Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 září 2020
Celkem je zde 16 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: indeep
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 46 133
Online návštěvníků
Návštěvníků: 13
Uživatelů: 3
Celkem: 16

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 251 | Témat: 14

28.02 2020 7:49


Rozdělovač paliva je seřízen dobře, všechny 4 vývody mají stejný průtok v celém rozsahu zdvihu pístku, měřeno opakovaně. Stejně tak proběhlo měření i s tryskami.
Ještě se mi nestalo, že několikrát kontrolované seřízené vstřikování s novými tryskami, svíčkami se takhle chovalo.

Včera jsem se projel a hned při startu bylo znát nestabilitu. Měl jsem svíčky venku a dvě mají odlišnou barvu. Přehodil jsem je, projel a je vidět, že chyba bude u jedné svíčky a jednoho válce. Změřil jsem zkusmo lambdu a napětí běhá od 0,1 do 9. Řídící proud jsem něměřil, hledám kablík.
Svíčky NGK i trysky jen v igelitu byly nějaké levné. Dneska je zima a počkám si na svíčku, než se do toho dám.
Když dlouho KE-J stojí, tak bývají problémy, ale tady stál jen 3 měsíce, vše zcela čisté.
nahoru

sponzor





28.02 2020 7:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 362 | Témat: 7

28.02 2020 18:49


NGK není špatná značka, iridia používám na moto ale sem tam se objevují informace o podvrzích. Já už asi 250tkm používám na svý 80-ce A-line od brisku a jsem s tím spokojenej. Výdrž minimálně stejná a startuju s nima na LPG* prakticky za každýho počasí (rekord byl nějakejch -20°C, ngk dávaly max -5°C).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 251 | Témat: 14

29.02 2020 19:03


Tak svíčka došla a hned jsem ji vyzkoušel na staré zetce 150c. A funguje. Zítra se vrhnu na audi.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 251 | Témat: 14

02.03 2020 11:24


Svíčka vyzkoušena na všech válcích. První a druhý (za sebou) vykazovaly chudší směs (bledě modrou), jen při prudké akceleraci na moment fialová až oranžová. Dva zadní válce spíše fialová a při akceleraci se střídala oranžová s fialovou o poznání déle.

Vyndány trysky a první s druhou stejný průtok i normální rozprašování. Třetí tryska průtok o 10% větší, ukapávala a rozprašovala ke straně, čtvrtá průtok větší o 15% a rozprašování hodně hrubé.
Trysky byly zcela nové.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2282 | Témat: 69

02.03 2020 12:29


Takže na vině jsou zřejmě trysky, je to tak?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 251 | Témat: 14

02.03 2020 13:15


Nové trysky, z nichž dvě vykazují vážnou vadu po pár hodinách práce.
A mám dojem, že i dvě svíčky NGKBUR6ET pracující v postižených válcích nejsou ok. Namontoval jsem všechny do jiného motoru, se kterým se najelo zhruba 70 km a dvě označené jsou o poznání jinak zbarvené. Je to sice jen orientační test, ale asi se mi potvrdila zkušenost s větší citlivostí svíček NGK. V Hondě stačilo málo a po ulití se nevzpamatovaly.

Namontoval jsem na audi jiné, starší trysky, zkontroloval na průtoky a znovu dal colourtune. Barví se na všech válcích stejně, směs je hodně ochuzená, nestabilní nízký volnoběh, skoro do běla.
Takže znovu nastavit šroubek CO, řídící proud a uvidím.
Trysky stály jedna 300 a svíčky kus za 40 kč.
Už nic z polského dovozu nechci.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2282 | Témat: 69

02.03 2020 14:24


Někde jsem kdysi slyšel o pórovitější keramice izolátorů NGK svíček. Když jsem byl mladší, hodně jsme s tím zápasili u 2T motorek. Brisky stačilo osušit nebo vypálit, jelo se dál. NGK po ulití obvykle skončila v koši.

Každopádně Colortune odvedla spoji práci.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 251 | Témat: 14

02.03 2020 17:29


colourtune odvedla svoji práci velmi dobře, teď ji čeká několik starých aut, motorek a sekaček.
nahoru

sponzor





02.03 2020 17:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2189 | Témat: 25

02.03 2020 18:52


O tomto som onehda videl na YT video od isteho vasiliya (v-a-s-i-l-i-j), kde riesil, ze niektore nove vstreky su dead on arrival. Bohuzial (alebo nastastie?) neviem po rusky, takze som mu rozumel len utrzkovite a prakticky len to, co ukazal.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 251 | Témat: 14

02.03 2020 20:41


Ano, jsou to trysky z Číny a myslím, že i ty moje laciné NGK bude nějaký Číňan. Nu což, alespoň jsem ostatním předvedl platnost rčení - nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci. Ale potrápit to dovede.

Tak jsem našel na YT toho v-i-t-a-l-y. Rozumím ukrajinsky/ rusky dost dobře, tak mu rozumím. Má tam moc pěkná, názorná a poučná videa K, KE- Jetronic. Zpracované jako školní pomůcka pro opraváře. Fakt za to stojí, perfektní zvuk, přesná výslovnost, žádné kecy kolem, jen věcné připomínky.
Abych nezapomněl, má u videí titulky, stačí si je aktivovat a přepnout na automatický překlad do češtiny.

