Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 186 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 182
Uživatelů: 4
Celkem: 186

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

26.05 2020 9:48


Ahoj všem,

poslední měsíce mám haluz s mojí stařenou A4 B5 z roku 98, 1.6 Benzín 74kW, příští týden mi prochází technická a přemýšlím, zda má smysl řešit následující problém (auto má najeto okolo :

Při nízké větrnosti nad 90 km/HOD* auto neskutečně plave na silnici, musím stále vyrovnávat volantem doprava/doleva, abych držel stopu. Když byl fičák, tak jsem mohl ject tak 50/60 a víc ani h**. Fakt hnus pocit. Dělá mi to na zimákách i letních, kola se nijak neobvykle nesjíždějí.

Poslední co bylo děláno je:

1. nové zadní tlumiče (levý tlumič "posrali" a horní uložení navařil kus "kovu", aby to tam nelítalo - mohlo by to být ono?
2. teče hřeben řízení (to už co jsem to auto koupil), ale za 4 roky jsem dolil sotva 2 velké paňáky - není to nic hrozného, ale přece tam nějaká vůle kvůli tomu může být?
3. opraveno pravé rameno nápravy (pouze 1 díl, který byl vyčochtaný)

Nějaký nápad? Kdyby to byla oprava do 10 tis. tak bych byl ještě ochotný, ale přece už je to 22 let staré auto...ale když vidím v okolí novější a jak se sypou, bojím se pořídit novější díky
nahoru

sponzor





26.05 2020 9:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

26.05 2020 9:56


Přední ramena, nejspíš ty horní. Vůle v silentblocích, možná i v kulácích. TY SB umí vyměknout, vizuelně na nich není nic vidět, ale rameno chodí. Mě to letos začalo dělat to samé, geo se nedá seřídit furt mám volant trochu mimo. Prudce zabrzdím, volant musím lehce korigovat doleva. Se silným bočním větrem to celkem plave, tak stejně vyjeté koleje.

Cca 40.000km na sadě ramen MOOG. Tož si dám letos výměnu, co už. Myslím že letos mrdám MOOG a koupím dražší LMO. Tak hrozně se to nechovalo ani před výměnou za MOOG. Pravda, s novou sadou to jelo jak po kolejích, super.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

26.05 2020 10:12


To máš taky takhle starou audinu? Nelze to nějak jednoznačně určit, že to jsou přední horní ramena? Právě tohle 1 rameno se měnilo, na pravé straně, když technik vzal kolo (na zvedáku) a hejbal s ním, tak se to celé kroutilo v tom "kloubu/spoji". Tohle by asi nemělo už projít technickou ne? pokud to nebude OK, měli by zjistit, co je tam špatně...?

BTW, hřeben řízení to nemůže dělat? taky je tam vůle když jedu okolo 90KM/HOD* tak doprava/doleva cca 2cm můžu kroutit volantem a auto se nehne, nereaguje.. už je to asi celé rozjebané...tak přemýšlím, jestli tam nebude víc věcí v P*** a zda to má smysl opravovat a nekoukat po jiném autě.. okolo 100k např...co myslíš?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

26.05 2020 10:20


Pokud nemáš totálně vymrdaný kulový kloub nebo urvaný silentblok, tak na STK* nepozná nic. Řešil sem loni že se mi zdá že ty SB pro spodní zadní ramena jsou nějaké měkké a dá se s ramenem hýbat. Technik na STK* mi řekl že to je normální, že to neřeší.

Auto mám z roku 96.

Na řízení máš celkem dva klouby na každé straně. A) kulový čep co zapadá do těhlice a ten je B) našroubovaný do axiálního táhla na převodce řízení. Axiální táhlo je pod harmonikou. Jesli máš vůli v čepu nebo v táhle se dá poznat - zvednout to kolo do vzduchu a hejbat s ním doprava/doleva. Poznáš co ti kde chodí. Axiální táhla jsem už já osobně měnil.

