Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 19 března 2024
Celkem je zde 120 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janolle5462
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 370
Online návštěvníků
Návštěvníků: 119
Uživatelů: 1
Celkem: 120

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 18.12. 2019
Příspěvků: 292 | Témat: 36

13.05 2020 9:52


Ahojte. Začíná se mi čím dál více zdát, že auto i na malých nerovnostech bouchá a třepe se. Bouchání nejsou rázy jako bývá kov na kov, ale štve mě to, vzhledem k našim cestám. Zdá se mi i že to mírně odskakuje při větší rychlosti v zatáčce.

O jaké tlumiče se zajímat, popř. o co všechno a co vše vyměnit. Někde jsem četl, že jsou zde originál SACHS, ale těch je nespočet druhů. Chtěl bych měnit hlavně přední, zadní jsou dle mě ok.

Auto A4 B8 2.0TDI quattro* a 3x S-line (tudíž s-line podvozek). Kola na autě jsou R18. Je zde nějaký rozdíl mezi obyč a s-line podvozkem, nebo je to stejné, jen tužší? Na kolik taková GO podovozku přijde? NAšel jsem nějaké sady i za 40t, tolik se mi dávat nechce, ale nechci zase nějaké tuningové, které mi sníží auto (chytat nárazníkem chytám už dost teď).

Díky za rady.
nahoru

sponzor





13.05 2020 9:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.5. 2019
Příspěvků: 19 | Témat: 4

13.05 2020 18:26


Ahoj, (s-line podvozek) oproti originálu je určitě nižší. A jestli už teď s tím máš problém tak doporučím to vyměnit za klasickej, já měl též (sportovní podvozek) a je to na každém, sice je to pěkné ale nepraktické, chytat u každého obrubníku nebo na narovnosti, výmolku.

Na tomto webu se můžeš podívat dle svého auta za dobrou cenu.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Jinak myslím že komplet zadek a předek jen materiálně seženeš aji do 20t... Záleží hlavně na servisu do kterého auto dáš. Pěkný den.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.12. 2019
Příspěvků: 292 | Témat: 36

14.05 2020 8:57


Já chci zůstat u S-line, nechci jít už určitě niz s autem. Jako jsou podvozky Ta-technix apod.

V jednom servise mě právě říkal, že podvozek by měl být stejný, jen nižši a tužší oproti normálnímu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

14.05 2020 10:00


Incoqnito (13.05 2020 9:52) orig :
Ahojte. Začíná se mi čím dál více zdát, že auto i na malých nerovnostech bouchá a třepe se. Bouchání nejsou rázy jako bývá kov na kov, ale štve mě to, vzhledem k našim cestám. Zdá se mi i že to mírně odskakuje při větší rychlosti v zatáčce.

O jaké tlumiče se zajímat, popř. o co všechno a co vše vyměnit. Někde jsem četl, že jsou zde originál SACHS, ale těch je nespočet druhů. Chtěl bych měnit hlavně přední, zadní jsou dle mě ok.

Auto A4 B8 2.0TDI quattro* a 3x S-line (tudíž s-line podvozek). Kola na autě jsou R18. Je zde nějaký rozdíl mezi obyč a s-line podvozkem, nebo je to stejné, jen tužší? Na kolik taková GO podovozku přijde? NAšel jsem nějaké sady i za 40t, tolik se mi dávat nechce, ale nechci zase nějaké tuningové, které mi sníží auto (chytat nárazníkem chytám už dost teď).

Díky za rady.


mam to iste ..
kolko maš najazdene ? resp kolko ma najazdene naprava ?
odchadzaju prve čapy na ramenach resp zadne ramena ...teda aspon v mojom pripade
s line podvozok je parada .. sice diery trpiš alebo pekna cesta zažitok a vyzera to bombovo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.12. 2019
Příspěvků: 292 | Témat: 36

14.05 2020 13:40


Melo by to mít 210t, zadek bych řekl ok, spíš předek mě štve, po jamach je to porod, ale nová cesta se auto nenahne ani ve 160

Musím zajet do servisu zda by se na to mrkli co má vůle
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

15.05 2020 10:35


Incoqnito (14.05 2020 13:40) orig :
Melo by to mít 210t, zadek bych řekl ok, spíš předek mě štve, po jamach je to porod, ale nová cesta se auto nenahne ani ve 160

Musím zajet do servisu zda by se na to mrkli co má vůle


zakladny test si vieš aj sam spravit

daj si pod auto zdvihak , stači zatial len jedno kolo do vzduchu a poriadne zamykaj kolesom do stran ..
potom aj druhu stranu a určite budeš mudrejši ..

