Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 522 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 521
Uživatelů: 1
Celkem: 522

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2019
Příspěvků: 4 | Témat: 0

13.04 2020 21:10


A vieme ako sa ta suciastka vola?
nahoru

sponzor





13.04 2020 21:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2019
Příspěvků: 4 | Témat: 0

13.04 2020 21:11


uz viem dakujem velmi pekne
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

15.04 2020 5:30


[quote="Stefo (13.04 2020 21:06) orig "]
bady555 (13.04 2020 20:35) orig :
treba rozobrat motor vstrede, vymenit vsetky gumene tesnenia a plastove priruby nech je pokoj lebo sa to aj tak vsetko vybera von[/quote

Ahoj, tato sprava mi moc nepomohla, viem ze je to v strede a viem ze treba ked clovek rozobera tak aj menit tesnenia, ale predtym musim vediet co to je a co mam objednat.

preto vravim ze vymenit vsetko co tam je nielen 1 ventil, co ked ti tecie nieco ine
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

15.04 2020 9:21


bady555 (15.04 2020 5:30) orig :

preto vravim ze vymenit vsetko co tam je nielen 1 ventil, co ked ti tecie nieco ine


A co by jsi tam chtěl ještě měnit?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 505 | Témat: 28

10.12 2021 13:06


Hoši, oživuji.
Mám A6 C7.5 200kW, začala se mi ztrácet teď s mrazivým počasím voda. Vzal jsem si inspekční kameru a pod vodní pumpou jsem našel mazut a vlhko, stéká to po motoru až dolů.
Ve středu motoru mezi prsama mám ale, zdá se, sucho. Není vodní pumpa chlazená olejem nebo nemůže to být někde z místa pumpy?

Akorát mám dělat servis předního řemene a pumpy, tak se ptám, zda rovnou nemám přibrat i ten ventil, aby nemuselo být auto déle odstaveno.
Díky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 81 | Témat: 1

14.12 2021 18:43


Já jsem přesně tohle řešil minulý týden. Začal jsem si od léta všímat, že začala bez viditelných stop mizet chladící kapalina (2,5l na cca 25 000 km). Když jsem pátral po internetu tak jsem našel, že by to mohl být netěsný výměník oleje na horní straně motoru pod sáním + regulační ventil vodního čerpadla. Když jsem pak auto dovezl do servisu, tak se přesně toto potvrdilo a musel se výměník přetěsnit a zároveň byl v prdeli i ventil.

tady odkaz na fb, kde je foto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.10. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 1

15.12 2021 11:00


Ja som pred rokom riešil to isté. Tratila sa voda až potom začala pretekať v strede medzi hlavami. Prvý krát som to rozobral a pomenil tesnenia na olejovom chladiči a tak celkovo všetky gumičky čo tam boli. Nepomohlo, ale preto že to bolo všetko vyčistené, tak som na druhý pokus zistil že to ide z okolia ventilu 059121737J - konkrétne to presakuje cez malé gufero na oske toho ventilu. Robil som aj skúšku, aby som si potvrdil že to ide tadiaľ - priskrutkoval som ventil o dosku a cez nastrčenú hadicu som do neho nalial jarovú vodu a jemne pritlačil vzduchom. Popri oske išli bubliny... Odľahlo mi že to nie je nič vážne. Odvtedy mám pokoj (cca. 20tis. km)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 505 | Témat: 28

15.12 2021 22:24


Dík hoši... super popis
nahoru

sponzor





15.12 2021 22:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.7. 2020
Příspěvků: 9 | Témat: 0