Co jde tak na podvozek kupuju LMO, jenom tu sadu ramen mi dva roky zpět pochválili levnější MOOG že je cajk. Jo BYL cajk, už není. Kámoš má na stejné A4 B5 LMO už několik let a bez vady.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

26.05 2020 11:18


Tak to vypadá v celku komplikovaně, nelze to jednoduše laicky zjistit, volal jsem technikovi a jukne na to, zda to má smysl ještě řešit. Přece už je to 22 let starý auto no, může tam toho být raketa v háji...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

26.05 2020 11:27


Ani není, ale jestli se na to necítíš dej to někomu kdo se vyzná. Otázka ekonomická je na zvážení, ale to je na každém jak to vidí. Já tohle auto ojezdím až kam to půjde. Aspoň vím co kde jak je a co už mě nepřekvapí.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

26.05 2020 16:41


Pokud nenajdeš nic závažného na přední nápravě, zaměř se na nápravu zadní. Celý svařenec drží na dvou silentblocích. Dají se vyměnit i bez vyndání nápravy. Jen povolíš a vytáhneš šrouby co jdou skrz držáky a nápravu svěsíš. Pak trochu improvizace a starý silentbloky vykutat a narazit nový. Minimálně polovina A4 B5 co jsem kdy viděl měla silentbloky zadní nápravy KO. Pak to plave. Ke všemu jestli to jezdilo dlouho se špatnými zadními tlumiči, tak je to téměř jistota. To že jsou ty silentbloky utržený poznáš tak, že kopneš do zadního kola ve směru/v protisměru jízdy. Pokud se kolo pohne oproti kastli, máš jasno. Měnil jsem je na bývalé A4 B5 rv2000 a nedávno i na 80 B4 rv1994. Byly vždy totál. Po výměně je to úplně jiný auto.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

26.05 2020 17:31


Diky za tip! Ted jsem u auta a dal jsem na haver a zkusil kopnout do kola a zda se to ok. I kdyz si myslím, ze by to mohlo byt ono. Spis to delam spatne. Kopu do toho, kolo vibruje ale nevypada to ze by se melo nejak vyznacne pohnout dopredu nebo dozadu. Nejaky napad?
nahoru

sponzor





26.05 2020 17:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

26.05 2020 17:35


Diky za tip! Ted jsem u auta a dal jsem na haver a zkusil kopnout do kola a zda se to ok. I kdyz si myslím, ze by to mohlo byt ono. Spis to delam spatne. Kopu do toho, kolo vibruje ale nevypada to ze by se melo nejak vyznacne pohnout dopredu nebo dozadu. Nejaky napad? Jinak kdyz jsem auto zvedal tak od leveho zadniho kola to vrze jako blazen a pocitove si myslim ze orave zo kolo uskakuje.. Dneska jsem jel na duchodce.. Uz jsem byl slusne posranej.. Muze to byt ono?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

26.05 2020 18:34


Zadní SB jsem nechal měnit loni, ty moje byly asi ještě celkem OK protože změna minimální. Ale každopádně, je to 20+ let starý auto, cokoliv z gumy na podvozku a ještě původní už tam bude nic moc.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

26.05 2020 18:40


právě, proto přemýšlím, zda to má ještě smysl nějak řešit když mi končí ta technická, na druhou stranu za 4 roky jsem tam nechal okolo 30K za opravy... hl. zadní tlumiče, pružiny, uložení, silent bloky, homokinetické klouby, brzdiče zadní... tak nevím no - zase ten hřeben vypadá fakt hrozivě a cena je přes 10k

[img]
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

[/img]
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 69 | Témat: 13

26.05 2020 21:44


Ahoj, taky jsem dával dohromady hrůzu, sice o něco mladší, ale hrůzu. Na heveru jsem poznal i rukou vůli táhla řízení, byla trhlá manžeta na hřebenu a umřel kloub pod ní. Pak mi hodně pomohlo, že švára měl známého na STK*, zajeli jsme tam spolu, technik projel cvičně auto, vzal mě do jámy pod auto a ukázal - tady máte utržený silentblok, tahle spona výfuku za chvíli upadne atd., dejte si to do pořádku a přijeďte.Byl to docela borec a měl vycvičené oko, na STK* na těch ploškách co škubou kolama jsou všechny vůle dobře vidět.
Řízení na A4 B5 stojí 10k? Myslím, že jsem někde viděl repasy za míň.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

26.05 2020 22:00


No kouknete na video, ta manzeta u hrebenu je uz na obou stranach ko a asi i to tahlo, je tam vule jak bejk, moc to z videa nejde videt.

