Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 518 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 516
Uživatelů: 2
Celkem: 518

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2014
Příspěvků: 34 | Témat: 0

29.08 2020 13:10


Myslíš to teplotní čidlo? Když ho odpojím, Kompresor* by se bez něj
rozběhnul? Tlak změřit na vagu?
sponzor





29.08 2020 13:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2014
Příspěvků: 34 | Témat: 0

29.08 2020 17:00


Tak jsem odpojil čidlo teploty a stejně to nic nedělá. Kompresor* jsem napojil ze zapalovače a běžel normálně. Mám to risknout a koupit nový čidlo?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2014
Příspěvků: 34 | Témat: 0

29.08 2020 22:39


Tak vyřešeno na nějakým ruským webu jsem našel,že tam jsou 2 pojistky 40 a jedna veliká a druhá malá zašitá vlevo dole úplně za kabelama, nebyla vůbec vidět, jinak bych si jí všimnul a zkontroloval stejně jako všechny
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2020
Příspěvků: 2 | Témat: 0

16.09 2020 16:04


Dobrý den. Potřebuji poradit Audi A6 Allroad 4F. Známý mi měnil Céčka a nějakým způsobem vypustil přední měchy. Auto nyní neraguje a nechce předek dofoukat. Při nastartování na MMI* automaticky naskočí LIFT, ale nic se neděje. Nemáte někdo radu co s tím? díky moc
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

16.09 2020 16:16


Diagnostika, test akcnych clenov a tam je test kompresora. Ten vypusti zasobnik a nanovo natlaci
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2020
Příspěvků: 2 | Témat: 0

16.09 2020 16:26


Díky moc za radu. Předpokládám, že diagnostikou myslíte připojení kabelem, ne nic v autě ....

Ona totiž doagnostika žádnou závadu nehlásí ..
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

16.09 2020 16:31


Napr.cez VCDS. Plus odpojit konektory snimacov vysky a vycistit, ak su skorodovane, takisto namazat klbiky
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.8. 2020
Příspěvků: 61 | Témat: 7

20.09 2020 14:10


Dobrej, moje a6 z roku 2006 na vzduchovem podvozku ma nejaky problem, pada ji zadek, treba tyden vydrzi nafoukla, nekdy spadne pres noc, nekdy po dvo udnech. Předpokládám že deravý mechy v zadu nebudou když to dela nepravidelne. Závadu to zadnou nepise. Až po vyfouknuti to ukazuje auto z sipkou dolu a auto z sipkou dolu a nahoru .. po nastartovani to Kompresor* nafouka za 10 vterin a vsechno zmizi. Nekdo nejakej napad ?
sponzor





20.09 2020 14:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

21.09 2020 9:47


Osobně tipuju děravej měch, kterej reaguje na změnu počasí a v tu chvíli začne utíkat. Mně to nejdřív taky padalo jenom když bylo venku chladno a vlhko a o dva měsíce později to padlo každou noc a o další dva měsíce později to už ani nenatlačilo na vyšší polohu. Pak jsem k tomu měnil i Kompresor*, protože se utahal, jak pořád tlačil vzduch, aby to udrželo měchy.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

21.09 2020 9:56


Prehrdzavena spona na vankusi, klasika.
AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

21.09 2020 21:54


ma niekto info z prvej ruky, co sa stane, ked praskne mech pri napr. 200+ ?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

21.09 2020 22:09


To som este nikdy nepocul. A myslim ze nic, ak si normalny vodic. Nikdy nepraska len tak zrazu
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 11 | Témat: 4

21.10 2020 8:47


Ahoj vespolek. Jdu na radu, pročetl jsem zatím 60 stran z vlákna, ale zatím jsem nenarazil na tohle..

