Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 8 dubna 2020
Celkem je zde 21 lidí (16 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Robievero
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 45 269
Online návštěvníků
Návštěvníků: 5
Uživatelů: 16
Celkem: 21

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2010
Příspěvků: 58 | Témat: 10

15.01 2017 21:01


Ahojte,

uvažuji, že bych doma vyměnil Octavii I s rotačkou za něco o trochu modernějšího. Líbí se mi A4 B7 Avant. Auto najezdí cca 30tkm/rok, takže chci naftu. 4x4 nevyžaduju.

Jak je to s motory?

Snažím se najít 1.9 TDI* 85kw s co nejlepší výbavou, což je trochu problém.

U 2.0 TDI* 103kw je to lepší, ale nechci řešit zbytečné problémy. Je u této motorizace nějaký kód motoru, se kterým je minimum problémů? Např. BPW? Měl jsem kdysi dávno BLB, nebyl problém, ale bylo to tehdy 2 roky staré auto, takže jsem nějaké problémy ani nečekal.

Co ty 2.0 TDI* 125kw? Je tady taky šance narazit na nějaký rozumný kód motoru?

Nebo se na A4 B7 v naftě úplně vykašlat?
nahoru

sponzor





15.01 2017 21:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

16.01 2017 16:53


Najdi nějakou 1.9 nebo 3.0 TDI*
Ten 2 litr nic moc. Je tady o tom 2.0 dost recenzi.
Myslím, že tě to hned odradí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

16.01 2017 17:04


Jít z rotačky do B7, to dá docela práci najít pěknou nedojetou, hlavně jaký motor že? Taky si říkám do čeho jít..

Kdyby tam byla ještě 1.9 96kw 6kvalt tak bych do ní šel, pak zbývá 2.7 TDI* nebo 3.0Tdi, ale tam je cena servisu někde jinde, hlavně dnes už u auta, co jsou 10-12 let starý a 300-400k na hrbu :/
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

16.01 2017 17:08


A co ta 2.5 V6 TDI* 120kw? To už je snad poslední 2.5 co dělali, tam by ty vady z předchozích motorů měly být vyřešeny??...

To by nemusel být špatnej motor, rozvody tam jsou klasika řemenem, vstřiky klasika né commonrail, drahé, náchylné na naftu..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

16.01 2017 17:16


Nevím jak je to tady u te a4 ,ale u a6 c5 byla nafta v 2.5 TDI* snad dobra jen 132 kw
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

16.01 2017 17:23


Jinak ja mám taky ten slavný 2.0 TDI* 125kw BRD a zatím v pohodě. Nalitano 240k.ted mě čekaji asi vstřiky. Jinak olej dávám co 8k.Naftu jen na Benzině a vervu.Záleží hodně kdo to měl před tebou
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.7. 2015
Příspěvků: 49 | Témat: 7

16.01 2017 17:55


Taky mám BRD 125 kw , najeto 210 xxx a zatím vše v pohodě
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

16.01 2017 18:48


Jak se o to dobře staráš tak to asi funguje. Hlavně nejezdím na spotřebu. Kolik máš průměrnou spotřebu?
nahoru

sponzor





16.01 2017 18:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.7. 2015
Příspěvků: 49 | Témat: 7

16.01 2017 19:10


Přesně tak, je to o údržbě. Dlouhodobou mám 6,7.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.2. 2011
Příspěvků: 354 | Témat: 11

