Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 528 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 525
Uživatelů: 3
Celkem: 528

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 1

20.12 2012 16:46


Zdravim pani uvazujem o kupe 1.8T rok 2004-2006 (obidva modely sa mi pacia) chcem sa spytat na spolahlivost, spotrebu a naco si dat pozor pri kupe... Dik
nahoru

sponzor





20.12 2012 16:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

20.12 2012 18:40


Veduci: Ahoj, vitaj na Audiklub-e.

Tak motor 1.8T nie je nejak náchylný na nejaké vyýraznejšie závady, takže okrem turba v postate ako každé iné auto...

Musíš sa previezť, nemalo by to cukať, nejaké výrazné diery v ťahu, pozrieť stav interiéru, vyskúšať podvozok atď.

Však ak budeš mať nejaký konkrétny inzerát vyhliadnutý, tak ho sem hoď do sekcie "Co říkáte na" a povedia Ti postrehy..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 1

20.12 2012 21:50


Dakujem Tak ja uz som mal Oktavku 1.8T takze ako tak viem. Co sa tyka stavu interieru a Karoserie*, som odbornik vyznam sa...akurat som chcel vediet o poruchah mototra a spotrebe
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

20.12 2012 21:55


nebrat motor co jezdil na longlife (vlastni zkušenost vzit si nejsilnější verzi (140kw) protože je to težký auto. spotřeba záleží hodně na stylu jízdy. jel jsem teď dálnici 120 Tempomat* a pak skrz prahu a pruměr byl 7litru. jel jsem závod s kámošem po okreskách a dlouhodobá bylá 15litrů v průměru mimo město počitej klidná noha 10 litrů já jezdim za 12. k nejčastějším závadám patří ucpané sací sejtko olej čerpadla, váha vzduchu, palivové čerpadlo, zapal cívky,
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

20.12 2012 22:34


1.8t v oktavce je slušně svižné auto, ale stouto težkou bestii už to není tak skvělé. Jednoznačne vol ten 140kw nebo 3.0i
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

21.12 2012 7:27


svata pravda. hodne pomuze chip. kam se pak hrabe oktavka.....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 1

21.12 2012 11:50


No kedze uvazujem o dovezeni z vonku 3.0 neprichadza v uvahu uz koli dani za prihlasenie...bolo by to cca 1600Eur Vypada to na 120kW asi najrozumenjsie. Oproti Oktave A4 nieje az taka tazka, je tam rozdiel max 200kg pocitam.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

21.12 2012 12:40


Veduci: Ale jasné, ani ta 110kW verzia nejde zas nejak zle...
A samotnú 140kW verziu je asi ako hľadať ihlu v kope sena, ja som dlhú dobu nevedel, že niečo také vôbec existuje...
nahoru

sponzor





21.12 2012 12:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

21.12 2012 13:07


110kw ide velmi slabo
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

21.12 2012 13:11


snuff: Na normální ježdění?

Já s ní jezdil v 1.8T i manuálem i multitronickem a jelo to podle mně v pohodě...

Co by jsi pak říkal na tu 1.6i co se do A4 B6 taky dávala.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

21.12 2012 16:43


rikam 140kw na normalni jezdeni staci ale zadnej rychlik to neni. vaha je pratele 1600kilo u meho sedanu. me prisla linejch i tech 140kw ale je pravda ze ja jezdim nenormalne
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 1

21.12 2012 17:23


No jasne, ja som sa zatial so 140 ani nestretol, vacsinou 110 a 120 co pozeram. Dost ma zarazilo ze TDI* su dokonca lacnejsie ako benzin cize mozno nakoniec skoncim zase u 1.9TDi 85kW
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

21.12 2012 17:27


njn mám raritu treba skončíš uplně u jinýho auta.Já původně sháněl A6 4.2 pak A6 3.0Tdi a skončil jsem u A4 1.8. důležitý je že je to má olympiádu a qvádro
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 1

