Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 250 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 250
Uživatelů: 0
Celkem: 250

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2009
Příspěvků: 9 | Témat: 0

31.03 2018 18:40


právě že teď mám 314(320)x25 těch 30 mě lákalo z toho důvodu,že se to asi hned tak nezvlní.Nebudu vymýšlet ptakoviny a dám ty užší
sponzor





31.03 2018 18:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.11. 2017
Příspěvků: 43 | Témat: 1

02.07 2018 22:33


potřebuji radu namontoval jsem nové kotouče i desky od BREMBO a po najezdu cca 1500km a při ohřátí a brždění z větší rychlosti kopou jako prase extra zvuk vibrace volant a pedál. je možné že jsem koupil nějaký FAKE brembo ? setkal se s tím už někdo ? jedná se o audi A8 4.2tdi už nevím jakou značku koupit aby to bylo v pohodě. díky
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

02.07 2018 22:55


Trápí me to same. Dal jsem vetsi brzdy (345 mm). Nove kotouce po ohřátí kopou, studené ok. Prohledal jsem net a mam podezření na náboje. Nejvíc me štve, že jsem loni měnil ložiska. Když chci vyměnit náboj, tak musím i s ložiskem. Zítra to chci vyměnit, tak pak uvidím, zda to bylo tim. Snad nejsou ty nové kotouče v hajzlu.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.11. 2017
Příspěvků: 43 | Témat: 1

02.07 2018 23:07


já myslel že ložisko by hučelo..
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

02.07 2018 23:08


proč jsi měnil náboje? řeším vibrace, pátram už po kde čem, co to může dělat
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.11. 2017
Příspěvků: 43 | Témat: 1

02.07 2018 23:14


já co jsem se díval tak na mojí A8 jsem nikde přední náboj nenašel prodávají pouze ložisko.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

04.07 2018 0:24


Možná jsem se blbe vyjadril. Ložisko je nalisovany na naboji. Loziska mi hucely, menil jsem je loni. Pokud nyní budu chtit vymenit náboje, musim na ne nalisovat nova ložiska, ta co tam jsou nyni asi nijak nezachráním. A ted k problému. Dokud se brzdy nezahrejou, je to ok, jakmile se zahreji, zacnou dost kopat do pedálu. Brzdy jsem menil, byl tak 2 měsíce klid a nyni se to opakuje. Nevím, kde je zrada, snad pomuze ten náboj. Nalonec je vymenim až zitra, dnes jsem zkusil ocistit plochy na nabojich a kotoucich v miste, kde na sobe dosedaji, možná to trochu pomohlo, ale kope to stále. Jestli jsou ty nove kotouce v hajzlu, tak me to dost vytoci.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.11. 2017
Příspěvků: 43 | Témat: 1

04.07 2018 6:58


mám uplně stejnej problém...
sponzor





04.07 2018 6:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

04.07 2018 16:11


já dával předky brembo a taky se mi zdá, že lehce vibrují při brzdění, po zahřátí více. Najeto cca 500km
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

04.07 2018 16:58


Tak naboje pochopitelně vč. ložisek vyměněny, je to o dost lepší, ale dělá to stále. Kola jsou také vyvážená. Možná jsou ty kotouče už v hajzlu, nevim, už mi dochází nápady. Mam objednaný měrák (tzv. hodinky), abych změřil hazivost kotoučů. Nevim, zda má smysl kotouče reklamovat. Každopádně pokud budou hazet, nezbyde, než je vyměnit. Divné je, že to kope až po zahřátí, pokud by byly zvlněné, tak to musi dělat teoreticky i za studena.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

04.07 2018 21:24


Dělá mi to ale to samé Ladin: .. Jedu a prvních třeba 40km klid, pokud na ně hodně nešlapu a pak to začne klepat do pedálu a i do řízení celkově. Když byly nové, byl klid 2000km a pak to začalo.. Mám taky Bremba ve předu i vzadu a prostě to dělá tohle. Hodinky bych taky potřeboval, možná bych tím odhalil moje vibrace a pokud by to mohlo způsobovat ložisko.. Vyměním ložisko doma bez nějakých přípravků a nebo potřebuju to ložisko lisovat do náboje?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.11. 2017
Příspěvků: 43 | Témat: 1

05.07 2018 9:49


tady je docela dobrý video postupu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

