Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 22 ledna 2020
Celkem je zde 11 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Machr5
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 10
Uživatelů celkem: 44 836
Online návštěvníků
Návštěvníků: 4
Uživatelů: 7
Celkem: 11

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2014
Příspěvků: 36 | Témat: 8

01.01 2020 20:57


Ahoj, asi po 4 letech vážně zvažuji, že se vrátím k A6 avant. Protože Audi nedělá žádný rozumný V6 benzín (3.0tfsi na to jak bídně jede, tak nesmyslně žere), tak padla volba na 3.0 bitdi rok 2016-2017. V tom co v autě chci a ne mám úplně jasno, jen se chci zeptat místních znalců, zda někdo víte. Jaký je vlastně rozdíl klasického 3.0bitdi a verze competition. Je to pouze rozdíl 6ps plus nějaké drobné designové změny, jako černá zrcátka, nebo je tam ještě něco jiného? Dál bych se chtěl zeptat, zda jsou nějaké zkušenosti se sport. diferenciálem, jestli se třeba kazí víc než běžný atd. Ten tam rozhodně chci, aby to auto alespoň trochu líp zatáčelo. Nájezd budu brát do 70tis km a prodávat budu max s 200tkm. Díky moc.
nahoru

sponzor





01.01 2020 20:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1461 | Témat: 20

02.01 2020 12:20


Competition ma jen nejake designove veci navic - cervene trmeny brzd, debilni sportovni interier, paket cernych lestenych prvku na exterieru...

Motor ma o 5 KW vic v zakladu a navic jeste kratkodobe (10 sekund) pri kickdownu prida jeste dalsich asi 10 kW.

AJAX
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 276 | Témat: 14

02.01 2020 20:21


Competition má jinou vačku = příjemnější průběh z nízkých otáček, takový víc benzínový.
Ale ve výsledku taky cca o 1l vyší spotřebu.
Jinak jak psal AJAX. 20"kola, červené krytky třmenu, černé prvky.
Sport. Diferenciál* tomu v zatáčkách celkem pomůže, ale nesmíš ubrat.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1461 | Témat: 20

03.01 2020 0:41


S tou spotrebou je to fakt pravda. Nevim jak to soudruzi z NDR udelali ale zere to o litr vic nez 230kW BiTDI

AJAX
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2014
Příspěvků: 36 | Témat: 8

06.01 2020 18:58


ajax (02.01 2020 12:20) orig :
Competition ma jen nejake designove veci navic - cervene trmeny brzd, debilni sportovni interier, paket cernych lestenych prvku na exterieru...

Motor ma o 5 KW vic v zakladu a navic jeste kratkodobe (10 sekund) pri kickdownu prida jeste dalsich asi 10 kW.

AJAX


Díky, sportovní interiér? Má jen ty sedačky s integrovanou operkou, ne? Musím vyzkoušet, alenpeotoze nejsem vysoký (180), tak myslím, že budou vyhovovat
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2014
Příspěvků: 36 | Témat: 8

06.01 2020 19:02


Zajímavý info, diky, spotřeba mi nevadí a ubirani plynu taky ne. Teď jezdím Giulii QV, takže jsem zvyklý n spotřebu i 30+, když jedu krev. Počítám, že comp by jezdil za cca 10l. S tou vackou je to zajímavé. Sport. dif. asi žádný jiný servis/udrzba/poruchovost , než klasický, že?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 312 | Témat: 16

09.01 2020 14:12


Ma smysl uvazovat nad benzinovou verzi, misto 3.0 BiTdi? BiTdi je jedinej motor, kde se davala prevodovka ZF - Tiptronic*, nebo se da najit i u nejakych benzinovych motorizaci?
Premyslim nad touto motorizaci a nebo nejakym benzinem, ale bohuzel benzinovych verzi 4G u nas moc neni.
Nevim, jestli bych rekl, ze benzin nesmyslne zere, je to asi o stylu jizdy, ale jednim z argumentu u me proc benzin je, ze tam neni tolik "kurvitek" jako na naftovem motoru...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1461 | Témat: 20

09.01 2020 14:48


RS7 se delala s tiptronicem. A taky nektere verze 3.0 TFSI* - napr. US verze
nahoru

sponzor





09.01 2020 14:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 276 | Témat: 14

09.01 2020 14:51


S těmi "kurvitkami" je to celkem diskutabilní. Když se na benzínu sejdou lambdy, katalyzátory a sání, nebude v tom na opravách moc rozdíl. Vždy záleží co koupíš.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 312 | Témat: 16

09.01 2020 20:21


ajax: RS jako fajn, ale myslel jsem spis 3.0 TFSI*.

honza.biker: hm, jasne, stejne tak rozvody se resi u obou, prevodovka ocividne bude horsi u toho benzinu (dle problemu s s-tronicem), takze vsechno ma svoje pro i proti...
Jak rikas, zalezi na koupi a dneska najit neco zajimavyho a neodjetyho je jak jehla v kupce sena.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2014
Příspěvků: 36 | Témat: 8

12.01 2020 12:16


s0uky (09.01 2020 14:12) orig :
Ma smysl uvazovat nad benzinovou verzi, misto 3.0 BiTdi? BiTdi je jedinej motor, kde se davala prevodovka ZF - Tiptronic*, nebo se da najit i u nejakych benzinovych motorizaci?
Premyslim nad touto motorizaci a nebo nejakym benzinem, ale bohuzel benzinovych verzi 4G u nas moc neni.
Nevim, jestli bych rekl, ze benzin nesmyslne zere, je to asi o stylu jizdy, ale jednim z argumentu u me proc benzin je, ze tam neni tolik "kurvitek" jako na naftovem motoru...


