Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 340 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 338
Uživatelů: 2
Celkem: 340

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2018
Příspěvků: 31 | Témat: 3

24.02 2020 9:37


Ahoj chlapi ,
nemáte někdo zkušenost s poruchou , při studeném i teplém motoru začnu akcelerovat kdy motor zabere na 20. sekund poté s ním škubne a motor zhasne.
Po opětovném nastartování volnoběh klidný nic neškube ale při další akceleraci zase chcípne.
Dvakrát se stalo že blikalo žhavení ale teď nic jen chcípá.
Když držím otáčky do 2000 a řadím ručně auto jede ale v kopci musím jemně s plynem nebo začne cukat a konec...
VCDS našlo jen sporadické chyby P0000 bez popisu a zkrat na vstřiku 6. válce.
Děkuji za pomoc..
nahoru

sponzor





24.02 2020 9:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

24.02 2020 15:07


Ak je tam skrat tak pozri skrat... uz si to pozrel ? To je dost zavazna porucha a mozno lahko opravitelna. By som sa necudoval ze ti to chcipne ked sa to vyskratuje...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2018
Příspěvků: 31 | Témat: 3

24.02 2020 15:23


Zkrat jsem netestoval , podívám se na to . Může jeden vadný vstřik zhasnout celý motor... asi blbá otázka...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

24.02 2020 20:39


Neviem ci vstrek ale najskor by som pozrel kabelaz ci vibraciami niekde neopiera poskodeny vodic. Samozrejme ak je to tvrdy skrat stiahne napatie RJ a vsetky vstreky prestanu fungovat.. a motor zdochne... to je moja teoria.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

24.02 2020 20:52


Vag našel chybu a tj zkrat na 6 vstriku. Docela zásadní nemyslíte??
Naposledy upravil Satas dne 11.03 2020 10:47, celkově upraveno 3 krát. (56% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

24.02 2020 20:52


Pokud je vstřik/kabeláž k němu ve zkratu, tak jednotka může odstavit všechny vstřiky, proto to chcípne.
Jinak by motor samozřejmě na 5 válců běžel.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2018
Příspěvků: 31 | Témat: 3

25.02 2020 8:25


Tak jsem proměřil vstřik na zkrat a tváří se v pohodě. Ještě projdu kabeláž jen je celá zabalená v izolaci tak to bude oříšek...
Spíš mě zaráží že na volnoběh motor přede jako kočka ale sporadicky cca po 2. minutách se změní zvuk na takové dunění jako by se něco zavřelo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

25.02 2020 9:38


Smoula17 (25.02 2020 7:25) orig :
Tak jsem proměřil vstřik na zkrat a tváří se v pohodě

No len tak zo srandy kolko si nameral

Agent848 (24.02 2020 19:39) orig :
Neviem ci vstrek ale najskor by som pozrel kabelaz ci vibraciami niekde neopiera poskodeny vodic. Samozrejme ak je to tvrdy skrat stiahne napatie RJ a vsetky vstreky prestanu fungovat.. a motor zdochne... to je moja teoria.


V ECU* jednotke su meracie odpori tzv " Current Shunts " a te detekuju ci je tam skrat aby sa snazili ochranit mosfety pre vstrekovace

A ano ak je jeden vo vyssom odbere prudu tak ECU* zhasne skupinu 1-3(4-6) a zapise zavadu alebo ak je uz v skrate a odber prekroci stanovenu mez tak vyradi vysoko napatovu cast pre vstreky a zhasne ECU*.
nahoru

sponzor





25.02 2020 9:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2018
Příspěvků: 31 | Témat: 3

25.02 2020 10:51


Asi jsem to špatně měřil , na foru jsem se dočetl že zkrat zkontroluji multimetrem (pískáním ) kolík vstřikovače vůči kostře. Nezačalo to pískat ani na jednom. Zkoušel sem i zástrčku zda dráty nejsou zkratlé mezi sebou.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

25.02 2020 11:02


Tak si daj na rozsah odopni steker z vstreku a meraj priamo na kontaktoch a daj hodnoty

potom budeme mudrejsi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2018
Příspěvků: 31 | Témat: 3

25.02 2020 11:18


Dobře večer změřím a dám info , Děkuji
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2018
Příspěvků: 31 | Témat: 3

