Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 204 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 202
Uživatelů: 2
Celkem: 204

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

24.02 2020 8:30


Ahoj,

chtěl bych až bude chvíle času udělat přední rozvody na své A4 B7 3.0 TDI* (BKN). Žádný problém není, žádné zvuky se z auta nelinou, nicméně je tam drážkový řemen + ještě klasický ozubený, tak vzhledem k možnosti unavení bych rád preventivně udělal výměnu. Nevím jaký to má interval? Počítám že 180tkm je akorát, mám 260tkm, takže abych začal asi. Jak moc je to náročné? Shodit nárazník, výstuhu taky? Odpojit chladiče a ven s nima? Povede se mi to? Dole jsou celkem vorezlý, teď když jsem dělal olej tak jsem koukal, že spodek je celkem jetej už na chladičích, ale asi žádnej extrém, aby se rozsypaly v ruce

Co vše měnit? Kladky + řemen, vodní pumpu? Je někde nějaký postup? Chtěl bych se do toho asi pustit sám, nechci to dávat k někomu kdo mi to vodrbe a nasere tam nějaký srágory, Satas má full a otravovat ho budu až s normálníma rozvodama, toto bych zvládnul sám, normální rozvody jsem už párkrát dělal a pohraju si rád sám s plno věcma. Mylím že u předních rozvodů se asi není čeho bát, pokud se k tomu nějak rozumně dá dostat a nečekají tam nějaký bubáci.

Nebo do toho nehrabat když to funguje?


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Dík
nahoru

sponzor





24.02 2020 8:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 774 | Témat: 94

24.02 2020 8:46


Ahoj neviem o kolko moc je B7ma odlisna od A6 4F ale prave som v piatok dokoncil pracu na mojej A6 a myslim ze by aj tebe mohlo stacit dat dole len naraznik a celo do servisnej polohy. Povysunut ho len tolko kolko dovolia hadice (klima, voda, pripradne vedenie k IC) Ja som menil teda len termostat ale krasne by slo vymenit vsetko s tym odklopenym celom. Kedze nemam garaz a robil som to praci tak dva dni (dve poobedia pokial bolo svetlo) mi to trvalo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

24.02 2020 8:47


Určitě udělat pokud už je na to čas nebo nájezd v km. A pokud možno sám, když to umíš a uděláš si to pečlivě.

Bráchovi se v Pátek na dálnici rozpáral rozvoďák na 2.8 V6, jestli se to potkalo se ještě neví. Je volný jak kšandy, z řemenu lezou dráty. Rok nebo dva zpět nechával dělat rozvody u nějakýho mechoše v Praze, nevím proč protože obecně s jeho prací nikdy moc spokojený nebyl.

Takže tak.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

24.02 2020 8:51


Jak se da udělat jasne Dana výměna remenu a 4kladek pečlivě sam nebo nepeclive ??
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

24.02 2020 8:54


No to je přesně ono, jako jsou věci na co si netroufnu, ale dost toho zvládnu doma, pomůže mi i táta s něčím. Do hlavních rozvodů bych se nepouštěl, ale brzdy, tlumiče, ramena, klapky atd. atd. to vše je v pohodě a vyhraju si s tím víc než v servisu kde honí čas prostě a dělají to třeba i kvalitně ale jako rutinu a i tak se někdy zapomenou. Tím nechci hanit ničí práci, ale je to tak, že jak to auto není jejich, nikdy k tomu dotyčný nemá vztah až na vyjímky.

Když se podívám na obrázek motoru, dělat i horní rozvod? Je tam potřeba přípravek na aretaci nebo mi stačí z klasických TDI* na normální rozvody? Mám měnit i pumpu? Když se dělají rozvody s pumpou, tak vždy s ní, tady taky? Je nesmysl dávat nový řemen a pumpu nechat starou aby se mi pak pochcala že?

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

24.02 2020 8:55


Satas: třeba použitým materiálem nebo přetažením kladek, když někdo nezná momeňták ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

24.02 2020 9:14


Satas> z tvého pohledu se nedá posrat nic, jedeš podle daného postupu a hotovo. Ale já už zažil X věcí co se logicky posrat nedají a stejně to ten dotyčný mechoš někde posral. Proč? Protože honíme čas nejspíš, práce po kokot že...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

24.02 2020 9:16


Fans> pumpa současně tvoří jednu z kladek rozvodu. Určitě měnit.
nahoru

sponzor





24.02 2020 9:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

24.02 2020 9:23


Nakadah (24.02 2020 9:14) <a href="/forum/prispevek/1434984-predni-rozvody-a4-b7-3-0tdi-bkn#1434984">orig</a> :
Satas> z tvého pohledu se nedá posrat nic, jedeš podle daného postupu a hotovo. Ale já už zažil X věcí co se logicky posrat nedají a stejně to ten dotyčný mechoš někde posral. Proč? Protože honíme čas nejspíš, práce po kokot že...

Já sem nikdy sebe ani čas nehonil proč .... kvůli zákazníkům který chtěli go motoru za 2 dny?? Neee to fakt ani omylem. Ale mas pravdu ze jinde to takhle docela jistě muže vypadat.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

24.02 2020 9:37


No já bych třeba byl rád, kdyby ta 2.8 V6 šla na opravu/servis k tobě. Jenže A) čekací lhůty jsou u tebe dlouhé (i když teď už stejně není kam spěchat) B) má v tom prašivej plyn

Takže asi neřešitelné.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

24.02 2020 10:08


Ne plyn ke mě ani omylem to sorry.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

24.02 2020 10:41


No kompletní sada INA na klíňák není nikde skladem, takže to musím objednat jedině po částech a vynechat INA řemen. Počítám že Contitech je taky OK. Jediný co nevím, tak kterou z kladek. Mají být 2, ale prodávají se 3.

