Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 146 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xtrancer
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 410
Online návštěvníků
Návštěvníků: 140
Uživatelů: 6
Celkem: 146

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2017
Příspěvků: 48 | Témat: 8

19.06 2020 18:41


Čaute, potřeboval bych poradit ohledně problému, který mám s audi TT, 8N3, 1998, 132 kW.

Mám problém s otáčky + cukání motoru . Mám také problém se startováním při studeném i teplém motoru.

Např. dnes při nastartování mi to málem chcíplo, plus se motor strašně škubal jakoby ze strany na stranu. Otáčky vylítly na 1200 ot/min a následně spadli pod 600 ot/ min, a pak se tak houpali až následně se ustálily na 800 - 900 ot/min. Následně po ustálení se otáčky motoru začali lehce pohybovat nahoru a dolů a přitom se opět škubal motor. Tohle dělá většinou pokaždé, když je motor na volnoběh.

Při akceleraci, od 1500 - 2300 ot/min, se motor začne cukat, přestane to až od 3000 ot/min.

Měl někdo něco podobného? Díky předem za odpovědi
nahoru

sponzor





19.06 2020 18:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

19.06 2020 21:34


Urcite si skontroluj podtlakove vedenia. Tie hadicky rasi praskaju. Zacni od hlavneho brzdoveho valca.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2017
Příspěvků: 48 | Témat: 8

20.06 2020 10:25


Dneska hned ráno jsem zkusil odpojit váhu vzduchu. Po odpojení váhy mi přišlo, že auto necukalo při akceleraci. Nicméně na volnoběh pořád docházelo k houpání otáček. Po vypnutí motoru, následném zapojení váhy vzduchu a vymazání chyby, jsem nastartoval a otáčky stouply přes 1500 ot/min a následně klesly pod 600 ot/min..takhle se to nějak houpalo asi vteřinu a poté mi motor zhasnul...takhle to bylo asi 3x po sobě...Po 4tém pokusu se otáčky sice houpaly, ale už se motor nevypnul....

Byla udělána diagnostika, kde se ukázala tato chyba:
16514 - rada valcu 1 - sonda 1
P0130 - 35-10 - chyba v el. obvodu - Sporadická

Tato chyba se vymazala a po 10 min jízdě se ukázala znovu.

Může tato chyba být příčina mého problému ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2017
Příspěvků: 48 | Témat: 8

25.06 2020 6:38


Včera byly vyměněny svíčky + Lambda* sonda (origo). Po výměně ten samý problém.

Vag ukázal chyby:
16518 - řADA* válců 1 sonda 1
17524 - řADA* válců 1 sonda 1 topný okruh

Nevíte, kde může být chyba ? V kabelu od ŘJ? Pozice pinů v konektorů by měla být stejná, ne?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

25.06 2020 9:06


Sprav log vahy vzduchu za jazdy, sprav screen vo VCDS kanal 32 a 33 na volnobeh.


Ak sa ti k tomu podari este tlak turba pozadovany + aktualny, ignition retard (correction factor) na vsetkych 4 valcoch tak to bude este lepsie.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2017
Příspěvků: 48 | Témat: 8

25.06 2020 18:51


Doufám, že jsem udělal správné logy a že z toho půjde vidět všechno co má.



Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

25.06 2020 21:01


No kanal 32 a 33 ukazuje hodnoty 0 co bohuzial asi preto, lebo si vymazal chyby a tym padom aj adaptacie.. Nove tam budu az po prejdeni nejakych 30-40km.

Kazdopadne Ignition retard ukazuje na 14-16 stupnov co ja masakralne zle. To znamena ze motor musi spomalit casovanie o 14 stupnov oproti tomu kedy by malo nastat. To robi vtedy ak motor napriklad spaluje detonacne, cize moze mat chudobnu zmes.
Na chudobnu zmes ukazuje aj Lambda* controller +25 percent co je maximum co RJ dokaze pridat. To znamena ze RJ pridava 25 percent paliva oproti povodnej poziadavke pretoze detekovala chudobnu zmes. Vaha vzduchu tak narychlo co som pozrel dava celkom zmysluplne hodnoty, takze to je asi OK.