21.12 2012 18:24


jako ja chcem urcite A4 alebo A6 lenze A6 nema motorizaciu pre mna... 2.0Tdi sa seru motory a benzin 3.2 uz je moc (( Takze to bude A4 a bud TDI* alebo benzin, rozhodovat bude cena a farba auta
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

21.12 2012 20:15


no 3.2 se sere taky 2.0Tdi se sraly PDcka novy CR jsou prej v poho ale to je jiná cenová u 1.9 PD tě taky budou čekat drahy vstřiky takže to je prašť jak uhoď. Prostě dle starého přísloví : Jak to má kola nebo kozy budou s tim problémy! )
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 1

22.12 2012 9:18


Jako ja uz mam druheho passata 1.9PD a ziadne vstreky sa nepokazili za 3 roky nic... Krom toho vstrek 100Eur kus to zase neni svet. Ale primarne zhanam 1.8T uvidime
nahoru

sponzor





22.12 2012 9:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.5. 2008
Příspěvků: 104 | Témat: 0

22.12 2012 10:10


s tou 140kw je nas tu viac, mne za rok vlastnictva odisiel napinak medzi vackami a ventil odvetrania klukovej skrine, hned na zcaitaku po vymene oleja na mobil zacalo hlasit nizky tlak oleja, cize odporucam hned po kupe vycistit sitko aby si neprisiel o motor. Ja mam dlhodobu 9,5-10 asi mam lahsiu nohu ako supermanxxx
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

22.12 2012 11:17


1.8t bex, 140kw@161kw,300Nm
dlouhodoba (opravdu dlouhododoba) spotreba 7.8, prum.rychlost 46kmh
priklanim se k tomu co rikaji kluci, kazdy rok nechavam cistit sitko, olej leju to co rekl Vlasta (5w40, mobil 1), kazdy rok nechavam menit i palivak a auto nezna jiny benzin nez omv 100oktan + leju Aditiva* (vif super benzin), musim zaklepat ale zavada zatim absolutne zadna (najeto mam zhruba 35 000 km po dvou letech)
za me, motor rozhodne doporucuju - i ve slabsich verzich (bo tak nebo tak to moc nejede)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.5. 2008
Příspěvků: 104 | Témat: 0

22.12 2012 11:46


fuha 7,8? ake mas pneu a kade jazdis? lebo ja sa na 8 ledva na okreske dostavam
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

22.12 2012 12:12


cubic214:
hoj
v lete 235/40 r17
v zime 215/55 r16

tzn.ze v lete jde prumer asi nad 8, mozna tak 8.2 az 8.5
v zime jdu asi pod 7.5 +-, ustali se to pak na tech 7.8 az 7.9

ale abych byl uprimny, spotreba dle tankovani je asi 8, mozna i malinko vic
nadruhou stranu nejsem clovek co nastartuje a jede, motor nechavam vzdy minimalne 2minuty ohrat, v zime spis 5 , taktez dochlazuju po dojeti tak 2 minutky
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

22.12 2012 14:45


Pedro ty kw máš z brzdy nebo teoretický? já to měřil dle přepočty z váhy vzduchu vychází mi nějakých 155kw, olik ti dává váha vzduchu v maximu? i když já to měřil na 95oktanu. ta spotřeba je ujetá šlapni na to trochu a taky jsem tam lil mobil 1 ale jak jsem tu někde pasal na shell mi nechrastí při nastartovani napinak vacek.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.8. 2010
Příspěvků: 410 | Témat: 16

22.12 2012 20:54


Průměrná 9 Litru, když šlapu jde to k těm 15 Litrů , problém s olejem jsem měl také, když jsem tam nalil 5w 40 tak mi to hlásilo problémy s tlakem oleje, nalil jsem 10w 60 ?, Nějaký šílený závodní olej, který je jak čaj , každopádně se vše změnilo a už to nic nehlásí, jinak určitě co jsem udělal, rozvody jasná věc , já je dělal až ve 160 tis a mechanici kroutili hlavou a báli se s tím popoject do dílny , mají se prý dělat ve 120 tis.

