Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 14 července 2020
Celkem je zde 29 lidí (11 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Stig-300
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 45 785
Online návštěvníků
Návštěvníků: 18
Uživatelů: 11
Celkem: 29

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.9. 2009
Příspěvků: 76 | Témat: 26

21.01 2019 14:22


Zdravím, jsem čerstvým majitelem Audi Q7 200kw rok 2016, najeto 164000km, po měsící jízdy jsem zpozoroval, že když mi auto při zatahu podřadí na 6 rychlostní stupen tak dost kopne, hlavně když taham něco na tažným, také to dělá když stojím v kopci a zařadím R, v servisu mi řekli vadná mechatronika a za vyměnu chcou balík
nahoru

sponzor





21.01 2019 14:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1328 | Témat: 38

21.01 2019 15:11


Olej menenej a posledni sw tam mas? Pokud ani jedno. Tak tim bych zacal.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 5958 | Témat: 68

21.01 2019 19:10


6 ci 8 kvalt?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1328 | Témat: 38

22.01 2019 11:07


q7 4m 200kw ma jen jednu zf 8HP55
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 5958 | Témat: 68

22.01 2019 12:06


Ved som si aj myslel, ale ludia niekedy popletu rocniky, tak pre istotu. Tieto 8 kvalty zatial nechodia.najskorej to bude ta mechatronika, ale viem to vyskusat vymenou za druhu. Ja by som to riesil tak
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.4. 2010
Příspěvků: 23 | Témat: 3

04.04 2019 12:13


Pro lubomt:
Cau, prosím tě potřeboval bych nějakou odbornou radu ohledně automatu na Q5, je to s tronik 7mi kvalt 3.0 TDI* 176 kw rok 2009.
Občas se stává cca každý druhy den, že se rozsvítí nelze řadit R a úplně to přestane jet, stane se to vždy když auto stojí, ne za jízdy. Musí se vypnout motor a znovu nastartovat a pak to zas jede normálně a při zařazování na D nebo R to jakoby cekne.
Diagnostika hlásí stále 2 závady:

První rychlostní stupeň - mechanická závada
Druhy rychlostní stupeň- mechanická závada

Jinak za jízdy i v tahu to řádí naprosto perfektně a hladce.
Jde podle těchto informaci odvodit, jestli je to mechatronikou nebo převodovkou?
Dekuji.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 5958 | Témat: 68

04.04 2019 12:23


Robime to...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.12. 2018
Příspěvků: 4 | Témat: 0

28.04 2019 0:09


Je někdo na Moravě, kdy by mi nahrál poslední soft na muj 6q ?
nahoru

sponzor





28.04 2019 0:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2011
Příspěvků: 354 | Témat: 29

03.05 2019 18:38


Nemate nekdo jak se resetuje adaptace tehle prevodovky? Popripade nova adaptace sepnuti spojek?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 5958 | Témat: 68

03.05 2019 18:50


VAS, ODIS
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2011
Příspěvků: 354 | Témat: 29

04.05 2019 10:31


Vcds ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 5958 | Témat: 68

04.05 2019 10:35


NE
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.5. 2019
Příspěvků: 1 | Témat: 0

10.05 2019 9:20


to:grochy
Mechatroniku většinou popravý nějaky bordel,nebo přehřátí. Většinou z vadné spojky v hd. měniči, když dáš novou a nechá se vadný měnič, jsou to vyhozený peníze..
Kopnutí může způsobovat i vůle v hnacím ústrojí.
Základ je diagnostika!!
1.zkouknout hladinu a stav.oleje
2.zkouknout el. konektory převodovky
3.zkouknout vše co se točí
Dej vedět, jak si dopadl. Čágo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.9. 2010
Příspěvků: 202 | Témat: 40

29.09 2019 19:58


grochy (21.01 2019 14:22) orig :
Zdravím, jsem čerstvým majitelem Audi Q7 200kw rok 2016, najeto 164000km, po měsící jízdy jsem zpozoroval, že když mi auto při zatahu podřadí na 6 rychlostní stupen tak dost kopne, hlavně když taham něco na tažným, také to dělá když stojím v kopci a zařadím R, v servisu mi řekli vadná mechatronika a za vyměnu chcou balík


Ahoj,s tím kopnutím převodovky to nie tak zle ako to vypadá:)Mam Q7 a nedavno jsem byl v servisu na vyměnu Oleje v motoru a nechal jsem si vyměnit po 90tisKM i olej v převodovce.Podotykam s autem jezdim do opravdu kvalitního servisu ktery velice rád navštěvuji už něšjakých pár let a vždy mi dobře poradil a vše opravil na 1 s hvězdičkou.Taky mi občas kopne Převodovka* tak jsem se na to okamžitě ptal.A bylo mi řečeno že ty nove Q7 to tak všechny mají a dokonce to jeden pan hned při kupě nove Q7 reklamoval ale neuspěl protože to u těch Q7 tak je nedokázal mi přesně říci důvod ale u A6 atd se to tak nechová.Takže za mě bud vklidu a jezdi dál hlavně vyměn ten olej za ten co tam má jít v tom ti poradí i Lubomnt.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.10. 2019
Příspěvků: 2 | Témat: 0