Při hledání jsem narazil na zajímavý výrobek - náhrada za vstřikování K,KE -Jetronik. Jmenuje se Invent Jetronik 2. Ale zase ta východní řeč.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2189 | Témat: 25

07.03 2020 15:06


dik, ze si mi to pripomenul. titulky su zrejme pridane youtubom, ked som tie videa pozeral ja, este tam ziadne neboli.

vo vychodnych krajinach sa na NGcka predava aj tzv. Evotronic (mozno je to to iste pod inym nazvom), co je v podstate 5 portove MPI*. co som tak postrehol, tesi sa to velkej oblube hlavne v polsku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 251 | Témat: 14

08.03 2020 9:22


Pokud vím, tak Evotronic je snad německá firma zaměřená na elektroniku aut. Je možné, že něco pro staré audi také bude. Invent jetronic je nejspíš firma ukrajinská. Jsem našel jejich prezentace, montáže. První verze byla pouze pro audi 100 5válec KE-J. Druhá verze Invent 2 je v podstatě univerzál pro motor K,KE-J s vlastní řídící jednotkou jako přednastavenýmontážní kit pro konkrétní motor. Seřizuje se pak v compu po napojení. Podle recenzí funguje dobře.
Kdybych uměl objednat, tak to ze zvědavosti zkusím namontovat na nějaký motor KE-J.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 251 | Témat: 14

26.04 2020 19:50


Nedalo mi to a koupil jsem nové trysky Bosch, zkontroloval opakovaně na průtoky a namontoval. Nastavil řídící proud, volnoběh, pořádně pojezdil, zkontroloval řídící proud a jel na emise. Tentokrát se podařilo dokonce HC 120, ale stalo se mi, že někdy motor zakolísal na volnoběhu, jako by vynechala svíčka (nové Brisk).
Pořídil jsem si jednoduchý osciloskop (Hantek), přikoupil další dva snímače zapalování a ejhle, na jednom válci osciloskop ukazoval jiný výboj. Popřehazoval jsem snímače a svíčky a našel vadný kabel s fajfkou. Vyměnil a motor má volnoběh stabilní bez vynechání.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2189 | Témat: 25

26.04 2020 20:41


Neviem, ako na 4 valcoch, ale na 5valcoch je este jeden zakerny faktor, ktory moze sposobovat doslova nahodne zdochynanie a to je hadica od regulatora volnobehu do sania. Ja ju mam par rokov staru kupovanu priamo u dealera a od zaciatku robi to, ze sa splostuje. Auto potom na volnobehu piska a obcas sa splosti tak, ze auto skoro skape.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 251 | Témat: 14

27.04 2020 8:06


Ta repliková hadice je měkká, lepší by bylo dát nějakou starou. Řešením je vsunout do hadice vhodnou pružinu, ta spolehlivě zabrání zploštění. Když je pružina dostatečně měkká, tak vleze i do oblouků. Mám to vyzkoušené a funguje léta bez problémů.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2189 | Témat: 25

28.04 2020 10:36


Musim zistit, kam som dal tu povodnu. Menil som ju tak 6-7 rokov dozadu, tak si nepamatam, ci som ju menil preventivne, alebo uz bola poskodena, pripadne sa tiez splostievala. Chvilu som tam mal hadicu do kurenia zo S120, ktora je krapatko tensia, ale tvrdsia. S tou to nerobilo, ale bola fakt sakramentsky naspanovana, tak som sa bal, ze praskne.
nahoru

sponzor





28.04 2020 10:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 362 | Témat: 7

02.05 2020 15:55


No vida, takže ve finále kombinace nerovnoměrný směsi a vynechávání zapalování. Typický příčiny vysokýho HC. Teď to s opraveným zápalkem poběží i pod 100ppm.
to vintera: Jakou máš sondu k tomu osciloskopu?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 251 | Témat: 14

03.05 2020 8:36


Je to origo příslušenství k Hanteku, kapacitní kleště HT-25. V sadě jsou jen dvoje, tak jsem dvoje přikoupil.
Již vyzkoušel i zapalování staré kývačky 350, kdy občas vynechal levý válec. Závada se na elektrice neobjevila, tak šlo víko spojky dolů a byl v háji simering na klice. Ušetřilo mi to dost hledání a zkoušení.

Nejhorší na tom je namontovat nové svíčky a trysky, kdy se některé trysky hned pokazí a ty ulejou svíčky a pak hledat závadu jinde.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 362 | Témat: 7

16.08 2020 15:29


Čistě k tématu - měřil jsem teď zapalování na mojí B3 a jiskra mi hoří cca 1,2ms na volnoběh (nepozdával se mi chod tak jsem to zkontroloval a ejhle - odešel kabel na 3tím válci, resp. odpor ve fajfce, Tesla Blatná, 5 let, nebyl tam ani 150tkm).

edit-a po dalších 700km další kabel, tentokrát propálená izolace na fajfce - to maj snad schválně spočítaný
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c6-4f-nestaruje-nefunguje-nesviti c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email