Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 283 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janys_9
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 412
Online návštěvníků
Návštěvníků: 276
Uživatelů: 7
Celkem: 283

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

04.08 2020 11:57


Co radíte ekonomicky na tu moji plečku? Sadu ramen SWAG nebo LMO? Je to 6,5 vs 9,5kkč.

Mám tam aktuálně MOOG tak 2roky a něco, 40tkm+. Geometrie Xkrát zkoušená, prej OK. Volant mírně šůro, táhne mě to lehce doprava. Přibrzdím, hlavně ve vyšší rychlosti, a musím korigovat lehce volant abych držel přímý směr. Ve vyjetých kolejích to má tendenci plavat, víc náchylné na změnu směru při bočním větru. V určité rychlosti mám dojem, že to auto neumí samo najít přímý směr.

Mechoš mi tvrdí, že ty ramena musí vydržet víc a že sem citlivka. Nejezdím jako prase a přes retardéry nelítám jako s offroudem. Ale při přejezdu větších nerovností cosi občas klepe, při dobrždění na nulu občas ťuknutí do volantu. Zadní náprava letos nový SB LMO, nové pružiny. Tlumiče Sachs vpředu vzadu 2-2,5 roku zpět nový. Loni nové SB LMO na nápravnici.

Už mě to chování auta sere, ani s těmi starými rameny (kombinace něčeho s TRW, spodní byly určitě TRW) to nebylo tak strašný. Volant byl rovně a jelo to jak po kolejích. MOOGy držely, ale teď je to fakt trága.

Chtěl bych mít konečně pokoj, tak proto se ptám.
nahoru

sponzor





04.08 2020 11:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.2. 2012
Příspěvků: 255 | Témat: 10

04.08 2020 11:59


Lemförder. To je dle mých zkušeností to nejlepší po originálu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

04.08 2020 12:01


LMO
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 854 | Témat: 21

04.08 2020 18:21


No za mna asi komplet trw ale kamos teraz daval cs germany s kombinaciou tlmicov febi a pochvaluje si.tak neviem.ja som dal sadu hart a uz som menil gulace za trw a asi to vymenim komplet lebo tie harty maju nejake meke silace a aj zacinaju klepat a to ich mam nieco malo cez rok...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

05.08 2020 9:45


OK objednávám LMO. Doufám že tím moje sraní s autem skončí a budu srát jenom tak jak se má.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 725 | Témat: 15

05.08 2020 12:21


Nakadah: za mna jednoznacne a jedine LMO. Pozor len na zasady pri montazi, a musi to byt s LMO 100%
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.12. 2019
Příspěvků: 292 | Témat: 36

05.08 2020 13:24


Kolik tak vyjde výměna ramen na přední nápravě?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 884 | Témat: 32

05.08 2020 14:05


LMO samozřejmě vede, ale dneska už bych místo swag bral třeba Meyle HD...Ty už jsem i přehazoval z jednoho auta na druhý(komplet vč.těhlic, pružin, tlumičů) a geo ok, jen odklony malinko mimo toleranci(a tam jsou omezený možnosti seřízení a jen společně, ne každá strana zvlášť) a dohromady držej už cca pátým rokem/100kkm.
Ty zásady montáže dělaj fakt hodně, nehledě na to, že je dobrý mít pro to cit a rozlišovat standartní/sníženej nebo zvýšenej podvozek, ale tím se většinou nikdo moc nezabejvá, podobně jako konstantou sbíhavosti... Já když si je měnil komplet poprvý a sám, trvalo mi to asi 5 hodin, ale i bez geo to jelo rovně a na laserovce jsem si pak akorát lehce doladil sbíhavost(i když ani to nebylo nutný), až se tenkrát sám mistr divil, jak jsem to trefil.
nahoru

sponzor





05.08 2020 14:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

05.08 2020 18:22


9,5 ramena ale 5% sem dostal malou slevu. Práce 2,5. Udělal bych si to za nějaký víkendový den sám, ale momentálně jsem dočasně pozbyl možnost si dělat nějaké servisní práce na autě sám. Není dočasně kde. Tož tak.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.12. 2019
Příspěvků: 292 | Témat: 36

