Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 26 kvě 2020
Celkem je zde 21 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Pidro
Uživatelů dnes: 7
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 45 522
Online návštěvníků
Návštěvníků: 13
Uživatelů: 8
Celkem: 21

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 62 | Témat: 11

před 7 dní (10:22)


Ahoj, plánuju koupit b8 v quattru (možná allroad), a přemýšlím s jakým motorem. Když hledám a ptám se, tak jednou slyším vyvaruj se 2.0tdi a ber 3.0tdi a pak zase 3.0tdi neber a vem 2.0tdi. Už jsem z toho trochu zamotaný a rád bych se zeptal Vás, co přímo tyto auta máte nebo s němi máte nejbližší zkušenosti jak to tedy je. Případně jestli je ještě rozdíl ve stejné jednotce ale s různým výkonem. Auto by si přál mít dlouho a aby bylo spolehlivé, představuju chtěl bych kupit něco do cca 200 000km.
nahoru

sponzor





před 7 dní (10:22)


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.12. 2019
Příspěvků: 99 | Témat: 16

před 7 dní (10:45)


Ahoj. Koupil jsem si Audi A4 B8 2.0TDI quattro (125KW). Nájezd byl 192t když jsem ji kupoval, teď mám 210t. Co se týče motoru, u těchto aut mě více mechaniků říkalo, že jsou dobré. Bohužel ale části kolem se opotřebovávají. Měl jsem zatím jeden problém - kontrolka motoru, žádný vliv na jízdu ani nic jiného, jen prostě svítila, co mě doporučili zde servis kam s tím, tak mě měnili vířivé klapky (10t originál díl), celkem nějakých 18t (bylo tam ještě něco navíc, termostat, chladící kapalina..). Dále jsem měl problémy s rozjezdy, u quattra dostává spojka docela zabrat, včetně dvouhmoty, tu jsem měnil nedávno, když jsem auto koupil byla ok, ale po chvíli začlo auto cukat pří rozjezdu, výměna spojka a dvouhmota vyšla na 30t (jen sada stojí 24t), má jinou dvouhmotu než předokolka, proto je dražší. Jinak si zatím nestěžuju, spotřeba kolem 7-7.5l co jezdím do práce, na delší trasu jsem se dostal i pod 6l.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2020
Příspěvků: 88 | Témat: 4

před 7 dní (11:56)


2.0 TDI leda od 2010 + nebrat do b8 nic staršího
Na tech prvních rejlovejch generacích je prostě znát že se je teprve
Učili vyrábět trpěli na praskani hlav maj ještě vyvazovaky olejový čerpadla a podobný trable
A u 3.0 TDI bych to viděl stejně zdají se být nejspolehlivější poslední 176kw
Euro 5 ten trilitr v b8 bude servisne náročnější pokud si neopravujes sam
Bude i dražší na pořízení ale zábavné je ten trilitr úplně jinde
Hlavně Quattro torsen vs Haldex to se nedá srovnávat
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4175 | Témat: 62

před 7 dní (12:15)


Vsechny B8 maji Torsen, zadny nema haldex. Jak uz bylo receno, novejsi rocniky jsou obecne ok, jak 2.0 tak 3.0. Osobne jsem nakonec bral 180kW r.v.2015. 125kW nejezdi spatne, ale V6 je proste jina, zvukove, pocitove, vykonove. Zas vic zere a je narocnejsi na servis (rekl bych, ze ukony stejne, ale vis oleje, vic zhavicek...) Kvuli spolehlivosti retezu bych doporucoval motory CDUC, CKVB, CKVC, ale hodne zalezi, jak moc majitel pouzival startstop a jake trasy jezdil
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2020
Příspěvků: 88 | Témat: 4

před 7 dní (12:38)


CDUC, CKVB, CKVC ma sice o dva řetězy méně ale řekl bych že jim ty olejový napínaky odchází dřív než treba na starším CCWA ale asi záleží kolik jich mělo nainkasovanejch ale neprovedenejch vymen oleje
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.1. 2010
Příspěvků: 55 | Témat: 3

před 7 dní (12:40)


nevytrácí se ta "zábavnost" toho třílitru trochu tím, že na přední nápravě leží o 100kg víc? jestli se teda za zábavu nepovažuje sbírat nedotáčivé auto z příkopu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2020
Příspěvků: 88 | Témat: 4

před 7 dní (12:45)


K tomu tam s Hemicem máme sportovní diferenciál
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4175 | Témat: 62

před 7 dní (12:57)


resi: U B8 jsou predni diferak a polosi posunuty na uroven setrvaku. Q v zadne motorizaci na nedotacivost netrpi, ani nemusi mit sportovni zadni diff.
nahoru

sponzor





před 7 dní (12:57)