- INA 532 0160 10
- INA 532 0557 10
- INA 532 0564 10


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

24.02 2020 10:45


Ten railovej rozvod se nearetuje to honí jen naftu.
Dopuručuju i termostat když už to rozebereš. Já už mám všechno doma a myslím že to co mám v autě je původní a má to 220tkm
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

24.02 2020 10:55


A jakou kladku z těch 3 "podobných"? Podle VIN* si to nemá mkde ověřit, jedině napsat do autorizáku a nebo někdo ví který rozměr tam pasuje? Můžu koupit obě, nestojí to nic skoro, popřípadě jednu vrátit..

Moje VIN* kdyžtak: WAUZZZ8E06A132385

Zrovna tak bych asi potřeboval podle dílenský příručky na uvedení předku do servisní polohy a výměnu všech přípravek VAG 3369, někdo info kde ho sehnat?

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 774 | Témat: 94

24.02 2020 11:31


ja som to celo odklonil iba na tych skrutkach ktore tam su - asi 5-6 cm. a v klude to stacilo na racnu (aj na ocistenie bloku v tvojom pripade pod vodnou pumpou)- akurat na vymenu remena cerpadlo-vacka odporucam dat dole aj sanie. Tie parohy. Neviem ci to musi ist dole aj tak, ale urcite to pomoze k manipulacii.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2020
Příspěvků: 102 | Témat: 4

24.02 2020 12:18


Jo dilenskou příručku tu bych rád taky sehnal
nahoru

sponzor





24.02 2020 12:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

24.02 2020 12:18


Místo VAG3369 stačí závitová tyč M8 délky asi tak 20cm ve dvou kusech. Předek na tom drží v pohodě.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

24.02 2020 13:26


Nakadah: OK dík, to se sežene líp

magulator: jo tak ty kdyztak sundam, to neni problem. Aretovat se teda nic nemusi jen se remen stahne, da novy a nasponuje jo?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 774 | Témat: 94

24.02 2020 14:14


co sa tyka remena cerpadla tak to netusim - ja som mal dolu iba ten dlhy a tam aretovat nic netreba. Len som pripomenul ze ked ho budes davat dolu a celo budes mat v servisnej polohe tak zhod aj sanie.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

24.02 2020 14:45


Co by si chtěl aretovat na naftovým čerpadle který pouze tlačí naftu? To není rozvodovej řemen ale hnací.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

24.02 2020 15:12


OK OK, tak si nakoupím díly a pustím se do toho až bude chvilka času a uvidíme jak to bude šlapat . Nic víc bych k tomu potřebovat neměl, takže to bude stát jen pivo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 0

24.02 2020 22:53


D oporucuji vodni pumpu original.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

25.02 2020 10:57


INA je spatna? Rozdil jsou 3,5k skoro..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

25.02 2020 11:07


INA je v pohodě
nahoru

sponzor





25.02 2020 11:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

25.02 2020 12:16


Vzdy jsem daval INU a i nechaval si davat INU kdyz jsem delal rozvody na 1.9 apod.. dokonce snad INA je i dodavatelem do prvovyroby co se tyka rozvodu ne? U koncernu a mozna i jinde.. rozdelal jsem starickou Vitaru a byla tam taky INA (puvodni) + remen Contitech.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 0

26.02 2020 1:52


Fungl nova v audi stoji 2500kč, dnes jsem se na ni ptal, tak nevim jak muze byt rozdil 3,5k. Ja si radeji DAM* origo a mam klid. 2x me neorigo vypekla, tak pumpu vzdy a vsude davam pouze origo.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

08.03 2020 14:23


Tak jsem se do toho dnesk apustil. Vezu k Satasovi svetla na repas, tak jsem to shodil. Mam naraznik ve servisni poloze, respektive predek, vse slo celkem OK, jen jsem protahoval zavit na srouby po kterych se to "vozi". Ted jsem sundal horni plast na remen od cerpadla s vackou a remen jsem "vytrhal" i pres tu malou mezirku. Zpatky ho ale rvat nechci a chci sundat remenici od vacky, jak na to? Nejaky stahovat? Nasili? Jak lehce tuknu, macka se to jak blato, je to strasne mekky. Klidne ji koupim novou, nicmene tu starou chci sundat.

Jinak mista tam moc neni, jsem zvedavej jak budu menit pumpu a hlavne tu kladku nejvetsi napinaci dole co je, to bude asi vopruz.

Poradi mi nekdo jak na tu horni remenici prosim? Diky



nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

13.03 2020 20:24


Tak jsem řemenici stáhnul a ještě by mě zajímalo, jestli najdu na B7 někde vypoušťák na vodu? A řemen na klice je taky pěkně na těsno, tam si ale povolím uložení toho gumovýho kužele a to mi asi bude stačit, ale zajímal by mě ten vypoušťák, nikde ho sakra nevidím !
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

13.03 2020 21:14


vypustaky uz ma maloktore auto, aj tak z nich nikdy vela nevytecie
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

13.03 2020 21:22


Sundej hadici u chladice.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email