Koupil jsem Allroad 4BH, který ležel na levou stranu a psal chybu v řízení podvozku, že není provedena adaptace. Zjistil jsem, že je natržený zadní levý měch a vyměnil jsem ho. Provedl jsem kalibraci a vše bylo 3 dny v pořádku. Potom po cestě z práce, jsem začal pociťovat tvrdší podvozek a náklon zase na levou stranu. Zastavil jsem, kouknul jsem na ten měch a byl totálně prázdnej. Vypnu klíček, zapnu, nastartuju a jedu do dílny. Nafoukal jsem podvozek na 3. Polohu a na zvedáku jsem vše stříkal jarovkou..nikde nic jsem neviděl.
Dal jsem ted základní nastavení, aby vše lehlo do roviny a pustil jsem adaptaci znovu. Pravá strana se srovnala odhadem do druhé polohy, ale levá cca na třetí. Po zadání hodnot výšek se nic nedělo. PřECI* podle těch naměřených hodnot, by se mělo auto srovnat, ne? Nebo až během jízdy? Co může způsobit, že chodí rozdílně levá a pravá strana? Ventilový blok? Auto přes noc nepadá, normálně drží bez úniku. Kompresor* tlačí dle čidla tlaku 11,8 bar.
A zatím jsem si nevšiml, že by mi auto odfouklo pod dokončení jízdy, vypnutí motoru a otevření dveří. A když auto včera stálo, tak v zásobníku bylo 0 bar. Děkuji moc za postřehy...
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

21.10 2020 10:17


Mně to připadá jako nějaký vadný čidlo náklonu, který hlásí blbosti ŘJ a tím pádem to blbě kalibruje výšku.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 11 | Témat: 4

22.10 2020 6:15


Koukal jsem na senzory výšly v mess. Blocks a žádný kolisání, nebo odchylky, nebo mesmysl tam není.
Včera jsem dělal základní nastavení, auto lehlo na zem kromě PZ kola, tam zůstal tlak. A v hodnotách ze senzoru to tak odpovídá..ta pravá zadní strana byla cca o 3cm výš.

Udělal jsem kalibraci a chová se to tak, že v pravé zadní straně zůstává pořád víc vzduchu, pořád je vejš oproti zbytku. Vidím to asi na tu ventilovou kostku...Objednám od mr.China a zkusím. Jsou nějaký zkušenosti s ventilovejma kostkama z Alli?
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

22.10 2020 8:48


Ne ale 11,8 už je dle mne na chladno málo.
sponzor





22.10 2020 8:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

22.10 2020 11:12


jj, kostka z ali bude sunt, to je kostka pred prelepenim a vlozenim do nemecke krabice kde se sni stane kvalitni zbozi
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.12. 2010
Příspěvků: 2 | Témat: 0

13.11 2020 1:05


ve 140 na předku, nestalo se nic, rána, předek dolů a jinak nic, ale nevím co třeba v zatáčce, to bude asi horší
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.10. 2015
Příspěvků: 269 | Témat: 67

13.11 2020 16:28


Zdravím, je možné přes VCDS nastavit pouze na režim dynamic jinou výšku?
Jde mi o to aby auto leželo úplně na zemi (rafek aby se dotikal kastle) a na režim komfort se zvedlo tak cca 4cm od země.

Vím, že jsou na to jakési krabičky, které vypustí vzduch ze systému, ale pokud by to šlo s originálem bez toho aniž bych musel někde rezat hadičky a něco napojovat bylo by to lepší.