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.1. 2010
Příspěvků: 55 | Témat: 3

před 7 dní (13:21)


předpokládám, že oba máte 6v A4 v naftě.. jsem zastáncem čtyř kruhů, ale ta nedotačivost je zde patrná v porovnání s auty ve stejné třídě a pohonem všech kol.
kromě 6v jezdím i s benzinovou variantou 4v a pravě ta se mi zdá nejméně těžkopádná a o ní by se dalo tvrdit, že je "zábavná"

3.0tdi je opravdu jiná liga, jiný zvuk, jiný výkon vykoupené za jiné náklady na udržbu motoru, jiná životnost prvků náprav..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 8304 | Témat: 85

před 7 dní (14:27)


resi: na a4/a6 a Q5 ty napravy drzi jak svina, klidne v tom muze byt trilitr.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 62 | Témat: 11

před 5 dní (15:37)


Super, díky za informace.
Co znamená náročnější servis oproti 2.0? Jen tak od oka pro představu jaký rozdíl tam může být.
Případně ten rozdíl ve spotřebě je tak litr, ne? Nebo za kolik jezdíte s těma 3.0 mimo město zábavnější jízdou;)
Docela mně zaujal ten sportovní diferák, na kolik vyjde tahle srandička?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4175 | Témat: 62

před 5 dní (15:52)


Jak jsem psal, vic oleje, vic zhavicek, vic vseho, bezny servis bych pocital tak 30% navic. Za temer 50tis km co s nim jezdim mam prumer 7.57L/100. Sportovni diferak bych rekl ze se v cene ojeteho auta tolik neprojevi, spis ho budou mit jen lepe vybavene kousky, priplatek byl cca 1350EUR.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2020
Příspěvků: 88 | Témat: 4

před 5 dní (17:02)


Já mám dlouhodobej průměr 9,2 ale když sem se snažil na trase 37km z prace jsem jel i za 5,5
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4175 | Témat: 62

před 5 dní (17:46)


Kubajslow: aky mad pomer mesto/mimo mesto/dialnica? Ja meato skoro nic, mimo mesto 60 dialnica 40 %
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2020
Příspěvků: 88 | Témat: 4

před 5 dní (18:32)


Zhruba stejný poměr jako máš ty ale mám S tronic
Ten automat má vždy cca o litr větší spotřebu
A pneu mám BRIDGESTONE POTENZA S001 255/35 R19 96Y XL
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 62 | Témat: 11

před 3 dny (8:10)


Jo tak to je pěkný na tak výkonný auto, nakonec i těch 9 jestli je v městě tak je to paráda..
Dík, to jsem chtěl slyšet, zajímalo mně, jestli je servis o něco víc, nebo jestli je to o 100%.
S těmito informacemi je 3.0 úplně jasnou volbou;)
nahoru

sponzor





před 3 dny (8:10)


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 4561 | Témat: 33

před 3 dny (9:09)


Nez prijdou na radu rozvody
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 376 | Témat: 23

před 3 dny (12:11)


Ahoj. B8 3.0TDI mám 7 let. Předtím byla tátova, ale je to nějakej ten pátek co jsem ji od ně odkoupil a jezdím s ní jen já. Já osobně jsem s ní najel něco přes 100tkm v součtu. V garáži je komplet historie od koupě v lednu 2013. Dlouhodobá spotřeba dle palubáku 6.6l/100km, ale bydlím kousek od Salzburgu na 95% jsou okresky/dálnice. Město jen občas bo práci mám kousek od sjezdu z dálnice. Třeba ti ta garáž napoví o nákladech na údržbu.. kdyby něco tak se klidně ptej.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 62 | Témat: 11

před 2 dny (8:00)


Pěkně to tam máš shrnutý všechno. Vychází mi to, že máš náklady na auto 1kč na 1km, to je moc hezké.
Nápověda dobrá, díky;)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 376 | Témat: 23

před 2 dny (10:44)


) (25.05 2020 8:00) orig :
Pěkně to tam máš shrnutý všechno. Vychází mi to, že máš náklady na auto 1kč na 1km, to je moc hezké.
Nápověda dobrá, díky;)


To jsem ani nevěděl. Nikdy jsem to nezkoušel počítat. Ale ber v potaz, že tam není zahrnuto palivo. Teď e to navíc trochu zhorší. Mám auto v servisu na přezutí a na diag píše EGR
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 150kw 8ta 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p 8r0419091fwul a2 a3 a3 8p a4 a4 b8.5 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email