ked nič tak podlož obe strany aby kolesa boli obe vo vzduchu a potom zamykaj a počuvaj a sleduje či bude niekde vola ..
da sa takto aspon čosi odhalit
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

15.05 2020 11:29


Základní chyba je, že hledáš problém v tlumičích. Ty budou na 90% OK a nic tím neopravíš.
Pokud auto plave v kolejích/na nerovnostech tak vyměnit horní ramena + ideálně čep a sileblok spodního ramene a stabilizační tyčky. To druhé velké s hydrolůžkem neodchází. Vše od Lemforderu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

15.05 2020 12:25


honza.biker (15.05 2020 11:29) orig :
Základní chyba je, že hledáš problém v tlumičích. Ty budou na 90% OK a nic tím neopravíš.
Pokud auto plave v kolejích/na nerovnostech tak vyměnit horní ramena + ideálně čep a sileblok spodního ramene a stabilizační tyčky. To druhé velké s hydrolůžkem neodchází. Vše od Lemforderu.


ak tilmiče pri takom najazde neboli ešte menene , stoji za uvahu ich minimalne riadne skontrolovat ..
nevylučoval by som v tomto pripade nič ak nebolo na naprave eše nič menene..
nahoru

sponzor





15.05 2020 12:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.12. 2019
Příspěvků: 292 | Témat: 36

20.05 2020 7:35


Ještě jedna taková věc, je možné, že pokud auto stojí např. dva dny a pak jedu, chvíli se auto chvěje, než dojde k menšímu zahřátí? Motorem to nebude, spíš mě zajímá, jestli to můžou dělat např. ramena v háji (uložení apod).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.12. 2009
Příspěvků: 23 | Témat: 0

21.05 2020 10:38


Ahoj.
Máte někdo zkušenosti s adaptivním podvozkem u A4 B8 Avant 3.0tdi po FL? Mám nabídku na pěkný kousek s nájezdem 200tkm, motorově myslím nebude problém, ale podvozek s takovým nájezdem bude časem potřebovat péči. Kolik přibližně vydrží adaptivní tlumiče? Jak se řeší výměna tlumičů, dělá se repas, existují náhrady nebo pouze výměna za originál? Dokáže někdo pro představu zjisti cenu adaptivních tlumičů, ať vím s čím případně počítat. Pružiny jsou tam předpokládám standart S-line.

Dík moc.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

21.05 2020 11:09


Nevím ale jak už sem psal, stále se hledají problémy v tlumičích
Měj sem doma několik A4B8, A6C6,C7 (bez měchů) a nikdy tam do cca 280 tis, než se prodaly nebyl problém s jediným tlumičem, ty nápravy prostě drží. A rozhodně se s tím po žádných super rovných cestách nejezdilo.
Většinou časem vyteče pokud dostalo kolo někde ránu, nebo nečistota přes roztrženou prachovku. Jinak adaptivní vyrábí originál myslím MONROE.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5249 | Témat: 68

21.05 2020 11:46


honza.biker: Nn, dela je Sachs, dival jsem se teda na FL B8
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

21.05 2020 12:22


Ano máš pravdu, monroe dává VW, máme je na pasatu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.12. 2009
Příspěvků: 23 | Témat: 0

21.05 2020 13:16


Jo vím že podvozek A4 B8 zvládne hodně, ale počítám že ji budu mít delší dobu tak mne to asi potká. Proto zjišťuji jak je to s adaptivními tlumiči, abych pak nenarazil na problém. Co jsem našel tak jedině Koni Special active(FSD), ale nevím jestli je jako náhrada za adaptivní, aby po případné výměně nesvítila chyba.
Jinak samozřejmě jízdní vlastnosti ovlivňují unavené části podvozku i když "neklepou"
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5249 | Témat: 68

21.05 2020 13:26


v soucasnych cenach pocitej tak 8-10tis za tlumic od Sachsu. V pripade nouze to jde prestavet na obyc podvozek
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.12. 2009
Příspěvků: 23 | Témat: 0

21.05 2020 15:15


Našel jsem tlumič SACHS CDC* 319 000s elektronickým tlumičem rázů za cca 8tkč, to bude asi on.
Přestavět na obyč s tím že se to musí vypnout softwarově aby se neukazovala chyba, je to tak? Je to jedna z cest, ale spíš mně zajímalo jestli je cesta i přes náhrady nebo pouze original.
nahoru

sponzor





21.05 2020 15:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5249 | Témat: 68