Nevim zda je tohle uz na cele nove rizeni a nebo se da vymenit jen ta spatna cast. Co se tyce toho oleje do rizeni (posilovace) tak fakt za ty 4 roky. Co to mam jsem tam. Nalil max 2 velky panaky.. Neni to nic..
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 69 | Témat: 13

27.05 2020 7:01


Podle mě se dá koupit na tohle auto repasované řízení okolo 4.000,-. Musíš si zvážit, co má ještě auto před sebou, jestli koupíš táhla řízení a manžety, vyměníš jenom to a necháš to téct, anebo koupíš to repasované řízení a vyměníš komplet, anebo vyměníš auto... Zvedni předek na hever, chytni kolo na dvou protilehlých stranách vodorovně a zkus s ním zahýbat jako bys chtěl zatáčet. Tak poznáš bezpečně vůli táhla řízení.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

27.05 2020 7:09


No to je dobrá otázka, jestli vyměnit celé a nebo jen táhla. Kdyby to bylo za 4.000 Kč celé řízení, tak jdu do toho. Nicméně co jsem se díval a co mi řekli v servisu, tak chtěli i přes 10.000 Kč. Nevím, zda to má smysl, když to neteče nějak zásadně, pokud se ta vada projevuje jen ztrátou toho oleje, tak to nemá moc význam měnit celé podle mě. Ale jestli dobře koukám tak právě ta tyčka co vede do toho hřebenu je táhlo asi co? Jsem Ajťák a autům rozumím asi jako koza

jojo, tohle jsem přesně udělal a hýbe se to jako bych zatáčel, na pravé straně je šílená vůle... na levé menší, ale je tam. Takže když takhle cukám s kolem, nemělo by se vůbec nic hnout?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

27.05 2020 7:44


To řízení začne téct, když se naruší ty prachovky (harmoniky), dostane se tam bordel a poškodí se gufera. Když to chčije je to prostě špatně, bude se to zhoršovat. Já sem neřešil repas, zajel sem na vrakáč a koupil převodku z Passatu B5 pro 4V motor. Hned před koupí mi vrakárník sundal prachovky, ty byly ok a pod nimi bylo sucho. Za 3000 sem to vzal a přehodil.

Kola nikam chodit s vůlí nemají, maximálně s nimi tak můžeš točit doleva doprava.
nahoru

sponzor





27.05 2020 7:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

27.05 2020 7:52


Takže podle videa je to na výměnu celého řízení a to i těch táhel a dalších věcí? To může dělat právě to, že auto nedrží stopu a je "vratké"? Náprava se mi zdá OK, tam ty čepy drží a ani se nehnou. Tak buď to řízení a nebo nějaký SB nejspíš...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

27.05 2020 7:56


Pokud máš vychozené axiální táhla a vůli v čepech řízení tak klidně. Čepy i axiální táhla se dají vyměnit doma v garáži, jen na ty táhla je třeba "spešl" klíč, ten sem tuším Renovi vyráběl na laseru (i sobě, a pak to měnil).

Ale když si IT a o autech víš málo, pravděpodobně ani nebudeš mít vybavení. Tak tě čeká rozhodnutí - buď to dát nějakému mechanikovi na opravu a nebo to poslat dát a koupit jiné auto.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

27.05 2020 9:50


Gog: Uložení zadní nápravy zkoušej s autem na zemi, odbržděná ruční brzda(zařazená rychlost aby to neujelo). Když zadek zvedneš, jsou ty silentbloky v jiný poloze než při jízdě a poznáš prt. To platí i o přední nápravě a hledání "vůle" ramen a čepů. Na hledání problémů na nápravě je ideální montážní jáma, aby auto stálo na kolech, nebo si najet na nájezdy a vlézt pod to.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

27.05 2020 9:59


Máš pravdu, to byla pitomost zkoušet to na heveru... takže tam nakonec může být něco na ramenech KO... a bez toho nájezdu to moc dobře neuvidím. Pamatuju si, že mi před rokem technik ukazoval vůli na čepu na top předním levým rameni. Vzal kolo a hejbal s ním a v tom čepu se to celý hýbalo. Takže to mi nezbyde nic jiného než vyčkat. Díky všem za rady
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

09.06 2020 9:59


Kluci, tak jsem vyměnil komplet přední ramena (pravý i levý), čepy řízení a i axiální tyčky. Ještě mě čeká geometrie a přemýšlím, zda to spíš nebude tím vadným řízením. Myslel jsme si, že pokud to jen "rosí" a neztrácím centimetr oleje do řízení týdně, tak to nebude tak "načaté", aby to mohlo nějakým způsobem ovlivnit řízení. Trošku jsem googlil a někde jsou nějaké testy, jak prověřit, zda je řízení už zralé na výměnu. Moje otázka zní, jak spolehlivě zjistit, že řízení už má velkou vůli a mělo by se vyměnit.

