Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 435 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 429
Uživatelů: 6
Celkem: 435

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.7. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 2

17.03 2020 22:47


Ahojte obraciam sa na vás skúsenejších s prosbou o radu. Na mojej A6 4g pred fl. Som si začal všímať čudné javy . Keď prechádzam zákrutou a v strede nej pridám , často sa stáva ,že prevodovka ešte tak 2-3 sekundy nereaguje a potom náhle s cuknutím podhradí a pridá. Je úplne jedno , či plyn stlačím veľmi alebo menej. Ďalej keď som v kopci a auto mi podradí z 2. do 1. Stupňa, je to tiež za sprievodu čitateľné ho cuknutia. Ale vo všeobecnosti mi príde prevodovka akosi lenivá a nereagujúca . Pzn : všetky tieto javy sa dejú ako za studena , tak ako aj pri už zohriatom motore. Ešte som doteraz nevlastnil Audi ani takuto prevodovku , tak neviem , či to je normálne ,alebo je to prejav nejakej poruchy. Ďakujem každému z vás z radu , veľmi si to cením.
nahoru

sponzor





17.03 2020 22:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

17.03 2020 23:05


Jestli to dela jen v kopci a zatacce tak bych tipoval malo ojele v prevodovce
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

18.03 2020 7:31


Treba skusit doplnit olej, i keď tieto prevodovky nemaju kde stracať olej. Potom sa uvidi. Mozeme to vyskusat aj s diagn.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1793 | Témat: 44

18.03 2020 8:16


Citace:
keď som v kopci a auto mi podradí z 2. do 1.

ja teda nevim, že by automat v kopci řadil 1
tu přece řadí až skoro stojíš/zastavuješ/
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

18.03 2020 9:45


koukni do jedotky ABS*/ESP*, jeslti ti to nepise nakou chybu ohledne cidla otacek kola.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.7. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 2

18.03 2020 9:50


Dobre , tak s tým skočím do servisu aby mi to tam pozreli. Alebo majú tiptroniky tiež kontrolnú skrutky ako majú DSG*? Dá sa niečo zistiť pomocou VCDS diagnostiky ? Tú mám doma , tak môžem upresniť príčinu. Nikdy som s ňou však prevodovku nediagnostikoval.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.7. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 2

18.03 2020 9:54


parik (18.03 2020 9:45) orig :
koukni do jedotky ABS*/ESP*, jeslti ti to nepise nakou chybu ohledne cidla otacek kola.


Práve nedávno som opravoval zlomený kábel zo senzoru otáčok kolesa. Vec je už opravená ale je možné ,že to je potrebné nejako nakalibrovať ? Diagnostika mi chybu ani ESP*/ABS* ani prevodovky neukazovala.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

21.03 2020 19:36


Mam tiez toto auto.. oznacil by som tuto prevodovku ako vseobecne pomalu ale to asi vsetky s hydromenicom. Pri stlaceni plynu na podlahu trva 2-3 sekundy kym sa zobudi co je normalne no nie prijemne. Mne to tiez obcas neprijemne podradi z 3 do 2. A tiez tak nadivoko radi 1-2-3 nekope ale nieje to rychle ako DSG* alebo komfortne ako multitronik.
Mozno by pomohpa adaptacia ale nikde sa nikto s tym nepochvali ako sa to robi lebo je to zlozita operacia na niekopko 10tok kilometrov a 45min jazdy s velmi lahkou nohou.
Keby to je len o vymazani ale zial nieje.
Toto by som chcel absolvovat po vymene oleja no este neviem ako na to.
Na nemeckom fore niekto spomenul ze mu pomohla rychla adaptacia. Tak uvidim olej mi pride buduci tyzden.
Este sa budem zaujimat o origo repas mechatroniky. Ale zatial nemam nejake blbe stavy prevodovky.
U mna je problem ze som jazdil 2.5 roka na multitroniku a tomu sa hovori komfort automatickeho radenia. Potom ked si sadnem do tiptronika clovek si uvedomuje kazde jedno preradenie a porovnava kazde jedno zaradenie..
nahoru

sponzor





21.03 2020 19:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 500 | Témat: 14