05.07 2018 9:59


Koukam, že tohle postihuje vic lidi, nez jsem si myslel a vsichni jsme bezradni. Ted jsem na to koukal, nove vetsi brzdy jsem daval koncem dubna a to byl chvíli klid. Me to hlava nebere, třeba takový služební vozidla dostávají zabrat na brzdy daleko více a žádný kopani do pedálu se tam nevyskytuje. Ty hodinky a k tomu magnetický drzak jsem objednal z Číny, vyšlo to tam nejlevněji, za cenu, že to je déle na ceste. Ještě k tomu kopání, můj poznatek je, že je to skutečně dsny ohřátím brzdové soustavy, jelikož minulý týden dost pršelo, vsude bylo hodně vody, což nejspíš brzdy stačilo chladit vic nez obvykle a zadny kopani se nedostsvilo. Prohledal jsem net a vesměs jsem se dobral k tomu, ze může hazet náboj a tenpak způsobuje házení kotouce, který se pak zvlni. Ale proč to dělá jen po zahřátí??!!! K tomu lozisku potažmo náboji, někde v jiném příspěvku, když jsem loziska loni měnil jsem dával link na nějaké video na YouTube. Někde vydávají nebo částečně uvolňují tehlici. Pokud máš stejnou poloosu jako já, tak je to zbytečné. Pokud by poloosa mela u tehlice větší průměr, už by ses špatně dostsval na šrouby ložiska. Postup je takovy, ze dokud je auto na zemi, je lespi si povolit šrouby na poloosach. Pak auto zvednout, shazet kola, brzdy (trmen, kotouc i kryci plech), vyndat cidlo ABS* (z predni strany na tehlici). Pak povolit 4 šrouby co zezadu drží lozisko, je to tisicihran, myslim 12 rozmer, musis ruzne vytáčet řízení, aby ses na ty srouby dostal, prekazi tam manžeta poloosy, polooosu pochopitelně zamacknes co nejdal dovnitř, ale bez uvolneni nektereho konce tehlice ji zcela ven nedas. Když ty 4 šrouby dostanes ven, pak musis staré lozisko s nabojem prirezle k tehlici nejak vymlatit (ted po druhé to slo u me jiz pěkně). Opačným postupem namontujes nové lozisko s nabojem. Prvně jsem to delal doma "na koleni", naboj jsem na ložisko nalisoval svěrákem. Včera jsem to už dělal u kamaráda na dílně, ten ma lis na ložiska.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

05.07 2018 10:08


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


koukni na video zde, postup jsem víceméně popsal. Povolování nebo úplně demontovani tehlice mi přijde zbytečný voser, když to šlo i bez toho. Jen ložiska bych neměnil, to když už tak rovnou i náboje, ložisko pak už ze starého náboje po nalisovani jen tak bez poškození nesundas a dopadnes jak ja, ze budes kupovat na podruhé naboje a k tomu zas nová ložiska.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

15.07 2018 20:25


Tak hodinky (uchylkomer) z Číny dorazily. Schválně jsem změřil staré naboje. Maximální hazivost by mela byt do 0.02 mm, přičemž jeden ma 0.05 a druhý dokonce téměř 0.2 mm. Ty nové (vyměněné) se vejdou do 0.01 mm. Samozřejmě kotouce na starých nabojich dostaly na prdel, tak maji hazivost okolo 0.12 mm. Nechám je stocit na soustruhu a uvidíme, zda se problém trvale odstraní.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


v tomto článku me dostala veta:

Jestliže nemáte úchylkoměr s magnetickým držákem, běžte si jej koupit, je levnější než kotouče. Házivost soustavy se musí vejít do 0,05mm (do pěti setin). Pokud je házivost vyšší, přesaďte kotouč na náboji (pootočte o jednu díru), překontrolujte házivost v náboji atd.. GM prodává speciální tenké vložky mezi náboj a kotouč. Jejich pootočením lze eliminovat házivost náboje. Nový kotouč sám háže kolem 0,02, takže když má po instalaci 0,08, tak tam špatně sedí a brzy se nerovnoměrně opotřebuje.

Nezbývá, než s nimi souhlasit. Vyšlo to asi na 430,- Kc a mit to již dříve, ušetřilo mi to zbytecny vydaj za nova loziska a srani s kotoucema..
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.11. 2017
Příspěvků: 43 | Témat: 1

15.07 2018 20:37


tak snad to pomůže dej vědět až něco najedeš jestli to zmizelo...
sponzor





15.07 2018 20:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

15.07 2018 22:17


Ladin: máš link kde jsi vzal ty hodinky? Také by mě to zajímalo
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

16.07 2018 20:31


Koukam, ze už malinko zdražili.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Bez toho už kotouče neměním dnes prošly kotouče soustruhem, zdá se to po zkušební jízdě být ok. I když to pred tim take chvili bylo, cca po trech mesicich dám info, zda to vydrželo
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

22.09 2018 11:52


Tak jsem včera měnil zadek, jedna strana házivost 0,01, druhá 0,1mm a to s nasazeným novým kotoučem a i bez, když otáčím s nábojem, cejtím ložisko, že chrustí, takže bude v prdeli.. bohužel mám nasazeny nový brzdy, tak snad se to nezkroutí hned při jemným brždění, než udělám to ložisko zadní.