02.03 2022 20:48


Zdravím, kluci. Hledám pomoc, kde se dá. Mám stejný problém - ztrácí se chladička. A6 2014, bišnek, 200k. Olej i chladička čisté, bez příměsí. Z výfuku žádný kouř. Motor pocintaný olejem. Olej neuniká, ani nepřibývá. V servisu za 75 klacků přetěsnili výměník oleje, nová vodní pumpa, nová expanzka, tlakový test plus spousta dalšího. Zprvu nalezen únik skrze expanzku, proto vyměněna. Plus těsnění prsou a všeho možnýho, když byl celý předek dole. Pak zkouška tlakem přes noc. Ani kapka nikde. Následoval kompletní olejový servis, starý olej bez příměsí.
S autem pak najeto přes 150 km a hladina kapaliny se nehla. Jen bylo potřeba dojít litr oleje. Měřeno za tepla i studena. Před jízdou a po. Dnes ujeto dalších 150 km. Zápach z výfuku lehce znatelný, ale hlavně zmizelo 1 cm na výšku z expanzky. Totální zoufalost, bojím se těsnění pod hlavou. Pak jsem našel toto téma.

Dotaz, co všechno obnáší výměna toho ventilu? Zase bude muset předek dolů? Protože po servisu jsem ještě musel nechat naladit radary za další pětku. Mohu to nějak zkontrolovat jako laik, bez velké demontáže? Kryt motoru sundat zvládnu, dál je to trošku horší A tlaková zkouška by tedy jeho vadu neodhalila? Díky moc za rady! Opravdu dík.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

02.03 2022 20:59


Pokud budes chtit DAM* ti kontakt na servis z Jihlavy, je tam odbornik pres audiny a dela zrovna moje bitdi. Neni namyslenej a da se s nim dohodnout rozumny termin. Proste super.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 505 | Témat: 28

02.03 2022 21:35


Udělal jsem si to sám... ale díky. Měnil jsem všechna těsnění, i komplet na sání, vše jen originál. Ventil taky originál. V sání bylo bordelu jak hovado, doporučuji odmočit v naftě, ale už před jsem to měl měkké kvůli VIFu, co používám. A to nejezdím na spotřebu a nepodtáčím, nenechávám na volnoběhu stát atp.

Předek dolů, nárazník, světla a povolit si chladičovku. Nezapomeň odpojit u nádržky chladčky.
Sundat kable, pak trubky railu, parohy, EGR* chladič s egrem, pak držák egru. Teď ten ventil dolů, zde byl únik přímo na přírubě toho ventilu, která se nedá (příruba ani samotné těsnění) koupit samostatně. Pak jsi na mezichladiči, pod kterým je to těsnění asi taky out, zde mi prolínal olej. Pak ty nadstavce nad hlavama taky dolů, abys vyčistil zbytek sání taky.

Všechny kovové plochy na těsnění přeleštit, u mě to teklo právvě v tom těsnění, kdy šel ven olej a ten se míchal s vodou z ventilu, chcalo to mezi hlavy a pak dolů kolem vodní pumpy, ale dával jsem rovnou všechny okroužky nové, prostě vše, co těsní. Jako je mi jasné, že v audi by těsnění na sání nikdo neměnil... an i sání by nečistili (jsem se na to přímo ptal, jestli to mám dělat - prý né, nerýpejte do toho, jak to nasaje motor...) ale já to mám rád pořádně, takže vše dolů a do lesku vypucováno

Jak jsem psal, vše nové, originál, cena cca 7tis. za těsnění, pumpu, řemenici, napínák, a cca 1500 stál ventil, vše bez dph, vše, co jsem potřeboval.
Měnil jsem i vodní pumpu, řemeny, napínáky a kladky, velká kladka na gumě byla problém, ta matice, co ji drží, je na speciální klíč... ale vyrobili jsme si přípravek a cajk.

Radary není potřeba nijak ladit, pokud do nich neryješ. Nechal jsem ale seštelovat světla, protže jsem si je dopasoval na perfekt a svítili trochu nad.

Udělané v dílně u kolegy, za dva večery čisté práce a cca 3 hodiny čištění sání.
Narovinu, auto jede jak hovado... myslím, že to je tím sáním.

Jako, na začátku jsem se trochu bál ale udělal bych to klidě znova.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

02.07 2022 1:41


Poradte. Som na tom rovnako. Moja netesnost sa prejavila dost vyrazne. Po cca 20km zmizlo tolko kvapaliny ze vyhlasilo poruchu koly kvapaline.
Cely stred V bol pod vodou.

