Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 332 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 324
Uživatelů: 8
Celkem: 332

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

17.02 2020 14:11


Na Passatu B5 1998 Syncro 1.9tdi AFN 81kw potřebuji vyřešti problém s vadnou ŘJ ABS*. je tam 8E0614111A a někdo se v tom už neúspěšně vrtal, takže oprava skoro vyloučena. ŘJ s tímhle číslem je v podstatě nesehnatelná. teď dotaz:
Dá se tam uchodit obyčejná kostka ABS* třeba z předokolky s tím že se jinak nakóduje v ŘJ motoru? Už mi napadl i scénář, že motorovou jednotku dám z předokolky spolu s tou ABS*, ale snad by to mohlo jít nějak jednodušeji. Jsem si vědom, že přijdu o uzávěrku diferenciálu, ale to mě netrápí, hlavně uchodit to ABS* aby zhasly ty otravný kontrolky a ABS* fungovalo.
nahoru

sponzor





17.02 2020 14:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

17.02 2020 14:42


Kostka je mechatronika ABS*. Pumpa a solenoidy. ŘJ ABS* je jinde v autě. Třeba u mě je pod zadním sedákem. Kde to má přesně Passat netuším, ale možná že podobně.

Mechatroniky ABS* se opravují, opravdu to nejde?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

17.02 2020 16:16


Jde to i opravit i sehnat. Nahrada za ni je 8E0614111E. Nova stoji cca 1400EUR

Pouzite od cca 300 EUR
https://www.ebay.de/itm/8E0614111E-0273004284-ABS*- [zkrácená url]

https://www.ebay.de/itm/ABS*-System-Block-Steuerger [zkrácená url]

Opravy od cca 100 EUR

Bosch cisla 0273004284 nebo 0265220408
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

17.02 2020 17:57


Nakadah: Netuším, zda-li to má pro ABS* ještě jinde nějakou ŘJ. Každopádně je vadná elektronika v té kostce. Vevnitř je to strašně dobastlený, jinak bych to už dávno přeletoval, elektronice se docela věnuju, ale tohle je prostě KO.
hemic: O tom, že to kde kdo spravuje vím a také vím jak. 8E0614111E se shání jetá ještě hůř než s A. Vše už jsem zjišťoval, ale jakákoli oprava v řádu tisíců až desetitisíců nedává u tohohle auta smysl. Ani bych netrval na funkci toho ABS*, prostě to jen zhasnout na přístrojovce a aby to na STK* neházelo chybu, kvůli který to asi neprojde.

Zeptám se tedy znova: Jde tam nějak napasovat kostka z předohrabu a rozchodit to tak, aby to fungovalo? Co by to obnášelo?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

17.02 2020 21:52


Zalep kontrolku pokud ti jde o STK*. Jelikož emisím je to jedno a na STK* to připojovat nebudou.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

18.02 2020 6:58


Mnjo to sem chtěl dopsat. Emisní se napojuje jenom na ŘJ motoru. Buď mu stačí OBD* výstup a nebo se napíchne na jednotku a přečte chyby. Pokud mu to SW umožní a auto je starší bez OBD* (můj případ). Jinak stačí vytáhnout kontrolku ABS* a doufat že si nevšimne toho že nesvítí.

Lepší borci napíchnou kontrolku ABS* třeba na kontrolku IMO*, zhasne to společně to už není tak nápadné, ale kdo ví čeho si má všímat tak to vidí.

S opravou ti držím palec.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

18.02 2020 8:32


To jsou mi rady. Jo, šlo by to, ale pořád mi to nedá. Vždyť předokolka passat 1.9tdi a Syncro má vše stejné, tedy motorovou jednotku, velikosti brzd. válců a prostě vše, co se týká ABS*. Tohle Syncro nemá žádné ESP*, ASR* a podobný hovadiny, jen tu mechanickou uzávěrku zadního difu. Proč by tam teda nemohla jít ABS* kostka z obyčejný předokolky? Ona tam mechanicky jde, ale diagnostika hlásí chybu proto, že to není to, co je tam nakódovaný nejspíš v motorový jednotce. Vždyť kdybych přeházel ŘJ motoru, ABS* kostku a nevím co ještě z předokolky, tak by to chodilo, ale zas bude problém s IMO* a celkově to bude víc práce, než prostě říct ŘJ že tam má jinou ABS* aby jí akceptovala.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

18.02 2020 9:14


Ty mě neposloucháš...

Kostka je ABS* unit, mechatronika.
8E0 614 111E (ABS*+EDS*)
8E0 614 111AT (Bosch ESP*)
8E0 614 111AA (ESP*)

Náhrada je možná 8E0 614 111T

Ty se připojuješ VAGem na ABS* control unit a to je jednotka někde vzadu po sedákem. Ta ovládá ABS* unit + do ní jdou signály otáček z čidel ABS* na kolech, signál ze snímače příčného zrychlení a taky ze snímače úhlu volantu.