07.08 2020 7:22


Nakadah (05.08 2020 18:22) orig :
9,5 ramena ale 5% sem dostal malou slevu. Práce 2,5. Udělal bych si to za nějaký víkendový den sám, ale momentálně jsem dočasně pozbyl možnost si dělat nějaké servisní práce na autě sám. Není dočasně kde. Tož tak.


to jde, já se ptal na B8 a tam sada kolem 14t a pak práce + geometrie
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

17.08 2020 20:54


Takže sada LMO je na autě a konečně to jede samo rovně. Když brzdím jede to rovně, když zrychluju taky to jede rovně. Menší hlučnost od přední nápravy když přejíždím nerovnosti. Řízení je tuhé, přesnější.

Je to zvláštní, stará sada MOOG nemá vůle v čepech, jdou ztuha jako na nových. Ani na jednom rameni nejsou vůle v čepech. Silentbloky nejsou potrhané. Mechanik moc nechápal proč to chci měnit. Že by "vyměkly silentbloky" jak často říká p. Vaculík?

Ještě to hodím na geo srovnat volant, a to je vše.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
- a takhle vypadá ta sada
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.12. 2019
Příspěvků: 292 | Témat: 36

18.08 2020 6:13


Nakadah (17.08 2020 20:54) orig :
Je to zvláštní, stará sada MOOG nemá vůle v čepech, jdou ztuha jako na nových. Ani na jednom rameni nejsou vůle v čepech. Silentbloky nejsou potrhané. Mechanik moc nechápal proč to chci měnit.


Minulý týden jsem měl B8 taky na zvedáku a procházeli mi to v servise, vše bez vůle (jen jeden spodní čep je volnější, to se bude měnit) gumy nepotrhané, auto najeto 210t+, tlumiče taky ok, ale každá menší nerovnost v autě je otřesná (zdá se mi že cítím i sebemenší kamínek na cestě).
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

19.08 2020 21:17


Tak geo proběHLA* a volant stále doprava. Jede to samo rovně nikam to netáhne, ale tak asi buď se mi zdá špatný sen a nebo prostě nejde najít GEO kde umí svoji práci.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

19.08 2020 21:28


a proc ho nevyndas a nepootocis jak ma byt? pokud to jede rovne..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

19.08 2020 21:34


Jo to je přesně ta mezipoloha kdyz zase bude doleva. Vyzkoušeno.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 725 | Témat: 15

20.08 2020 0:45


tecka (19.08 2020 21:28) orig:
a proc ho nevyndas a nepootocis jak ma byt? pokud to jede rovne..


snad tento amaterizmus co si napisal bol len vtip

Nakadah (19.08 2020 21:17) orig:
nebo prostě nejde najít GEO kde umí svoji práci.


nech ti to spravi na tej istej geometrii este raz. nie vzdy sa podari aj na 3D geometrii na prvy raz - vlastna skusenost...
nahoru

sponzor





20.08 2020 0:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 69 | Témat: 13

20.08 2020 9:09


Nakadah (19.08 2020 21:17) orig :
Tak geo proběHLA* a volant stále doprava. Jede to samo rovně nikam to netáhne, ale tak asi buď se mi zdá špatný sen a nebo prostě nejde najít GEO kde umí svoji práci.


Už je tomu hodně dávno kdy jsem po tzv. revoluci pracoval nějaký ten rok v pneuservisu. Když zákazníci poptávali geometrii, posílali jsme je do vedlejší vsi ke známému automechanikovi, ten neměl tenkrát žádné počítače, ale mechanickou geometrii s lampama, ale geometrii vždy začínal dělat tak, že dal volant rovně a k tomu dopasoval táhlama řízení nápravu tak, aby byla rovně a měla předepsané hodnoty. Pak to jel projet a když bylo něco špatně, zkoumal co. Zákazník vždy dostal auto se seřízenou geometrií a ve stavu, že když auto jelo rovně, byl rovně i volant. Dnes se to dělá jinak?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.12. 2019
Příspěvků: 292 | Témat: 36

20.08 2020 10:07


Mě když minulý rok dělal geometrii v servise, vzal si za to asi 700kč, jsem gumy po létě vyhodil (zevnitř úplně holé)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

20.08 2020 11:06


No hodil sem jim to tam ráno zpátky, mám to k nim asi 100m z kanclu. Ať se snaží.