26.02 2020 8:22


Tak jsem naměřil:
6.válec 1,494
5.válec 1,823
4.válec 1,824

Opravil jsem přepady po Rakouském odborníkovi který polámal přípojky a nahradil to téčkama hadičkama a sponama no prostě prase...
Výsledek je takový že předtím auto drželo v tahu alespoň 10. sekund a teď jen 3.sekundy a chcípne.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

26.02 2020 8:38


Já myslím ze bude jednodušší najít servis který tyto motory do sroubku zná a bude klid ne.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

26.02 2020 8:54


Ak je to 1.5 KOhm tak je to zalostne malo

Vysokonapatovy vstrek ma mat hodnotu +100 KOhms

Napatie tam je 240V a prud v uA (micro) ked je to v poriadku

potom sa necudujem ze ECU* ich vypne....

pane zacnite setrit na nove vstreky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2018
Příspěvků: 31 | Témat: 3

26.02 2020 9:08


Urgi , děkuji tvé odpovědi mají smysl a nejsou to jen kecy a doměnky , je vidět že máš zkušenosti a odpovídáš bez pohrdání a urážek.
Přečetl jsem hodně na tomto foru pro to abych našel radu..
Ale někteří lídé by se svých komentářů měli vzdat..
Sám dělám v servise ale jiné značky a vím jak se z lidí dají tahat peníze..
Ještě jednou Ti Urgi děkuji.
P.S. vyměním vstřiky a když tak písknu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 505 | Témat: 28

26.02 2020 9:23


Smoula17 (26.02 2020 9:08) orig :
Urgi , děkuji tvé odpovědi mají smysl a nejsou to jen kecy a doměnky , je vidět že máš zkušenosti a odpovídáš bez pohrdání a urážek.
Přečetl jsem hodně na tomto foru pro to abych našel radu..
Ale někteří lídé by se svých komentářů měli vzdat..
Sám dělám v servise ale jiné značky a vím jak se z lidí dají tahat peníze..
Ještě jednou Ti Urgi děkuji.
P.S. vyměním vstřiky a když tak písknu.


Neměj strach, oni se ti lidé tady sami provařili a pokud jen trochu někdo čte a uvažuje, dojde mu to. Karma je sama pokope...
nahoru

sponzor





26.02 2020 9:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

26.02 2020 9:32


No to je moja zasada tu na fore sme tu na to aby sme si pomahali presda

Aj ja ked nieco neviem tak sa tu opytam predsa "za opytanie po papuli nedostanes"
A tie moje prve otazky tu na fore pred par rokmi HA-HA sa na tom teraz smejem
Ale dik za uznanie to vzdy potesi.
Naposledy upravil urgi dne 26.02 2020 9:58, celkově upraveno 1 krát. (7% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

26.02 2020 9:53


Rozumiem preco sem pises. Ja sa snazim uvazovat rovnako. A ked som si isty pricinou tak to bud opravym alebo DAM* do servisu s konkretnou poziadavkou. Lebo bezny servis neriesi informacie o vsetkych znackach maju vseobecne znalosti na niektore lepsie na niektore horsie. A ked si s niecim nevedia rady tak necitaju forum a skusenosti inych ale menia veci rad radom, co casto krat ide len do penazi a zavadu neodstrani. Neda sa proste vediet vsetko o vsetkych autach. V mojom servise su so mnou spokojny. Lebo vacsinou len pridem donesiem si diely co treba a oni len menia. Praca bez rozmyslania skumania a pod... A cela zodpovednost za odstranenie problemu je na mne. Znackove servisi maju tiez problem udrzat schopnych mechanikov. Ked je niekto fakt sikovny zvacsa si zacne robit sam na seba.

Postup je jednoduchy. Pri poruche urobim diagnostiku ak je to nieco konkretne skontrolujem to ak nie kuknem google co sa o danej poruche pise. Ak nic smerodatne idem na forum a poradim sa.

Tiez nemam rad tie prispevky co ta len odradzaju ked si prave nestastny ze nevies co tomu je.. Taka informacia nedava cloveku odpobed co bude asi zle a kolko to asi bude stat penazi.To je zaklad.

