Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 24 září 2020
Celkem je zde 12 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: asta
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 7
Uživatelů celkem: 46 122
Online návštěvníků
Návštěvníků: 11
Uživatelů: 1
Celkem: 12

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2020
Příspěvků: 4 | Témat: 1

15.09 2020 12:18


Zdravím kolegov a rád by som poprosil o radu, resp. ak poznáte nejaký dobrý servis v okolí Prahy kde sa rozumejú do elektroniky na A6 C7 tak budem veľmi rád.

O čo ide:

Mám Audi A6 Avant C7 4G 2011 3.0 TDI* S-Tronic 150kW z druhej ruky.
Dostalo sa ku mne s nájazdom cca 140 tis. km a nasledovnými neodbornými/neautorizovanými zásahmi:

- hneď ako novému vozidlu mu bol namontovaný Imobilizér* s GPS* modulom, ktorý sa aktivuje/deaktivuje zasunutím/vybratím dvoch poistiek v poistkovej skrini vedľa volantu (zásah do poistiek)
- po čase dokódovaný bezkľúčový vstup čo nebolo pri novom a domontovaný TV modul s odblokovaním aby fungovala TV za jazdy (zásah do SW)
- snaha o dokódovanie otvárania veka kufra mávnutím nohy - nefunkčné

Po prevzatí auta som začal s ním chodiť len do orig. AUDI servisov, v Bratislave, Brne a Prahe kde robili okrem iných nasledovné zásahy ktoré mohli ovplyvniť elektroniku:

- minulý rok v lete mi odišiel výsuvný displej, tak som to dal do Klokočky v Prahe. displej opravili ale do SW nezasahovali, všetko fungovalo, aj neoriginálne dokódované veci ostali

- koncom minulého roka, pravidelná prehliadka - dal som to do Porsche Brno - spravili + menili komplet brzdy - tu už auto začalo blbnúť pár dní po prevzatí zo servisu - tachometer sa zbláznil, prestal ukazovať rýchlosť za jazdy a rozsvietili sa všetky kontrolky (podobne ako na videu na konci textu) - potom to však prestalo a už sa neobjavilo

- pred cca 2-3 mesiacmi mi odišla baterka, ktorá ako zisitli v Audi BA, bola neoriginál a teda dali tam originál Audi baterku, ku ktorej asi kódovali SW a po prevzatí auta som zistil, že mi vymazali bezkľúčové otváranie, avšak TV ostala. Neriešil som to lebo som potreboval súrne ísť do ČR.

- no a najväčší zásah bol kúsok na to, možno pár dní - odišla mechatronika na S-Tronicu - až mi to prišlo podozrivé, či to nesúviselo s tou baterkou - stalo sa mi to v Brne, tak som to tam rovno nechal v Porsche Brno a tam robili komplet výmenu mechatroniky, menili spojky, preplach, menili indikátor zaradenej rýchlosti a tiež menili riadiacu jednotku otvárania veka kufra (ktorá tiež nejak záhadne odišla) - a po tomto nastali teda najväčšie problémy. Najprv to auto robilo to čo je na videu len keď som naložil plný kufor vecmami, alebo keď som mal nejakých ľudí v aute. Potom ako prázdne prestalo. Sem tam to zasvietilo ale potom už nič. A tak som jazdil cca mesiac, dva a teraz to už robí stále.

Popis:
- auto po naštartovaní hneď vyhodí chyby motora, TPMS*, ESP*, ABS*, sklon svetiel
- píše chybu bŕzd - tie ale fungujú
- chyba ručnej brzdy - zatiahne sa a hneď sa uvoľní
- voľnobežné otáčky skočia na 1000ot/min, čo normálne bývajú cca 600 a mtoor hučí strašne
- za jazdy nefunguje tachometer - neukazuje rýchlosť
- klimatizácia fúka len vlažný vzduch a až keď točím na Sport móde cez 2500 začne fúkať studený vzduch.

Video problému:
https://youtu.be/r9d9-vmkTz8

https://youtu.be/GclxcZcBPDY

Zaujíma ma teda, či to dojebali v Brne, lebo keď som to reklamoval, tak samozrejme s ich úrovňou zákazníckeho servisu ma poslali do prdele - že oni nič nevidia na diagnostike. Samozrejme ani to poriadne neskúsili za jazdy takže sa to neprejavilo. Alebo je problém inde?
Ak má niekto nejaké skúsenosti tak budem veľmi rád za pomoc, lebo všetci od toho dávajú ruky preč a ja mám hlavu v smútku za to aký som idiot, že som to dával robiť tam v Brne a koľko prachov som vrazil do repasu toho S-Tronicu.
(Mimochodom, tam mi ešte pravdepodobne aj dojebali zotrvačník, ktorý po servise hŕka, čo predtým nerobil, ale to je asi na iný post).

Ak niekde píšem hovadiny, tak budem rád ak ma opravíte, nerozumiem sa do toho až tak, resp. každý servis mi vždy povie niečo iné a potom som z toho kkt.