21.03 2020 19:42


Na adaptaci není co prozrazovat, je potřeba ODIS kde je tě navede krok po kroku. Ta prodleva vůbec nemusí s prevodovkou souviset, u bitdi bývá problém s motorkem turba který způsobuje právě uvedenou díru ve výkonu. S poslední verzí sw se to chová líp jak DSG*.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

21.03 2020 19:50


Agent848 - 8.st Tiptronic* si dovolim tvrdit ze radi tak rychlo ako s-tronic. Mas nieco zle. Kup si odis a mozes si adaptovat sam
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

21.03 2020 19:51


Rasti P. - senzory sa nekalibrujú
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

21.03 2020 19:58


Nektery posledni verze stoji za picu, musi se tam dat predposledni. Ale neni problem premapovat sw prevodvky pro rychlejsi reakci na razeni a prokluzu u bitdi, tak i u rs6.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

21.03 2020 20:34


U mna RS6 myslim radi rychlejsie ako s-tronic. O nejakom pomalom radeni nemoze byt ani reč
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

21.03 2020 20:45


kdyz myslis, ze to mas rychly, ale jde to i rychleji
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

21.03 2020 21:06


Mam posledny soft od vyroby, pred pol rokom novsi nebol. Braňo mi hovoril, že tam čosi ešte upravoval, ale radi to rovnako rychlo ako ked som ju kupil. Mam samozrejme vyssi model prevodovky ako Rasti P., neviem aky ma on rocnik, teda verziu mechatroniky, od vyroby ZF 8HPxx prevodoviek boli zatial rokmi vylepšene a vyvinute 3 verzie, ja mam tu poslednu. Co som trochu cital, cim novsia, tym rychlejsie radenie, presne data nepamätam. No s takym oneskoreným radenim ako udava som sa este nestretol
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

21.03 2020 23:27


10.11.2012 recenzia BITDI

https://auto.pravda.sk/testy/clanok/75758-test-aud [zkrácená url]

Skopirujem to podstatne :

Uznanie si zaslúži dobré zladenie charakteristiky motora s osemstupňovým automatom ZF (dvojspojkovú prevodovku S-tronic klasického 3.0 TDI* V6 by krútiaci moment BiTurba rozomlel na kusy). Automat je síce váhavý, no ak mu dáte sekundu-dve, aj pri akcelerácii z miesta zatiahne spôsobom, že sa vám z toho zamotá hlava.

Kazdy kto skusil nejedno auto vie ze 8st tiptron nieje az tak rychly v bitdi. Nieje to chybna prevodovka ale vlastnost. Bohuzial. Treba si len zvyknut. V RS6 to bude asi o niecom inom lebo keby nie a robi to iste ako na bitdi tak by to bolo pekne predrazene nepodarene voztko... Snivam o takom ale nemam na to.

honza.biker lubomt dik za tip ... postudujem o tom... dakujem
nahoru

sponzor





21.03 2020 23:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

21.03 2020 23:44


Este otazka.... kde kto aktualizuje sw prevodovky ? Len v audi asi maju najnovsi sw.. ci ? Co to obnasa aj novu adaptaciu po prehrati ?

Budem menit olej no uvazujem co este ked to bude vypustene... nejaky repas mechatroniky ?
Co vide origo repas u ZF ako je na tomto videu. ?

Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

22.03 2020 0:24


Skus ten soft. V audi budu mat online najnovsi. Mozno je ta 8HP75 pomalšia ako 8HP90, neviem, ale co sme robili bitdi, nevsimol som si...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.7. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 2

23.03 2020 11:48


Ďakujem pekne všetkým za odpovede. Tak to vyzerá,že mi nezostáva nič iné , iba to vydržať do konca vírusového obdobia a po návrate na Slovensko to riešiť u odborníkov .
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email