15.10 2019 23:38


Zdravím,

řeším už rok stejný problém s kopáním (cukáním) převodovky, ale u úplně fungl nové Audi Q7 (10/2018), a to od její koupi. Hlavně ze 2 na 3 a z 3 na 4. Při manuálním řazení to dělá skoro na všechny stupně. Hrůza. Vyměněná Převodovka* (!), několikrát dělaná adaptace, vše k ničemu. V servisu jen krčí rameny a nevědí co s tím. Vůbec Převodovka* řadí jaksi neochotně, naléhavě, vůbec ne uvolněně, prostě něco je tam špatně, zřejmě SW. Půjčil jsem si jinou Q7, stejně starou, a dělá to také. Děs za 2,5 mil.

K tomu ještě ta šílená cca 2s prodleva plynového pedálu a je z toho auta pěkný paskvil. Auto řve jak starý Peugeot s nepřímým vstřikem, škrtící klapka otevřená dokořán a nejede to. Těch 286 koní aby pohledal. Dělají to min. všechny Q7, Q8 i Touaregy. Nedoporučuji kupovat, dokud to neopraví.

Na všech světových fórech si na to majitelé stěžují a Audi strká hlavu do písku. Náskok díky technice!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.9. 2010
Příspěvků: 202 | Témat: 40

15.10 2019 23:43


Jj,napsal jsi to dobre.Kdyby aspon dalo audi poradne vysvetleni....Mam to same.Ale jak jsem jiz psal rekli me ze to je u vsech:(A co se tyce vykonu jsem spokojenej prodleva tam je ale vykon je pro me dostacujci.
nahoru

sponzor





15.10 2019 23:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.11. 2011
Příspěvků: 49 | Témat: 5

16.10 2019 9:53


Mám 69tis. najeto q7 2016 a kopala při 4-3 a 3-2 nebo vždy po plachtění a opětovném zařazení. Vyřešilo I.S.R. Audi aktualizací a je to pohoda a sametově řadí.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.10. 2019
Příspěvků: 2 | Témat: 0

16.10 2019 17:19


Kdyby to bylo tak jednoduché. Jenže nyní nevědí co s tím. V srpnu mi řekli, že je nový SW, že by to měl řešit. Tak jsem přistavil auto a po půl dni mě řekli, že SW nešel nahrát, že je tam "nějaký" problém. A od té doby jen urguji a urguji. Jsem myslel, že Audi je TOP, ale jsou to amatéři, jinej dojem nemůžu mít.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 5958 | Témat: 68

16.10 2019 19:42


Nie je servis ako servis. Zabudas, ze servis nevlastni audi, ale sukr.firma, ktora zastupuje audi. Nie kazda to vie s aktualizaciami
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.11. 2011
Příspěvků: 49 | Témat: 5

17.10 2019 9:35


Souhlas s lubomt. Některé servisy jsou peklo a samej amatér. Jezdím 100km do I.S.R. a vždy super včetně rad. SW mám 2 měsíce a vše OK.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1328 | Témat: 38

17.10 2019 20:09


verze motoru 0003 u jednotek MD1 odstranuje ten pedal lag
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 764 | Témat: 23

30.06 2020 15:08


Ten lag je asi "průvodní jev" snad všech Q7, což je docela smutný... U jedný z prvních (2006, BUG, přev. GVJ/jap.Aisin, což by měla být jedna z těch lepších...), která celkově řadí relativně slušně/plynule, pozoruju to samý, ať už při rozjezdech nebo snaze o prudší akceleraci... Na jednu stranu tam těch 171kW člověk asi i najde (ač tahat pořádně začíná až tak 2,2t.ot. a víc), ale do provozu je to s tou svižností asi jako přesedlat z rotačky na haťapku ... No to je možná přehnaný, je jasný, že to má o tunu víc, ale taky víc jak dvojnásobnej výkon (plynulá akcelerace dálničního typu už ok...), ale třeba na rozjezdy z křižovatky nebo předjíždění abych si pořídil plánovací kalendář

Další, co mě dostalo, že u takovýho slona není tažný už v základu, zatímco kdejaká A7 ho má... Podobně s TPMS*/RDK... Běžná praxe je, že první byly pasivní (z otáček kol) a pak až aktivní(se senzorama v pneu), ale u Audi jde údajně pasivní až u novějších a ne těch prvních Q7(který můžou mít to aktivní)
Co v tom Ingolstadtu sjížděj za matroš?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12653 | Témat: 226

před 2 dny (8:45)


dela to i starej touareg, to lagovani...takze spis co delaji na vyrobni lince, platforme:)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a6 c7 nadrz a7 a8 abs aditiva ael afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio caha cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cut cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel oil okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms tracker trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email