Zatím jsem měnil váhu vzduchu - a tady mám otz - když se vymění má se nějak nastavovat ? ? kalibrovat ? Pokud ano tak jak se to dělá ?

Jinak zatím opravdu běžné věci - svíčky, olej, filtry, rozvody
Bojím se trošku tetka Turba, protože piští, ale zase táhne, a táhne ok - ale nové stojí do 35 tis , čeká mě přední náprava do 10 tis se dá udělat, už to trošku mlátí, ale zatím furt ok, ale také při 175 tis co by člověk čekal na naších silnicích.

Jinak o 140 KW jsem věděl, jejich fakt opravdu pár, ale auto svižné, živé a to jsem přesně chtěl, trošku tvrdší na 17ckách, ale sedí to suprově, jízda pohodlná, chybí mi tam Tempomat*, ale to se dá dodělat, na dálnicích super vozítko , jak to točí ten benzín do vysokých tak to táhne krásně

Za mě doporučuji, je to kus pořádný káry , zkusil bych ještě ten 3 Litr, ale já jsem šel po 1.8t , protože se mi ten motor libí, plus quattro* , super věc
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

22.12 2012 22:12


rotvody se měněj ve 180ti starsi 1.8 čky se dělali ve 120. sám jsem to ale taky měnil hned při koupi. váha se nijak nenastavuje. nápravu do deseti neuděláš leda z nějaký čínský hlíny. doporučuju LMI Turbo* seženeš zase levnějc než za 35.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.5. 2008
Příspěvků: 104 | Témat: 0

23.12 2012 10:13


pedro: tak to bue asi gumami (ja mam 235/45 r17 na zimu) a ja jazdim dost mesta tam mi to dost zere
nahoru

sponzor





23.12 2012 10:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

23.12 2012 11:18


hoši já mám 205ky na zimu a žere mi to víc jak vám
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

24.12 2012 10:24


SupermanXXX:
kw jsou teorie, nejblizsi brzda je v Brne a na to bych se vysral

cubic214:
spotreba je samoze gumama ovlivnena hodne, ale nejvic je to stylem jizdy - jezdim relativne rozume, motor netocim ani nepodtacim, rekl bych ze nejcasteji jezdim v pasmu 2200 az 3100 otacek, sestku davam v 90kmh, pres obec jezdim 55 na 4ku, nezrychluju zbytecne do kopce, brzdim opatrne, spise se snazim uzivat co nejvic setrvacnosti.
Rekordni spotrebu mam 6.7 (z prace domu), nejvyssi spotrebu jsem mel 12 kdyz mi zkolaboval bratranek a celou cestu jsem letel jako blazen co to dalo.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

24.12 2012 12:00


dobre se ty kw daj preposcitat z vahy vzduchu. když to dáš na vag a čtyřku vytočíš do červenýho, napiš max hodnotu vzduchu kterou to dalo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.12. 2017
Příspěvků: 2 | Témat: 1

01.09 2020 10:49


Trošku oživím téma a optám se též na tuto motorizaci. Trpí ty 1.8T v b7 na spotřebu oleje? (Jako třeba u TFSI*)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

01.09 2020 11:05


Trpí, ale ne v takovem rozsahu jako TFSI*. TFSI* maji konstrukcni chybu, obyc 1,8T byli na tom konstrukcne lepe.
1,8T obecně zerou olej, ale to musi byt uz vylagrovany motor.
Moje ma 280 000km a zere 0,5L na 4000km, a to sni jezdim rychle a dlouhe trasy. Když jezdim po městě, v nizsich otačkach, tak zere mín.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 723 | Témat: 15

01.09 2020 11:34


Terence (01.09 2020 10:49) orig:
Trpí ty 1.8T v b7 na spotřebu oleje?


mal som v B6Q 120kW BFB a mne to zralo olej minimalne, od vymeny do vymeny som dolial max. 2dcl.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email