Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 353 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 347
Uživatelů: 6
Celkem: 353

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

28.04 2020 16:20


Chlapci , co se týče repasu kardanu , je možný ho tam dát špatně ?
Na C5 jsem ho nechal repasovat , ale mám tam stále vibrace , jiné něž před tím, takže to s ním musí souviset.
Tady je krásný vide který ukazuje jak moc záleží na poloze kardanu a úhlech kloubů :
https://www.youtube.com/watch?v=Idk3BVDVHq4

jenže u kardanu kde je jen středový kříž by to nemělo mít vliv.

Ten kříž se taky přece nadá dát jinak, je to blbuvzdorný.

Nechal jsem to dělat v kardanservisu a asi jim to tam budu muset vrátit na převážení.
nahoru

sponzor





28.04 2020 16:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

28.04 2020 17:13


Krajní klouby máš nový nebo starý?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

28.04 2020 18:03


Na hovno vyvážený, neuměj to tam..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

29.04 2020 14:04


áček:
krajní klouby byly prej ok , jsou starý, ale asi bych je měl vyčistit ?

Fan1s:
No sázel bych na to , ale z více zdorojů slýchám, že je to velmi málo pravděpodobné...

Dělali to v Běchovicích, čili je to ML Tuning.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

29.04 2020 14:41


No však právě ML tuning, už když je slyšíš po telefonu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

04.06 2020 8:33


Tak jsem Kardan* odvezl z5 na kontrolu a prej mu nic neni. Vyvazenej byl v norme 0,4 ale jest to stahli na 0,1. Krajni klouby v poradku ,.kriz a lozisko nove.
Jedine co me napada je to stredovy lozisko je pokrivany nebo spatne tam nasazeny.

Mate nekdo nakres toho co tam ma presne byt, ja nasel jen tohle
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


cisla a 6 tam vubec nemam.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

04.06 2020 8:45


A to středové ložisko je nové? Je to stejné jako mám na A4 B7, na chlup stejné. Mě ho dávali v PL nový při repasu kardanu. Drbalo mi to autem celé. Dávali nové krajní klouby originál co se dávají do prvovýroby a měl jsem je stejně oražené, tuším značka GKN. Koupil jsem si levné GSP a ty mě v PL sundali, dali hezky do krabičky a poslali zpět, že to má vůli už z výroby..

Středové ložisko mi dali nové, dělají to poláci sami, je tam ložisko FAG. Mám na něm najeto pfff cca 40-50tkm a vše pořád v cajku.

https://allegro.pl/oferta/podpora-walu-napedowego-audi-a6-c6-h-71-fag-9162957022

U nás ti řeknou, že střed nejde zrepasovat. Že není díl a nedá se to udělat, viz. áček: a jeho téma o tom. Proto jsem se rozhodl dát to do PL a dobře jsem udělal. Mám totální klid. Jo, v kopci na dálnici nebo prostě v určitém tahu auta, ale jen poklidném to vibruje, ale tak, že jsem strašně zhejčkanej, nic hroznýho, jenže mám na hovno zadní třmeny, prdlá prachovka, prasátko vždy přirezne.. čekám na nové kotouče a udělám to komplet. Tehdy když jsem pátral co mi vibruje jsem dělal vnitřní klouby poloos a věřím, že origo kloub je origo kloub, takže bych se ani nedivil kdyby SKF už mělo nepatrnou vůli, bouchá mi jedno ramínko, čekám až toho bude víc a udělám je zase komplet a tak to vše přisuzuju tomu, jelikož předtím jsem nemohl jet 110km/h - 120km/h to bylo něco neskutečného a když jsme jeli do Barcelony přes celou Evropu tak zejména ve Francii a jejich 110km/h tak to jsem trpěl jak pes, takže přišli 3 pokuty .. teď když sednu do jinýho auta, říkám jak to je klidný proti Audi. Jenže sednu zpět do Audi a ten klid co v ní je je nepopsatelnej a tak hledám každou blbost a drobnost.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

04.06 2020 9:07


dívám se na ten nákres a tak mě napadlo, nemůže to dělat
nerovnoměrný dotažení přes to těsnění č.2?
nevim teda z čeho je vyrobený, ale předpokládám nějaká guma, silon,nilon .má to tl. asi 5mm
ty 0.4 to je házivost toho kardanu?
podle mě to je moc.
ta 0.1 je OK.
nahoru

sponzor





04.06 2020 9:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

04.06 2020 16:55


Středové ložisko je nové a tvoje a Ačkovo příbehy jsem studoval několikrát aby se něčemu dobral. Nemužu přece podezřívat to ložisko když je nové.

