Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 19 března 2024
Celkem je zde 142 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janolle5462
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 370
Online návštěvníků
Návštěvníků: 137
Uživatelů: 5
Celkem: 142

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.1. 2019
Příspěvků: 11 | Témat: 3

17.05 2020 22:32


Zdravím, mám Audi A6 C5 2.8 V6 30V 142KW AMX kod motoru.

Problém:
Auto normálně jezdilo a startovalo vždy v pohodě, včera jsem zastavil u cesty a vypl motor a už jsem nemohl nastartovat, snad po několika minutách startováni jsem nastartoval a nějak dojel domů. Během jizdy domů auto nedrželo volnoběh a hned padaly otáčky jak jsem vymačknul spojku při řazení, když jsem měl plyn auto normálně jelo - žadný problém, jen jsem vyřadil hned to zdechlo a nešlo nastartovat.

Dnes jsem přišel k autu a napoprvé krásně chytlo jak nic, byl jsem se kousek projet a jak jsem dojel dom po 10 minuách jízdy tak už zase nešlo nastartovat. Když jsem počkal 15 minut tak zase auto šlo v pohodě nastartovat, ale zase jen jednou, volnoběh po nastartování chvili drží(někdy 10 vteřin někdy par minut), po jízdě nedrží volnoběh.

Diagnostika nehlásí žádné chyby motoru, zkoušel jsem vyměnit svíčky, zapalovací modul(cívky) a váhu vzduchu.

Nevíte co s tím může být?
nahoru

sponzor





17.05 2020 22:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 877 | Témat: 31

18.05 2020 0:59


Pro začátek bych se zaměřil na snímače otáček (klika/vačka), tím spíš, když to dělá zahřátý...
I když už mě vypekl u jednoho ropáka i případ, kdy řj otáčky kliky při startování neviděla, ale problém nebyl ve snímači otáček...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.10. 2015
Příspěvků: 72 | Témat: 5

18.05 2020 11:35


Zkus se podívat na diagnostice co ti ukazuje teplotní čidlo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.1. 2019
Příspěvků: 11 | Témat: 3

18.05 2020 12:58


Teplotní čídlo vody nebo nějaké jiné?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.10. 2015
Příspěvků: 72 | Témat: 5

18.05 2020 15:05


Ano teplotní čidlo vody. Co ti ukazuje na budíkách není podstatný, koukni na diagnostice co ti ukazuje při studeným a teplým motoru a jestli nemá výpadky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.1. 2019
Příspěvků: 11 | Témat: 3

19.05 2020 20:58


Teplotní čidlo vody jsem měnil před rokem, diagnostika ukazuje normalní hodnoty teploty vody.

Meřili jsme tlaky na valcích a všechny maji 6,5 baru, svíčky byly hodně zaoxidované snad(nebo nějaký bordel na nich, možná moc benzinu).

Chvili jsem s tim ted jel a vypada to že když letím palbu tak to nedrží volnoběh a když jedu v klidu a netočím to tak drží volnoběh, může to být těma tlakama?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

19.05 2020 21:13


6.5bar je hluboko pod servisním limitem. S podivem že ten motor jede, pokud to je skutečně tak. Čím to bylo měřeno?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.1. 2019
Příspěvků: 11 | Témat: 3

19.05 2020 22:14


Normálně sadou na měření tlaku ve valcích. Jen mi přijde že kdyby to bylo tím nízkým tlakem ve válcích tak by byl problém se startováním atd. postupně ne že jezdí bez problémů a pak najednou je problém.
nahoru

sponzor





19.05 2020 22:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

20.05 2020 6:56


Upřímně, kompresní tlaky 6.5bar u motoru V6 2.8 co má Kompresní poměr* 10,6:1, to je na rozebrání motoru a ani se nemusím koukat do ELSY na limitní servisní tlak. Motor v dobrém stavu bude mít tak 12bar v pohodě. I ta moje herka má po těch letech na plynu 12,12.5,12,13bar s kompresním poměrem 10,3:1.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.1. 2019
Příspěvků: 11 | Témat: 3