21.05 2020 15:20


Nenasel jsem zadne nahrady. Jedine koupit Sachs s nalepkou audi za 12 nebo Sachs bez nalepky audi za 8. Ano, muselo by se to nakodovat, a vymenit cely tlumic s pruzinou, dorazem a miskama
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

26.05 2020 7:37


Asi zvěrstvo, ale mám i při současném nájezdu tlumiče stále původní ... až nastane jejich čas, je hodně složitá výměna za ty adaptivní? Asi k tomu musí být i odpovídající elektrika a jednotka, že?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5249 | Témat: 68

26.05 2020 7:40


Proc zverstvo, zalezi na pomeru lepsich a horsich cest Nejhorsi bude natahat kabelaz pres cele auto ale jestli by se povedla sehnat cela treba z bouracky, melo by to byt ok
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

26.05 2020 7:42


A jsou ty adaptivní tlumiče závislý na Audi drive select nebo to nemusí mít? To totiž nemám
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10981 | Témat: 89

26.05 2020 7:45


inoxxs3: audi drive select lze dokodovat, delal jsem to na Q5, abych mohl pritulce "zlehcit" volant. Jedine co jsem v nem nezapl byly prave tlumice, pac je vuz nema.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5249 | Témat: 68

26.05 2020 7:45


Ciste teoreticky ne, ale dodelal bych to taky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

26.05 2020 7:48


Až tak jednoduše? Je to ale jen předfacelift s MMI* 2G high. I tam to jde? Do toho bych šel hned
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

26.05 2020 8:20


Tak pokud řešíš, že bys dodělal el. pro adaptivní tlumiče, tak koupit a zacvaknout tlačítko + dotáhnout z jednotky pod volantem 1 vodič + napájení už je sranda . Jinak stačí i dokódovat, ale je to na přepínání takové polo-řešení.
nahoru

sponzor





26.05 2020 8:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

26.05 2020 8:31


honza.biker (26.05 2020 8:20) orig :
Tak pokud řešíš, že bys dodělal el. pro adaptivní tlumiče, tak koupit a zacvaknout tlačítko + dotáhnout z jednotky pod volantem 1 vodič + napájení už je sranda . Jinak stačí i dokódovat, ale je to na přepínání takové polo-řešení.


To jo, ale dokud fungují tak je měnit nebudu. Zaujala mě ta možnost dokódovat Drive select. Netušil jsem, že to jde. To bych si udělal hned a tlumiče bych zatím neřešil.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.12. 2019
Příspěvků: 292 | Témat: 36

03.08 2020 9:02


Tak ve středu jsme měli auto na zvedáku a po kontrole všech ramen zde nejsou žádné vůle, jeden spodní čep je horší (ten se bude měnit), tlumiče taky ok (netečou ani nic jiného). Čím může být teda to, že auto i po sebemenší nerovnosti se třepe, v interiéru je to cítit hrozně (s-line podvozek a sportovní sedačky).

Ps. není tu někdo ze zlínského kraje kdo má A4 B8 na s-line podvozku a R18/R19 kola?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.9. 2019
Příspěvků: 22 | Témat: 5

17.04 2023 22:27


Dobrý večer, uvažujeme o koupi A4 B8 s podvozkem S-Line. měl by tedy být oproti standardnímu podvozku snížený o 20-30mm. Zajímalo by mě praktické zkušenosti, zda s tímto sníženým podvozkem jsou nějaké zásadní problémy typu "občas si někde škrtnu spodkem, nárazníkem, apod. protože to je moc nízký"
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

17.04 2023 22:31


ja šucham dost často , musim si davat bacha
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.12. 2019
Příspěvků: 292 | Témat: 36

21.04 2023 12:32


sr71 (17.04 2023 22:27) orig :
Dobrý večer, uvažujeme o koupi A4 B8 s podvozkem S-Line. měl by tedy být oproti standardnímu podvozku snížený o 20-30mm. Zajímalo by mě praktické zkušenosti, zda s tímto sníženým podvozkem jsou nějaké zásadní problémy typu "občas si někde škrtnu spodkem, nárazníkem, apod. protože to je moc nízký"


Je to o zvyku, za celou dobu se mě stalo jen párkrát, že jsem škrtnul plastem pod nárazníkem, ale nic hrozného. Spíš je to v komfortu jízdy, auto drží dobře v zatáčkách, daň za to je ale komfort při jízdě na našich silnicích, díry jsou peklo, mám letní R19 (255/35) a na jamách to proklínám, zase na rovné cestě bez děr je to paráda.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email