Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 375 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 368
Uživatelů: 7
Celkem: 375

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.2. 2020
Příspěvků: 5 | Témat: 1

09.02 2020 11:54


Pekny den prajem
Chcem sa informovat a spytat sa na dotazi a informacie ci niekto ma ohladne Audi S8 D3 2007 5.2FSI V10. Dlhodobo pozeram v Nemecku auta na predaj, konkretne len modely D3 2007 S8, avsak zaujimaju ma postrehy a skusenosti Vas, ktory uz Audi maju, alebo sa vyznaju napriklad v servisovani pripadne v znamych zavadach, na co si davat pozor, pripadne co hned vymenit po kupe (olej je samozrejmost). Pozeral som asi tak 40 kusov, niektore maju 160000km +- (neviem ci to mu verit), niektore 220k, niektore 350k. Pozeram samozrejme na tie co maju najmenej najazdene + servisnu historiu, pretoze pri takom aute sa servis zrovna nemoze zanedbavat.

Zaujima ma teda nasledovne, nakolko mi jeden povedal info o nemeckych bazaroch odkial sa auta dovazaju, ze tam je samy turek kde oni diely medzi sebou vymienaju, cize sa stava ze kupim S8 a pri prvom servise kde sa objavi porucha zistim, ze diely su vymenene za nejake lacne a podobne (toto by som poziadal, ci sa mi vie niekto vyjadrit, ak uz niekto z nemecka bral nejake to Audi, pripadne pozna niekoho).

Dalsia vec teda je ako som pisal vyssie, servisovanie, na co si davat pozor a posledne naco je Audi S8 haklive, co kontrolovat pri kupe a nasledne co kontrolovat pri pouzivani, aby to malo vzdy to, co to auto potrebuje.

Velmi pekne dakujem za nazory a rady a vas cas.

Adam
nahoru

sponzor





09.02 2020 11:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

09.02 2020 13:35


Dej si pozor rozvody
Ja menil na tom i vstriky nastesti stoji par korun
Sani zda neni vymlacene protoze to muze spadnout do motoru
Zda neukapava z vysokotlaku benzin u cidla
Zda netece olej na svicky ( motor ven )
8 sond na vejfuku na 4 motor ven
4 katy na 2 motor ven tusim
Jinak tam vesmes neni co
To auto dokaze bejt super ale taky te dokaze vycucat
Sani vetsinou odchazi kolem 140-180 tis co jsem postrehl
Vic me ted nenapada
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.2. 2020
Příspěvků: 5 | Témat: 1

09.02 2020 14:31


Sakra, to ma viacej sond na vyfuku ako moja RS v celom motore

Ohladom sani, oprava je toho draha? Kedze vsetky modely ktore pozeram, tak pod 200k su vacsinou okolo 150k-180k najazdene (ak to je samozrejme realita). Ale teoreticky, ked sa to menilo v servise, malo by byt vsetko zapisane v servisnej knihe, alebo sa mylim? Tam sa da zistit asi vsetko, ci bolo o auto starane.

Niekde som cital ze bol problem na D3 pri V10 s poslednymi 2 valcami, ze posledny valec sa vydieral a odniesol to aj 9. valec.

Ked sa smiem spytat, kolko mas nalietane, alebo mal si na svojej S8? to mas tiez D3 2007?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

09.02 2020 14:56


hele saní bez slev 76 tis najdeš ho i na netu třeba za 36 ale ne skladem a dostupnost neznámá takže prostě origo audi
pokud to menili v audi samozřejmě to tam bude napsané
u s8 jsem to nějak neslyšel tenhle problém vim že se dělo u S6 ale to byli ty první model, já měl 2007 286tis najeto už to ale nemam
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.2. 2017
Příspěvků: 25 | Témat: 5