16.01 2017 19:14


Tohle dilema jsem měl cca dva měsíce z5. Jakou B7?
Viděl jsem jich tolik,že už mi s toho šla hlava kolem a zažil tolik pohádek od majitelů,že některý dávám u piva pro zasmání.
Každá motorizace má nějaký + i - to tak už je a nejenom u Audi. Má to tak spousta aut a když se má něco vykurvit tak se to prostě vykurví i u auta,který je držák a věčinou to překvapí v né zrovna pravou chvíli.
Kup to co je nejtachovalejší,v co možná nejlepším stavu,nestočený kiláky prokazatelně v servisce a zjistit přes autorizák AUDI (není problém zjistit i přes mejl) a hlavně počítat s nějakou kačkou na základní servis.
Já jsem chtěl 3.0tdi (ASB) ale nesehnal jsem takovej kousek aby mě oslnil natolik,že bych řekl tu beru!
Padla volba na 2.0tdi BPW quattro* po první majitelce koupená v Porsche BRNO a tam i servisovaná do posledního kilometru. Vzal jsem jí i když jsem chtěl AVANT a tophle je sedan ale nelituju,kufr pěknej a stejně budu dávat kouli.
Podle mě je strašně duležitej servis a kdo to auto měl a používal.
Všechno je to zajíc v pytli a vysrat se může cokoliv i u novýho auta. A kdo si myslí,že se dá všechno u novýho auta reklamovat,tak bohužel nemá pravdu!!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

16.01 2017 19:39


Tak to máš dobrou spotřebu. Já to nešetřím a mám 8.5
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.7. 2015
Příspěvků: 49 | Témat: 7

16.01 2017 19:49


No právě mi nepřijde, že bych to nějak šetřil Rozhodně nejsem žádná brzda provozu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

16.01 2017 21:07


Mě to dělá i to, že to mám kousek do práce
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2010
Příspěvků: 58 | Témat: 10

17.01 2017 17:53


Děkuji všem za rady a názory. Asi je to vyřešené a budu shánět Golf VII kombi, Passat 3C facelift combi nebo Superb II combi. Ta A4 mě napadla jako varianta, kde bych něco i ušetřil, ale 1.9 ve výbavě asi stejně neseženu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

18.01 2017 6:33


Známý má a4 USA verzi a má tam tolik věcí, že to ani možné není. Celokuze.sedačky v El.
Samozatmavocaci zrcátka jak exterier tak i teriér. Natáčecí světlomety. A další prkotiny co když se pokazí tak dost stoji
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1251 | Témat: 11

25.03 2020 17:14


Zdar borí. Připojim se k dotazu. Po zdejší anabázi s a6kou se pomalu opět rozkoukávám po další audi. Konkrétně a4b7. Ale nevim, jaký benzinový motor do toho zvolit. Který doporučíte na normál ježdění? Roční nájezd do 10tis km. Jak jsou na tom benzinové motory se spolehlivostí? Nechci velko objemy
nahoru

sponzor





25.03 2020 17:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2020
Příspěvků: 75 | Témat: 4

25.03 2020 18:40


U A4 B7 se velkým obloukem vyhni vsem 2.0 PD to jsou pasti i ty bez DPF*
A jestli 2.5 TDI* tak jedině kód motoru BAU 132kw ten už nemá problém s vackama
Jinak 2.7 TDI* a 3.0 TDI* ty první rejlovy generace těžko říct je to kus od kusu
Asi se dá koupit nějaká dobrá ale chce to fakt pečlivě vybírat nejhorší je když koupíš něco po 10 majiteli kterej zjistil že už ho to nebaví servisovat a že si raději koupi zpátky jednickovou oktavku s rotackou
A ctyrvalcovej benzín kterej má asi jako jedinej v a4 smysl je 2.0 TFSI*
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1251 | Témat: 11

25.03 2020 20:09


Díky, naftu nechci ani omylem. Jedině benzin. Jak jsou na tom ty 2,0tfsi?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2020
Příspěvků: 75 | Témat: 4

25.03 2020 20:16


Jsou v cajku neslyšel sem na ten motor kriveho slova
Je to živý a na motoru nejsou žádný pasti
Kolega ji má jezdí s tím každý den 100km do práce
Má na tom najeto 330xxx
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 1863 | Témat: 25

25.03 2020 20:43


Z hladiska nakladov 1.8T + chip a mozes lietat veselo bez problemov. Navod na upravu som tu napisal, ked to spravis podla neho mas 140kw a krutak ostane takmer rovnaky takze ani spojka ani motor nijak netrpi.