Většinou povídají o tom, že právě ve středu hřebenu (jízda po rovince bez zatáček) je nejvíce znát - tj. je potřeba stále vyrovnávat zprava/doleva volantem, aby auto drželo stopu rovně (má tendenci mírně zatáčet doprava/doleva). Což nyní mám a příjde mi, že to už není tolik - možná, že se nějaké vůle srovnaly právě výměnou předních ramen popř. čepu řízení/axiálních tyček (kloubů). Nicméně stále je slyšet zvuk navíc ze předu a jedině co by to mohlo být - co mě tak napadá je buď znovu Homokinetický kloub*, který byl měněný (strašné lupání při plném rejtu doprava/doleva - to už tak nějak poznám, že je to toto).

Další otázka je to, kdybych koupil řízení, jakou značku/repas zvolit - máte někdo nějaké zkušenosti, kde zakoupit a popř. jak dlouho to vydrží? Abych nevyměnil kus a nebyl za měsíc/dva ještě horší, než to co už mám.

STK* jsem prošel a nic mi neřekl, v PO jsem objednaný na geometrii a přemýšlím, zda by ještě nestálo za to, trošku odzkoušet jak moc má řízení vůli, zda ta geometrie tomu pomůže.

díky za všechny rady!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

09.06 2020 11:26


Vůle na převodce se dá seřídit, zespodu je 18ka matka. Ta tlačí na pružinu která zase přitlačuje přes kluzák hřebenovou tyč k ozubenému kolu. Vůle v zubech se nejvíc vymačká po "čase" právě v neutrálu. Dá se to trochu přitáhnout, ale zase ne moc protože v polohách mimo neutrál to budeš mít zase moc těsné. Jo a chce to dva lidi, jeden zespodu dloooouhým klíčem utahuje/povoluje a druhý točí volantem a zkouší vůli.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

09.06 2020 11:38


Tohle s tím štělovacím šroubem jsem se taky někde dočetl. Nemáš prosím tě nějaký nákres/fotku, kde ten šroub najdu? A opravdu to pomůže? Někde někdo psal, že si s tím člověk moc nepomůže. Ale za zkoušku to stojí, že bych sjel na rampu a poladil to.

Nicméně tu výměnu asi nemá cenu podstupovat, pokud to ještě netrácí hodně olej? Fakt 5 let co to mám to jen rosí (btw poslední rok to rosí i trošku u řidiče, ale nic hrozného. Spíš ta vůle ve středu volantu (není to nic hrozného, ale při 80km/HOD* + na rovince je to furt znát)

Spíš ty zvuky co z toho jdou jsou tak trošku "děsivé" (nemůže to být tím, že je to volnější a do dotáhnutí by pomohlo právě?). Ale nic že by mě to bouchalo do řízení apod. Takže ještě, než mi udělají geometrii je dobrý zkusit poštelovat ten šroub? (vlastně psali, že se pak volant nevrací do roviny - po zatočení)

Nechci do toho moc vrážet, je to 1.6 74Kw a už to má 260K + KM, bůh ví co odejde příště. Nicméně STK* na 2 roky mám, tak že bych to udržel 2 roky a pak zkusil najít něco okolo 150K novějšího. K tomu jsme se dočetl, že repas začne chcát po nějaké době (cca půl roku, rok) taky, takže abych nešáh na něco horšího ještě...

Díky za helpa
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

09.06 2020 11:48


Zvedni auto vlez pod něj. Vlevo pod řidičem se koukni přímo nahoru do tunelu kde je řízení. Zespodu uvidíš převodku řízení jak do ní jde přes motorovou přepáčku volantová tyč. A v tom místě zespodu na předovce je vidět něco jako krytka, ale má na sobě 6-ti hran pro 18ku klíč. Bacha ta matice/krytka je z hliníku, jak tam nasadíš klíč co nebude přesně sedět tak to rychle očešeš na hranách a finíto.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
- předposlední příspěvek dole
nahoru

sponzor





09.06 2020 11:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 69 | Témat: 13

