Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 517 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 514
Uživatelů: 3
Celkem: 517

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.3. 2019
Příspěvků: 3 | Témat: 1

29.04 2019 20:05


Zdravím,

máte prosím někdo spolehlivý kontakt na servis převodovek Multitronic* (CVT*)?
Ale opravdu ověřený ať to tam nestojí měsíc a pak to stejně neopraví.

Převodovka* zlobí POUZE při rozjezdu, kdy jakoby poskočí v před a nedrží v kopci. Dokonce když se chvíli počká, tak se auto rozjede samo plynule a jak zpátečka, tak všechny další rychlosti řadí bez problémů.

Olej a jeho hladina je v pořádku a teoreticky by tedy mohlo jít o opotřebení rozjezdové spojky.

Děkuji
P.
Naposledy upravil Peppone dne 06.06 2019 7:53, celkově upraveno 1 krát. (21% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





29.04 2019 20:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2019
Příspěvků: 2 | Témat: 0

05.06 2019 22:32


Peppone:

Ahoj. Chtel sem se optat. Jak si dopadl s Tvym problemem? Uspel si nekde v servisu? pripadne Zkusenosti. Dekuji za kazde info
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.3. 2019
Příspěvků: 3 | Témat: 1

06.06 2019 7:51


Ahoj,

našel jsem servisů v Praze několik. Nakonec i podle fotek na webu jsem vybral:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Hledal jsem jen v dojezdové vzdálenosti od Prahy. Ostatní CVT* buď nedělají nebo slíbí, ale třeba nemají zkušenosti.

Původní rozpočet opravy (díly, práce, propláchnutí, olej) byla 60-80 000. Žádná sranda.
Nicméně po rozebrání bylo jasno. Oba kužely vydřené díky řetězu, který už měl na sobě šponu. Zrovna kužely jsou konečná, tedy bylo jasno.

Kouknul jsem na inzeráty a našel člověka co vozí věci z anglie a do 14 dní jsem zase jezdil.

Samozřejmě je to jen o tom, že nikdo neměnil olej.
Tedy rada na závěr. Měnte klidně každých 30 000 - 40 000 Km olej a Převodovka* vám přežije auto.

P.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2019
Příspěvků: 2 | Témat: 0

06.06 2019 9:22


Peppone:

Tak to bude asi i můj problém. Co tedy oprava vyšla? Jestli se koho optat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

06.06 2019 9:36


Na sbazaru nabízí firma z Ostravy repasované multitronik s roční zárukou za 25000kc cca
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.3. 2019
Příspěvků: 3 | Témat: 1

06.06 2019 9:56


Noo jen záleží jaký typ převodovky sháníte.

Můj bohužel nemají ani v Ostravě, ani na dalších 30 místech, kam jsem volal. Samozřejmě se může kdykoliv nějaká najít z bouračky jako v mém případě. Chce to jen čas.

Když se nad tím "Repas" za 25 000 zamyslíte, dojde vám, že je to holý nesmysl. Tedy pokud repasem není myšleno průplach převodovky a i to je na hraně. Jen díly stojí mnohem víc a pokud to nejsou mniši co pracují zdarma pro dobro lidstva, tak to reálně na repas nevypadá. Myslím, že jsou jen s nějakou zárukou.

Nicméně k dotazu Jarina. Záleží co Převodovka* dělá a když jsem po tom pátral, tak stejný projev mají i opotřebené rozjezdové lamely, což je naprosto běžná věc a levnější oprava. Jen pokud má auto najeto kolem 200 000 km doporučuje se měnit zároveň i řetěz.

Bohužel to zjistíte až při rozborce.
Cena převodovky z anglie bez repasu se zárukou na vrácení: 22 000 + tam byla doprava Toptrans rovnou do servisu, abych to nemusel řešit. Samozřejmě jsem rovnou udělal průplach, aby to něco vydrželo. to bylo dalších 22 000. (Demontáž a rozborka staré, montáž nové a výplach s novým olejem)

P.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

06.06 2019 12:22


Tak já zrovna dělal repas toho svého multitroniku řetěz stojí 8008kc origo audi, sada lamel na jízdu vpřed i vzad 2500a sada ocelových lamel stojí 2200, variatory si člověk vylestit na soustruhu sám a dá olej od febi 200kc za litr do prázdné převodovky se vejde cca 7L s těsněním a filtrem jsme cca na 15000 a je v podstatě repas pokud není ko řidiči jednotka já měl kliku že jsem sehnal za 800kc jednu převodovku která ještě jela ale byla před smrtí po rozebrání se ukázalo že byla v mnohém lepším stavu než ta moje původní lamely tam byly jako nové takže jsem jen koupil nový řetěz, filtr, těsnění olej 7litru a variatory jsem vylestil a celé složil dal jsem tam svou původní řidiči jednotku a teď jen čekám na servis aby mi udělaly montaz
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