Ďakujem a sorry for the long post.
nahoru

sponzor





15.09 2020 12:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6026 | Témat: 68

15.09 2020 12:28


To by chcelo vypis zavad komplet
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6026 | Témat: 68

15.09 2020 12:46


Dvojhmotny zotrvačník sa zhodením a nahodením poškodiť nedá. Je iba nasunutý na tisíchrane.Takisto aj ked si mal neorigo bateriu, tato poskodit nic nemôze, trebalo len spravne nakodovat, aby ju spravne nabijalo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 322 | Témat: 13

15.09 2020 13:03


Bez výpisu diagnostiky těžko radit.

Jinak od koho je baterie je jedno, Audi žádné baterie nevyrábí. Odblokování TV za jízdy a dokódování výbavy je taky běžná věc, v Audi servisu to ani neumí, tak to jinak nejde.S porsche Brno moc dobré zkušenosti nejsou, raději do Kyjova.

U bezklíčového otevírání spíše odešla jedna z klik, proto nefunguje. Mrtvá mechatronika u S-troniku taky není bohužel až tak nic neobvyklého.

Jak je udělaná samotná dostavba kabeláže kufru a keyless těžko říct, může být někde zkrat v elektrice.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2020
Příspěvků: 4 | Témat: 1

15.09 2020 13:35


honza.biker (15.09 2020 13:03) orig :
Bez výpisu diagnostiky těžko radit.

Jinak od koho je baterie je jedno, Audi žádné baterie nevyrábí. Odblokování TV za jízdy a dokódování výbavy je taky běžná věc, v Audi servisu to ani neumí, tak to jinak nejde.S porsche Brno moc dobré zkušenosti nejsou, raději do Kyjova.

U bezklíčového otevírání spíše odešla jedna z klik, proto nefunguje. Mrtvá mechatronika u S-troniku taky není bohužel až tak nic neobvyklého.

Jak je udělaná samotná dostavba kabeláže kufru a keyless těžko říct, může být někde zkrat v elektrice.


Dik. Takze od toho skratu sa mozem odpichnut.
To s tym Porsche Brno, keby som vedel skor...co uz no.

K tomu bezklicu - takze to ze to napojili v dvoch servisoch na diagnostiku nemohlo sposobit vymazanie toho dokodovania?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2020
Příspěvků: 4 | Témat: 1

15.09 2020 13:37


lubomt (15.09 2020 12:46) orig :
Dvojhmotny zotrvačník sa zhodením a nahodením poškodiť nedá. Je iba nasunutý na tisíchrane.Takisto aj ked si mal neorigo bateriu, tato poskodit nic nemôze, trebalo len spravne nakodovat, aby ju spravne nabijalo


Dik.
Mna len zaujima ze ako je mozne ze pred repasom STronicu vsetko v poho a po repase to vydava zvuky podobne starej dojebanej chladnicke - a to na volnobehu, plus pri dojazde na zaradenej rychlosti - co mi smeruje k tomu zotrvacniku.
Ze proste ked to rozoberali tak nieco sa tam muselo proste stat.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6026 | Témat: 68

15.09 2020 14:10


Len napojenim na diag sa nic neprekoduje. Dvojhmota bud zhoda nahod alebo im mozno padol, to uz nezistis
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6026 | Témat: 68

15.09 2020 14:12


A inak dvojspojku menit pri 140tis je hodne skoro alebo mu niekto dobre nakladal. Teraz robit uz zavery neskoro
nahoru

sponzor





15.09 2020 14:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1557 | Témat: 98

15.09 2020 15:01


Jak casto to dela? Nech mi to tu par dni a DAM* to dohromady. Kdybys chtel tady je muj telefon 770 117 800
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 8597 | Témat: 85

15.09 2020 15:40


romeodelta: tiez sa priklanam, daj to supermanovi. Budes mat funkcne auto.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2020
Příspěvků: 4 | Témat: 1

15.09 2020 18:09


lubomt (15.09 2020 14:12) orig :
A inak dvojspojku menit pri 140tis je hodne skoro alebo mu niekto dobre nakladal. Teraz robit uz zavery neskoro


sry to som tam asi zle popisal - STronic repas sa robil pri 210 tisic km - teraz cca dva mesiace dozadu. Ja to auto mam cca 2 roky a dal som na tom tych 70-75 tisic
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 8597 | Témat: 85

15.09 2020 18:20


romeodelta: tak to je tak nejak v norme... statisticky umiera niekde okolo 200-250tis km
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2182 | Témat: 150

16.09 2020 9:44


ten vianocny stromcek na display moze mat za vinu len jeden sensor takze na diagnostiku

Ja som mal spatny sesor na kolese pre ABS* a kazde startovanie to bolo na budikoch ako na diskoteke
Naposledy upravil urgi dne 16.09 2020 9:59, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6026 | Témat: 68

16.09 2020 9:59


Riadiacky su poprepajane, jedna chyba a uz to moze hlasit vselikde
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
1
22.Září 2020 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email