Zameral by som sa na tie podtlaky, falosny vzduch, dodavku paliva (kedy si menil palivovy filter?), hadicu k regulatoru tlaku paliva, teoreticky aj palivove cerpadlo.
Mas tam aj chip podla vsetkeho ze?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2017
Příspěvků: 48 | Témat: 8

25.06 2020 21:15


Takže je jedno, že diagnostika ukazuje chybu na lambdě anebo ta chyba je výsledkem jiné závady ?

Palivový filtr byl měněn minulý rok. Jinak nevím, jestli tam je chip, já jsem ho nedělal, možná minulý majitel.

Jde nějak ověřit, zdali je čerpadlo vadné anebo podtlak ?

Ohledně toho ignition timing - mám pocit, že ty hodnoty se hodně měnily při řazení.

Plus se mi zdá, že auto má problém s volnoběžnými otáčkami. Např. při startování, na volnoběhu a když mi auto chcíplo za jízdy, tak se to stalo při vyšlápnutí spojky/zařazení další rychlosti.
nahoru

sponzor





25.06 2020 21:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

25.06 2020 21:26


Moze byt zla aj Lambda* sonda, ale ked pises ze si ju menil za original tak predpokladam ze je dobra.
Takcitak zmes je chudobna, takze sa zameraj na to co som pisal, pripadne nieco pogoogli.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2017
Příspěvků: 48 | Témat: 8

26.06 2020 5:35


Znovu posílám printscreen kanálu 32+33.Tentokrát jsem chybu nevymazal.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

26.06 2020 7:39


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Tu to mas vysvetlene. Mas to chudobne - multiplicative mas 7 percent (long term fuel trim). Takze najskor si skontroluj asi to co com pisal.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 725 | Témat: 15

26.06 2020 8:02


Mapirro (19.06 2020 18:41) orig:
při nastartování mi to málem chcíplo, plus se motor strašně škubal jakoby ze strany na stranu. Otáčky vylítly na 1200 ot/min a následně spadli pod 600 ot/ min, a pak se tak houpali až následně se ustálily na 800 - 900 ot/min. Následně po ustálení se otáčky motoru začali lehce pohybovat nahoru a dolů a přitom se opět škubal motor. Tohle dělá většinou pokaždé, když je motor na volnoběh.

Při akceleraci, od 1500 - 2300 ot/min, se motor začne cukat, přestane to až od 3000 ot/min.



ahoj, niesom síce expert na 1.8T ale hodím ti sem moju skúsenosť. Na mojej A4 B6Q 1.8T BFB som mal veľmi podobné symptómy, a bol to jednosmerný ventil 035 103 245 G

je to pozícia 6:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Zo sacieho potrubia ide k nemu vedenie/hadica. Prišiel som na to tak, že keď som stlačil hadicu medzi saním a týmto ventilom, tak auto zrazu nabehlo na normálny chod.
Isto by som ale ešte skontroloval aj ventil pre odvzdušnenie klukovej skrine (pozícia 20). Po výmene šlo auto zasa jak nové
Po ďalšom polroku mi praskol zasa tento ventil resp. pumpička (pozícia 14) 058 133 753 B . - tu mi unikal ale komplet podtlak - aj z brzd.posilovača.


Skontroluj si hlavne ten ventil 035 103 245 G, a hadicu k nemu. Býva to častý problém. Je to cca. 20-30€ záležitosť...

***edit***

na TT 1.8T je to cislo dielu 035 103 245 A
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2017
Příspěvků: 48 | Témat: 8

01.07 2020 17:54


Čau, díky za info.. podívám se na to.

Jinak auto bylo v servisu. Auto u nich bylo 2 dny a po zkoušce mechanikem, kdy ujel s autem cca 20 - 30 km, mi bylo řečeno, že mu to ani jedinkrát nechcíplo, ani neměl problém s otáčky motoru. Jediné čeho jsi všimnul byla voda kolem víka od nádrže - kanálek pro odtékání byl ucpaný.