Vymenil som komplet novy chladic aj so spodnou prirubou, plastovi ventil, plastovu 3cestnu prirubu. Samozrejmostou boli tesnenia ktore boli sucastou novych dielov.

Po zlozeni rovnaky problem! 90% objemu nadrzky zmizlo pocas 8km. Oprcane komplet rozvody.

Podozrenie mam na vodnu pumpu a plastovy obal s O kruzkom pod rozvodmi.
( 059103525F )

Pocas zahrievania namieste cca 5 min som neevidoval ziadny unik. Az po prejdeni cca 4km ked som sa otacal som si vsimol stekance na ceste.

Zeby unikalo az po zahriati ked otvori termostat pod olejovym filtrom ?

Este by som chcel skusit tlakovu skusku. Vie mi niekto poradit kde pustit tlak vzduchu ?

Taky velky unik by to mohlo odhalit ale pri tak neprehladnom usporiadani to nemusi byt ani vidno.

A6 bitdi 230kw 2012, 290 000km

Dakujem za rady tipy.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

02.07 2022 6:55


Ona to ne vždy je to ta pohádka o tekoucím véčku jak se tu píše. Teď dělám Cayenne CRCA a komplet propadlej blok mezi pistama.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

02.07 2022 8:19


Satas ty vies vzdy tak pekne zdvyhnut naladadu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

02.07 2022 8:59


A to mám všem servírovat pouze dnešní oblíbenou slunickovou svíčkovou omáčku kolem huby jak je dneska
zvykem?taková je holt občas realita.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

02.07 2022 9:08


Nie ale moje ranne prebudenie bolo o toto dost neprijemnejsie.
Ako ja budem rad ked budem vediet ake su moznosti. Hlavne sa zaujimam o diagnostiku tohto problemu. Nemas nejaku skusenost s tlakovou skuskou tohto motora ? Pripadne odporucenie na niekoho kto nieco take robi ?

Ale ako som pisal ze je mozne ze to zacne tiect az ked je motor zohriaty a otvoria sa nejake casti okruhu.

Dnes to skusim vysusit a znova odsledovat.

Najhorsie je ze ani inspekcnu kameru nieje poriadne kde pichnut tak to ty sudruhovia namačkali.
nahoru

sponzor





02.07 2022 9:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

05.07 2022 14:35


Takze unik som nasiel. Kto je zvedavy ? Ci necham si to pre seba ako niektore individua ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 505 | Témat: 28

05.07 2022 23:58


Tak mě by to zajímalo a myslím, že by se to hodilo i do budoucna i jiným lidem...
Tipuju nějakou prkotinu jako sponu nebo hadici...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

06.07 2022 2:05


Az taka prkotina to bohuzial nieje.
Ale zaklad je ze sa nasiel unik. Teraz nastava ta zabavnejsia cast. Rozobrat komplet predok.

Keby som pri prvotnej oprave tam mal taky zostatok kvapaliny ako teraz tak by som si to asi aj vsimol, lenze ja som ju mal uz pod urovnou uniku. A napustal som az ked bolo vsetko zlozene.

Cosi sa mi podarilo aj natocit.


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

16.07 2022 2:50


Tak sem este šupnem foto vadneho dielu a ako vyzera auto pri výmene tohto dielu.
Cislo dielu 059 103 525 F

Samozrejme som vymenil rozne tesnenia a uz aj rozvod klinoveho remena atd.
Po cca 400km zatial vsetko ok.

Zvladol som to sam za cca 20hodin prace.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 505 | Témat: 28

16.07 2022 4:06


Já čekal střihlé těsnění na držáku EGR* ale fajn, žes to tu hodil. Třeba to pomůže dalším.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

16.07 2022 4:12


To som menil v prvej faze ked som este netusil kde to naozaj tecie. Cely ten plastovy bazmek s tesnenim mi pri demontazi ostal zalomeny v EGR*. Ale tam problem nebol. Ale casom by mozno bol problem aj tam.

Myslel si toto ze.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email