2.0tfsi je tiez fajn ale uz ma viac kurvitok. Klapky v sani, drahsie vstreky atd.. Proste evolucne novsi motor, ktory je silnejsi ale aj komplikovanejsi.. Problemy so zranim oleja atd.

Ani jeden nie je zla volba, rozhodol by som sa asi podla ceny a stavu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2020
Příspěvků: 75 | Témat: 4

25.03 2020 21:03


Pleteš si TFSI* a TSI
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2017
Příspěvků: 74 | Témat: 1

25.03 2020 21:16


Co si plete? TFSI* a tsi stejna sracka bez rozdilu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1251 | Témat: 11

25.03 2020 22:29


No 1,8T jsem zatim nikde neviděl, budu koukat dál. S tim TFSI*-Tsi mevim no
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1251 | Témat: 11

26.03 2020 19:05


Co motor 2,0i?
nahoru

sponzor





26.03 2020 19:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2020
Příspěvků: 75 | Témat: 4

26.03 2020 19:14


Píčovina
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2020
Příspěvků: 75 | Témat: 4

26.03 2020 19:19


Chápu že je tohle audi fórum ale nechápu že si informace nehledás někde v nezávislých recenzi tady ti píše každej co slyšel v hospodě od nejlepšího kámoše bráchy sveho bratrance ale sám to nemá neměl ani mít nebude a nic o tom neví a auto vozí do servisu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 1863 | Témat: 25

26.03 2020 19:58


2.0i vobec nie je picovina, zalezi aky si sofer. Ak si zvyknuty na 200+ konove auta tak s nim spokojny nebudes, ak jazdis predpisovo a ani do buducna neratas s nejakym zvysovanim vykonu a auto je pre teba len prostriedok na dopravu tak kludne by som zobral aj tento motor. Vacsinou maju slabu vybavu a do buducna tiez nic moc predajne auto takze treba ratat s prepadom ceny.

2.0tsi a TFSI* je totozny motor ktory ma hlavne z prvych rokov vyroby vela problemov a vobec sa neda oznacit za spolahlivy. Tiez je o nom xy informacii a videl som aj relacie z DE kde sa zaoberali tymto motorom a jeho neskutocnou zravostou oleja kvoli poddimenzovanym piestnym kruzkom. Nehovorim , ze je zly ja sam by som si ho kludne kupil pretoze sa da upravit na 250PS len softom co uz je fajn porcia koni na daily auto.

1.8t v B7 je BFB 120kw co je v serii neskutocna nuda hlavne vdaka slabemu casovaniu ktore mu soudruzi nadelili a za mna must be uprava je zmena par map v RJ. Potom to zacne lietat slusne a uprava bez HW zmien da dostane na bezpecnych a omnoho zivsie posobiacich190PS.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1251 | Témat: 11

27.03 2020 13:40


A ještě se zeptám, co 1,8tfsi 88kw- 118kw v a4b8? Ať zbytečně nepíšu v dalším tématu..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 761 | Témat: 33

27.03 2020 15:32


Obecně TFSI* nemají dobrou pověst. Musíš tankovat 98 benzín jinak zakarbonujes motor. Žerou olej atd atd.
Rozhodně bych se držel toho, co radí snuff.
1.8t je klasika a servis tě nebude stát tolik.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2020
Příspěvků: 75 | Témat: 4

27.03 2020 17:04


Hoši píšete tu žvásty chudák kluk neví co si koupit
FSI* motory se zanasi karbonen a potřebuji jezdit na 98
Je rozdíl TFSI* a FSI* a taky je rozdíl v TSI
Jinak 1.8 TFSI* má ty problémy co psal ten Slovák o 2.0 TFSI*
Že žere olej a natahujou se jim řetízky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email