak ten motor musi hybat 2.5 tony. Ja by som ale Q7 nechcel nech to ma akykolvek motor tos tak. Je to pojazdna maringotka s nulovym zazitkom z jazdy
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 8713 | Témat: 85

25.09 2020 17:57


Kdyz resis benzin, zvazik bych neco americkeho puvodu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audi a4 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon bke blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube štarty šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email