8D0 907 389A (11/97 - 06/99) ESP*
8D0 907 389E (07/99 - 08/00) ESP*
4B0 907 389 (asi do roku 97, to asi nemá ESP*)

S ECU* motoru to nemá nic společného. Je třeba změnit nastavení kódování v ABS* control unit...tipuju že bude problém v zapnutí ESP*/EDS*. Nevím co si tam zkoušel strkat. Na to bych se musel podívat do ELSY, jestli bych tam něco našel.

Jinak 8E0998375 je repair set pro ABS* unit A + E písmeno. Ale cena pro tebe nebude zajímavá.
nahoru

sponzor





18.02 2020 9:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

18.02 2020 12:58


Nakadah: Díky za vysvětlení. Opravnou sadu jsem také našel, ale to přesahuje cenu auta
Když teda vyměním i tu jednotku pod zadní sedačkou a k tomu dám odpovídající kostku ABS*, tak to bude teoreticky fungovat?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

18.02 2020 13:27


Myslím že pokud někomu vybrakuješ auto na vrakáči, vytáhneš si z toho jak ŘJ tak kostku a bude to mít ESP* jako jako máš ty, mělo by to fungovat. Počítám že kabeláž nebude rozdílná.

Mrknu se večer do Elsy, co najdu ohledně ABS* kódování. Možná půjde použít ŘJ jakou máš a jenom seženeš mechatroniku třeba T. Když to čtu od tebe zpět, tak si ještě nic jiného do auta nezkoušel, než to co tam máš teď.

T-čko se sehnat dá ... např.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
(i tak je to kompetibilní s AA,AS,AT).
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

18.02 2020 18:05


Motorovka ti to nebrzdí ta je stejná.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

18.02 2020 20:20


Takže je to asi takto:

Do roku 97 je tam oddělená hydraulická a řídící jednotka ABS*. Kostka je jenom mechatronika, řídící jednotka je zvlášť. Celé se to označuje jako ABS* Bosch 5.0. To 4B0 907 389 je právě jenom ta jednotka pro ABS* 5.0.

No a tvoje novější auto má ABS* Bosch 5.3 - což je to tvoje 8E0 614 111xx. Bosch tady sloučil mechatroniku a řídící jednotku. Měl si pravdu a omlouvám se za mystifikaci.

8D0 907 389xx je jenom jednotka ESP*, ta je pořád samostatná. ESP* má vlastní hydraulickou jednotku, takový válec pod mechatronikou ABS*.

Překódovat to jde, v ELSE se to liší podle motoru a typu převodovky. Třeba 1.9TDi manuál má kódování 00012. Bohužel mám data v ELSE jenom pro Audi, takže se koukám na A4B5 98 AFN 81kW.

Ale aby to bylo ještě víc matoucí, tak v další tabulce mám uvedené jednotky pro 4WD* Bosch 5.3 8E0 614 111 A,E,M,N. A že nejsou kódovatelné Kódovatelné jsou jenom AH,AJ,AQ,H,J,S,G,C a R a ty jsou všechny jenom pro 2WD auta. Už se v tom sám ztrácím kolik toho je.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

19.02 2020 9:23


Nakadah: Díky, že tomu věnuješ čas. Myslím si, že jestli na něco přijdeme, tak to pomůže i ostatním, co se snaží marně sehnat ABS* kostku s číslem co tam má být. A že některé odcházejí častěji než jiné, je víc než jasné.
- A4 by to měla mít stejně.
- původní majitel tam zkoušel zapojit s písmenem AB na konci a hlásilo to chybu. Já zatím nezkoušel nic.
- Čistě teoreticky, když mám dvě stejný auta 1.9TDI 81kw. Jedno je předokolka a druhé je Syncro/4motion*/quattro*. Otázka zní, co je jinak? Mechanika brzd je naprosto stejná, ŘJ motor nejspíš také. Jak teda přesvědčit Syncro, že je to obyčejná předokolka, aby tam chodila ABS* kostka z předokolky. Pokud je to jen v tom, že nakóduju jinak ŘJ motoru (teď mě napadá, není to v budících?), tak by to mělo celkem jednoduché řešení.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

19.02 2020 10:06


Jestli mas dve stejne auta, podivej se na kodovani jednotek ABS* u obou, ale co jsem se zbezne podival na dokumentaci, neni tam zadna moznost kodovat predokolka vs. quattro*. Mozna ze je to kompatibilni na urovni FW, ale asi mas pravdu, ze kdyz DAS* jednotku i kostku z predokolky, nebude si to na nic stezovat, akorat prijdes o EDS*
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email