EDIT.

Tak ani na podruhé nic, ještě horší. Zmizela samocentrující poloha a volant stále křivě. Kontrovali hláškou "...máte vůli ve volantové tyči." Nechal sem jim to tam znova.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2012
Příspěvků: 99 | Témat: 1

20.08 2020 16:55


Zdravím, v jakém stavu máš pneumatiky? Na jednom autě jsem řešil to samé. Na pneu sice nebyly nějaké velké známky opotřebení, ale po seřízení volant celkem dost nakřivo a pustit volant znamenalo opustit jízdní pruh. Po výměně pneu se volant srovnal i bez geometrie a i to přestalo táhnout ke straně.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

20.08 2020 19:34


Rok staré nokiany, v gumách problém nevidím. Snažili se, geometrie podle hodnot fakt sedí, projeli se v tom sami a pořád volant doprava. Tak ho dali při seřizování trochu doleva a znovu nastavili. Už je to skoro ono, hlavně zase samo jede rovně. Už s tím nedokázali víc pohnout.

Tak nevím esi do toho ještě budu vrtat a nebo se s tím smířím. Přece jenjen to >20 let staré auto.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.10. 2019
Příspěvků: 36 | Témat: 3

20.08 2020 20:30


Jeden cas som mal k dispozicii 3d laserovu geometriu na hranie. Senzory som daval na vsetky kolesa, na volant to nemalo ziaden senzor.

Priebeh bol taky, ze podla instrukcii som vytocil volant skoro naplno do jednej strany, potom skoro naplno do druhej strany, potom ma to vyzvalo, aby som dal volant z pohladu vodica rovno.

Vyskocili hodnoty pre vsetky kolesa, zbiehavost, odklony, dokonca aj ci su kolesa voci sebe posunute.

Kazde tiahlo som ked som nastavoval, tak to ukazovalo hodnoty "live". Nastavil som na pozadovanu zbiehavost, zatocil s volantom naplno do obidvoch stran, pre kontrolu ci zataca rovnako, znova som vyrovnal volant a bolo tam to co som nastavil.
Pritiahol som matice a bolo.

Odvtedy som nebol v servise, aby som videl, ako to robia oni, ale neviem si predstavit, ze nevedia dat volant na stred.

Na jednom aute som skusal robit zbiehavost, ked mal vybity cap na riadeni, to jedno koleso behalo +-5 stupnov.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

23.08 2020 17:02


No volant ma trochu mrtvy chod kolem neutralu, trosku jak kdyby byla gumova tyc. Ale nic co by nebylo citit i na jinych autech v rodine. Tak sem to nakonec zvednul a postupne po 1/4 otacce na tyckach si ten volant doladil na stred, vuli v mrtvem chodu na obe strane stejne. Serizeni vule v prevodce, tam mi bohuzel s matici neslo hnout ani o fous i dlouhou tyckou. Kdyz sem srovnal hloubku utazeni matice s druhou prevodkou co mam, tak je to i tak na minimalni vuli. Kupovat novou prevodku za 10 nebudu, uz bych to mohl jebat.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 854 | Témat: 21

14.09 2020 21:56


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
- a takhle vypadá ta sada[/quote]


presne takto vybrusene znaky mam aj ja na mojej novej sade LMO
nahoru

sponzor





14.09 2020 21:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 854 | Témat: 21

06.10 2020 18:52


Tak novy poznatok. Chcel som vymenit tie ramena no nadtal problem.mam totiz 16mm capy a v sade boli 22mm. Prezreli sme to cez VIN* a vsade sme nasli sadu len s velkymi capmi. Preto mam otazku, existuje aj sada v ltorej du tenke capy alebo len s hrubymi a jedine vyskladat? Nikde som sadu v tenkym nenasiel... Dik
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

09.10 2020 16:23


Větší průměr čepů je na B5 po FL - to znamená auta vyrobená cca od března 1999.
VIN* u FL je WAUZZZ8DZXA200000 a vyšší.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 854 | Témat: 21

09.10 2020 16:46


tak ja mam 2003 b6 a mam maly cap... asi musim zohnat otoce z b7 a bude to ok.inak kvoli comu tam je jeden maly a druhy velky cap...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email