Len ma zarazilo ze si vycital poruchy ale asi si nic neskontroloval...
Nabuduce sa treba zamerat co diagnostika pise. Ked pise skrat skontrolujem vsetko daneho komponentu ci nieje porusene, zatopene a pod.

A netreba sa dat znechutit..Vacsinou sa najde niekto kto tu nieco pouzitelne napise a vela krat sa problem vyriesi.
Hlavne treba aspon odpisat po vyrieseni problemu a dat vediet pre dalsich co to bolo do buducna. Kazdy koho to zaujima sa rad priuci.

Su tu borci nebudem menovat ale kolko razi maju veeeeela prispevkov a prispeli aj tebe
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

26.02 2020 10:52


Změny zvuku na volnoběh se divit nemusíš to se otevřel EGR* a saje spaliny prolepší spalovaní a zahřívání motoru. Taktéž co jsem vypozoroval to dělá i když regeneruje DPF*.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2018
Příspěvků: 31 | Témat: 3

26.02 2020 11:19


Áčku taky děkuji za odpověď , napadlo mě to jen jsi mě ujistil.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2018
Příspěvků: 31 | Témat: 3

11.03 2020 8:34


Tak je opraveno.
Provedl jsem výměnu vstřiků a přede jako kočka , dokonce mám pocit že výkon je lepší i spotřeba.
Při opravě jsem přišel na poznatek že koupit vozidlo z bazaru, který doveze mrtvolu z RAKOUSKA oživí ji ve vlastním servisu a legalizuje na vlastním STK* je pro běžného člověka smrt..
Z auta se stává studna bezedna...
Když jsem viděl přepady na šestém válci opravené hadičkama a sponama a téčkem jímala mne hrůza.
Naštěstí je to shodné s MB. Podložky pod vstřikama byly snad jen obyčejné mědi.
Prostě prasata...Škoda že zde nemohu uvést jméno tohoto bazaru protože jsou to opravdoví novodobí šmejdi z Olomoucka...
P.S. děkuji všem kdo mi pomohl svýma zkušenostmi.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

11.03 2020 11:49


Tak to je super ze sa ti to podarilo vyriesit aj ked nebolo to isto lacne. No bohuzial pri starsich autach treba ratat uz s kadecim. Predsa len prejde rukami viacerych majitelov a niekedy aj spekulantov.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 505 | Témat: 28

11.03 2020 19:59


Já bych byl pro, aby byly zveřejněny jména nepoctivých, i když zase STB už přece byla ... teda u nás v ČR vlastně pořád je
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

11.03 2020 20:36


hlavne nezapomen zapsat IMA kody, ale to uz jsi nejspis udelal
nahoru

sponzor





11.03 2020 20:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

11.03 2020 22:12


Super ze sa to o vyriešilo a boli to vstreky ako som predpokladal podľa tvojho merania

A nezobral to HV napatovu časť v ECU* čo je zvyčajny problém ak to niekto dlhodobo ignoruje

Tak ešte raz pre všetkých dobrý injector má mať odpor väčší ako 100 KoHm
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2018
Příspěvků: 31 | Témat: 3

24.03 2020 8:07


Urgi je vidět že jsi odborník na svém místě.
Velmi si mi pomohl a ja Ti děkuji.
Sehnal jsem vstřiky repasy i s protokolem o funkčnosti přes bratrance v D a vyšly mě na 280 eček.
Nyní přede jako kotě a spotřeba super..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

24.03 2020 10:47


Smoula17: To jsi sehnal jednu za 280EUr nebo všechny?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.2. 2013
Příspěvků: 158 | Témat: 30

24.03 2020 20:01


Jakou mas ted spotřebu?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.6. 2018
Příspěvků: 31 | Témat: 3

25.03 2020 10:07


Měnil jsem všechny za tuhle cenu... jen jsem musel staré poslat zpět.
Spotřeba dlohodobá byla 9,2 nyní je 7,9 ale to ukáže čas..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.2. 2013
Příspěvků: 158 | Témat: 30

26.03 2020 9:51


z dlouhodobé spotřeby 8,5l se mi zvýšila na 9,1l tak jsem vyměnil vstřiky, tak jsem zvědavý co to udělá. najeto 350xxxkm
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email