Jedná se o a8 d3 r.v.2003

Prosím neřešte k čemu to a že je to na prd děkuji.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

13.11 2020 16:37


Nelze, systém se kalibruje jako celek, takže jde snížit pouze všechny polohy. Možná by to šlo nějaký zásahem do ŘJ, ale to je jednodušší pořídit nějakou tu krabičku.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.10. 2015
Příspěvků: 269 | Témat: 67

13.11 2020 16:53


Ok. A lze vůbec nastavit až takový rozdíl výšky oproti originálu?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.11. 2020
Příspěvků: 3 | Témat: 0

16.11 2020 22:55


Zdravím Vás,
nevím si rady se vzduchovým podvozkem, forum jsem prolezl, ale řešení stejné vady nenašel...
Jedná se o Allroad C5 a chyba: 01769 - snímač světlé výšky PP (G289) 57-00 elektr. chyba v obvodu.
Projevuje se, že neudrží PP měch. Senzor výšky jsem dal nový, vše beze změn.
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

16.11 2020 23:27


Kabeláž cca 4-8cm od snímače??
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.11. 2020
Příspěvků: 3 | Témat: 0

16.11 2020 23:40


U konektoru byl jeden drát přerušeny, prepinovat jsem konektor, už by mělo být ok. Kde je ještě slabé místo svazku?
sponzor





16.11 2020 23:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.11. 2020
Příspěvků: 3 | Témat: 0

23.11 2020 10:57


Může být problém v kostce? To by ale hodilo asi jinou chybu ne? (Třeba G291..??...nebo co Vám píše VAG, když je únik přes kostku?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.11. 2020
Příspěvků: 6 | Témat: 1

28.11 2020 18:42


Ahojte,
poprosil by som o radu, allroad A6 C6 2011
Podvozok v rezime automatic, po zjazde z dialnice sa rozblikala oranzova kontrolka podvozku a auto sa nevedelo zdvihnut z najnizsej urovne vyssie.
Predtym sa mi nestalo zeby som ho nasiel do rana spadnute.

V pamati zavad boli dve chyby:

01583 - rozpoznana netesnost v systemu
008 - neverohodny signal - Sporadická
info o závadì:
Stav závad: 00101000
Priorita závad: 3
Frekvence závad: 3

02646 - system rizeni urovne
008 - neverohodny signal - Sporadická
info o závadì:
Stav závad: 00101000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 4

Auto par dni postalo, po nastartovani zasvietila zelena kontrolka podvozku, Kompresor* bezal kratku dobu a po chvilke sa rozblikala aj oranzova, auto sa nezdvihlo ani o kusok, a za tych par dni ani nepadlo nizsie.

Spravil som test akcnych clenov: tlak v akumulatore 8 barov, podla tohto vlakna viem ze je to malo.
Snimace na tlmicoch vyzeraju byt OK, makky tlmic 0,3A tvrdy tlmic 1A.

Aky minimalny tlak treba na zdvihnutie? Cim by ste zacali ako prve? Vymena kompresoru?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

28.11 2020 20:28


V zime zacne blbnut uz pri 11bar. Takze Kompresor* uz nedokaze natlacit dostatocny tlak. Nepomoze Ti nic, iba vymena. Ostatok mas ok. Ak Ti bude treba, mam aj Kompresor*
AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.11. 2020
Příspěvků: 6 | Témat: 1

28.11 2020 22:08


dakujem za odpoved, pisem SZ
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 773 | Témat: 93

30.11 2020 6:51


Zdravím vás

Viete mi prosím poradiť s výmenou zadného vankúša na 4F ? Je to len jedna skrutka, ale ako to býva zvykom za tých 15 rokov tam prirástla. Povolil som prívod vzduchu, mech vyfučal, no potrebujem povoliť zo spodu ten inbus. Máte na to nejaký trik ? Odvŕtať alebo používate nejaké vyťahováky ? Skrutka je už napoly strhnuta resp zahrdzavená
AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

30.11 2020 17:28


Prosim vas, jedna sa o auto Audi a8L 2008 3.0tdi, kamarátovi sa rozsipal Kompresor* objednal novy. Teda neviem ci novy lebo repas. A tlak vs systeme ukazuje 10.8 , je to malo aj na tomto aute? Este aj tak divno huci ten Kompresor*. Tento model auta ma toez nejaky zásobník , alebo ma kazdy vankúš zásobník take gule?
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email