09.06 2020 12:49


No já si nemůžu pomoct, ale pořád to vidím na tyče řízení. Geometrii nemá cenu dělat dokud se neodstraní vůle. A právě vůle tyčí řízení nejlíp poznáš na heveru s nezatíženým kolem. Co ty manžety, jsou děravé? Pokud ano, tak to je téměř jasná zpráva.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

09.06 2020 13:26


OK, zkusím poladit tímto, zda to trošku pomůže, dle fotky bych to mohl najít.

ren:
tyče řízení myslíš příčné táhlo řízení tj. čep řízení našroubovaný do axiální tyče s kloubem a to jde přímo do řízení? Viděl jsem to minulý týden poprvé

No a jak se projevuje ta vůle? Jako když hýbu s volantem a kola se ani nehnou? Např. 1-2cm doleva/doprava? Tak bych to mohl poznat? Nastartováno/Vypnuto?

Manžety nebyly děravé a ani to nebylo zanesené vevnitř, jen přes řízení protéká olej, tak zvenku byla manžeta obalená olejem a bordelem, nicméně vevnitř to bylo OK. Ale ty tyče i čepy řízení jsme vyměnili, ale ještě to není po geometrii a nevím, zda to geometrie vyřeší...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 69 | Témat: 13

09.06 2020 16:40


Promiň, blbě jsem četl, píšeš, že máš nové axiální tyče i čepy řízení. Převodku zkusíš jednoduše, budeš stát vedle auta (auto na zemi bez heveru), dívat se na přední kolo a poškubávat volantem střídavě levá-pravá. Uvidíš, o kolik musíš hnout volantem než volant hne kolem, případně uslyšíš a ucítíš v ruce vakl. Pokud je tam výrazná vůle, dlouho trvá, než se pohyb volantu přenese na kolo, je to špatně. Píšeš, že jsi vyměnil komplet přední ramena, tím myslíš jako celou sadu ramen?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

10.06 2020 9:56


OK, dneska zkusím tu vůli, jak píšeš a dám vědět. Dneska jsem jel do práce (trasa Ústí n. Labem do Lovosic) po rychlosce a už to šlo i přes 90km/h a nebylo tak příšerné. Určitě se to nedá srovnat s tím, jak to bylo. Jakmile foukal vítr, tak jsem stěží jen 60km/h a smrt v očích.

Chápu, že už to nikdy nebude jako když to bylo nové, 22 let už je doba, tak už to má nárok. Nicméně pokud by ten "ladící" šroub na převodce pomohl tu vůli zmenšit, budu happy.

Ano, kompletně celá sada ramen, levá i pravá strana. Tj. ramena nahoře i dole, nové šrouby, nové čepy řízení a axiální tyčky. Jediné co mi zbývá je ta geometrie. Ještě mě napadá odzkoušet vůli na homokinetáku, přišlo mi, když DAM* plnej rejt, tak to lupe někdy. Možná už to půjde taky do kopru, v servisu tam určitě dali nějaký shit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 69 | Témat: 13

10.06 2020 11:03


Kdo měnil ramena, byl to někdo, kdo ví jak se to dělá? Tam je třeba dodržet určité postupy, dotahovat předepnuté a tak. Pokud je tohle všechno nové, určitě bude geometrie třeba, jinak ti to blbě ojede gumy. Homokinetický kloub* - nejsem profík, ale nedokážu si představit jak by ovlivnil plavání auta.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

10.06 2020 11:09


Byl to děda kamaráda, který si staví vlastní traktůrky, rozebírá motory apod, fakt nesmysl borec co se týče aut / motorů a techniky. Určitě to nejde srovnat s někým, komu jsem dal auto na zadní tlumiče a celé to akorát dojebali a urvalo se mi uložení a to nejsem první komu se to stalo. Takže najít někoho, kdo má opravdu dobré znalosti, zkušenosti, to je téměř zázrak - tak v tomto chyba určitě nebude, auto drží mnohem lépe než předtím.

Takže přesně jak řikáš, dotahovali jsme to až když to sedělo na kole (bez heveru a vypodložení)

To si myslím, že to nebude mít vliv, spíš ty zvuky při plném rejdu pod plynem, to je divné, že by odešel homokineták za 2 roky, nejspíš tam dali nějaký shit a nebo to je z toho řízení. Během dneška se s kolegou jukneme na ten test toho řízení, jak si popsal výše a uvidíme. Snad by to případné utáhnutí té matky/šroubu u převodky pomohlo
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email