06.06 2019 14:19


A ty kužely variátorů nejsou nějak povrchově upravené, tvrzené nebo tak nějak?
nahoru

sponzor





06.06 2019 14:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

04.03 2020 23:03


Doporučuji kouknout na stránky multitronicforum.de je tady spoustu rad a i postupy na výměnu oleje,specifikace olejů lodle typu, upgrade lamel z 6 na 7 lamel a spousta jiného. Je to v němčině, ale telefon to s přehledem překládá automaticky. Hodně štěstí při řešení poruch.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

05.03 2020 19:03


No do predu to cuka aj mne. Ale len do kopca. Ked ostanes stat a chces sa pohnut tak zacne sekat. Ani sa neda pohnut. Mne povedali ze spojky a je po probleme.
Ale zena prisla na fintu , ze ked silnejsie zabrzdi predtym ako ostane stat tak sa nic nedeje a auto sa normalne rozbehne.
Viem ze to znie ako strasna sprostost , ale fakt to funguje.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

05.03 2020 19:07


A co máš za Multitronic*? 7 rychlostí nebo 8 rychlostí?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

06.03 2020 7:00


Ja mam 8 rychlostny.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

06.03 2020 8:18


Tak to by si mohl vyzkoušet udělat adaptaci spojek přes VCDS. Do zprávy ti popíšu postup, je i na tom fóru. Pokud to nepomůže tak jsou ty lamely k.o. a budeš muset vyměnit. Doporucil bych Luba z Martina ze Slovenska a rovnou by ti zhodnotil stav převodovky, ložiska, řetěz, čerpadlo atd. Na tom fóru v DE jsou kluci co to opravuji již 10 let. Když se tam zaregistruješ tak můžeš koupit díly se slevou 35 procent přímo z Audi nebo Schaeffleru. Dá se koupit rikaji tomu wellnes balíček řetěz, lamely, čerpadlo, spojky,filtry a veškeré těsnění asi za 600Euro.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

06.03 2020 10:35


Dakujem. Skusim to podla navodu co si poslal.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 505 | Témat: 28

06.03 2020 12:37


Návod je k dispozici i pro ostatní? Švagrová má B7čku s multitronicem, že bych jí trochu projel
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

06.03 2020 13:02


1. Uveďte převodovku na 60 stupňů Celsia.
2. Zastavte vozidlo, motor se zastaví.
3. Vymažte hodnoty učení. (Převodovka*, základní nastavení, 1. řádek)
4. Opusťte okno ve VCDS a otevřete rozšířené měřící
bloky 5. V pravém okně vyberte 2 bloky pro přizpůsobení (nevím, který z nich, ale poté se podívejte domů). Hodnota v levém okně je: Adp. jízdy
6. 3 krát krátce vpřed v D (50-100 m)
7. 3 krát vzad
8. bloky naměřených hodnot musí být v pořádku.

Jezdi dopredu cca 100m bez plynu na rovné ploše a pak zastav a drz auto na brzde dokud nepadnou otacky na volnoběh, nekdy to trvá i 30s.To proved dokud otacky pri zastavení nebudou rovnou na volnoběhu. To poznáš že prevodovka i přes brzdu nebude tolik chtít jet dopředu. To samé vzad.
nahoru

sponzor





06.03 2020 13:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

07.03 2020 0:25


Kdopak bude chtít poradit 602 771 989
Naposledy upravil Březí dne 07.03 2020 20:07, celkově upraveno 1 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 3

07.03 2020 19:50


Jaky typ (oznaceni) ta prevodovka ma ? Mam tad jednu po repasu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

07.03 2020 20:09


Spíš sem hoď ten tvůj kód a cenu, popřípadě z jakého auta je.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 3

09.03 2020 23:01


Myslim ze v autě je Fsl je to z b6.Cena přátelská 15 nebo dohoda
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

14.03 2020 7:34


Ten Multitronic* 8 stupnovy 0AW , tam je co rozbehova spojka?
Ten kos s lamelami alebo okolo kosa z vonku tie Plechy?
Lamely
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

plechy a myslim tie spodne s tymi vystupmi.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

22.03 2020 9:58


Nikto nevie ci staci len vymenit lamely a poskladat?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

22.03 2020 10:29


No jestli plechy nejsou prohnuty nebo nějak zprohybany a nebo modrý tak dej staré. Musíš změřit vůli když to poskládáš. Je tam nějaký předpis, ale ten nevím kolik mm to je. Chce to dodržet aby si měl optimální vůli mezi lamelami aby to dobře spinalo a nedělalo problémy třeba za studena nebo za tepla. Jdi na multitronicforum.de Tam pohledej odpověď. Zaregistruj a hoď tam nové vlákno a máš odpověď do hodiny.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

22.03 2020 12:57


Aha. Toto som chcel pocut. Tak to nebudem takto riesit.
nahoru

sponzor





22.03 2020 12:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

22.03 2020 13:06


Myslím že jsem tam četl při 7 lamelach je to vůle 1,8mm +- 0.2mm. Jinak musíš dát vymezovaci podložku.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

01.04 2020 13:23


kdyby někdo potřeboval tak jsem zrovna dělal analýzu Multitronic* jednotky kterou servis mylně určil jako špatnou
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

15.04 2020 18:52


Neviete co stoji spojka na 8 stup. Multitronic*?
Alebo po com sa da zohnat?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email