Dále jsem podíval přes diagnostiku na chyby motoru - žádné tam nebyly. Následně jsem podíval na lambdu - kanál 32 a 33.

Kanál 32 - prvni kolonka 0 %
druhá kolonka 25 %


Kanál 33 - druhá kolonka - od 0.120 v - 0.650 V


Ten kanál 32 je správně?

Auto budu nadále sledovat, zdali se otáčky drží či ne.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.11. 2011
Příspěvků: 167 | Témat: 11

02.07 2020 6:54


Ber to prosím jako amatérskou odpověď, ale před 10 lety jsem měl TT s podobným problémem (snad to není ono:-)). Měsíc u x mechaniků. Každý jiný názor a vždy se něco měnilo. Svíčky, kabely, komplet kostření... Výsledek byl, že vše se dělo jen, když bylo palivo pod čtvrtkou. Tankoval jsem vždy od půlky a byl klid. Auto jezdilo 1000km ročně, tak jsem již neměl sil na řešení.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

02.07 2020 7:49


ta sk. 32 je špatně
1 pole má být -4%/+4%
2 pole -10%/+10%
0% 25% je špatně Lambda* regulaceuž je mimo rozsah
33/2 je OK pokud to napětí skáče mezi těma hodnotama.
kolik % je v 1 poli? musí tam být taky +/-4%
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2017
Příspěvků: 48 | Témat: 8

02.07 2020 16:48


Po ujetí pár kilometrů jsem udělal diagnostiku (na volnoběh)..

kanál 32 - 9 % a 25 %
kanál 33

- hodnoty pro kolonku 1 se mění od 0 % do 25 %
- hodnoty pro kolonku 2 se mění od 0,020 V - 0,115 V
nahoru

sponzor





02.07 2020 16:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

02.07 2020 17:19


Uz som ti to pisal - mas chudobnu zmes. Bud ti niekde prisava vzduch, alebo mas slaby tlak benzinu alebo nieco podobne.

Kanal 32 prva hodnota je "long term fuel trim" = Kolko percent RJ pridava benzinu oproti tomu co ma napisane v RJ. Tato korekcia je aplikovana neustale (preto sa to vola long term)

Druha hodnota je "short term fuel trim" = Tato hodnota je pridavana len teraz.Benzin pridava na zaklade Lambda* sondy.

Mechanizmus je nasledovny: Ak STFT prekroci +-25 percent tak sa LTFT navysi o jedno percento. Ak je benzinu stale malo tak sa navysi o dalsie percento.. Az dokym sa situacia nestabilizuje napriklad na hodnote +7 LTFT a STFT bude +-3 percenta..

Ak STFT prekroci +- 25 percent a LTFT takisto prekroci +- 25 percent vtedy sa v RJ ukaze chyba zmes je prilis bohata/chudobna a RJ dalej neberie do uvahy Lambda* sondu a prejde do rezimu open loop kedy zacne davkovat palivo len na zaklade hodnot z RJ.

Ako uz pisal rozsini idealne obidve hodnoty by mali byt +-5 percent.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2017
Příspěvků: 48 | Témat: 8

03.07 2020 5:27


Ok, chápu mám chudou směs.

Jinak díval se na hadice u motoru a zjistil jsem, že jedna podtlaková trubice u magnetického ventilu (078 906 283 A) byla prasklá a ten ventil taky už vypadá jetě.

Dočasně, než ji koupím, tak jsem tu trubici obmotal izolační páskou.

Je možné, že tu chudou směs mám kvůli ventilu a té trubici ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

03.07 2020 8:04


Kvoli ventilu isto nemas chudobnu zmes a kvoli hadici mozes mat teoreticky. Na tom ventile sa moc nema co pokazit, ak ti Turbo* tlaci ako ma tak funguje. Ak sa pokazi tak nenatlacis viac ako 0.4bar.
A tu hadicu mozno staci skratit, odrez ten kus ktory je prasknuty a nasun na ventil.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email