Byl jsme si pro to dnes a zítra to táam dám.
Přibyli teda pořádný dva kusy závaží ..tak nevím jak to bylo s tím vyvyžováním. Doufám že to bylo jen tím.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

04.06 2020 17:21


Třeba jo, nevím co hodnota 0,4 znamená, ale ze zkušenosti můžu říct, že 2x převáženej Kardan* do hodnoty takřka 0,05 a pokaždé je cítit jinak pod zadkem. NIkdy to asi není úplně tip top, nicméně uvidíš, třeba to už bude OK.

Když jsem dotahoval klouby do těch unašečů na diferákách, tak jsem si s tím otáčel a dotahoval to postupně, tak aby se to do těch talířů zakouslo rovnoměrně a pak to neházelo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

16.06 2020 8:33


Tak jsem to dostal zpet a ejhle Kardan* do luku a to diky tem packam ma stredovym lozisku, kazdy byla jinak dlouha a v jinym uhlu.
No a takhle vam to klidne vrati..!!
Packy upravili tak, aby byl Kardan* co mozna nejrovneji no a ... trese se to furt, zase jinak , je to lepsi ale trese.
Navíc to piska mezi 35-45km/h, to delalo i po vymene loziska...se svym stestim na tohle auto byvh se nedivil ,kdyby s tim loziskem neco bylo, ale fakt uz dal nemuzu s tym.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

16.06 2020 8:43


Takže Kardan* problém pokračuje. Mě to dělalo pazvuky okolo 100km/h od 120km/h byl klid. Bylo nové středové uložení a byl klid úplně. Jak píšeš, jednou vyváženej to dělal při 50km/h (lehounké vibrace) po druhé zase přesně při 130km/h. Pak jsem to dal do PL a byl klid na první dobrou v celém spektru rychlostí..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

10.07 2020 8:49


Pokracovani:
V ML servisu jsem se domluvil , ze jim tam auto odvezu a mrknou na to, neb mel technik podezreni ze lozisko muze byt spatny z vyrobi a nebo nafittovany obracene. Coz tedy zase jako ocenuju pristup.
Za par dni telefon, ze je to hotovy , ze se to znova prevazilo, packy na ulozeni upravili, a i loziskobac bylo spravne se nejak lehce upravovalo.Byli to projet a ze to nic nedela ani na dalnici v povolenych limitech.
Tak jsem si to celej natesenej prevzal a kuci , to vam byla takova uleva, ktera ,ale bohuzel netrvala dlouho protože po nekolika desitkach km se tobzase objevilo. Pobasi 500km je to.skoro stejny jak to bylo. Chova se to fakt divne, nap. jedu na Tempomat* treba 120 vibruje a za chvili to prestane a zase se to po chvili vrati.
Taky to nedela treba pri 180.. a prijde me ze to dela spis kdyz to neni v zaberu.
Mam sice trhly manzety na poloosach , ale to by se takhle preci nerojevovalo.
Ale je to zahada a nejen pro me ale i zkuseny mechanik. Je prece kravina aby to bylo v cajku a zase se to posralo. Jeste se na to podivam nazvedaku , jestli se tam neco neuvolnilo , ale to je tak jediny.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

10.07 2020 9:33


Tak potrhaný manžety na poloosách udělali svoje. Vyměň klouby páč budou KO.

Dal jsi nový klouby na kraje kardanu? Ty taky umějí svoje. Až tohle vyměníš dej info jak se to chová.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

10.07 2020 16:42


Kamo hrozne rad bych to vymenil, ale cestou vymeny vseho co me napadne uz jit nechci nebot me to moje šrajtofle už zatrhla. ¨
Ale věř že bych to nejradši vyměnil všechno
Jasny, manzety se vymenit musi , ale takhle by se vadny klouby snad nechovali nebo jo ?
Krajni klouby jsou dle ML v poradku..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

11.07 2020 8:18


TAVIC: dle ML, to je klasik. Jak jsem psal už v jiných tématech o kardanu, poslal jsem to borcům do PL s novýma kloubama, který jsem na Kardan* dal já. Značka GSP. Borci mi obratem volali, že hezký, že jsou klouby nový, ale mají vůli už z výroby a že dají nové a originál GKN. Nevěřím, že původní klouby na tvým kardanu budou OK, nějaká vůle tam bude.

Jinak jak píšeš, dělá mi to taky pořád i po novým kardanu. Jedu dálnici, Tempomat* 130, 140 atd. a vše klidné. Přijde nepatrné stoupání a trochu vibruje pod zadkem, rovinka zase OK. Na jiném asfaltu to zase na rovince cítím, někdy z kopce, jak kdy. Nerozumím tomu a nechápu to.
nahoru

sponzor





11.07 2020 8:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

14.07 2020 11:16


Fan1s:
no je to zahada.
Vimbruje to na Tempomat* a pak to prestane .. to prece nemuze byt kloubama na poloosach nebo pneumatikama. Ty trmeny by se taky pri pribrzdeni meli vycentrovat ..

Kolik te stalo to zaslani do PL ?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email