A teď jsem změřil i přední, ale kotouče jsem nesundával, takže nemůžu říct, jestli to je ložisko a nebo prostě nekvalitní kotouče (Bremba základní). Jedna strana 0,05mm a druhá 0,09mm. Takže jediný kolo je v normě a zbytek je rozházeno..

A když brzdím, tak to prostě není vono, drbe to, celý auto, v malých rychlostech ani tak ne, jako na dálnici ze 140-150 na 110 nebo třeba 90, to je cejtit hodně. Brzdy jsou ale teď jako nový, všechno rozhýbané, absolutně nic nedrhne nikde, jen prostě to hazí.

Když si zajistím lis, udělám ložiska doma? Na díře nebo na špalkách? Měl jsem poloosy venku atd., taky jsem to dal.
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

22.09 2018 18:26


V pohode to staci na heveru jen zvednes kolo a rozeberes kazdy kolo zvlast. Lis je k nezaplaceni. S nim je to hracka obe predni loziska za 30 minut vcetne prelisovani naboju vycisteni od oxidace protazeni der nasrouby a osetreni proti korozi medenym sprejem. Koupeny nerezovy imbusy s hladkym telem nerezovy podlozky a matky. Pak je stranda vsechno rozebirat kdyz to nezatuhne. Zadek bude taky rychlej akorat si oznac polohu excentrickyho sroubu co je nahore. Schodis brzdy tlumic povolis poloosu aje to takrka venku. Lozisko je s lisem fofr jem musis mit patricny tlacny pripravky. Hodne pouzivam orechy z velky 1" goly.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

24.09 2018 16:53


Ideální je změřit házivost nábojů, ať víš na čem si, zda je problém v kotouči nebo je mimo toleranci náboj a k*rví ti to kotouče. Házivost soustavy 0,05 mm je snad ještě toleranci.

Jinak u mně, po výměně nábojů a srovnání kotoučů na soustruhu, zatím vše ok. Můj názor je, že to ložisko u tebe může být následek házivosti náboje..

Citace z netu:

USAZENÍ NOVÉHO KOTOUČE
Nový kotouč usaďte na očištěný náboj. Přitáhněte šrouby, použijte nějaké podložky pod kolové šrouby, pokud nemáte pomocné. Nikdy nepoužívejte utahovačku. Vždy použijte momentový klíč. Kolové šrouby se utahují do kříže, vždy šroub naproti.

Po dotažení změřte házivost kotouče. Jestliže nemáte úchylkoměr s magnetickým držákem, běžte si jej koupit, je levnější než kotouče. Házivost soustavy se musí vejít do 0,05mm (do pěti setin). Pokud je házivost vyšší, přesaďte kotouč na náboji (pootočte o jednu díru), překontrolujte házivost v náboji atd.. GM prodává speciální tenké vložky mezi náboj a kotouč. Jejich pootočením lze eliminovat házivost náboje. Nový kotouč sám háže kolem 0,02, takže když má po instalaci 0,08, tak tam špatně sedí a brzy se nerovnoměrně opotřebuje.


zdroj:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Příčiny vibrací lze prověřit se zohledněním následujících pokynů:
■ Kontrola radiálního házení (bočního házení) brzdových kotoučů se provádí v
namontovaném stavu, v ideálním případě s předpisově namontovaným kolem.
Provádí se to pomocí číselníkového úchylkoměru, který má přesnost minimálně 0,01
mm, cca 10-15 mm pod vnějším poloměrem kotouče. Měření na středovém třecím
poloměru je však také dostačující. Naměřená hodnota u novějších vozidel by však
neměla překročit 0,070 mm, naměřeno při několika otáčkách kola (problematická
vozidla: < 0,040 mm). Je třeba pamatovat na to, že tato kontrola má výpovědní
hodnotu jen v případě nových brzdových kotoučů.
U starších vozidel nelze takových nízkých naměřených hodnot často dosáhnout kvůli
tolerancím součástí. Optimalizace však lze v principu docílit tehdy, když se brzdový kotouč
na náboji přiřazením k upevňovacím otvorům umístí do takové pozice, že vznikne
nejnižší naměřená hodnota. Radiální házení brzdových kotoučů o velikosti 0,10 mm se
nesmí překročit ani u starších vozidel. Popřípadě je třeba to optimalizovat výměnou/
kombinací ovlivňujících součástí (náboj, brzdový kotouč, ložisko). Dále je vyžadována
maximální pečlivost ohledně čistého a bezchybného stavu dosedacích ploch a lícování.
■ Jak již bylo zmíněno výše, může také náboj odpovídat za příliš velké házení kotouče
a musí se změřit ohledně odchylky vystředěného běhu. Jako vodítko lze přitom
považovat maximální hodnotu 0,030 mm. Ta se vztahuje k vnějšímu měřitelnému
poloměru. V případě větších odchylek by se měl náboj vyměnit.
■ Zvlnění brzdového kotouče je rovněž kritériem Ovlivňující velikost radiálního házení
Proto je účelná také kontrola rovnoběžnosti. Její hodnota by neměla být větší než
0,050 mm. Kontrolu však lze provádět jen pomocí speciálních přístrojů.
■ Měření diferencí tloušťky třecí plochy brzdového kotouče lze přesně provádět jen
pomocí speciálních přístrojů. S postačující přesností to však lze provádět rovněž
pomocí přesného mikrometru s přesností měření + 0,001 mm. Změřit by se přitom
mělo 12-15 míst po obvodu, cca 10-15 mm pod vnějším třecím poloměrem. Podle
typu vozidla mohou nestejné tloušťky činící 0,012-0,015 mm (problematická vozidla:
< 0,008 mm) vést již k vibracím. Tyto hodnoty se proto nesmí u nových kotoučů překračovat
a jsou tak u brzdových kotoučů Textar považovány za absolutní toleranční
meze.