Já momentálně jezdím 510PS Giulií QV, takže jsem zvyklý, když auto žere, ale musí za to umět něco nabídnout. QV umí jet po dálnici klidně za 8l, ale i za 40l, ale za to nabídne super zážitek. 3.0TFSI je za mě tragický motor, protože jede míň jak nafta a žere jak prokopnutý, při běžné jízdě, se to pod 13-14 podle mě nedostane. Kdyby měli motor měli benzínový motor, jak se dává třeba do MB Eclass (E400 3.5turbo), tak beru hned, ten je při běžné jízdě úsporný a celekm i jede. Z těchto důvodu je pro mě jediná varianta bitdi, i když jsem řekl, že naftu si už nikdy nekoupím Poruch atd. u nafty se nebojím, neboť jsem ještě s žádným autem v životě neměl problém, na vzdory tomu, co vždy kolovalo po internetu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 51 | Témat: 2

12.01 2020 13:37


Ja sa tiez priklanam k biturbu mam ho doma a je to bomba sice 2012 ale je. Je to rozdiel ked diesel tlaci cele spektrum otacom uz velmi podobne ako atmosfera benzin.

Servis modernych benzinov uz zdaleka nieje taky lacny ako pred 10 rokmi. Bohuzial je to prezitok z cias kedy boli diesle modernejsie ako benzinove motory.

Ano vstreky odidu pri cca 300 000km ale u benzinu co su vecne ? Isto nie.
Rozvody ? To iste.
U benzinu byva problem s karbonom... a tiez dost rychlo umierajucimi konikmi k svojmu veku.

Na bitdi kombi spotreba dynamickou jazdou do 9L.
Na benzine to bude isto 13 a viac. Pozri spritmonitor.de realne dlhodobe spotreby
Za 2-3 roky posetris na palive na nove vstreky a DPF*
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 312 | Témat: 16

12.01 2020 21:10


Tomweb: koukam na to i z hlediska toho, ze naftove motory zacinaji byt trnem v oku na spousta mistech, nicmene to asi i tak bude jeste par let trvat, nez budou nejaky tvrdy restrikce.
Ja bohuzel se zkusenostma z A6 4F 165kW se problemu kolem naftovych motoru trochu bojim, resil jsem tam spousta veci. Na druhou stranu u benzinu to bude v dnesni dobe na dost podobny urovni...

Agent848: jako jo, je to jak rikas, dneska je tech "kurvitek" dostatek na obou stranach DPF*, AdBlue, EGR*...
Pro me byla priorita prevodovka a to vyber celkem zuzuje, BiTdi vypada dobre, jel jsem v nem nekolikrat a ty 2 turba jsou znat, kde jaky benzin strci do kapsy.
Ta spotreba na spritmonitoru je vtipna u RS6 14l a nektery BiTdi 6l, to je pekny ))
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2014
Příspěvků: 36 | Témat: 8

13.01 2020 11:17


S0uky: Já měl akorát A5 Sportback 176kW, bez problémům ,měl jsem ji od nové a prodával s 80tkm, to je fakt. Potom A6 180kW, nákup s 90tkm prodej se 190tkm, ECU* remap na odbržděných 320PS a bez problémů, do dneška jezdí ve stejném městě a nic. Jinak tím bitdi jsem právě nejel, zajímá mě to dost a i rozdíl comp.vs.klasika, zda půjde poznat ta jiná vačka.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1461 | Témat: 20

14.01 2020 11:54


Schvalne jsem si spocital spotreby svych aut za posledni 4 roky a nakonec ta A7 BiTdi competition vypada asi nejlip

Audi 4G (at uz A6, Allroad nebo A7) urcite pouze BiTdi, nic jineho bych nechtel. Souhra motor-prevodovka je proste k nezaplaceni. Rozdil mezi normalnim BiTdi a Competition je v chovani prevodovky (prijde mi, ze se vic vytaci) a v rozjezdech. Ale muze to byt konkretnim kusem, softwarem prevodovky, predchozim majitelem a jeho stylem jizdy... kazde auto se chova malicko jinak preci jen.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2014
Příspěvků: 36 | Témat: 8

14.01 2020 12:56


Hezká recenze. Spotřebu u 180kW jsem měl cca stejnou, takže i Comp. bude odpovídat, ale jak jsem říkal, to je skoro to poslední, jestli bude jezdit za 8 nebo 10 je mi jedno. řešil jsem ty rozdíly atd. A tady jsi mi napověděl, díky.
nahoru

sponzor





14.01 2020 12:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 276 | Témat: 14

14.01 2020 13:55


230Kw i 240Kw máme obě upravéné od DP na +-380 Ps a zhruba od 3 tis nahoru to jede srovnatelně. Od spodu pak mnohem líp competion. Ale pomáhá tomu i ta novější Převodovka*.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1461 | Témat: 20

14.01 2020 15:24


Vsimnul jsem si tedy, ze u starsich aut ten palubni pocitac daleko vic promeroval. U A7 180 kw jsem mel podle palubaku spotrebu 7.1, u A7 230 kw to bylo 7.8, u Allroadu 230 kW 7.6. Nejvernejsi je A7 240kW, ktery ukazuje dlouhodobou spotrebu 8.3 - coz presne odpovida spotrebe podle tankovani.

AJAX
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2014
Příspěvků: 36 | Témat: 8

14.01 2020 22:34


Aha..já myslel že je tam stejná právě
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2014
Příspěvků: 36 | Témat: 8

14.01 2020 22:35


Spotřeba mi taky a6 2012 kecala tak o 0.7l, QV teď vůbec ,max deci podle stylu jízdy.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 80 b4 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptivní tempomat aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audi b8 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilator ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email