20.05 2020 12:17


Takto vypadaly svíčky, je možné že tak vypadají i ventily a třeba proto je tam tak nizký tlak?

https://lh3.googleusercontent.com/pw/ACtC-3fIGnsF7 [zkrácená url]
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

20.05 2020 14:39


Popelnaté úsady z oleje. Takhle nějak vypadaly svíčky když sem měl před lety 105ku před smrtí. Tipuju papalala pístní skupinu (písty, kroužky, nebo obojí). Ale to bez rozebrání motoru stejně nijak nevyřešíš.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7136 | Témat: 19

20.05 2020 15:55


Motor 2.8 byl dobrej max v posledních supech s kodem AMX a bez problemu jezdil max tak do 100k než se začli objevovat klasické dusledky neservisovaní anebo to nekdo rovnou popravil instalací zkurvyplynu.

Pokud ten motor jezdil na olej z benzínem neni divu že se zastavil.
Motor rozebrat a dat dokupy.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.1. 2019
Příspěvků: 11 | Témat: 3

20.05 2020 15:59


Tak motor normálně jede, jen občas nedrží volnoběh a když je zahřátý tak nejde nastartovat(odpojení baterky nebo vahy vzduchu pomůže).

Kdyby ten motor byl uplně ve sračkách jak tu píšete tak by to nejelo normalně a nedrželo plynulý volnoběh(než to po chvili samo chcipne) ne?

Jako přijde mi že je problém jinde než v tlacích na válcích, tím neříkám že to je ok, ale nepřestalo by to startovat z ničeho nic jen tak.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

20.05 2020 16:57


Bugy15 (20.05 2020 15:59) orig :
Tak motor normálně jede, jen občas nedrží volnoběh a když je zahřátý tak nejde nastartovat(odpojení baterky nebo vahy vzduchu pomůže).


Jestli tvůj motor normálně jede, tak ten můj zrovna vyjel z fabriky.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

20.05 2020 18:12


Po 958 krat to iste..cidlo kluky je zle.. Chapem ze je jednoduchsie zalozit novu temu o probleme ktory tu bol uz x krat rozoberany ako chvilu pogooglit..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7136 | Témat: 19

20.05 2020 19:19


Já měl zato ze to už umřelo. První zásada u benzinu jsou čidla otáček zapalování svicky a dodávka paliva.
nahoru

sponzor





20.05 2020 19:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.1. 2019
Příspěvků: 11 | Témat: 3

20.05 2020 19:20


Čidlo se kupovalo nové před 30k km, můžu zkusit vyměnit, třeba má nějaký problém ale diagnostika nic nehlásí.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.1. 2019
Příspěvků: 11 | Témat: 3

25.05 2020 23:04


snuff (20.05 2020 18:12) orig :
Po 958 krat to iste..cidlo kluky je zle.. Chapem ze je jednoduchsie zalozit novu temu o probleme ktory tu bol uz x krat rozoberany ako chvilu pogooglit..


Jo měl jsi pravdu, bylo to čidlem klikovky, upálil se mi drát od čidla o výfuk, takže to za jízdy zkratovalo o výfuk a občas to šlo a občas ne.

Díky za pomoc.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 877 | Témat: 31

26.05 2020 13:51


Takze jsem to trefil hned v prvnim prispevku tohohle tematu... Je fajn, ze jsi aspon napsal, cim to bylo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.12. 2011
Příspěvků: 45 | Témat: 9

30.09 2022 20:40


Ahoj kluci. Mam stjenj problem. Svicky hazi palivo jde pri startovani dost smrdi. Menilo se pal.cerpadlo motor 1x nastartoval ted uz je mrtvej. Ma tendeci nazkocit ale spis jen skyta. Snimac kliky vymenen. Diag nepisa zadnou zavadu. Predem dekuji za radu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email