09.02 2020 14:59


No zamysli se nad tím obráceně - chystáš se koupit 13let staré, technologicky nejsložitější Audi své doby, vybavené motorem z Lamborghini a koukáš se po nejlevnějších kusech, které jsou v bazarech. Jinak řečeno - bavíme se o autě s původní hodnotou přes 4 mega, které dneska stojí 200 tisíc, protože už jsou prakticky v kategorii "neprodejné", protože nikdo při zdravých smyslech tyhle auta nechce koupit. Tam už se moc nebavíme o tom, co tyhle auta mají většinou za běžné problémy, protože už zpravidla prošly rukama několika majitelů a může na nich být lépe či hůře opraveno cokoliv. Počítej s tím, že do origo servisu s nima chodí první majitel, možná někdy i druhý. Ale ty další už opravují po různých neorigo dílnách, z různých dílů, což někdy vadit nemusí, ale jindy to může být problém. Zkráceně řečeno se vrháš do loterie a doufáš, že si vylosuješ pěkný, udržovaný kousek, opravovaný jen v origo servise se 100% pravdivě vyplněnou servisní knížkou. Ale to se většinou u těch nejlevnějších kusů na trhu neděje.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.2. 2020
Příspěvků: 5 | Témat: 1

09.02 2020 15:04


Viem ze toto auto je komplikovane a aj s danym motorom, aktualne pozeram auta nie co su najlacnejsie, ale co maju najazd do max 200k. Cena co pozeram sa pohybuje okolo 13000 Eur az 15000 Eur. Stale premyslam, ci do toho ist a spocitat si mozne investicie, ci do toho chcem davat alebo nie. Ci sa skor neoplati ist do mojho druheho typu, co je Focus RS ale minimalmne 2017, kde je cena okolo 30k Eur
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

09.02 2020 15:05


no stěma dílama je taky problém protože na motor skoro cokoliv se kupuje S a to jsou peníze
jako motor je prostě V10 to už nikdy nebude , ale sám musíš vědět zda na to máš a zda máš někoho kdo to dokáže opravovat
má to 12l oleje 2 vzducháče a výměna je 5 tis korun
já to třeba měnil po 8 tis všechno
deš pro svíčk jedna moje sleva v origu byla 360kč jedna , ale zase jdeš pro 10 kusu
to samé zapalovací mobul 1000kč v origu ale jdeš pro 10 kusu
já když jel dělat servis hned 15tis a poslední servis asi 120tis a už jsem to vzdal
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.2. 2020
Příspěvků: 5 | Témat: 1

09.02 2020 15:08


Samozrejme cloveka mam co robi auta, on auta dokonca aj sklada, kde z 3 aut si zlozi jeden offroad a podobne. Avsak pri Audi a takom rocniku sa uz to auto neda upravovat, nakolko ja si auta doma ktore viem, servisujem sam (ktore uz nemaju zaruku) a takisto si na nich spravim, co potrebujem. A takisto ak ide o upravy, asi by som skor siel do Focus RS, kde clovek ma 2-3 roky stare auto, este je v zaruke, ma cca 50k najazd a ked si clovek robi upravy a pokupi si aj drahsie komponenty k tomu, tak to auto aj vydrzi, kdeto stare auto pocitam, ze by sa moc nepodakovalo.
nahoru

sponzor





09.02 2020 15:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

09.02 2020 15:14


Jako srovnavat focus a s8 je jina liga limuzina co jede 300km/h a hothatch to proste nejde
Ale jak rikam je na kazdem co chce ale musi pocitat s penezma kdyz si to rekne
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.2. 2020
Příspěvků: 5 | Témat: 1

09.02 2020 15:27


S peniazmi samozrejme pocitam, nikdy som nekupoval auto kde auto stalo 10000,- a rozpocet bol 10500,-, rezerva je vzdy vacsia. Chcem sa este zastavit aj v Audi k znamemu, tam uz par S8 preslo, zatial co mi stihol povedat, ze zatial s 10 S8 nemenil ani raz rozvody, akurat sponovak a potom klasika, klapky, brzdy, sviecky, olej a podobne, akurat mi povedal ze cisto len vybranie a namontovanie motora si uctuju 500-600 Eur, co som sa cudoval, kedze ked som videl ten motor, tak to je riadna pakarna.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

09.02 2020 15:31


ještě aby měnili to nikde nenechá dělat protože od nova to funguje a pak už je problém protože vytasit 100 a vejš je už problém a to už nemá většinou ten první majitel
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email