zdroj:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.11. 2017
Příspěvků: 43 | Témat: 1

24.09 2018 22:41


já svůj problém s brzdama stále nevyřešil nový náboj i ložisko originál díl. nové kotouče + desky a po dvou měsících zase to samé ohřejou se a kopou jako prase má někdo nějaký typ ? měl jsem ATE a BREMBO. na cardo autodíly nabízí nějakou úpravu kotouču zmražením má to smysl ?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

25.09 2018 6:53


No ono by stačilo stačilo změřit hazivost náboje a pak i kotouče na náboji. A neposlední radě nekupovat brzdy na posranym internetu kde je 80% všeho tady toho z Polska a bůh ví odkud ale kupovat to v prodejnách jako je Stahl Elit Apm a i to Kelly klidně. V životě se mi stalo ze mi od mého dodavatele házeli kotouče a byly to zrovna zimmermanny na moji S4 a sracka je Brembo v low costu tj záruka pruseru vždy.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.11. 2017
Příspěvků: 43 | Témat: 1

25.09 2018 8:13


chtěl jsem mít jistotu tak jsem to koupil rovnou. myslím ty náboje a ložiska. dobře myslíš že třeba to cardo autodíly mají faky z polska ? já mám jen strach když zajdu origo do audi a koupím kotouče s deskama tak to bude dělat zase za 2 měsíce stejně.
sponzor





25.09 2018 8:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

25.09 2018 9:38


Ladin: Vím, že to zadní ložisko chrustí, to je v prdeli a přední jsem neměl dole kotouče abych to odhalil na 100%, tak to udělám, než vyměním ložiska. Je možný, že to když to drbe autem při brždění a to i do volantu, může dělat zadek, ten jeden kotouč? Pokud by byl předek v toleranci, tedy jedno kolo OK, druhé má 0,09mm a to buď kotouč a nebo náboj/ložisko.

Jaký je utahovací moment na kola? A středový šroub poloosy, můžu 120nm?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

26.09 2018 10:14


Vůbec netuším, myslim si, že vibrace do volantu by snad neměl delat zadek, ale nevím, jen má teorie. Ja myslím, že uthovací moment na kola je 100Nm asi, nebo 110. Středovej šroub na naboji do poloosy má nějakej masakr moment, je to někde v Else, plácnu např. 140Nm a ještě 90 nebo 180°..
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.5. 2018
Příspěvků: 34 | Témat: 0

13.03 2020 11:37


Ahoj všem, může mi někdo poradit mám audi a4 b7 potřebuji udělat brzdy asi jen ve předu. Můžete mi poradit jaké tam dát průměr předních je 320mm. Uvažoval jsem o deskách ATE ceramic a kotouče Zimmermann nebo brembo. Ještě se zeptám má cenu dávat třeba vrtané kotouče. Nijak nezavodim jde mi o účinnost.

Díky za radu.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.5. 2018
Příspěvků: 34 | Témat: 0

15.03 2020 10:18


Ahoj, můžu se prosím zeptat sháním brzdové kotouče na moji a4 b7 2.5tdi 120kw na předku tam jsou 320mm.
Můžete mi nějaké doporučit? Dival jsem se na kotouče že jsou označené 1LA nebo 1LC mají stejné všechny rozměry jenom je rozdíl v tomto označení. Nevíte co tohle označení znamená? Díky
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

15.03 2020 10:56


LA jsou plné LC děrovaný
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email